Igen, látom. Hála az égnek a jelenlegi ca. 135-140 ló elég, sőt még sok is a hétköznapokra (általában).
Gyorsulási versenyre meg úgyis nehéz dög a 156, mióta megvan nem is versenyzek. :D
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning
Dévid2011-01-09 21:18:27 // 19442
LacUS2011-01-09 21:07:07 // 19441
Ez a cég csak egy csomó univerzális cuccot ad, a leömlő,pl ami fontos, az nincs benne. :-) Régebben beszéltem velük az ár ugyanis nagyon jó, csak épp a a turbók azok kínaiak, és hát sajnos tapasztalat,hogy túl sok mindenre nem használhatóak..ugyanis elég gyorsan kukások lesznek. Viszont a köret, olajhűtő,cooler apróságok az amcsi, tehát nem rossz cucc.
Dévid2011-01-09 20:59:03 // 19440
Én azt az infót kerestem, hogy konkrétan milyen motortípusra szerelhető ez a készlet, de azt nem írja. Mondjuk ahogy nézegetem, ez a készlet tökéletesen alkalmas arra, hogy a gyári állapotú blokkra szerelve (néhány egyedi alkatrészt közbeiktatva, amit a szett nem tartalmaz) egy kicsit csökkentsek a motor élettartamán. Occóé!!! Műszaki vizsgán is örülnének a dolognak. :)
Már várom az első Swiftet amit egy ilyen készlettel izmosítanak +50-100 lóval. :)
Már várom az első Swiftet amit egy ilyen készlettel izmosítanak +50-100 lóval. :)
mreni2011-01-09 20:55:23 // 19439
Halihó!
Milyen üzemanyag és turbónyomás szabályzót ajánlotok?
Egyenlőre manuális érdekel mindenképp,későbbiekben egy EVC és egy Turbo Timer van még tervben.
Illetve az még a kérdés,hogy az AFR-t konkrétan hogy is kell bekötni...(keskeny sávú szondához)bekötési rajza nincs meg,van egy elképzelésem csak megerősítést szeretnék olyantól aki ért hozzá:)
Milyen üzemanyag és turbónyomás szabályzót ajánlotok?
Egyenlőre manuális érdekel mindenképp,későbbiekben egy EVC és egy Turbo Timer van még tervben.
Illetve az még a kérdés,hogy az AFR-t konkrétan hogy is kell bekötni...(keskeny sávú szondához)bekötési rajza nincs meg,van egy elképzelésem csak megerősítést szeretnék olyantól aki ért hozzá:)
[k i z z o]2011-01-09 20:30:13 // 19438
Hát ez jobb, ha a polcokon marad :)
'''''2011-01-09 17:07:11 // 19437
Akinek nincs alfája az megpróbálja alfásítani a kocsiját.Nála ez épp fordítva van. :-)
Buksi2011-01-09 17:02:23 // 19436
Ezt látod én sem értem! :-)
Dévid2011-01-09 15:18:31 // 19435
Alfa Romeo 147 átépítés Honda Civicre. Nem értem, akinek ez bejön, miért nem vesz inkább Honda Civicet. Minden téren jobban járna. :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-01-09 14:20:21 // 19431
Fesd ki a nívópálca végét! :-D
TSiga ( I am the TSIG)2011-01-09 14:17:21 // 19430
Ocsmány boyracer orra van, mint egy ondának. :-(
MYSKHA2011-01-09 14:11:36 // 19428
Kár a pajzsé. meg azok a buckák a gépházon.... :-/
Fekete felnivel jöhetne..Nohmeg a PAJZS :-)
Fekete felnivel jöhetne..Nohmeg a PAJZS :-)
Buksi2011-01-09 13:34:49 // 19426
zotya littlesoldier és Szabina2011-01-07 12:56:05 // 19425
GT Ɨ|ѯ2011-01-06 11:54:12 // 19424
akkor cseréld!:-))
Buksi2011-01-06 03:41:45 // 19423
Pont ezen gondolkodtam én is! :-DD
RoliQ42011-01-05 20:22:01 // 19422
akkor én is lefestem az enyém :P
Buksi2011-01-05 20:20:06 // 19421
Az igen! Én első ránézésre 15-öt mondtam volna! :-DDDDD
Szabeee2011-01-05 17:42:08 // 19420
ne viccelj?! ilyen szép szelepfedéllel?! +20 LE minimum :DDDDDDD
Buksi2011-01-05 03:44:52 // 19419
Remélem ezzel most nem lesz gond! :-)
Szabeee2011-01-04 21:58:50 // 19418
hát... az új motor 4000 km-t sem ment és generál :) most már jó lenne, ha menne :)
Buksi2011-01-04 19:49:04 // 19417
Rendben! :-)
Igen, a bejáratásra nagyon figyelj oda! :-)
Igen, a bejáratásra nagyon figyelj oda! :-)
Szabeee2011-01-04 19:35:42 // 19416
majd dobok fel youtube linket a motor alapjáratáról, gondolom még pár hétig (5000 km terv szerint) bejáratós lesz a kicsike...
Szabeee2011-01-04 19:34:32 // 19415
olajsapka? hm.... még jó, hogy van 2 :)
Buksi2011-01-04 19:33:38 // 19414
Tudom, pont ezért kérdeztem! ;-)
Örülök, hogy végre összeállt a gép! :-)
Örülök, hogy végre összeállt a gép! :-)
GT Ɨ|ѯ2011-01-04 19:31:16 // 19413
szép!:-)
jöhet az olajsapka:-)
jöhet az olajsapka:-)
Szabeee2011-01-04 19:03:07 // 19412
jár rendesen, most vagyunk generál után (gyűrű csere, hajtókar-csapágy csere, majdnem új szelepek, vezérműszíjcsere, políroztuk a szívósort, stb.) ma volt az első próbakör..... ígéretes!
Buksi2011-01-04 18:46:46 // 19411
Szép! ;-)
Jár is rendesen? :-)
Jár is rendesen? :-)
Szabeee2011-01-04 18:38:56 // 19410
Buksi2011-01-04 18:16:15 // 19409
Jah, kár, hogy egyik sem az enyém! :-(
GT Ɨ|ѯ2011-01-04 17:25:02 // 19408
ahh,, majd wax tavasszal:-)
Kn[.]xX2011-01-04 17:19:20 // 19407
szerintem reklamálj:)
GT Ɨ|ѯ2011-01-04 17:07:33 // 19406
egész nyáron a nap alatt volt, most mit csináljak?...:-)
Kn[.]xX2011-01-04 16:59:54 // 19405
élőben pirosab volt:P a tied már kifakult:)
GT Ɨ|ѯ2011-01-04 16:56:49 // 19403
a mentális matricák:-)
Kn[.]xX2011-01-04 16:55:21 // 19402
naja, de még a 'fehér háromszögmatricának' is megvan a helye:)
GTPeti2011-01-04 16:53:48 // 19401
Szép vas, de asszem kevés bontott alkatrészt kapni hozzá. :))
Kazes☻2011-01-04 16:51:11 // 19399
Király, de hol itt a tuning?! :)))
GTPeti2011-01-04 16:50:31 // 19398
A perhuszas gumijú lehetne a mászkálós. A pertizenötös pedig 7végi. :))
GT Ɨ|ѯ2011-01-04 16:46:02 // 19397
Putyesz2011-01-04 16:32:45 // 19395
jól mondod:)...de melyik melyik legyen:P?
GTPeti2011-01-04 16:15:10 // 19393
Az egyik a mászkálós a másik a 7végi autó. :)