Don Gombóc2004-12-31 12:42:04 // 214
Danke Danke!!Ezt egyébként komolyan gondolom. Elég sok ismerősömnek van olyan felső kategóriás német autója amire rengeteget kell kőlteni, csak tagadják, mert ha beismernék akkor arcot vesztenének. Egyébként nem olyan rossz ez a 166 sem ami nekem van. valamelyik nap olvastam bele egy üzletben a használt autó katalógusba, a következőket írtaa 166-ról: nem lehet a kormánykeréktől látni a műszereket, a fékek néha alig bírnak ki 30 ezer km-t mert megégnek, a lengőkarokat is 30 ezrenként kell cserélni stb. Az egész egy fikázás mert ezt a buzi Hárist aki megjelenteti biztos sofőr hordta óvodába Mercivel. Na vissza is b@sztam a katalógust a polcra. Erre azt tudom mondani hogy nekem 180 ezer van a verdába 80-nal vettem 100-nál tárcsát szabályoztattam és és új Ferrodo betéteket rakattam be amibe most van 80 ezer és 5mm-es!!! ez komoly nem kanyhálok. A lengőkarok és szilentek nem kopognak pedig rengeteg ótvar úton járok még Budapesten is. A műszereket is lehet látni mert lehet állítani a kormányt ki-be, le-fel. Ezt lehet hogy nem tudta a tesztfahrer.
Wickey2004-12-31 11:54:47 // 213
Ha jóltom összerakták eladásra.
Nem volt nagy ügy, lengőkar, gólyaláb, féltengely csere, kormánymű összekötő csere vagy valami ilyesmi.
Ollah2004-12-31 10:55:05 // 212
Ja wohl, unser Führer! :)))))))
Don Gombóc2004-12-31 08:14:49 // 211
Sziasztok!! Peti ne csüggedj mert majd rendbe lesz az a verda. hiszen nem fiatal már és egy gumiharang ennyi idő alatt elöregszik másnál is. Gondolj arra hogy lesz ez még rosszabb is, de ha mégsem akkor te nyertél. Egyébbként nem lesz sok gondod mert az azért egy nagy vas. Az Alfák szidása nem más mint ellenséges propaganda.
granturismo2004-12-30 22:01:29 // 210
Petikém!:-))
Neked egy hónapban mindössze egyetlen hibád van???:-)
Hjajjj te kis ADAC tesztbajnok..:-))
Engem holmi megbízhatatlan Alfák már nem téríthetnek el!:-)
Ahogy Fellini mester Amarcordjában Mussolini mondta:
"Kőkemények. Nagyon eltökélt az ifjuság.":-)))
Olvass bele nyugodtan az oldalamba. (javítóműhely fejezet)
Ha neadjisten megunnád a 164-ed szeszélyeit feltétlenül, nagy nyugalommal keressél meg!:-)
Addig a 146-omat bütykölöm:-))
Peti V6 TB2004-12-30 09:01:28 // 209
Granturismo, valóban csak abban az esetben ajánlom a 164-est ha csak ilyen keveset mész egy évben, mert az én kocsim valóban nagyon megkímélt, de vannak gondok, igazából folyamatosan valami...most elszakadt az egyik kormánymű gumiharangom. Nem vagyok ideges :), de jó lenne legalább egy hónap úgy, hogy minden oké. Viszont a motor, mondjam azt, hogy mindent pótol. Tegnap sokat autóztam, és imádom, 230-at mentem vele...lehet ment volna még, de jött a körforgalom...és nem akartam úgy járni mint Fóton az a 155-ös. :(( Tényleg mi van azzal az autóval, tud róla valaki?
granturismo2004-12-29 19:33:06 // 208
Peti
Ezt le se írd! Nehogy olvassák az olaszok is az oldalt:-)
Peti V6 TB2004-12-29 08:27:42 // 207
Jó reggelt Mindenkinek! Minden dolgozónak, és minden szerencsés pihenőnek!
