Sziasztok!
Megint előjött a hiba, az immo csinálja a galibát, amíg le nem húztam róla a csatlakozót, gyújtásra mindig kiverte a biztosítékot, mikor lehúztam már nem csapta ki és visszadugás után sem! Van benne egy relé, az elég hangos, de most ismét működik az autó. Nem lehet, valahogy kiiktatni az immot, a diagnosztika is immo hibát ír, van erre valami megoldás, köszönöm, ha ismét segítetek!
Üdv,
Beló
Beló2017-12-20 19:05:03 // 99614
Beló2017-12-15 07:51:52 // 99613
Köszönöm a segítséget Neked is Csabo22!
Átnéztem csatlakozókat a biztosítékoknál és össze fogattam a vezetéket, nehogy ismét leessen!
Átnéztem csatlakozókat a biztosítékoknál és össze fogattam a vezetéket, nehogy ismét leessen!
Csabo222017-12-14 18:26:54 // 99612
99569 Sz hozzászólás ;)
lényeg a lényeg, elindult. de a hiba környékét célszerű lenne átvizsgálni/rendbe rakni.
lényeg a lényeg, elindult. de a hiba környékét célszerű lenne átvizsgálni/rendbe rakni.
Beló2017-12-13 19:29:56 // 99611
Nem tudom, de elképzelhető, a párától, nedvességtől is lehetett test zárlat, remélem nem más!
[k i z z o]2017-12-13 18:36:38 // 99610
40A biztosíték nem IMMO hiba. Az valamitől kiolvadt, keresd meg, ha nyugodtan szeretnél aludni / kocsikázni. A leesésnél nem érintkezhetett a vázhoz, ami GND?
Beló2017-12-13 17:53:24 // 99609
Kedves Mindenki!
Nagyon szépen köszönöm a sok, sok segítséget! Végül is megoldódott a probléma!
A gond valóban egy biztosíték volt, miután annyian mondtátok, hogy valószínűen egy bizti lehet a baj, tüzetesen végig néztem a biztosítékok elhelyezkedését az autóban a javítási utasítások alapján és láttam, hogy hátul 3 relének és három biztosítéknak kell lennie, nekem meg csak két relé és egy biszti van hátul, ezért leszereltem és kihúztam hátra a konzolt, ekkor láttam, hogy egy relé és két bizti le van esve, természetesen az egyik 40-es ki volt sülve, ideiglenesen betettem a helyére egy 50-est és lőn csodálkozás indult az autó! Ezután már tudtam diagnosztizálni, és az immóra írt hibát, valami kis kontakt hibája volt, valószínű ez okozta a túláramot, picikét hajlítottam a lábain és most tökéletes, még egyszer nagyon szépen köszönöm mindenkinek, hogy ennyit segített, jó ebbe a közösségbe tartozni, AlfaAmore!
Üdv,
Beló
Nagyon szépen köszönöm a sok, sok segítséget! Végül is megoldódott a probléma!
A gond valóban egy biztosíték volt, miután annyian mondtátok, hogy valószínűen egy bizti lehet a baj, tüzetesen végig néztem a biztosítékok elhelyezkedését az autóban a javítási utasítások alapján és láttam, hogy hátul 3 relének és három biztosítéknak kell lennie, nekem meg csak két relé és egy biszti van hátul, ezért leszereltem és kihúztam hátra a konzolt, ekkor láttam, hogy egy relé és két bizti le van esve, természetesen az egyik 40-es ki volt sülve, ideiglenesen betettem a helyére egy 50-est és lőn csodálkozás indult az autó! Ezután már tudtam diagnosztizálni, és az immóra írt hibát, valami kis kontakt hibája volt, valószínű ez okozta a túláramot, picikét hajlítottam a lábain és most tökéletes, még egyszer nagyon szépen köszönöm mindenkinek, hogy ennyit segített, jó ebbe a közösségbe tartozni, AlfaAmore!
Üdv,
Beló
szállító812017-12-13 10:54:34 // 99608
Tegnap este voltam úszni a Tiszaligeti Strandon Szolnokon.
A parkolóban majd leesett az állam, olyan szép állapotú 147 GTA -t láttam, fekete színű graffit gyári felnikkel.
Közüllünk lehetett az valaki?
Ha igen, akkor innen is gratuláció a csodaszép autóhoz.
Üdv.Gergő
A parkolóban majd leesett az állam, olyan szép állapotú 147 GTA -t láttam, fekete színű graffit gyári felnikkel.
Közüllünk lehetett az valaki?
Ha igen, akkor innen is gratuláció a csodaszép autóhoz.
