Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Autóvásárlás
Scott2005-02-19 22:00:42 // 153
Igen, nézegettem a 75-ket, hogy hasonló, de sajnos ez nem ugyanaz, ugyanis a 75-ben lévők nem bőr borításúak. Nagy az igényem :))
Rizzo2005-02-19 21:51:18 // 152
Scott2005-02-19 20:51:18 // 151
Hi permanent ! Igazából arra akartam célozni, hogy az injektorral már jár a motorelekrtonika...stb , ergo több hibaforrási lehetőség . Azért azt nem mondtam, hogy rossz :)
Szilárd2005-02-19 20:12:18 // 150
Engem érdekelne a verda,de amíg a 156 el nem megy addig nem lépek tovább.
silversurfer2005-02-19 19:47:23 // 149
Sziasztok
Lenne egy '97-es 132000 km-t futott eladó GTV V6 TB.
Az ár szerintem nagyon korrekt mivel sürgős lenne a dolog.
Az autó fenn van a hasznaltauto.hu-n is, meg van egy kép róla az oldalamon is (a két GTV együtt).
Szóval az ár 1.650.000 Ft és a srác telefonszáma: +36 20 369 67 50
Az autó elég korrektül karban volt tartva és NAGYON jól megy :-))))
VinceP4 (Il capitano)2005-02-19 16:31:38 // 148
Egyébként, már ha ebben a topicban vagyunk, van 3 eladó Alfa:
-146 1.6TS 2000-es, piros (junior), klíma, alu....1.9m HUF
-146 Ti '97 rosso, 4*el ablak, klima.....1.7m HUF
-155 2.0TS 16V '96 ezüst, 4*el. ablak, alu......1.15m HUF
Majd jövőhéten lesznek képek.
tel.:20/4741222
VinceP4 (Il capitano)2005-02-19 16:24:32 // 147
Abban igazad van viszont, hogy ha megkapja az olajat, meg a hűtőfolyadékot, akkor nyugodtan gyilkolhatod. A bajok akkor vannak, ha analfabétáé a kocsi, és hidegen nyomja........stb.
VinceP4 (Il capitano)2005-02-19 16:21:54 // 146
Szia Scott. Nem hinném, hogy olyan veszélyes az injektor, nekem volt 1.5 200e km-rel, a mostaniban meg 120e van, és ráadásul az előző tulaja is egy vadállat volt, és kop-kop-kop semmi baja
Scott2005-02-19 16:21:46 // 145
Összegezve a dolgot mindem motor megbízható lenne, ha új korától folyamatosan időben megkapná, ami jár neki ( olaj, szűrők...stb. ) , de sajnos a társadalom nagy része nem törődik ezekkel a részletekkel, ezért idő előtt előjönnek a bajok. Használtautónál a szerencsén múlik, hogy az ember milyet fog ki.
Scott2005-02-19 16:13:35 // 144
Az én boxeromban 245ezer kilcsi van és ez a motor még sosem volt megbontva ! 10ezer alatt eszik meg kb 5-6 dl olajat, ami több mint elfogadható. Mondjuk a legnagyobb erénye, hogy karbis, nincs túlbonyolítva, mint az injektoros utódok. Szerintem az újabb motorok legnagyobb rákfenéje a túl sok elektronika.
Bálint332005-02-19 12:40:45 // 143
ok, köszi. Nekem is gyanús volt egy "kicsit", csak hát a 164-eseket nem ismerem annyira.
Szilárd2005-02-19 12:35:49 // 142
2 literes Q4 turbó motorral a 155-ben van öszkerékhajtással.
a 164Q4 3000-es motor öszkerékhajtással.
Paco2005-02-19 12:35:46 // 141
Eleve a kétliteres szívó motor nincs 187 lovas. Ebből indulj ki. :)
Seriff2005-02-19 12:31:44 // 140
Hirdetésekben már akkora baromságokat láttam, hogy nem csodálkozom semmin- van aki azt se tudja, hogy hány köbcentis a motorja... Szerintem hülyeség.
Bálint332005-02-19 11:53:17 // 139
Igen ezt én is láttam már, csak hirdetésben meg láttam q4-est 2 littyós 190 lovas összkerékmeghajtású változatban. Akkor az kamu és csak 3000-es q4-es van ?
Bálint332005-02-19 11:21:35 // 136
Hali.
Érdeklődnék hogy létezik-e olyan 164 q4 ami 2literes és nem turbós ?
