VaG2017-06-22 07:12:16 // 99464
Micsoda elnöki köszöntést kaptam ;) MegVaGok hatódva :D
Ollah2017-06-21 21:17:48 // 99463
Visszavettem később a pályán, próbáltalak bevárni.
Jó hangja van? :)
Jó hangja van? :)
Ollah2017-06-20 12:28:29 // 99462
Nem kiakadt, hanem elfüstölt! ;P
Mint a kuplungom 400 Nm fölött... :D
Mint a kuplungom 400 Nm fölött... :D
BeeGee2017-06-20 08:36:39 // 99461
Mire beleépítenéd üzembiztosra, az árából két tip top V6od lenne legális papírokkal :)
farki2017-06-19 20:52:54 // 99460
Szia VaG!
Végre megint itt VaG! 😁😁😁
Végre megint itt VaG! 😁😁😁
VaG2017-06-19 08:45:15 // 99459
Sőt Ollah azt nem is írta, hogy az ötös erősebb, mint a hatos váltó legalábbis több nyúlmókussal bír el ;) a hatos nem olyan sok nm növekedést bír ki… :( Ollah, még biztos szép emlékeiben őrzi amikor a Csonkában lemértük és kiakadt a „gyémántpad” :D
Béci Ɨ|ѯ2017-06-19 07:35:50 // 99458
No, ezt nem tudtam. Abból indultam ki, hogy a 166-ban a V6 TB 6 sebességes, azt hittem, hogy a GTV is.
Ollah2017-06-18 15:35:20 // 99457
A V6 TB-ben ötsebességes váltó van. Nem tudom, különbözik -e a TS-től; gondolom, igen. De az is lehet, hogy nem. :) (TS-hez erősen "túlméretes" lenne, de elképzelhető, hogy ua, mert így a gyártás olcsóbb volt.)
284-es tárcsa és az egydugós nyereg van a V6 TB-n ugyanúgy, mint a TS-en.
Az első lökhárító a TB-n más, mint a TS-en; az fix. De asszem, ez a legkevesebb. :)
284-es tárcsa és az egydugós nyereg van a V6 TB-n ugyanúgy, mint a TS-en.
Az első lökhárító a TB-n más, mint a TS-en; az fix. De asszem, ez a legkevesebb. :)
theo2017-06-17 22:24:37 // 99456
Köszönöm akkor nem érdemes vele foglalkozni.
Béci Ɨ|ѯ2017-06-17 21:15:52 // 99455
A váltó teljesen más, A TS-ben 5-ös váltó van, a V6-okban 6 sebességes. A fékeknél nagyobbak a tárcsák. A többiről én nem tudok nyilatkozni. :-)
theo2017-06-17 13:10:27 // 99454
Azt gondolom :-) de én inkább arra gondoltam hogy egyéb átalakítást nem igényel é? (váltó, futómű,fék stb.)
Béci Ɨ|ѯ2017-06-17 05:01:24 // 99453
Mindent lehet, csak nehéz lepapírozni. :-)
szállító812017-06-16 16:50:59 // 99452
Szia,
Forgalmi szerint szűk 1500kg. Velem együtt szűk 1600kg. Tehát, szerintem ha a Mustang valóban 1600kg, akkor ca. 100kg differencia volt köztünk.
Ami hátránya volt a Mustangnak a súly mellett, ugye az az automata váltó. A srác szerint rajt elektronika nincs benne, ez látszott is. De a váltásokból ítélve, amikor mások ellen is ment, nem egy ósdi 3 sebességes valami, hanem egy finoman váltó 5 vagy 6 sebességes automata, lehelet finom váltásokkal. Egyedül a rajtnál hátrány, menetben meg szerintem semmivel nem rosszabb, mint a kézi.
Remélem a hétvégén eljutok addig, hogy felkínlódjam a youtube -ra a felvételeket és akkor be tudom majd ide tenni.
Igaz esti körülmények között készültek a felvételek, de a lényeg látszódni fog rajtuk.