Üdv.Gergő
Beló2017-12-09 14:22:03 // 99607
Köszi, igen S36! :)
Beló2017-12-09 12:53:14 // 99606
Köszi, én csak multiméterrel mértem eddig!
[k i z z o]2017-12-09 10:30:16 // 99605
Injection S36? De nagyon nehezen olvasható...
Tocsa2017-12-09 09:46:37 // 99604
Can buszos rendszeren óvatosan bánnék a próbalámpával! Sokba is kerülhet!
A sima izzós próbalámpát elfelejteném!
A sima izzós próbalámpát elfelejteném!
Beló2017-12-08 21:42:09 // 99603
Beló2017-12-08 21:29:55 // 99602
Köszönöm! A biztosítékokat megnéztem, mind jó, valami relé problémára gondolok!
Csak azt kéne tudnom melyik relé a felelős a ECU ellátásért, sajnos nehezen igazodom el a rajzokon, ezért szeretném tudni pontosan mit nézzek!
Csak azt kéne tudnom melyik relé a felelős a ECU ellátásért, sajnos nehezen igazodom el a rajzokon, ezért szeretném tudni pontosan mit nézzek!
Beló2017-12-08 21:24:06 // 99601
Köszi, ez már megvan! :)
Piritu - 1.000.0002017-12-08 19:52:52 // 99600
"Az immónál viszont csak fél volt feszültséget mértem a direkt táplálásnál " - továbbra is biztosítékra gyanakodnék. Nem jut el ide a 12Volt.
berobbantam2017-12-08 19:47:14 // 99599
Hello
Csak egy javaslat.Autóban ne csak mérj multiméterrel.Vegyél egy probalámpát,pár száz forint.Akkkr ki tudod szűrni ezeket a fél voltos kerülőket.Az álltalában valamin keresztül visszajövő fesz.
Csak egy javaslat.Autóban ne csak mérj multiméterrel.Vegyél egy probalámpát,pár száz forint.Akkkr ki tudod szűrni ezeket a fél voltos kerülőket.Az álltalában valamin keresztül visszajövő fesz.
[k i z z o]2017-12-08 18:22:46 // 99597
Minden biztosítékod jó? Kellene egy kapcsolási rajz, ami alapján végig tudod mérni.
Az ECU direct supply forrás ugyanaz, mint a key operated feszültségé, kell egy közös biztosíték legyen előtte, nem direktben jön az akkusarutól, egy 30 - 50A -es biztosíték körül kell legyen ott valami sorban.
Ilyesmi, mint amit rajzoltam. Keresd a biztit / szakadást szerintem, ha direktbe kötésre megy, akkor GND van.
Az ECU direct supply forrás ugyanaz, mint a key operated feszültségé, kell egy közös biztosíték legyen előtte, nem direktben jön az akkusarutól, egy 30 - 50A -es biztosíték körül kell legyen ott valami sorban.
Ilyesmi, mint amit rajzoltam. Keresd a biztit / szakadást szerintem, ha direktbe kötésre megy, akkor GND van.
Beló2017-12-08 15:52:11 // 99596
Köszi!
Van már újabb fejlemény, a riasztó megkapja a direkt feszültséget és a kulcsost is
Az immónál viszont csak fél volt feszültséget mértem a direkt táplálásnál a kulcsosnál viszont, gyújtáson megvolt a 12 volt és eltűnt a fél volt a direktről
Az ECU.nál szintén fél volt a direkten viszont a kulcsoson semmi és gyújtásnál a fél volt itt is eltűnik. Az immó és ECU direkt kábelét elvágtam és adtam feszültséget mindkettőnek az immó lámpa így már kigyulladt, de mivel a kucsos feszkót nem kapta meg az ECU, így továbbra sem indult el az autó. A kérdésem az lenne hogy a direkt tápláláson folyamatos 12 voltnak kell lenni és ha a bisztik jók hol akad el a feszkó, valamint, hol található a másodlagos relé a ahonnan a kulcsos áramot kapja az ECU?
Előre is köszönöm a segitséget
Van már újabb fejlemény, a riasztó megkapja a direkt feszültséget és a kulcsost is
Az immónál viszont csak fél volt feszültséget mértem a direkt táplálásnál a kulcsosnál viszont, gyújtáson megvolt a 12 volt és eltűnt a fél volt a direktről
Az ECU.nál szintén fél volt a direkten viszont a kulcsoson semmi és gyújtásnál a fél volt itt is eltűnik. Az immó és ECU direkt kábelét elvágtam és adtam feszültséget mindkettőnek az immó lámpa így már kigyulladt, de mivel a kucsos feszkót nem kapta meg az ECU, így továbbra sem indult el az autó. A kérdésem az lenne hogy a direkt tápláláson folyamatos 12 voltnak kell lenni és ha a bisztik jók hol akad el a feszkó, valamint, hol található a másodlagos relé a ahonnan a kulcsos áramot kapja az ECU?
