Fórum >> Típusok >> GTV-GTA

Beló2017-12-20 19:05:03 // 99614
Sziasztok!

Megint előjött a hiba, az immo csinálja a galibát, amíg le nem húztam róla a csatlakozót, gyújtásra mindig kiverte a biztosítékot, mikor lehúztam már nem csapta ki és visszadugás után sem! Van benne egy relé, az elég hangos, de most ismét működik az autó. Nem lehet, valahogy kiiktatni az immot, a diagnosztika is immo hibát ír, van erre valami megoldás, köszönöm, ha ismét segítetek!

Üdv,
Beló
Beló2017-12-15 07:51:52 // 99613
Köszönöm a segítséget Neked is Csabo22!
Átnéztem csatlakozókat a biztosítékoknál és össze fogattam a vezetéket, nehogy ismét leessen!
Csabo222017-12-14 18:26:54 // 99612
99569 Sz hozzászólás ;)
lényeg a lényeg, elindult. de a hiba környékét célszerű lenne átvizsgálni/rendbe rakni.
Beló2017-12-13 19:29:56 // 99611
Nem tudom, de elképzelhető, a párától, nedvességtől is lehetett test zárlat, remélem nem más!
[k i z z o]2017-12-13 18:36:38 // 99610
40A biztosíték nem IMMO hiba. Az valamitől kiolvadt, keresd meg, ha nyugodtan szeretnél aludni / kocsikázni. A leesésnél nem érintkezhetett a vázhoz, ami GND?
Beló2017-12-13 17:53:24 // 99609
Kedves Mindenki!

Nagyon szépen köszönöm a sok, sok segítséget! Végül is megoldódott a probléma!
A gond valóban egy biztosíték volt, miután annyian mondtátok, hogy valószínűen egy bizti lehet a baj, tüzetesen végig néztem a biztosítékok elhelyezkedését az autóban a javítási utasítások alapján és láttam, hogy hátul 3 relének és három biztosítéknak kell lennie, nekem meg csak két relé és egy biszti van hátul, ezért leszereltem és kihúztam hátra a konzolt, ekkor láttam, hogy egy relé és két bizti le van esve, természetesen az egyik 40-es ki volt sülve, ideiglenesen betettem a helyére egy 50-est és lőn csodálkozás indult az autó! Ezután már tudtam diagnosztizálni, és az immóra írt hibát, valami kis kontakt hibája volt, valószínű ez okozta a túláramot, picikét hajlítottam a lábain és most tökéletes, még egyszer nagyon szépen köszönöm mindenkinek, hogy ennyit segített, jó ebbe a közösségbe tartozni, AlfaAmore!

Üdv,
Beló
szállító812017-12-13 10:54:34 // 99608
Tegnap este voltam úszni a Tiszaligeti Strandon Szolnokon.

A parkolóban majd leesett az állam, olyan szép állapotú 147 GTA -t láttam, fekete színű graffit gyári felnikkel.

Közüllünk lehetett az valaki?

Ha igen, akkor innen is gratuláció a csodaszép autóhoz.

Üdv.Gergő
Beló2017-12-09 14:22:03 // 99607
Köszi, igen S36! :)
Beló2017-12-09 12:53:14 // 99606
Köszi, én csak multiméterrel mértem eddig!
[k i z z o]2017-12-09 10:30:16 // 99605
Injection S36? De nagyon nehezen olvasható...
Tocsa2017-12-09 09:46:37 // 99604
Can buszos rendszeren óvatosan bánnék a próbalámpával! Sokba is kerülhet!
A sima izzós próbalámpát elfelejteném!
Beló2017-12-08 21:42:09 // 99603
Nagyon szépen köszönöm! Itt egy rajz , ha ezen betudnád jelölni, honnan kapja az áramot az ECU azt megköszönném. De gyújtás nélkül is kell a direkten feszültségnek lenni, igaz?
Beló2017-12-08 21:29:55 // 99602
Köszönöm! A biztosítékokat megnéztem, mind jó, valami relé problémára gondolok!
Csak azt kéne tudnom melyik relé a felelős a ECU ellátásért, sajnos nehezen igazodom el a rajzokon, ezért szeretném tudni pontosan mit nézzek!
Beló2017-12-08 21:24:06 // 99601
Köszi, ez már megvan! :)
Piritu - 1.000.0002017-12-08 19:52:52 // 99600
"Az immónál viszont csak fél volt feszültséget mértem a direkt táplálásnál " - továbbra is biztosítékra gyanakodnék. Nem jut el ide a 12Volt.
berobbantam2017-12-08 19:47:14 // 99599
Hello
Csak egy javaslat.Autóban ne csak mérj multiméterrel.Vegyél egy probalámpát,pár száz forint.Akkkr ki tudod szűrni ezeket a fél voltos kerülőket.Az álltalában valamin keresztül visszajövő fesz.
Tocsa2017-12-08 19:05:32 // 99598
Nézelődj itt!

klikk
[k i z z o]2017-12-08 18:22:46 // 99597
Minden biztosítékod jó? Kellene egy kapcsolási rajz, ami alapján végig tudod mérni.