Thomika2005-02-19 11:16:37 // 135
Paco:
Jó volna egy szép V6ban feszíteni,de sajna egyenlőre az pénztárcám nem engedi!! Ezért gondolkodom egy 145-ben és nagy valószínűséggel boxer lesz. Az elmúlt 2 évben az Alfa fórumon,megtalán itt is elég sok példát hoztak föl a kedves Cartársak arra, hogy bizony a TS mocikkal nagyobbat lehet szívni! No most biztosan sokan tiltakoznak,de akkoris! :PPPP
so egy szép 145össel rendkívül boldog lennék!
Thomika2005-02-19 11:08:00 // 134
Egyre erősebben húz a szívem a boxer felé! :) Jövő héten elkezdem megsasolnia kszemelt járgányokat, és ha szerencsém van, tlán már az esztergomi talira az új autómmal mehetek :))... De még nem akarom elkiabálni!
Paco2005-02-19 08:50:51 // 133
Thomika: Mi a farokért morfondírozol, hogy TS vagy Boxer? :)
Egyetlen vágással megoldom a gordiuszi csomódat! Vegyél 155 V6-ot, az belefér az egymillába is, elég fiatal is, és megy úgy mint a 33-ad :)
V6 Forever! :o)
Giorgio2005-02-17 23:22:27 // 132
Élő ellenpélda vagyok.
Giorgio2005-02-17 23:22:02 // 131
TS vagy Boxer.....
Boxer..Hmm..csupa jó élmény: Párduchang, hörög, harap. KIRÁÁÁLY.
Valaki eccer aszonta hogy 150'000-ből felújítható egy jó állapotú boxer közel gyárivá. Most nekem ez történt, és gyönyörű a hang, a teljesítmény, nem lehet vele betelni, olyan élményt nyújt. Pedig 103LE, az 103LE nem vitás. De faterom 1.6-osa nem tud így elkápráztatni a TS feelinggel. Az már papás, nem sportos. Igaz a Boxer 1.6-os alatt elég lájt, de a hanghatás ugyanaz.
Bajom még nem volt a motorral, ez a hidrotőkés kényszerpihenő volt az első hogy a motorhoz kellett nyúlni. Szerintem ez jó ajánlólevél!
Boxer = AlfaFeeling, hang, élvezet, kiforrotság, fogyasztás :)) ,de azért van a nafta, nem?
TS = AlfaFeeling, kicsit több erő, jobb fogyasztás. Ez azért nem olyan sokkal több...:)
Szilárd2005-02-17 23:19:08 // 130
Részemről annyi,hogy a boxeremmel ezerszel több gondom volt,mint a mostani TS-sel.
Seriff2005-02-17 23:09:51 // 129
Személyes tapasztalat. A boxernek (1.7 16V) több baja volt, mint egy finnyás várandós hercegkisasszonynak. Nem mondom, imádtam a boxert, de a megbízhatónak semmiképpen nem nevezném. A 145-be meg a 33 1.7 "lebutított" boxere került, ezért mertem állítani, hogy a TS-sel kevesebb a gond, de ti bizonyára máshogy tapasztaltátok- biztos vannak problémás TS-sek és vannak ugyanúgy gondnélküli boxerek. Last but not least pedig, úgysem észszerűen dönt az ember egy Alfa választásánál, azt hiszem, ebben egyetérthetünk, shall we?
Bálint332005-02-17 21:15:49 // 128
Hát ettől nem hiszem hogy sokkal okosabb lettél. Mindíg mindenki a sajátjára esküszik, valószínűleg azért mert mindegyik kurv@ jó.:))))))
Thomika2005-02-17 21:09:26 // 127
Köszi Srácok véleményeket, jövő héttől rávetem magam az autókra, amiket kinéztem.... Van benne 1.6 boxer és TS is... majd meglátjuk :)))
Scott2005-02-17 20:45:32 // 126
Hát hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem keresgéltem a neten 33 1.7 8V-s boxer ( karbis ) turbosra alakításával kapcsolatban :))) Egy Görög és egy Ausztrál srác csinált ilyet . :))
Bálint332005-02-17 20:32:34 // 125
Morog a boxer + fütyül a turbo. Maga a kánaán :)
VinceP4 (Il capitano)2005-02-17 20:23:37 // 124
Igazad van Scott boxer,V, vagy semmi, de haljak meg ha a következő verdán nem lesz min.1db. turbo. :))
Bálint332005-02-17 20:19:51 // 123
Egyetértek! Szerintem a boxer motor szinte elnyűhetetlen. Megértem hogy a 33-as után maradnál a boxer mellett. Ha meg nem boxer, akkor legalább 2 liter.
lorinnyu2005-02-17 20:13:53 // 122
a megbizhatoságrol meg anyit h én is több gondott halottam a TS esetében mint a Boxernél!
lorinnyu2005-02-17 20:12:36 // 121
én nyugodt szivvel ajánlom a boxert!Meet eddig nem volt gond vele!Viszont az tény h picit többet fogyaszt benzinből és olajból is! De az a hang ami 3000 felett duruzsol az nem semmi!