Előre is köszönöm a segitséget
Piritu - 1.000.0002017-12-07 21:58:04 // 99595
Sose próbáltam mással, ezt erre találták ki.
Lehet, hogy a tiedhez nincs is más, mert nem ODB II.
Lehet, hogy a tiedhez nincs is más, mert nem ODB II.
Beló2017-12-04 20:42:02 // 99594
Milyen programmal lehet még diagnosztizálni az autómat, a MES-en kívül?
Köszönöm a segítséget!
Köszönöm a segítséget!
Beló2017-12-04 16:07:09 // 99593
Köszi!
Angolt azt találtam sokat, most van egy, amit tudok fordítani, nem a legjobb, de azért megértem! Sajnos egyáltalán nem látja az ECU-t a multiecuscan, úgyhogy keresgélünk tovább, ha valakinek eszébe jut valami, vagy ismer valakit aki tud segíteni, azt megköszönöm ha leírja!
Angolt azt találtam sokat, most van egy, amit tudok fordítani, nem a legjobb, de azért megértem! Sajnos egyáltalán nem látja az ECU-t a multiecuscan, úgyhogy keresgélünk tovább, ha valakinek eszébe jut valami, vagy ismer valakit aki tud segíteni, azt megköszönöm ha leírja!
Piritu - 1.000.0002017-12-04 13:06:18 // 99592
Tudtommal nincs, de angolt linkeltem a Spider Topic a.
Beló2017-12-04 12:16:23 // 99591
Létezik ebből magyar nyelvű változat?
Alfa Romeo GTV_Spider - Workshop Manual.
Alfa Romeo GTV_Spider - Workshop Manual.
Beló2017-12-01 16:54:28 // 99590
A nem indított, azt jelenti, hogy nem is forgatta, mert az enyém forgat, csak nem indul!
Köszi!
Köszi!
Beló2017-11-28 09:30:03 // 99589
Köszönöm szépen, ezeket is átfogom nézni!
kapeka (Nagyvad)2017-11-28 08:21:39 // 99588
Szia! Pár éve volt hasonlóm a 166 V6-tal. Nálam egy test szál égett le, ekkor volt olyan gond, hogy mindenütt megvolt az áram, de az ECU-hoz nem lehetett csatlakozni és persze nem indított. Egy magát profinak mondó villanyász csapatnál 3 hétig volt ott a kocsi, mire megtalálták a hibaforrást. Kicsit belekergette őket a málnásba, hogy a kiszedett ECU-t nehezen tudták letesztelni, már majdnem megvettem egy komplett készletet, amikor kiderült, hogy jó, csak akkor kezdtek el kábelhibát keresni.
Beló2017-11-27 22:12:34 // 99587
Ha valakinek időközben támadt egy ötlete, ne fogja vissza magát nyugodtan írja le!
Köszönöm szépen mindenkinek az eddigi és az ez utáni segítséget is! :)
Köszönöm szépen mindenkinek az eddigi és az ez utáni segítséget is! :)
Beló2017-11-27 21:09:48 // 99586
Nagyon rendes vagy, köszönöm szépen!
Piritu - 1.000.0002017-11-27 21:04:39 // 99585
Javaslom GTPeti blogját tanulmányozásra.
Piritu - 1.000.0002017-11-27 21:03:04 // 99584
Bakker, kidobom a telefont a "szókitaláló" progival együtt. Én nem azt írtam. Szóval szerintem csak USB.
WiFi max ha telefonnal akar szórakozni az ember élőadat elemzéssel.
WiFi max ha telefonnal akar szórakozni az ember élőadat elemzéssel.
Beló2017-11-27 17:31:37 // 99583
Wifi vagy Bluetooth? Bocs,hogy sokat kérdezek, de eben a témában tudatlan vagyok! :) Köszönöm szépen!
Piritu - 1.000.0002017-11-27 17:17:42 // 99582
Én a vezeték nélküliben hiszek, egy hiba- és zavarforrással kevesebb.
Beló2017-11-27 17:02:45 // 99581
Köszönöm! Melyik jobb az usb-s vagy a vezeték nélküli!
Piritu - 1.000.0002017-11-27 12:18:20 // 99580
Nagy valoszinuseggel igen. Nekem működött..