Az ECU direct supply forrás ugyanaz, mint a key operated feszültségé, kell egy közös biztosíték legyen előtte, nem direktben jön az akkusarutól, egy 30 - 50A -es biztosíték körül kell legyen ott valami sorban.

Ilyesmi, mint amit rajzoltam. Keresd a biztit / szakadást szerintem, ha direktbe kötésre megy, akkor GND van.

Beló2017-12-08 15:52:11 // 99596
Köszi!
Van már újabb fejlemény, a riasztó megkapja a direkt feszültséget és a kulcsost is
Az immónál viszont csak fél volt feszültséget mértem a direkt táplálásnál a kulcsosnál viszont, gyújtáson megvolt a 12 volt és eltűnt a fél volt a direktről
Az ECU.nál szintén fél volt a direkten viszont a kulcsoson semmi és gyújtásnál a fél volt itt is eltűnik. Az immó és ECU direkt kábelét elvágtam és adtam feszültséget mindkettőnek az immó lámpa így már kigyulladt, de mivel a kucsos feszkót nem kapta meg az ECU, így továbbra sem indult el az autó. A kérdésem az lenne hogy a direkt tápláláson folyamatos 12 voltnak kell lenni és ha a bisztik jók hol akad el a feszkó, valamint, hol található a másodlagos relé a ahonnan a kulcsos áramot kapja az ECU?
Előre is köszönöm a segitséget
Piritu - 1.000.0002017-12-07 21:58:04 // 99595
Sose próbáltam mással, ezt erre találták ki.
Lehet, hogy a tiedhez nincs is más, mert nem ODB II.
Beló2017-12-04 20:42:02 // 99594
Milyen programmal lehet még diagnosztizálni az autómat, a MES-en kívül?
Köszönöm a segítséget!
Beló2017-12-04 16:07:09 // 99593
Köszi!
Angolt azt találtam sokat, most van egy, amit tudok fordítani, nem a legjobb, de azért megértem! Sajnos egyáltalán nem látja az ECU-t a multiecuscan, úgyhogy keresgélünk tovább, ha valakinek eszébe jut valami, vagy ismer valakit aki tud segíteni, azt megköszönöm ha leírja!
Piritu - 1.000.0002017-12-04 13:06:18 // 99592
Tudtommal nincs, de angolt linkeltem a Spider Topic a.
Beló2017-12-04 12:16:23 // 99591
Létezik ebből magyar nyelvű változat?
Alfa Romeo GTV_Spider - Workshop Manual.
Beló2017-12-01 16:54:28 // 99590
A nem indított, azt jelenti, hogy nem is forgatta, mert az enyém forgat, csak nem indul!
Köszi!
Beló2017-11-28 09:30:03 // 99589
Köszönöm szépen, ezeket is átfogom nézni!
kapeka (Nagyvad)2017-11-28 08:21:39 // 99588
Szia! Pár éve volt hasonlóm a 166 V6-tal. Nálam egy test szál égett le, ekkor volt olyan gond, hogy mindenütt megvolt az áram, de az ECU-hoz nem lehetett csatlakozni és persze nem indított. Egy magát profinak mondó villanyász csapatnál 3 hétig volt ott a kocsi, mire megtalálták a hibaforrást. Kicsit belekergette őket a málnásba, hogy a kiszedett ECU-t nehezen tudták letesztelni, már majdnem megvettem egy komplett készletet, amikor kiderült, hogy jó, csak akkor kezdtek el kábelhibát keresni.
Beló2017-11-27 22:12:34 // 99587
Ha valakinek időközben támadt egy ötlete, ne fogja vissza magát nyugodtan írja le!
Köszönöm szépen mindenkinek az eddigi és az ez utáni segítséget is! :)
Beló2017-11-27 21:09:48 // 99586
Nagyon rendes vagy, köszönöm szépen!
Piritu - 1.000.0002017-11-27 21:04:39 // 99585
Javaslom GTPeti blogját tanulmányozásra.
Piritu - 1.000.0002017-11-27 21:03:04 // 99584
Bakker, kidobom a telefont a "szókitaláló" progival együtt. Én nem azt írtam. Szóval szerintem csak USB.
WiFi max ha telefonnal akar szórakozni az ember élőadat elemzéssel.
Beló2017-11-27 17:31:37 // 99583
Wifi vagy Bluetooth? Bocs,hogy sokat kérdezek, de eben a témában tudatlan vagyok! :) Köszönöm szépen!
Piritu - 1.000.0002017-11-27 17:17:42 // 99582
Én a vezeték nélküliben hiszek, egy hiba- és zavarforrással kevesebb.
Beló2017-11-27 17:02:45 // 99581
Köszönöm! Melyik jobb az usb-s vagy a vezeték nélküli!
Piritu - 1.000.0002017-11-27 12:18:20 // 99580
Nagy valoszinuseggel igen. Nekem működött..
Beló2017-11-27 10:50:12 // 99579
Nagyszerű, Köszönöm szépen! Akkor ez az én motorom mivel pirossal van írva, kell hozzá a regisztrált verzió, de mindenképpen kompatibilis lesz ugye?
Piritu - 1.000.0002017-11-27 07:00:55 // 99578
ODB 3 PIN