Ha peddig erőt akarsz akkor 2.0TS vagyis QV
Scott2005-02-17 19:56:08 // 120
seriff ! Wickey-nek igaza van. Semmivel sem megbízhatóbb egy TS motor egy boxernél. Sőt , ha összevetjük az arányokat itt a társaságban, akkor szerintem többen szívnak a TS miatt, mint mások a boxer miatt :))
Faszom : vagy boxer vagy V6 ! Jeeee !!! :)))))))))))
Scott2005-02-17 19:53:23 // 119
Thomika ! Azért én ebben nem vagyok olyan biztos. A te 33-ad 910 kg , egy 145 meg legalább 1100-1200 . Ez a 9-10 évvel fitalabb szöveg meg hülyeség, mert nem attól jó egy autó, hogy fiatal :)
Thomika2005-02-17 19:50:07 // 118
Na pont ez a boxer feeling hiányozna! Talán ezért is húz jobban a szívem a boxer motoros felé,mégha kicsit öregebb is mint a TS-ek
Thomika2005-02-17 19:48:18 // 117
Azért szerintem egy 1.6 boxer 103 pacival megy annyira jól mint az én 1.3 as 88 Le-s 33asom...És legalább 9-10 évvel fiatalabb a mostaninál!
Thomika2005-02-17 19:46:45 // 116
na jah, csak hogy leginkább a pénztárcám szab határt a dolognak :) a boxereket amiket nézegettem, 800Ezer - 1 M között árulják, a TS -ek pedig jócxskán 1M fölött járnak. Ráadásul a TS ekkel nagyobbat szívok,ha vásárlás előtt nem veszek észre vmit!
Wickey2005-02-17 19:41:54 // 115
a későbbi konstrukció = kiforrott alatt mit is értesz?
Hogy a vadonatúj TS motor megbízhatóbb, mint a 15-20 éve piacon levő, folyamatosan reszelt boxermotor? :-)
VinceP4 (Il capitano)2005-02-17 19:26:58 // 114
A biztosítás miatt én elvből se vennék 1.6-ot, akkor inkább egy 2.0, oszt gyerünk, vagy 1.4, oszt spóroljunk. A TS mellet elég meggyőző érv, hogy változó vezérlésű.
Seriff2005-02-17 19:21:54 // 113
Bár én erősen elfogult vagyok, de szerintem TS, mert -mivel későbbi évjáratúak- kiforrottabb konstrukciójúak, kevesebb "váratlan" műszaki gond jelentkezik náluk.
Egyedül a boxer-duruzsolás hiányozhat a 33 után.
Scott2005-02-17 19:19:55 // 112
Szerintem a 145-ben lévő 1.6-os boxer elég "harmatos" , nem fogsz olyan élményt kapni, mint a 33-al. Akkor inkább egy 2.0 TS , azzal azért már "eldöcög" ez a kasztni . :)))))
VinceP4 (Il capitano)2005-02-17 19:18:46 // 111
Az ész a TS, a szív meg a boxer mellett szól. A TS vaci új motor, a boxer meg 1000 éves.
Thomika2005-02-17 19:15:28 // 110
Srácok!
145 vásárlásán töröm a fejem! Viszont nem tudom, 1.6 boxer legyen vagy Ts moci? 33as tulaj lévén inkább a boxer mellett döntenék, viszont annyira nem ismerem a 145ösöket..... Mi a véleményetek?
Van már pár kiszemeltem...
Scott2005-02-16 21:13:41 // 109
Most nézem, elvileg a 75-ben is ugyanez a fazon van, mint a 33-ban ( 87-90)
krisz332005-02-16 21:08:26 // 108
sajnálom hogy nem tudtam segiteni ez 83as gépé vagyis az enyimébe volt benne a fa kormány elött .
Scott2005-02-16 20:41:16 // 106
Krisz, permanent ! Köszönöm nektek a szándékot, de én egy az egyben olyan kormányt "keresnék" , ami a gyári kormány az enyémben ( 87-90 ) .
Ha jó áron , jó állapotban nincs ugyanolyan, akkor hagyom úgy, ahogy van.
VinceP4 (Il capitano)2005-02-16 20:34:00 // 105
Én is eredetit tudok, olyan mint a Krisszé, csak a külseje fa. (és bocs Krisz, de ennél jobb állapotú szerintem)
krisz332005-02-16 20:16:57 // 104