Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning
MYSKHA2010-12-09 11:39:56 // 19192
ALFI1562010-12-09 10:40:04 // 19191
600-700?Annyiért komplett autót veszel.Nem tudom a motor árakat de 1.9m-jetet már 100-ért veszel.
kalizsoli2010-12-09 09:34:15 // 19189
kbk2010-12-09 02:15:17 // 19188
A belföldiesítés 300.000-re jön ki (97-es, 1.6-os TS), az olasz biztosítás meg cirka 500 euro félévente (nem tudom pontosan, de így valahogy, 1 kicsivel talán kevesebb).
Ja, igazad van, vehetnék egyet itthon is, de annyi faszságot összeolvastam már a blokk csere ügyében, hogy egyre inkább úgy érzem, meggondolom magam. Némi vacilálás után arra jutottam, h inkább befizetek egy eleve elég erős 56-osra, akkor a motorral nagyon babrálni nem kell (legalábbis komplett blokkot cserélni biztos nem). Külső belső optikai szempontból meg jóval több a potenciál benne, mint a 46-ban, ahogy így elnéztem a különféle hozzá kapható cuccokat. Amúgy meg, nagyon szeretem a 46-ost, de egy 56-os mégis csak jobb sok szempontból...most eléggé meggyőzve érzem magam :)))
Ja, igazad van, vehetnék egyet itthon is, de annyi faszságot összeolvastam már a blokk csere ügyében, hogy egyre inkább úgy érzem, meggondolom magam. Némi vacilálás után arra jutottam, h inkább befizetek egy eleve elég erős 56-osra, akkor a motorral nagyon babrálni nem kell (legalábbis komplett blokkot cserélni biztos nem). Külső belső optikai szempontból meg jóval több a potenciál benne, mint a 46-ban, ahogy így elnéztem a különféle hozzá kapható cuccokat. Amúgy meg, nagyon szeretem a 46-ost, de egy 56-os mégis csak jobb sok szempontból...most eléggé meggyőzve érzem magam :)))
Xixo2010-12-09 01:36:04 // 19187
Én nem tudom, hogy mennyibe kerül kint az autó + mennyi az átírás, de ha már úgyis fullra átalakítod, akkor nem lenne olcsóbb itthon venni egyet? Ha cserés a motor-fék-futómű trió, akkor már mindegy, hogy megkímélt volt-e, nem? :)
Dekka2010-12-08 21:51:59 // 19186
Edelbrock kispalackos nitro. autóra és motorra egyaránt eladó!
ha valakit érdekel, adok veszekben több info ! :)
ha valakit érdekel, adok veszekben több info ! :)
LacUS2010-12-08 19:23:59 // 19185
Főtengelyed nincs kicsi pénzért :-D :-D
GT Ɨ|ѯ2010-12-08 18:14:53 // 19184
vagy 1 ilyet bele:-))
mreni2010-12-08 18:09:09 // 19183
Vagy van a használtauton egy fekete 164 3.0V6 papírok nélkül 150ért:)
mreni2010-12-08 17:51:49 // 19182
A helyedben pedig nem is honosítanám(bár nem tudom mennyi a biztosítása) de ha olasz rendszámos,papíros a magyar KPM-esnek semmi köze hozzá...nem veheti el az olasz forgalmid:)
mreni2010-12-08 17:48:07 // 19181
Van ismerősöm akit 3szor küldtek be KPM vizsgára engedély nélküli átalakítás(turbósítás) és motorcsere miatt,soha nem büntették meg...
Olvass bele a blogomba ha unatkozol:)
Olvass bele a blogomba ha unatkozol:)
mreni2010-12-08 17:44:26 // 19180
Szerintem inkább 2.5V6 vagy 2.0V6TB ezek könnyen beszerezhetúek és alkatrész is van hozzájuk:)
A KPM-snek meg semmi köze a bőrbelsőhöz momo kormányhoz(ha bizonylatos),belső világításhoz számlaphoz stb.
Fék-futóműrt sem nagyon szenvednek,leginkább a motorért ha olyan.
A KPM-snek meg semmi köze a bőrbelsőhöz momo kormányhoz(ha bizonylatos),belső világításhoz számlaphoz stb.
Fék-futóműrt sem nagyon szenvednek,leginkább a motorért ha olyan.
kbk2010-12-08 17:38:39 // 19179
és alapvetően amúgy a blokkcsere az, ami nagyon gáz, mi?
szóval az egyebek, körbespoilerezés, erősített futómű, fékrendszer, mittomén bőrbelső, momo kormány, vagy pl a belső világítás fehérítése, plazma számlap stb stb stb ezekért is bevonják a forgalmit egy nkh-s igazoltatásnál, vagy ilyenkor csak a blokkra mennek?
mert ha így van, meg az alapján amit írtok, talán jobban járnék egy 2,5V6 56ossal, abban jócskán van optikai tuning potenciál, viszont azzal a motorral már erő ügyileg is elégedett lennék, és nem bántanánk. hmmm...
szóval az egyebek, körbespoilerezés, erősített futómű, fékrendszer, mittomén bőrbelső, momo kormány, vagy pl a belső világítás fehérítése, plazma számlap stb stb stb ezekért is bevonják a forgalmit egy nkh-s igazoltatásnál, vagy ilyenkor csak a blokkra mennek?
mert ha így van, meg az alapján amit írtok, talán jobban járnék egy 2,5V6 56ossal, abban jócskán van optikai tuning potenciál, viszont azzal a motorral már erő ügyileg is elégedett lennék, és nem bántanánk. hmmm...
MYSKHA2010-12-08 16:55:31 // 19178
abba gta motor volt?....hm...
KORYY2010-12-08 16:31:47 // 19177
nekem viszont van eladó gta motorom :-)
LacUS2010-12-08 16:26:09 // 19176
Hát az ötlet és a hozzáállás mindenképp díjazandó, de erre az egészre nem sok esély van. Talán Punisher-től kérdezd meg hogy ő hogy csinálta,hogy GTA motor volt a 145ben. Szerintem, hivatalosan szinte lehetetlen.
kbk2010-12-08 16:08:22 // 19175
Hmm, engem meg pont ez a része nem aggaszt(ott egyelőre).
Tudom, hogy mindenképpen többszázezer forintról van szó, de ezt nem sajnálnám alapvetően, megcsinálnánk a verdát kivül, belül, pöpecül.
Max esetleg ha olyan lesz a helyzet anyagilag, elhúzódik 1 picit a dolog, de szerelemből csinálnám, tehát a gond nem ezzel van alapvetően.....csak mondom, eddig naiv módon azt hittem, hogy ahogy mondtad, a beszerzés és beszerelés, meg a járulékos átalakítások (fék, futómű, stb) viszik majd el a sok pénzt, meg hát utána itatni kell persze.
De a jogi része a dolognak az, ami igazán aggaszt most...
Tudom, hogy mindenképpen többszázezer forintról van szó, de ezt nem sajnálnám alapvetően, megcsinálnánk a verdát kivül, belül, pöpecül.
Max esetleg ha olyan lesz a helyzet anyagilag, elhúzódik 1 picit a dolog, de szerelemből csinálnám, tehát a gond nem ezzel van alapvetően.....csak mondom, eddig naiv módon azt hittem, hogy ahogy mondtad, a beszerzés és beszerelés, meg a járulékos átalakítások (fék, futómű, stb) viszik majd el a sok pénzt, meg hát utána itatni kell persze.
De a jogi része a dolognak az, ami igazán aggaszt most...
GT Ɨ|ѯ2010-12-08 15:15:15 // 19174
Hát, elég nehéz téma...:-)
Ha mindenképpen 146-ba akarod beleszorítani, akkor 1 olyan nagy ( pénznyelő ) zsák száját nyitod ki aminek nincsen alja....
És itt a beszerelés és az utána történő kiadásokról lehet szó..
Sokkal jobban ki lehet( ne ) jönni ( szerintem ) ha egy V6 TB, vagy V6-os gyárilag szerelt vasban gondolkodsz.
Ha mindenképpen 146-ba akarod beleszorítani, akkor 1 olyan nagy ( pénznyelő ) zsák száját nyitod ki aminek nincsen alja....
És itt a beszerelés és az utána történő kiadásokról lehet szó..
Sokkal jobban ki lehet( ne ) jönni ( szerintem ) ha egy V6 TB, vagy V6-os gyárilag szerelt vasban gondolkodsz.
kbk2010-12-08 02:03:26 // 19173
Sziasztok!
Sokaig vacilaltam, hogy a 145-146 topicba irjak -e, de gondoltam inkabb ide illik. Vagy a muhelyesbe, namind1 mostmar :)
Szoval az a szitu, hogy az egyik cartarssal jol elhataroztuk, hogy V6ositjuk a kis 146-osomat. Termeszetesen halal komoly hozzaallassal, tehat futomu, fek, minden ami kell meg lenne csinalva elotte, meg nem is estunk tulzasba, a 12 szelepes 3 littyosra gondoltunk, az olyan 190 lo ugye saccperkb (okos programozassal, kipuffal)...ezt megerositve birnia kene ugye elvileg.
A gond az, hogy en total naiv voltam, es azt hittem, hogy par tizesbol meguszom az egeszhez a papirmunkat, gondoltam vmi olyasmirol lehet szo, mint mas szinre fenyezesnel. Hat jo nagy hulye voltam.
Most meg ketsegbe vagyok esve...mar annyira beleeltem magam, most meg nemtom, total bizonytalan vagyok. Szerintetek erdemes lehet belevagni? Megis kb mennyi fejfajassal jarna, tekintve hogy nem tipusazonos a motor? Itt az oldalon meg mashol is sokat olvasni ilyesmirol...ezek mind feketen mennek? Vagy vegigszopjak kemenyen a hivatalos oldalat, ahogy kell?
A legfobb gondom az, hogy magat az autot most kellene belfoldiesiteni par heten belul, mert jelenleg meg olasz papirjai vannak, de nincs kedvem tovabb fizetni az olasz biztositast (kurvadraga). Viszont kb 300k lenne a dolog, es eddig csak azert voltam rajta, mert be volt tervezve az okositas, na meg mert az auto amugy megkimelt, pl 87 ezerrel kerult hozzam es ez ezermillio%, valos ora allas...de ha most megy a levesbe az egesz otlet, akkor meg inkabb nem hoznam be, elegge ugy erzem mar h kinottem az ezerhatos sornegyet :P Akkor inkabb varnek par honapot, es befizetnek egy 156-os, 166-os Alfara, vagy vmi Lanciara...
Vagy esetleg alternativa lehet a 2 literes TS? Ha tipusazonos, mennyivel lenne kevesebb a gond az egesz proceduraval? Mondjuk igazabol +30 loero nem a vilag, nameg 4 henger az 4 henger, ezert gondolkodtam eleve V6-ban.
Szoval beszeljetek le rola, vagy beszeljetek ra, minden tanacsot elore is koszonok szepen, sajnos eleg nagy dilemma es mindennemu jotanacsnak nagyon fogok orulni, mert semmi tapasztalatom e teren!
Elore is koszi, jo ejt!
Sokaig vacilaltam, hogy a 145-146 topicba irjak -e, de gondoltam inkabb ide illik. Vagy a muhelyesbe, namind1 mostmar :)
Szoval az a szitu, hogy az egyik cartarssal jol elhataroztuk, hogy V6ositjuk a kis 146-osomat. Termeszetesen halal komoly hozzaallassal, tehat futomu, fek, minden ami kell meg lenne csinalva elotte, meg nem is estunk tulzasba, a 12 szelepes 3 littyosra gondoltunk, az olyan 190 lo ugye saccperkb (okos programozassal, kipuffal)...ezt megerositve birnia kene ugye elvileg.
A gond az, hogy en total naiv voltam, es azt hittem, hogy par tizesbol meguszom az egeszhez a papirmunkat, gondoltam vmi olyasmirol lehet szo, mint mas szinre fenyezesnel. Hat jo nagy hulye voltam.
Most meg ketsegbe vagyok esve...mar annyira beleeltem magam, most meg nemtom, total bizonytalan vagyok. Szerintetek erdemes lehet belevagni? Megis kb mennyi fejfajassal jarna, tekintve hogy nem tipusazonos a motor? Itt az oldalon meg mashol is sokat olvasni ilyesmirol...ezek mind feketen mennek? Vagy vegigszopjak kemenyen a hivatalos oldalat, ahogy kell?
A legfobb gondom az, hogy magat az autot most kellene belfoldiesiteni par heten belul, mert jelenleg meg olasz papirjai vannak, de nincs kedvem tovabb fizetni az olasz biztositast (kurvadraga). Viszont kb 300k lenne a dolog, es eddig csak azert voltam rajta, mert be volt tervezve az okositas, na meg mert az auto amugy megkimelt, pl 87 ezerrel kerult hozzam es ez ezermillio%, valos ora allas...de ha most megy a levesbe az egesz otlet, akkor meg inkabb nem hoznam be, elegge ugy erzem mar h kinottem az ezerhatos sornegyet :P Akkor inkabb varnek par honapot, es befizetnek egy 156-os, 166-os Alfara, vagy vmi Lanciara...