Az alu fedeles euro 2-es TS-hez jó. A későbbihez már nem kell a 3-as átalakító.
Beló2017-11-27 01:21:53 // 99576
1996-os autóhoz is jó?
Beló2017-11-26 23:53:13 // 99575
Nagyon szépen köszönöm a segítséget! Akkor kell egy ilyen, a kábel amit linkeltél és a program! Az átalakítónak mi a pontos neve és a programot honnan tudom beszerezni, esetleg, ha tudsz linkeket küldeni megköszönném! :)
Piritu - 1.000.0002017-11-26 21:20:17 // 99574
A tieden még a 3 pólusú csatlakozónak kell lenni. Kell egy ODBII-es csatlakozó + egy 3 pólusú átalakító. Innentől FES/MES jó lesz. A csatlakozót az anyósülés felőli lábtérben találod a középkonzol borítása alatt.
Beló2017-11-26 17:03:48 // 99573
Ez a riasztó tudja tiltani a motort, vagy csak központi zár vezérlő! Még mindig nem sikerült rájönni a hiba okára, valaki azt mondta, hogy ez lehet a ludas, nekem egyébként nincs is nyomógombos kulcsom az autóhoz! Milyen csatlakozó és vagy műszer ill, hogy lehet számítógépre kötni az autót, Előre is köszönöm segítséget!
Beló2017-11-23 19:13:29 // 99572
Köszönöm szépen!
Piritu - 1.000.0002017-11-23 19:07:39 // 99571
Fejléc Linkek és ott "Alfa manualok" Docky_SD gyűjteménye.
Beló2017-11-23 18:50:12 // 99570
Köszönöm szépen! Az e-learnt honnan tudom letölteni?
Csabo222017-11-23 18:23:04 // 99569
Ha a diagnosztika nem látja a motorvezérlőt akkor ott egyszerűbb esetben biztositék (esetleg annak érintkezési hibája) vagy földelési gond van. bonyolultabb esetben vezeték vagy csatlakozó hiba. végső esetben maga a vezérlő ment tönkre, de az elég ritka.
Meg lehet mérni még esetleg az akksit, ellenőrizni a sarukat, vagy mérni relativ - abszolut kompressziót. ezek az olcsóbb megoldások.
Legalább egy autodata jó lenne kéznél, vagy kezelési kézikönyv vagy e-learn a legjobb. onnan ki lehet a huzalozást és biztositékokat silabizálni
Beló2017-11-23 16:00:44 // 99568
Megnéztem az aksinál, egy 50 amperes volt ott, de sajnos hibátlan! :(
Beló2017-11-23 07:49:55 // 99567
Köszönök szépen minden segítséget!
Az igazsághoz hozzátartozik még, hogy ez a jelenség olajcsere után történt, mégpedig úgy, felső szinten volt a nívó pálcán az olaj és hozzá öntöttem 1dl RESURS újrafémező motorolaj adalékot, járattam a motort, kb 5-10-perc után történt az ominózus eset. Esetleg nem befolyásolhatta a magas olajszint a leállást? Nem tudom csak kérdezem!
Beló2017-11-23 07:34:19 // 99566
Az a baj, hogy a járó motor állt le, azt meg nem tilthatja az immo és csak utána nem indult újra, ez okoz fejfájást nekem, de köszönöm szépen a segítséget!
berobbantam2017-11-23 06:42:49 // 99565
Szia
Ha az immo ki se villan azaz nem müködik ez az egység akkor nem indul az auto.Ez ugy működik tudomáyom szerint,hogy a kulcs jelét megkapja az immo vezérlő.Ha jó ad egy négyjegyű kódot az ecunak hogy indíthat.Ha nincs kód az ecu tilt.Mindegy mért nincs
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak