te drága kenyér... :-(
inkább ne nyúlt volna hozzá :-/
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning
gekki2011-01-18 20:05:48 // 19492
BL2011-01-18 16:15:36 // 19491
Hogy a pékbe ne lett volna jó :) ...Idén is tervezzük ugye :P
Még nem raktam fel a videót, de már átkonvertáltam értelmes méretűre és megvágtam arra a 3 körre, amíg a kamera mutatott is valamit a műszerfalon kívül:)
Még nem raktam fel a videót, de már átkonvertáltam értelmes méretűre és megvágtam arra a 3 körre, amíg a kamera mutatott is valamit a műszerfalon kívül:)
Gyozi1552011-01-18 15:54:08 // 19490
jujj de jó volt az a ringes csapatás ugye? :DD
felraktad már a videót??
felraktad már a videót??
mreni2011-01-14 12:09:49 // 19489
284-es egyenlőre de jövőre megkapja a 310-eseket.
BL2011-01-14 11:33:54 // 19488
Az Euroring nem eszi annyira a fékeket és gumikat, főleg a Hungaroringhez képest. Mekkora tárcsa van a 145-n elöl, 257-es ? Mert azt se ártana nagyobbra (284) cserélni ha izmosítod az autód ;)
mreni2011-01-14 09:07:34 // 19487
Ott a féket meg a gumikat nullázom le:D
Tervben van egy pályanap beiktatása is az idén,majd kiderül mi lesz belőle:)
Tervben van egy pályanap beiktatása is az idén,majd kiderül mi lesz belőle:)
BL2011-01-13 22:41:10 // 19485
Az eredeti állapot/húzás mreni-nek szólt :) ...Egyébként igazad van, ha jól tudom kb 3700 Q4 készült összesen, jó lenne pár darabot közel gyári állapotban megtartani, vagy legalábbis nem a szélsőségekbe esni tuning terén :)
BL2011-01-13 22:33:49 // 19484
Még el se készült a gép, de már gyorsulásokra akarod túlhúzni ? ...Szép :) Gyere inkább nyílt pályanapokra, ott nem teszed gatyára a kuplungod :D
Dj.Vince2011-01-13 22:29:41 // 19483
Igen az utolsók egyike.Nem akarom én felhúzni,pedig tudnám.Nekem nem kell hozzászokni,mert már volt kezeim közt kétszer ennyi is.Szerintem az eredeti állapot nagyon sokat számít és ez a lényeg.Már így is kevés van belőle.Sokat széthajtottak,átépítettek gyorsulásra.
mreni2011-01-13 22:23:07 // 19482
Versenyre lesz meghúzva a cucc egy kicsit
BL2011-01-13 22:16:07 // 19481
Igazad van és ahogy látom a turbó is egy újabb széria. A helyedben én hagynám gyári értékeken a rendszert, aztan ha hozzászoktál akkor növelnék a teljesítményen.
Dj.Vince2011-01-13 21:17:07 // 19480
Két külön dologról beszésünk,de mégis összefügg.Amit én írtam avval a turbó állapotát mérik fel.Amit te írsz az igaz,de.A wast-gate-nek 0,97 báron kell 4 mm-t nyitni(teljes nyitás)Ez akkor lehetsége ha a boost-drive 15hz-es jellel 1,1 báron(1,5 báros maximum kilengéssel) tartja a nyomást.A MAP szenzor meg ahhoz kell,hogy a motor mennyi benyát kapjon egy adott legmenyiséghez.
LacUS2011-01-13 20:47:42 // 19479
Aha, csakhogy ami alapján viszont az ECU dolgozik és a MAP szenzor (ManifoldAbsolutePressure=SzivócsonkiAbszolútNyomás) azt viszont a szívósoron kell mérni,és inkább ez az ami mérvadó, hiszen addig még a legideálisabb esetben is van veszteség.
Dj.Vince2011-01-13 20:30:22 // 19478
A valós turbónyomást lent a turbónál kell mérni(Szakszerű bemérést is ott végzik!!!!!!!).A turbótól jövő vákumcsőbe kell belekötni a méröt.