Üdv.Gergő
Forgalmi szerint szűk 1500kg. Velem együtt szűk 1600kg. Tehát, szerintem ha a Mustang valóban 1600kg, akkor ca. 100kg differencia volt köztünk.
Ami hátránya volt a Mustangnak a súly mellett, ugye az az automata váltó. A srác szerint rajt elektronika nincs benne, ez látszott is. De a váltásokból ítélve, amikor mások ellen is ment, nem egy ósdi 3 sebességes valami, hanem egy finoman váltó 5 vagy 6 sebességes automata, lehelet finom váltásokkal. Egyedül a rajtnál hátrány, menetben meg szerintem semmivel nem rosszabb, mint a kézi.
Remélem a hétvégén eljutok addig, hogy felkínlódjam a youtube -ra a felvételeket és akkor be tudom majd ide tenni.
Igaz esti körülmények között készültek a felvételek, de a lényeg látszódni fog rajtuk.
Üdv.Gergő
farki2017-06-16 13:13:10 // 99451
Vajon pohártartó van-é nekijje? 😜😜😜
theo2017-06-16 00:00:36 // 99449
Üdv.
Az lenne a kérdésem hogy a GTV-be amibe 2.0 ts motor van bele lehet e tenni mindenféle átalakítás nélkül v6 tb-t vagy 3.0 v6 ot vagy sem?
(hátha itt előbb kapok választ :-) )
Az lenne a kérdésem hogy a GTV-be amibe 2.0 ts motor van bele lehet e tenni mindenféle átalakítás nélkül v6 tb-t vagy 3.0 v6 ot vagy sem?
(hátha itt előbb kapok választ :-) )
Ollah2017-06-15 21:24:06 // 99448
Kb. pariban lenni egy 300 lovas RWD-vel álló rajtból, az menő, grat! A Mustang 1603 kg; az SW mennyi?
Én Csörihez menet az Autobahnon München mellett találkoztam valami fehér batárral, amelyik folyton a seggemben jött. Egyszer lett előttem hely, és 120-ról 6-osban kigyorsítottam 160-ig. Áll a seggemben még mindig. Na mondom, ez nem OK. Köv. alkalommal 120-nál vissza 4, onnan 200-ig (nem végig 4-esben...). Akkor távolodott, 200-nál meg már nagyon messze volt, de valószínűleg nem is nyomta már addig. Aztán később kívülről megelőzött; XC90 D5 volt. Ekkora teherautótól nem rossz. De a 19 éves olasz, rozsda rágta, benzintemető romhalmaztól sem. :)
Mondjuk a volvós lehet, közben valami filmet nézett a masszírozós ülésében, és nem is ő vezetett, hanem a radarok által terelgetett kocsi magát vezette öko üzemmódban, hengerlekapcsolással, villanyrásegítéssel, 9-es fokozatban, és közben Eva Lindgren svéd úszónő masszírozta a golyóit. Vagy mittomén, milyen beépített (és nagyon irigyelt!) fícsörök vannak az új szarokban. :)
Én Csörihez menet az Autobahnon München mellett találkoztam valami fehér batárral, amelyik folyton a seggemben jött. Egyszer lett előttem hely, és 120-ról 6-osban kigyorsítottam 160-ig. Áll a seggemben még mindig. Na mondom, ez nem OK. Köv. alkalommal 120-nál vissza 4, onnan 200-ig (nem végig 4-esben...). Akkor távolodott, 200-nál meg már nagyon messze volt, de valószínűleg nem is nyomta már addig. Aztán később kívülről megelőzött; XC90 D5 volt. Ekkora teherautótól nem rossz. De a 19 éves olasz, rozsda rágta, benzintemető romhalmaztól sem. :)
Mondjuk a volvós lehet, közben valami filmet nézett a masszírozós ülésében, és nem is ő vezetett, hanem a radarok által terelgetett kocsi magát vezette öko üzemmódban, hengerlekapcsolással, villanyrásegítéssel, 9-es fokozatban, és közben Eva Lindgren svéd úszónő masszírozta a golyóit. Vagy mittomén, milyen beépített (és nagyon irigyelt!) fícsörök vannak az új szarokban. :)
Kazes☻2017-06-10 09:36:40 // 99447
YouTube - ra feltöltöd és belinkeled... :-)
szállító812017-06-10 09:20:21 // 99446
Gondoltam megosztom ide is, ha már egyszer Alfa Romeo (és egyben GTA) tulajdonos is vagyok.