Beló2017-11-27 10:50:12 // 99579
Piritu - 1.000.0002017-11-27 07:00:55 // 99578
Piritu - 1.000.0002017-11-27 06:58:34 // 99577
Beló2017-11-27 01:21:53 // 99576
1996-os autóhoz is jó?
Beló2017-11-26 23:53:13 // 99575
Piritu - 1.000.0002017-11-26 21:20:17 // 99574
A tieden még a 3 pólusú csatlakozónak kell lenni. Kell egy ODBII-es csatlakozó + egy 3 pólusú átalakító. Innentől FES/MES jó lesz. A csatlakozót az anyósülés felőli lábtérben találod a középkonzol borítása alatt.
Beló2017-11-26 17:03:48 // 99573
Ez a riasztó tudja tiltani a motort, vagy csak központi zár vezérlő! Még mindig nem sikerült rájönni a hiba okára, valaki azt mondta, hogy ez lehet a ludas, nekem egyébként nincs is nyomógombos kulcsom az autóhoz! Milyen csatlakozó és vagy műszer ill, hogy lehet számítógépre kötni az autót, Előre is köszönöm segítséget!
Beló2017-11-23 19:13:29 // 99572
Köszönöm szépen!
Piritu - 1.000.0002017-11-23 19:07:39 // 99571
Fejléc Linkek és ott "Alfa manualok" Docky_SD gyűjteménye.
Beló2017-11-23 18:50:12 // 99570
Köszönöm szépen! Az e-learnt honnan tudom letölteni?
Csabo222017-11-23 18:23:04 // 99569
Ha a diagnosztika nem látja a motorvezérlőt akkor ott egyszerűbb esetben biztositék (esetleg annak érintkezési hibája) vagy földelési gond van. bonyolultabb esetben vezeték vagy csatlakozó hiba. végső esetben maga a vezérlő ment tönkre, de az elég ritka.
Meg lehet mérni még esetleg az akksit, ellenőrizni a sarukat, vagy mérni relativ - abszolut kompressziót. ezek az olcsóbb megoldások.
Legalább egy autodata jó lenne kéznél, vagy kezelési kézikönyv vagy e-learn a legjobb. onnan ki lehet a huzalozást és biztositékokat silabizálni
Meg lehet mérni még esetleg az akksit, ellenőrizni a sarukat, vagy mérni relativ - abszolut kompressziót. ezek az olcsóbb megoldások.
Legalább egy autodata jó lenne kéznél, vagy kezelési kézikönyv vagy e-learn a legjobb. onnan ki lehet a huzalozást és biztositékokat silabizálni
Beló2017-11-23 16:00:44 // 99568
Megnéztem az aksinál, egy 50 amperes volt ott, de sajnos hibátlan! :(
Beló2017-11-23 07:49:55 // 99567
Köszönök szépen minden segítséget!
Az igazsághoz hozzátartozik még, hogy ez a jelenség olajcsere után történt, mégpedig úgy, felső szinten volt a nívó pálcán az olaj és hozzá öntöttem 1dl RESURS újrafémező motorolaj adalékot, járattam a motort, kb 5-10-perc után történt az ominózus eset. Esetleg nem befolyásolhatta a magas olajszint a leállást? Nem tudom csak kérdezem!
Az igazsághoz hozzátartozik még, hogy ez a jelenség olajcsere után történt, mégpedig úgy, felső szinten volt a nívó pálcán az olaj és hozzá öntöttem 1dl RESURS újrafémező motorolaj adalékot, járattam a motort, kb 5-10-perc után történt az ominózus eset. Esetleg nem befolyásolhatta a magas olajszint a leállást? Nem tudom csak kérdezem!
Beló2017-11-23 07:34:19 // 99566
Az a baj, hogy a járó motor állt le, azt meg nem tilthatja az immo és csak utána nem indult újra, ez okoz fejfájást nekem, de köszönöm szépen a segítséget!
berobbantam2017-11-23 06:42:49 // 99565
Szia
Ha az immo ki se villan azaz nem müködik ez az egység akkor nem indul az auto.Ez ugy működik tudomáyom szerint,hogy a kulcs jelét megkapja az immo vezérlő.Ha jó ad egy négyjegyű kódot az ecunak hogy indíthat.Ha nincs kód az ecu tilt.Mindegy mért nincs
Ha az immo ki se villan azaz nem müködik ez az egység akkor nem indul az auto.Ez ugy működik tudomáyom szerint,hogy a kulcs jelét megkapja az immo vezérlő.Ha jó ad egy négyjegyű kódot az ecunak hogy indíthat.Ha nincs kód az ecu tilt.Mindegy mért nincs