LacUS2011-01-13 20:25:08 // 19477
Esetleg a Dynoproject.hu, de ők nagyon okosak, és mindig jobban tudják mit kéne még csinálni a kocsin. Nekem a budakalásziak (teljesitmenymeres.hu) mérték, nagyon korrekt módon, csak ajánlani tudom.
Gyozi1552011-01-13 20:14:41 // 19476
Szia!!
Köszi az infókat!
amúgy a szívócsonkba van bekötve a nyomásmérő!
majd ha viszem kuplungozatani majd mondom neki h mérjen rá a benzin nyomásra is!
meg ha kész lesz, el akarom majd vinni telj. mérésre!
az omszki tó környékén találtam egyet ahol mérnek összkereket, vagy tudtok esetleg jobbat valahol?
Köszi az infókat!
amúgy a szívócsonkba van bekötve a nyomásmérő!
majd ha viszem kuplungozatani majd mondom neki h mérjen rá a benzin nyomásra is!
meg ha kész lesz, el akarom majd vinni telj. mérésre!
az omszki tó környékén találtam egyet ahol mérnek összkereket, vagy tudtok esetleg jobbat valahol?
Dj.Vince2011-01-13 19:30:14 // 19475
mreni2011-01-13 19:22:15 // 19474
Lancia Kappa 2.0 16v motor gyári 1.1 bar nyomáson,gyári motorvezérővel:)
mreni2011-01-13 19:20:52 // 19473
tudom tudom,nekem 0.1et csal a Hd "műszer" felfelé:D
Kíváncsi vagyok az 1.4-et hogy bírja majd:)
Kíváncsi vagyok az 1.4-et hogy bírja majd:)
Dj.Vince2011-01-13 19:18:20 // 19472
Az 1.1 ,az teljesen jó.Ja és még egy adalék.A nyomást kalibrált órával kell mérni.Ezek a kijelzők nagyon sokat csalnak.Láttam olyat is ami 0,4-et csalt.
BL2011-01-13 19:17:48 // 19471
Tudomásom szerint nincsen olyan 2.0 16V motor ami gyárilag 1.1 bar nyomással menne. Az overboost idejére felmehed addig, de ha annyi az alap töltés akkor ott nem a gyári chip vezérli a motort szerintem.
Dj.Vince2011-01-13 19:06:57 // 19470
Majdnem 1 évbe tellett amíg visszaállítottam mindent gyárira(mérés,kiolvasás stb.).Valószínű hogy neked még mindig nem úgy mükszik valami ahogy kell.
mreni2011-01-13 19:06:41 // 19469
Nekem nem Q4 motorom van azért 1.1 a nyomásom gyárilag
BL2011-01-13 19:01:25 // 19468
Nem tudom hogy pékbe fogyaszthat neked 8 litert. Nekem egyszer ment 10 alá, amikor vásárlás után hazamentem vele a régi ötösön :)
Dj.Vince2011-01-13 18:34:43 // 19467
Nem tudom hova kötitek a nyomásmérőt,érdemes a szívócsonkba.Hivatalosan az 1-1.1-es nyomást a turbó után kell mérni.A szívócsonkba ekkor lesz 0,8-1 bár-ig.Ha jól van beállítva a rudazat.Ez természetesen chipp nélkül.A beny nyomását nem érdemes bántani,de a 2,5-nek meg kell lennie.Nekem normális viszonyok között 8 L-t eszik.A kuplungod azért csúszik mert elkopott.A gyári nem bírja a gyorsulási versenyeket.Ez egy gyenge pont.
[k i z z o]2011-01-13 18:15:22 // 19466
Az AFR -ed mivel keskenysávú, sajnos sokat nem ér , de a szonda jelre kell kötni. Jó lenne egy szélessávú.
Benzinnyomást szabályozni nem nagyon jó dolog, mert minden tartományban sokat fog kapni, és bezabál.Benzint a vezérlővel kell adatni.
Benzinnyomást szabályozni nem nagyon jó dolog, mert minden tartományban sokat fog kapni, és bezabál.Benzint a vezérlővel kell adatni.