Tegnap bandáztunk bent a cimborákkal, mint minden péntek este és a véletlenek összjátékának köszönhetően a GTA -val voltam. A feleségem egyik ismerőse pedig egy 5 -ös Mustang FL -tel (3,7 v6 automata) krúzolt. Gondoltam egy másik v6 -os cimborámmal együtt, hogy ha vevő rá a Mustang -os srác, meginvitáljuk egy rögtönzött gyursulási versenyre.
Szerencsére nem esik tőlünk messze a rajtvonal (helységjelző tábla), így otthon verseny előtt gyorsan kidobtam a pótkereket / emelőt és minden felesleges súlyt, ami a csomagtartóban és a hátsó ülésen volt. Tehát az adott körülményekhez mérten a lehető legjobb súly/lóerő arányommal indultam.
A saját két futamomról nyilatkozva, igaz, hogy mind a kétszer gyakorlatilag kikaptam, de két nagyszerű tanulságot is le tudtam vonni az esetből.
1. az autó most már biztos, hogy LSD -vel van szerelve, ami kikapcsolt kipörgésgátlóval elég jó rajtokat tesz lehetővé (igen, a futamok és a gumimelegítések után közvetlenül megnéztem az autóm után hagyott gumicsíkokat és örömmel tapasztaltam, hogy közel egyforma hosszú párhuzamosak voltak)
2. a Mustang, ha jól értettem minimum 305PS/380NM, de inkább több, mert csinálgatták már. Ellenére annak, hogy tempón már elment kicsit, mindkétszer, jóval jobb rajtot tudtam venni (az első 60 láb környékén több mint 1,5 autónyi előny), majd csak 3.vége utáni 4. fokozatba kapcsolásnál jött fel a Mustang és a szorosabbik futamban csak egy autónyival tudott stabilan előttem maradni.
Számomra ez azt jelenti, amit már sejtettem a Mustang kihívásának pillanatában is, hogy jó rajttal és megfelelő tapasztalattal közel partiban lehet egy erősebb autóval is lenni negyed mérföld körüli távon. Az látszott, hogy a Mustang erősebb, de a tapasztalat azt mutatja, hogy csak hangyányival gyorsabb. Gondolom, ha 147 GTA -val lehettem volna, akkor akár egál is lehetett volna a végeredmény.
A nyárára tervezett kisebb fejlesztéseim (K&N komplett szűrő szett és a semi slick gumi előre) viszont lehet, hogy hoznak még néhány tizedet 402m -re, így akkor ismét be szeretnék majd próbálkozni egy v6 Mustang kategóriás autónál.
Viszont az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a srác nagyon korrekt volt, nem lekezelő vagy fennhéjázó és ha kézi váltós lett volna a Mustang, akkor nagyobb különbség is lehetett volna a két autó között, mert a srácnak a rajtban szemre kb.1 sec biztosan bent ragadt.
Két videó is készült, amint megtalálom a módját, hogyan tudom ide beszúrni, akkor beteszem/belinkelem.
Üdv.Gergő
Tegnap bandáztunk bent a cimborákkal, mint minden péntek este és a véletlenek összjátékának köszönhetően a GTA -val voltam. A feleségem egyik ismerőse pedig egy 5 -ös Mustang FL -tel (3,7 v6 automata) krúzolt. Gondoltam egy másik v6 -os cimborámmal együtt, hogy ha vevő rá a Mustang -os srác, meginvitáljuk egy rögtönzött gyursulási versenyre.
Szerencsére nem esik tőlünk messze a rajtvonal (helységjelző tábla), így otthon verseny előtt gyorsan kidobtam a pótkereket / emelőt és minden felesleges súlyt, ami a csomagtartóban és a hátsó ülésen volt. Tehát az adott körülményekhez mérten a lehető legjobb súly/lóerő arányommal indultam.
A saját két futamomról nyilatkozva, igaz, hogy mind a kétszer gyakorlatilag kikaptam, de két nagyszerű tanulságot is le tudtam vonni az esetből.
1. az autó most már biztos, hogy LSD -vel van szerelve, ami kikapcsolt kipörgésgátlóval elég jó rajtokat tesz lehetővé (igen, a futamok és a gumimelegítések után közvetlenül megnéztem az autóm után hagyott gumicsíkokat és örömmel tapasztaltam, hogy közel egyforma hosszú párhuzamosak voltak)
2. a Mustang, ha jól értettem minimum 305PS/380NM, de inkább több, mert csinálgatták már. Ellenére annak, hogy tempón már elment kicsit, mindkétszer, jóval jobb rajtot tudtam venni (az első 60 láb környékén több mint 1,5 autónyi előny), majd csak 3.vége utáni 4. fokozatba kapcsolásnál jött fel a Mustang és a szorosabbik futamban csak egy autónyival tudott stabilan előttem maradni.
Számomra ez azt jelenti, amit már sejtettem a Mustang kihívásának pillanatában is, hogy jó rajttal és megfelelő tapasztalattal közel partiban lehet egy erősebb autóval is lenni negyed mérföld körüli távon. Az látszott, hogy a Mustang erősebb, de a tapasztalat azt mutatja, hogy csak hangyányival gyorsabb. Gondolom, ha 147 GTA -val lehettem volna, akkor akár egál is lehetett volna a végeredmény.
A nyárára tervezett kisebb fejlesztéseim (K&N komplett szűrő szett és a semi slick gumi előre) viszont lehet, hogy hoznak még néhány tizedet 402m -re, így akkor ismét be szeretnék majd próbálkozni egy v6 Mustang kategóriás autónál.
Viszont az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a srác nagyon korrekt volt, nem lekezelő vagy fennhéjázó és ha kézi váltós lett volna a Mustang, akkor nagyobb különbség is lehetett volna a két autó között, mert a srácnak a rajtban szemre kb.1 sec biztosan bent ragadt.
Két videó is készült, amint megtalálom a módját, hogyan tudom ide beszúrni, akkor beteszem/belinkelem.
Üdv.Gergő
GTA_Laci2017-06-01 22:45:47 // 99445
Nagyon hasonlít rá, csak az fura hogy Gaben 2002 szeptemberinek írja, a hírdetésben viszont júniusi az autó. Az óraállás sem stimmel, mert 2009-ben is kb ennyi km volt benne,...
Bati2017-06-01 09:07:44 // 99443
szia
köszi a dicséretet, igen gyári a piros varrás és igen a GTV-n van EBC
nekem a Pátkai szervizben csinálták meg, fékben nagyon jók , egyedül náluk van olyan féktárcsa felszabályozás amit a tárcsa felszerelt állapotában csinálnak
köszi a dicséretet, igen gyári a piros varrás és igen a GTV-n van EBC
nekem a Pátkai szervizben csinálták meg, fékben nagyon jók , egyedül náluk van olyan féktárcsa felszabályozás amit a tárcsa felszerelt állapotában csinálnak
GTA_Laci2017-05-31 20:56:14 // 99442
Erről tudtok vakamit? https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_3.2_v6_24v_gta-11567412
GTA_Laci2017-05-31 20:55:34 // 99441
Én sajnos nem tudok menni....
szállító812017-05-29 19:08:03 // 99440
Szia,
Mi a GTA SW -vel tervezünk menni, tehát +1 GTA ez által.
Üdv.Gergő
Mi a GTA SW -vel tervezünk menni, tehát +1 GTA ez által.
Üdv.Gergő
Rolee462017-05-28 08:10:24 // 99439
Csak Gtv-m van😊
Rolee462017-05-28 08:09:05 // 99438
En tamogatom😊😉!
mrjerba2017-05-28 08:01:13 // 99437
Sziasztok!
Mit szólnátok, ha Alfacityre összehoznánk egy GTA-s csapatot? Persze akkor, ha jön a többi GTA-s tulaj is... :)
Mit szólnátok, ha Alfacityre összehoznánk egy GTA-s csapatot? Persze akkor, ha jön a többi GTA-s tulaj is... :)
BeeGee2017-05-25 17:45:18 // 99436
Csodákra ne számíts, sajnos kicsik a GTV fékek alapból. Mindegyik korábban feladja, mint várná az ember. 330mm tárcsa kellett volna alá :)
alfaspetya2017-05-25 10:44:48 // 99435
értem, és hol csinálták meg? a GTV-n használsz EBC-t?
nagyon szép az autó egyébként :) a piros varrás az gyári a sportiva-hoz?
nagyon szép az autó egyébként :) a piros varrás az gyári a sportiva-hoz?
Bati2017-05-23 19:25:25 // 99434
a lényeg hogy aki felszereli az indikátor órával mérje meg a tárcsa ütését és ha jó akkor minden jó
de a EBC egyébként jó cucc
de a EBC egyébként jó cucc
Bati2017-05-23 19:23:01 // 99433
EBC-vel még csak 1-2ezer km a tapasztalat de nem az a lényeg hogy milyen féket raksz bele hanem az ki és mennyire szakszerűen szereli
ez az én több évtizedes tapasztalatom
az EBC is 1000km után elkezdett vibrálni búgni nagy tempónál,aztán megcsináltattam egy megfelelő helyen azóta kifogástalan
ez az én több évtizedes tapasztalatom
az EBC is 1000km után elkezdett vibrálni búgni nagy tempónál,aztán megcsináltattam egy megfelelő helyen azóta kifogástalan
alfaspetya2017-05-23 16:34:40 // 99432
Bocs, nem válasz akart lenni :)
alfaspetya2017-05-23 16:34:12 // 99431
EBC fék cuccokkal van valakinek tapasztalata?
3.0 Brembo fékes GTV-re nézegettem, árban nem lenne nagyon elszállt. Gyári brembo-t elég hamar ( 20e km se ) sikerült legyalázni, pedig csak közút volt.
EBC-ről olvastam pár helyen neten jókat, de ha van Alfás tapasztalat az érdekelne :)
Köszi!
3.0 Brembo fékes GTV-re nézegettem, árban nem lenne nagyon elszállt. Gyári brembo-t elég hamar ( 20e km se ) sikerült legyalázni, pedig csak közút volt.
EBC-ről olvastam pár helyen neten jókat, de ha van Alfás tapasztalat az érdekelne :)
Köszi!
supertramp2017-05-23 11:25:18 // 99430
Tegnap volt nagy izgalom, Wekerlén (Kispest) klassz kis jégeső volt. Reméltem, hogy nem nullázza le a friss fényezést, szerencsére végül megúszta a kocsika és nem lett baj. Parás volt nem kicsit. Utólag jöttem rá, hogy egy rossz pokróccal lefedhettem volna.
s
s
Rolee462017-05-23 06:29:56 // 99429
En is azzal tervezem😉.
Biztos meg lehet oldani a parkolast.Biztos kevesebben leszunk mint a 156 vagy 147ek (fereertes ne essek😉) igy konnyen szervezheto😉.
Biztos meg lehet oldani a parkolast.Biztos kevesebben leszunk mint a 156 vagy 147ek (fereertes ne essek😉) igy konnyen szervezheto😉.
Zsolt 722017-05-22 21:45:35 // 99428
Mi Gtv-vel jövünk. Jó ötletnek talàlom!