V6TB motor sorsa a következő lesz: A Saabban és a Vectrában, Astrában is igen kiválóan szerepelő 2.0 Turbo motor fog az Alfa Romeokban is dolgozni... Ez csak vicc volt :). De a fene vigye el, lehet, hogy így lesz?? :((
granturismo2004-12-25 13:09:09 // 206
Békés karácsonyt és ideális szelephézagot kívánok minden V6TB-s olvtársnak!:-)
granturismo2004-12-25 13:07:27 // 205
A 2.0 V6 motor egyszerűen a spórolás áldozata lett szerintem. A 3.0 V6 és mostmár a 3.2V6 is bekerül az Alfák mellett a Thesisbe is meg betették annak idején a Kappába is. Ezért abból többet tudtak gyártani az egy db vetített költség így sokkal alacsonyabb. Viszont a Fiat/Lancia a V6 turbomotorból nem kért. Ott volt a Lancia Delta 4 hengeres turbomotorja amit megkapott a Dedra, Kappa, Fiat Coupe....stb Aztán a Fiat az új 5 hengeres soros motorjára szerkesztett turbofeltöltést és azzal váltotta föl ezt a típust. Szóval a 2.0 V6 turbo motort egyszerűen nem tudták olyan példányszámban készíteni, hogy rentábilis legyen a gyártás. csak az Alfa egyszerűen nem visz el egymagában egy motort:-(
Egyébként 164-est nézegetek, pontosan olyat mint amilyen pld. Peti V6TB-nek van. A saját autómmal egyébként évi 5ekm megyek vagy még annyit sem.
Ollah2004-12-24 16:00:49 // 204
Én úgy tudom, a V6 TB motor az olasz környezetvédelmi előírások miatt lett éppen akkora és olyan teljesítményű, amilyen. 2000-ben vagy 2001-ben pedig azért álltak le vele, mert csak Euro 2-es besorolású.
Jövőre jön (ha minden igaz) az új 2literes turbós Alfa moci, ami viszont már 300 lovat teljesít majd. De szerintem ez 4hengeres lesz és nem a V6 továbbfejlesztése. Bár ne lenne igazam... A V6 hangja és megjelenése mindannyian tudjuk, mit jelent, szóvál kár (lenne) érte.
András bácsi2004-12-24 10:56:22 // 203
Egyszerű megoldás, ha keresel a családban 50 év feletti személyt, akit üzembentartóként jegyeztetsz be. Így az ő nevén fog ketyegni a biztosítás. Külön jó, ha volt neki korábban valamilyen B-fokozata. Ha jól emlékszem most még 4000.-Ft a bejegyzés illetéke, és egy egyszerű magánokiratban lehet rendelkezni erről. Szerintem mindenképpen megéri, már egy év alatt többszörösen megtérül.
Érdekes, hogy a Lajtán túli területeken ez úgy működik, hogy lehet bármennyi autód, mind a jogosítványhoz, illetve a személyhez kötődő biztosítási összeget fizet. Sőt létezik névre szóló rendszám, amit egyszerűen átcsavarozhat a fickó a hétvégi autójára... Jó, hogy a magyar egy birka nép és tejel mindenért többszörösen.
A.
Don Gombóc2004-12-24 10:43:21 // 202
Szevasztok!!! Mindenek előtt KELLEMES ÜNNEPEKET MINDENKINEK!!! Ilyen a biztosító, de talán kapsz valami induló kedvezményt ha ugyanannál kötöd a másik verdára is. Nekem vagy tizenöt évig nem volt kocsi a nevemen, és amikor tavaly vettem a 166-ot azt már a saját nevemre vettem, úgyhogy én is most kezdtem A0-ban. Addig az asszony nevén volt a kis Seicentója meg az én Bravám is és addig nem is tudta megkapni a tizes bónuszát a kicsire amíg a kereskedő nem adta el a Bravát. Ennyire rugalmasak. Amúgy milyen V6TB-ben gondolkodtál Laci? Egyszer már volt róla szó hogy az összes árlistáról eltűnt a V6TB motoros Alfa, de nem emlékszem hogy valahol írtak is volna arról hogy megszüntették a gyártást és miért. Gábor166 mondta nekem hogy nem akartak vagy nem tudtak talán Euro 2-nél jobb motort csinálni. Hogy nem tudtak volna azt nem hiszem, mert elég sok mindent az olaszoktól vesznek át más európai gyártók. Ha valaki tud valamit ennek a turbós motornak a sorsáról az írja már meg legyenszíves!!! Én meg arra gondolok hogy sunnyognak az Alfánál és valamilyen más, vagy módosított turbós mocival jönnek elő. Azt is érdekes lenne megtudni hogy melyik típusból mennyit adtak el pontosan, és azon belül is mennyit milyen motorral. Mert szerintem a többi autógyár fejlesztéseit nézve eléggé nagy az igény a turbós kocsikra.
granturismo2004-12-23 19:12:33 // 201
Szia Bandi
Már Gomboc kollégával telefonon lebeszéltük hogy nincs CF3 belőle csak CF2
Egyébként at Euro2 és Euro3-nak felel meg.
Rájöttem hogy nem tudok megválni a boximtól tehát mellé kéne vennem egy díszpéldányt.
Viszont most szembesültem egy k.nagy szemétséggel. Ha veszel egy második autót magadnak, de az előzőt nem adod el akkor arra nem lehet átvinni a megszerzett bonus fokozatot hanem A0-ból indulsz mintha most vetted volna életed első autóját.:-((((
Kapitális szemétség, rablás. Minden biztosító monnyon le!:-(
András bácsi2004-12-23 18:59:52 // 200
Hello Gt!
A motornál a CF2 - CF3 jelölést nem tudom hol keressem, egyébként pedig az a motorkód, amit Gomboc írt. A tőke kiverődés okát én is inkább a nagy hézagban látom. Ezt látszik igazolni az is, hogy "a szakszervíz" által nagyra állított hézag után 1-2000km-rel jött elő a csattogás. Nagyon érdekes hallgatni csavarhúzó nyélen keresztül, csak az a baj, hogy utána le kell venni a szelepfedelet. Ha nagy a hézag, a kipufószelep tolórúdját mozgatva kézzel is produkálni lehet a rendellenes hangot.
V6TB projekt hogy áll?
A.
Ollah2004-12-22 18:23:34 // 199
Ja, és így télen végre lehet is használni az új Zender hóekét. :P
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ollah2004-12-22 18:22:21 // 198
Valamivel le volt terítve?
granturismo2004-12-22 11:03:50 // 197
Ollah
Jaj de jó kis oldal amit betettél.
Vannak onnan még linkek tovább is.brutális feltöltő:-)
SKrisz2004-12-22 08:31:48 // 196
Don Gombóc2004-12-21 18:48:57 // 195
Ja még annyi hozzá hogy amit írtál nem lehet rossz mert csak akkor használná az ember fia ha kell, amugy meg lehet nyugodtan autózni mint a buszsávos taxis.
Don Gombóc2004-12-21 18:45:06 // 194
Halihó!! Ha tudnám elárulnám mert én is innen onnan hallottam, de szerintem kideríthető az internet világában. Valami levelet kellene szerkeszteni az összes Alfát tuningoló cégnek hogy mi az ajánlatuk. Ez csak program átírás lehet mert itt csak elég a turbó nyomás és az üzemanyag befecskendezés megváltoztatása azt meg is van némi plusz lóerő. Ha meg csak jelentős fordulat emeléssel van meg akkor már nem is kell. Szerintem nem kell mechanikus dolgokat cserélni benne mert a vezérlés, mármint a szívó oldalon lévő tőkék mérete magukért beszélnek, ugyanis a vezműtengely meglehetősen sokat időzik a tőkéken azaz elég hosszan nyitva tartja a szelepeket, és itt már csak emelt turbónyomás kell meg nafta. Éppen ezért nem csináltak ebből 24 szelepes verziót. Szerintem.
Ollah2004-12-21 15:52:53 // 193
A csipcsirip márkáját esetleg elárulnád?
Keresgélek utána már egy ideje, de túl meggyőzőt eddig nem találtam.
Bár nem is vagyok igazán híve az "előre megírt szaroknak" (c and tm by Ollah). Persze ez nem jelenti azt, hogy egyszer ne ilyet rakassak a szekérbe. :))))
Amivel szemezek egy ideje, azt most jól belinkelem ide:
http://w3.enternet.hu/kulinp/
Itt található egy Megasquirt AVR nevű cucc. Ez egy komplett vezérlő elektronika, ami a gyárit megkerülve átveszi az ellenőrzést a vas fölött. Laptop-ról programozható, akár menet közben is. Minden francot lehet állítani ugyanúgy, mint egy Motec-kel vagy egy BSE-vel.
Élőben is láttam már működni a cuccost. Fasza kis jószág, csak azt kellene még kideríteni, mennyi plusz lovat lehet kifacsarni vele az autóból.
Ami jó még benne, hogy ha bármi más változás történik a géppel, természetesen újraírható az egész program. És persze nem ~1 miller az ára.
A srác, aki másodmagával kitalálta és a saját autójában is működteti, versenyautók programozását is csinálja. Ő be tudja lőni a szekérre.