GT Ɨ|ѯ2011-01-13 17:43:31 // 19464
Na végre egy hibátlan:-))))
Kau2011-01-13 16:45:49 // 19463
Ott van rózsaszínben :)))
Grando2011-01-13 14:39:32 // 19462
Mit is kell itt nézni? :DDD
Buksi2011-01-13 14:35:41 // 19461
Áááá, dehogy! :-))))
Kareszka19842011-01-13 13:44:55 // 19460
GT Ɨ|ѯ2011-01-13 08:29:03 // 19459
úgyis összesaraznád..:-DD
Kau2011-01-12 20:57:47 // 19458
Nem rossz, de ez is leszakadna az első vidéki úton :O
Föckös2011-01-11 14:23:27 // 19457
ez jön vagy megy? mert ha jön, akkor nagyon aranyosan mosolyog:-))
Buksi2011-01-11 14:21:34 // 19456
Ez jól néz ki, de a diffúzor részét én feketére festeném! ;-))
Kareszka19842011-01-11 14:08:10 // 19455
mreni2011-01-10 14:39:06 // 19454
Nekem 1.1 a gyári nyomás overboostal 1.3-1.4 környéke;)
RoliQ42011-01-10 11:01:55 // 19453
a kuplungod meg elkopott aztán ennyi! :)
RoliQ42011-01-10 11:01:05 // 19452
attól még lehet hogy ott piszkáltak valamit...
egyébként a turbó se szereti ezt a nagy nyomást!
egyébként a turbó se szereti ezt a nagy nyomást!
Gyozi1552011-01-10 10:52:01 // 19451
nekem sztem nem, nekem azóta nőtt meg mióta a szívócsonk csövei ki lettek cserélve....
BL2011-01-10 10:48:45 // 19450
Nem nézted még meg a Pierburg szelep környékét ? (Mintha mondtam volna már neked :) Sok esetben a hibás PB felelős a nagyobb nyomásért.
A gyári nyomás 0.7bar, ami overboost-al felmehet 1-1.1-re rövid időre ha padlózod az autót.
A gyári nyomás 0.7bar, ami overboost-al felmehet 1-1.1-re rövid időre ha padlózod az autót.
BL2011-01-10 10:44:28 // 19449
Nemsokaz.... ha tönkre akarja tenni a még el se készült autóját :)
Gyozi1552011-01-10 10:44:07 // 19448
sajna nekem is annyin megy kb., folyamatosan 1,3-1,4
majd ha viszem kuplungoztatni mondom hogy vegyék visszább 0,9-1,0 körülre, mert ha jól tudom 0,8 a gyári érték annyival több az meg sztem nem gáz, vagy igen?
jah meg a benzinnyomásból is, mert a kedves szerelőm azt mondta nagyobb turbónyomáshoz, nagyobb benzinnyomás dukál! Mondom OK! így megyek most átlagban 13-13,5l-es fogyival!
amúgy sanda gyanum van h emiatt csúszik a kuplung, lehet a nagyobb nyomástól?
majd ha viszem kuplungoztatni mondom hogy vegyék visszább 0,9-1,0 körülre, mert ha jól tudom 0,8 a gyári érték annyival több az meg sztem nem gáz, vagy igen?
jah meg a benzinnyomásból is, mert a kedves szerelőm azt mondta nagyobb turbónyomáshoz, nagyobb benzinnyomás dukál! Mondom OK! így megyek most átlagban 13-13,5l-es fogyival!
amúgy sanda gyanum van h emiatt csúszik a kuplung, lehet a nagyobb nyomástól?
RoliQ42011-01-10 10:25:35 // 19447
1,4??? az sztem sok.. nem is kicsit!
mreni2011-01-10 10:12:30 // 19446
Tartósan nem is akarok csak egy-egy hétvégi illegálra meghúzni vagy 1.4ig a nyomást aztán had szóljon+üzemanyagot is lőni hozzá:)
Megvan az első ellenfél,kíváncsi leszek rá:)nem lesz egyszerű meccs:D
Megvan az első ellenfél,kíváncsi leszek rá:)nem lesz egyszerű meccs:D
RoliQ42011-01-10 09:53:36 // 19445
sztem manuálisba tök mind1 milyen!:) viszont ha még "gyári" a gép.. én nem nagyon akarnék nyomást állítgatni... ! Nekem Greddy Profec A van... de nem használom... MÉG!:)