JCsabi2017-05-19 16:53:02 // 99427
Mi biztos hogy GTV-vel megyünk.
alfaspetya2017-05-19 14:35:31 // 99426
Sziasztok!
AlfaCity-re ki tervezi, hogy GTV-vel jön?
Gondoltam összeszervezhetnénk egy GTV-s részleget, ahol kb egy helyen lehetne látni ezeket a vasakat :)
Nekem az eddig évekből nagyon hiányzott, hogy típustársakkal tudjunk beszélgetni, tapasztalatokat cserélni. Ha kicsit egy csapatba tudnánk verődni a City-n akkor szerintem könnyebb lenne ezt összehozni.
Nyilván láttam parkoló GTV-ket mindig, csak tulajokkal ritkán sikerült találkozni :)
AlfaCity-re ki tervezi, hogy GTV-vel jön?
Gondoltam összeszervezhetnénk egy GTV-s részleget, ahol kb egy helyen lehetne látni ezeket a vasakat :)
Nekem az eddig évekből nagyon hiányzott, hogy típustársakkal tudjunk beszélgetni, tapasztalatokat cserélni. Ha kicsit egy csapatba tudnánk verődni a City-n akkor szerintem könnyebb lenne ezt összehozni.
Nyilván láttam parkoló GTV-ket mindig, csak tulajokkal ritkán sikerült találkozni :)
GTA_Laci2017-05-16 22:40:02 // 99425
Egy viszonylag új videó egy holland autoblogger csatornáról: 147 GTA teszt
https://www.youtube.com/watch?v=GLVGMoDGXuM
https://www.youtube.com/watch?v=GLVGMoDGXuM
KORYY2017-05-16 12:08:17 // 99424
Kéne lassan egy "múmia" találkozót szervezni :)
Rolee462017-05-13 21:32:58 // 99423
Az am😉,a felni is gyonyoruuuu😍
JCsabi2017-05-13 18:08:02 // 99422
szállító812017-05-13 12:34:46 // 99421
és szemre még az emelési pont kupakok is megvannak rajta. :-)
Pedig az esetleges forszírozott használatból nem erre következtetne az ember.
Pedig az esetleges forszírozott használatból nem erre következtetne az ember.
Blade2017-05-13 12:30:02 // 99420
Igen, nagyon régóta megvan nekik, az F1 rajtoknál is ott szokott lenni
GTA_Laci2017-05-13 12:22:19 // 99419
GTA_Laci2017-05-13 12:17:46 // 99418
GTA_Laci2017-05-13 12:15:08 // 99417
szállító812017-05-12 19:17:30 // 99416
én tudtam szerezni, két küszöbbel együtt Pécsről. Szándékozok gyártatni majd pluszban, mert újban nincs és egy takarókupakot magában senki sem ad el...
Balos lenne újban mindkettő, jobb első egyszerűen nincs. Amíg volt, addig valami 17E HUF környékén adták és ezt még ugye pluszban fényezni is kell, tehát minimum 20E-et lehet rá számolni.
Igaz én csak két Alfa márka szervízzel beszéltem, de mindkettőnél ez volt az egységes álláspont. (Kecskemét és BP)
Szerintem ősszel oda jutok, hogy derítsek fel műanyagost, aki le tudna plusz darabokat gyártani. Akkor ha kell valakinek, szerintem tudok majd segíteni.
Üdv.Gergő
Balos lenne újban mindkettő, jobb első egyszerűen nincs. Amíg volt, addig valami 17E HUF környékén adták és ezt még ugye pluszban fényezni is kell, tehát minimum 20E-et lehet rá számolni.
Igaz én csak két Alfa márka szervízzel beszéltem, de mindkettőnél ez volt az egységes álláspont. (Kecskemét és BP)
Szerintem ősszel oda jutok, hogy derítsek fel műanyagost, aki le tudna plusz darabokat gyártani. Akkor ha kell valakinek, szerintem tudok majd segíteni.
Üdv.Gergő
Blade2017-05-12 15:32:16 // 99415
Szólj, segítek km-t gyűjteni :)