Vélemény?
Don Gombóc2004-12-20 15:51:09 // 192
Hát a fene sem tudja ezt a tőke dolgot. Remélem hogy ami nekem jött az már jobb lesz. Eredeti olasz csomagolásban voltak, hát majd meglátjuk. Az viszont érdekes hogy a hat szívó tőke az mind más méret volt belső vastagságra, tehát a legvékonyabbtól a legvastagabbig volt 9 század eltérés, sőt a régiek és az újak közt is. Úgyhogy lehetett számolni rendesen hogy milyen vastag hézagoló sapka kell hozzájuk. Ja és mire megjött minden és kész lett addig pont négy hét telt el. Volt is elvonási tünetem rendesen.
Don Gombóc2004-12-20 15:40:12 // 191
Igen csatlakozom Kriszhez mert állítólag csippileg tud 270 cavallit így ahogy van. Én a 2.5-ös dugóin agyaltam ugy lenne a furat növeléssel 2.4 literes, de annak a dugója 8mm-rel nagyobb átmérőjű. Úgyhogy itt az a kérdés hogy hüvely cserével meg lehetne-e oldani. De azt hiszem ez egy nagyon drága mulatság lenne, azért úgy gondolom elég a chip tuning. Nemtom érdemes-e belemerülni. Amikor 166-ost keresgéltem 2003 év végén akkor a Képes Autó Expressben többszőr is hírdettek egy 166 3.0 V6 Twin Turbó Zender verdát amit 370 lóerősnek írtak. Jól nézett ki otikai tuningos is volt, csak az a félő hogy valszeg ki is hajtja rendesen az aki ennyit kőlt rá.
SKrisz2004-12-20 10:34:32 // 189
Őszinte leszek: nemtom' :)
SKrisz2004-12-20 10:08:22 // 188
Khmmm... azt a 270 lovat fúrás nélkül is el lehet érni... én legalábbis ismerek ilyen autót!:))))
Ollah2004-12-20 10:00:55 // 187
Engem is izgatott a téma, hogy lehetséges -e viszonylag egyszerűen (főtengely, dugók, hajtókarok stb. cseréjével) 3 literest csinálni a 2.0 TB-ből. Van egy olasz srác, aki meg is lépte, de nem így, hanem fúrta. Fúrás nélkül állítólag nem megy. Esetleg még azt lenne érdekes kideríteni, hogy a 2.5 V6 és eközött mi a különbség. Az is szép lenne. :) +500 ccm, nyamiiii!!! :) Erre egy jó kis egyedi program, oszt minnyá 300+ horszpáör van alattunk. :) 2 millióból... :/
:)))
Ja, a srác 3 littyós TB-je olyan 270 ló körül van emlékeim szerint.
Peti V6 TB2004-12-20 08:20:20 // 186
Jó reggelt kedves tőkés barátok, és tőke nélküliek! Igazán nem akarlak benneteket a tőke dologgal fárasztani, de a tőkék gyárilag anyaghibásak, és ezért van, hogyx akár egy jól megpörgetett menet után így széttörik a legfelső rétege!
Don Gombóc2004-12-20 08:07:37 // 185
GT! Köszi az infót a hüvelyről. Az alap blokk vajon nem ugyanaz a három V6-nál? Azon meg én lepődtem meg hogy Budapesten is hallottak a Sepsiről. Bár a saját autódról olvasva nem lepődök meg mert ezek szerint igyekszel minden forrást felderíteni. Jó a leírás a 146-ról. Mi a különbség a CF2 és a CF3 között? A Bandié és az enyém is AR34102 motorkódos, az alkatrész katalógusban M-5 nek írják. Brrrrrrrr. Bandi ma valszeg nem lesz odavan Pécsen. Van egy telcsiszám az oldalamon csörrenzs meg légyszi Felhílak!
granturismo2004-12-20 00:22:04 // 184
Sziasztok.
Na ezt nevezem "termésnek":-) Jó a felhozatal. Válogatnék akkor a "primőrök" közül:-)
"Tőkések":-))
Kicsit spekuláltam ezen a tőke dolgon. Érdekes, hogy ez az anyagkipattogzás nem törvényszerűen egyszerre minden tőkén fordul elő. Valószínűleg azokon a szelepeken jön ki ahol valamiért a megengedettnél nagyobb lesz a szelephézag (lehet egyszerűen azért, mert nem jól állítják be az adott szelepnél vagy valamitól jobban elmászik a hézag) és ekkor mivel "kalapálja" a szelep ettől nő meg a hőterhelés és ezért jön aztán ez a jelenség.