Vagy esetleg alternativa lehet a 2 literes TS? Ha tipusazonos, mennyivel lenne kevesebb a gond az egesz proceduraval? Mondjuk igazabol +30 loero nem a vilag, nameg 4 henger az 4 henger, ezert gondolkodtam eleve V6-ban.
Szoval beszeljetek le rola, vagy beszeljetek ra, minden tanacsot elore is koszonok szepen, sajnos eleg nagy dilemma es mindennemu jotanacsnak nagyon fogok orulni, mert semmi tapasztalatom e teren!
Elore is koszi, jo ejt!
Buksi2010-12-05 07:59:30 // 19172
Az egyik örökzöld video a sok közül! :-)
Buksi2010-12-05 07:58:02 // 19171
Ez nagyon durva gép! :-O
vm2010-12-04 13:00:15 // 19168
KGBMAN2010-12-04 12:54:16 // 19167
Na igen, nem ártana. Off-os példa, de ha a Charger, Challenger, Mustang, GT40, GTO, Gullwing, Stratos és a többi nagy legendás autó újjá tudott születni, akkor ebből is dobhatnának legalább egy ilyen tanulmányt.
Addig kötelezném őket napi 2 óra "infarktus közeli élményre" amíg nem rukkolnak elő valami ilyennel :) És mint a mellékelt ábra mutatja nem kell ehhez V8 vagy V12. Elég lenne egy jól feltöltött V6 is. :)
Addig kötelezném őket napi 2 óra "infarktus közeli élményre" amíg nem rukkolnak elő valami ilyennel :) És mint a mellékelt ábra mutatja nem kell ehhez V8 vagy V12. Elég lenne egy jól feltöltött V6 is. :)
GTPeti2010-12-04 12:37:45 // 19166
Az Alfa főtervezőit napi két órára beültetném egy ilyenbe. Menjenek vele, nézegessék és aztán csináljanak egy ilyet modern kiadásban. :)
KGBMAN2010-12-04 12:32:59 // 19165
Kareszka19842010-12-04 12:28:01 // 19164
én nem vagyok a régi stílus kedvelője, de ez határozottan tetszik :)
KGBMAN2010-12-04 12:27:21 // 19163
Na igen, én is örömmel piszkálnám a pedáljait és tekergetném a kormányát. És ez még RWD.. Mit mehet.. jajj.. :)
GTPeti2010-12-04 12:24:42 // 19162
Ez már ránézésre is azért könyörög, hogy az ember meghajtsa. :)
KGBMAN2010-12-04 11:56:42 // 19161
KGBMAN2010-12-04 11:53:13 // 19160
Nemgyünbe.. :((( Esetleg feltöltve?
MYSKHA2010-12-04 11:39:14 // 19159
GT Ɨ|ѯ2010-12-02 09:32:31 // 19158
azért ehhez külön ízlésficam kell, abból jeles..:-)
Buksi2010-12-02 03:45:40 // 19157
Jah, a fék meg a moci ér valamit! :-)
KGBMAN2010-12-01 23:45:54 // 19156
Ocsmány, de a fék jöhetne :)
Kócosw2010-12-01 21:05:37 // 19155
te josagos.... :S
gyogyszert vigyen neki valaki...
gyogyszert vigyen neki valaki...
MYSKHA2010-12-01 21:03:01 // 19154
Buksi2010-11-30 18:22:00 // 19152
Sztem érdemes, mert látod, hogy milyen szép! :-)
KGBMAN2010-11-30 15:16:04 // 19151
És ha jól látom full poliert a felni.. Lehet az enyémmel is ezt kéne... Nem tudom mennyire macerás vele bánni, gondozni,érdemes-e.
KGBMAN2010-11-29 22:05:30 // 19149
Ez egyrészt túl nagy.. Másrészt Audis.. Ronda szvsz..
KGBMAN2010-11-29 22:04:34 // 19148
Majd megnézzük milyen velük a pók.. :)))
ystuc2010-11-29 22:02:34 // 19147
Hatalmasok. Amúgy nem semmi, hogy mennyit tud változtatni egy full gyári autó karakterisztikáján egy óriás felni, meg egy jó nagy csüccsenés!
KGBMAN2010-11-29 22:00:40 // 19146
Szép felnik :))))
MYSKHA2010-11-29 21:56:29 // 19145
GT Ɨ|ѯ2010-11-29 19:57:55 // 19144
MYSKHA2010-11-29 18:27:41 // 19143
Valahogy bevillant ,hogy miért majd..... :-D ( € ) van a végén :D