Peti
Kedden küldöm a mailt.
Látod neked nem kell nem kell STR gomb neked alapból adja, hogy a bowdennel nyitogathatod a fojtószelepet meg Skrisznek is.:-) Megmondom őszintén nekem az a régebbi motor a szimpatikusabb. A magamfajta büttykölőnek legalábbis mindenképpen.
Gomboc
Látom neked nem nagyon lehet újat mondani, mert te még a Sepsit is ismered:-)
Hüvelyes a blokk hálaajóistennek.
Bandi
A te motorod CF2 vagy CF3?
Don Gombóc2004-12-19 11:51:39 // 183
Ja és még egy kérdés uraim! A V6TB motor hengerei fúrtak vagy hüvelyesek? Ugyanis még nem láttam hengerfej nélkül, és azon agyalok mennyire lehetne egyszer felfúrni. Jó lenne együtt látni a három V6 blokkot egymás mellett, de erre nem sok esély van. Később leszek.
Don Gombóc2004-12-19 09:47:53 // 182
Krisztián! Más kérdés! Nézem a motorod képét és ugyanazt látom mint a 164 V6TB-nél, mégpedig hogy az első hengersor gyertya takaró dekninél felül bemegy két kábelköteg a gyertyakábelek felé. Azok milyen célt szolgálnak? Azok a nyílások nekünk is megvannak de ott nem megy be kanóc.
András bácsi2004-12-18 15:36:17 // 181
Közben megnéztem a motorod képét. Azért más a GTV és a 166 motorja. Látom neked bowden mozgatja a fojtószelepet, még a hagyományos légtömegmérő van benne, nekem pedig a romlás esetén kukába hajítós fajta. A gyújtás is más, nálam egy téglalap alakú trafó van, olyan, mint a 155V6-ban. Nem értem, hogy mi értelme az állandó változtatásnak egy bevált motoron.
András bácsi2004-12-18 15:29:56 // 180
Manual overboost szerintem már kihalófélben van. Utoljára a 75 1.8TB egyik tuningolási módjánál hallottam az utólagos overboost felszerelését. Egyébként egy egyszerű mágnesszelep három vákumcsővel. (szétkapva még nem volt tartalék hiányában)
Az STR-ben a Throttle egyértelműen a fojtószelepre utal, de hogy pontosan mit tesz, azt a nullához közeli olasztudásom miatt csak sejtem. Emberi nyelvű leírást pedig nem találtam. Nem tudom, hogy nálad is van-e a fojtószelep oldalán egy kb 80 x 120 x 30 méretű doboz. Szerintem ez a felelős ezért is, meg a tempomat vzérléséért is.
SKrisz2004-12-18 15:18:22 // 179
Na mi van? Támadva védekezünk?:))) Én egy szóval nem mondtam azt, hogy nincs igazad! Nem ismerem a 166 lelkivilágát... Amit Gombóc leírt annak alapján ez egy manual overboost képe jelent meg lelki szemeim előtt... ha nem hát nem!:) /egyébként a manual overboost - mint neve is mutatja, nem fix és nem működik állandóan!:)))/
András bácsi2004-12-18 15:14:25 // 178
Ennek nincs köze az overboost szelephez. Az fix és állandóan működik, ha a nyomásviszonyok olyanok. Ha azt mondod, hogy nincs igazam, akkor a 3.0V6 szívóban (166) minek van STR?
SKrisz2004-12-18 14:55:18 // 177
Látom átvette a főnök a hatlamat a gép felett!:)))
A berángatás valszeg a MAP szenzor miatt lesz! Ha "Ő" úgy érzékeli, hogy a töltőnyomás túl nagy /asszam V6TB GTV esetén ez 1.5bar/ akkor betilt mindent, a user meg kifejeli a szélvédőt!:)
Nekem a Dedra folymatosan 1.5 fölött akart tölteni (ment is mint a veszettmarha) és néha telitalpas kigyorsításkor redlineba került /nemcsak a MAP érzékelte rosszul, hanem ténylegesen így volt/ és olyankor a gerinterhelés átrajzolódott a homlokom és a kormány irányába... az nem volt olyan vicces!:))))
Don Gombóc2004-12-18 13:41:17 // 176
Hát van ezen minden szar szelep Over Boost Vaste Gate meg mittomén mi de valamelyikre néha rájön a dili és egy kicsit berángat. De majd tavassszal szétszedem az egész levegő rendszert. Amúgy jól megy az a 10.5 ös havi átlagból kijövök. Na átadom a gyereknek a gépet már azzal fenyeget hogy rám uszítja a Foxi kutyát. Mind a ketten C.S. ezünk csak ő Counter Strike ozik.
SKrisz2004-12-18 13:33:23 // 175
A msáik, hogy nekem a GTV-ben motorikusan egyenlőre minden gyári és így is stabil 1bar a töltőnyomásom!!!!
SKrisz2004-12-18 13:31:18 // 174
Igazán nincs mit és viszont!:)))
SKrisz2004-12-18 13:30:52 // 173
Aha! Ezt emberi nyelven overboostnak hívják!:))) Ilyen nincs a GTV-ben, de csak azért mert szvsz a GTV-t eleve sportosabbra hangolták, mint a luxushajó 166-ot, ezért nincs ilyen feature nálam! ...szerintem!:)))
Don Gombóc2004-12-18 13:08:57 // 172
Bandi!! Vitathatatlan hogy gyorsabban írsz mint én, de én próbálom leírni költői hasonlatokkal hogy megy, erre te leírod hogy érezhetően jobban megy. Hát azt tudtam hogy egy úr vagy. Hí!! Egyébként megjött az emiled de csak tegnap jöttem haza Nyíregyházáról. Próbálj meg elküldeni 2-3 oldalt aztán vissza szólok hogy jött át. Egyébbként 10 megás az emil táram.
Don Gombóc2004-12-18 13:00:28 // 171
Én nem tudom mennyi a nyomásunk talán 0.8 bar de kurva jól megy az autó ha meg benyomom az STR (sport throttle) nyers fodításban sport torok akkor jajj a gerincoszlopom!! és szegény üllés támla felkiáltás hagyja el a számat. A váltótól kicsit balra előre van három gomb a jobb szélső az. Valszeg teljes fojtószelep és turbónyomás nyitást ad neki plusz üzemanyagot mert brutál tőlle a kocsi és olyan érzékeny a gázpedál hogy nem is igazán alkalmas hétköznapi használatra de harcra igen. Gondolok itt Béjemdabju Ajudik Passzát szelek ellen.
András bácsi2004-12-18 12:42:58 // 170
Lehet, hogy egyszerűsítek, de az olasz autóban tönkremenő elektronika általában Bosch, made in Germany.
Csabee2004-12-18 12:41:56 // 169
hát köszi az okítást!
üdv és boldog karácsonyt:)))))
András bácsi2004-12-18 12:41:19 // 168
Ezt a hézagot Szamosi úr közölte. A 0.25-tel még egy kicsit csattogós, valahol a 0.2-0.25 között jó szerintem.
András bácsi2004-12-18 12:39:11 // 167
STR- Sport Throttle Response. Olyan, mintha a fojtószelepet közvetlenül egy bowden mozgatná. Nincs késés az elektromos gázpedál miatt. Valószínű, hogy többletüzemanyagot juttat a rendszerbe, vagy lehet, hogy egy másik programot olvas ilyenkor. A lényeg, hogy érezhetően jobban megy bekapcsolt állapotban.
Don Gombóc2004-12-18 12:38:41 // 166
Véleményeket szeretnék!!!! Bandi szerint a szelephézag természetesen hideg motornál Szívó 0.5 kipufogó 0.25. Én az Alfa Kontakt által megadottra állítattam de ugyan ezt mondták a Stollnál is : szívó 0.38-0.45 kipufogó 0.2-0.25 én az alapra állítattam. Új tőkék új hézagolók tuttó a hangja. Ja az előbbi hozzászóláshoz még annyit hogy vannak az olasz autóknak is baja de a vas amiből készült az nagyon jó szerintem. Idézek kamcsis multamból: az Iveco Turbo Star nevü autóval mentem el bő hat év alatt 980 ezer km-t, egy kuplung és egy turbó cserével fődarab és futómű megbontás nélkül. Kurva megbízható autók voltak még elektromosan is pedig a sokat szidott Veglia Borletti cuccok voltak benne.
András bácsi2004-12-18 12:36:02 // 165
A tisztelet a kivételnek lemaradt...