Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Autóvásárlás

Satti2009-11-27 09:24:27 // 21303
Nagyon sok autót árulnak, több mint 150 hírdetés van a használtautón.
Tom122009-11-27 09:21:13 // 21302
...vagy nagyon ráérnek versikéket költögetni...:-))
Satti2009-11-27 09:12:31 // 21300
Ez a szöveg a hírdetésben, ez beszarás!! :-)
Ez a Csonti car nem egyszerű csapat, de az is lehet, hogy most ők csinálják jól, olcsón árulnak szemetet, nem foglalkoznak külőnösebben semmivel és sztem el is adnak sok autót. :-) klikk
Buksi2009-11-27 03:49:22 // 21299
Akkor ezt meg ne vedd! ;-)
Xixo2009-11-27 02:01:30 // 21298
Vazzz... ebben az autóban tegnap még 10ezerrel több kilóméter volt és 100ezerrel olcsóbban mérték.... :))
Ferko2009-11-25 10:58:07 // 21297
Gondoltam egy kicsit bekoptatom a gumikat.:-DDD

Leteszteljük bűrmaci:-DDDDDDD
Föckös2009-11-25 10:53:20 // 21296
okéoké, így van elindul alapjáraton, de kkor mért 5000es fordulaton csúsztattad a kuplungot?
:-)
na majd én is megnézem, h mit bír a kormos a jövő héten:-)
(sírnifogszgecó:-)))
Ferko2009-11-25 10:51:10 // 21295
JA bocseeee, de a Te bokix, ami mellesleg benyás, felenedett kuplungnál elindul, mint egy dízel. Amúgy meg meg kellett hajtani, hogy tudjam mit tud a boxi; ha már Te ara esküszöl.:DDDDD
Ferko2009-11-25 10:46:54 // 21294
Az az autó rendben van úgy, ahogy van; persze, ha rendesen karbantartják.
Nekem sem a motorral, sem a futóművel, váltóval nem volt bajom soha. Kopó alkatrészek persze ki lettek cserélve , de ez benne van.
Föckös2009-11-25 10:46:21 // 21293
perszehogy nem ismerted Ferike, mert padlógázzal indultál! emléxem, amikor a boxinak erősen kuplunghangja volt Debrecenben, tudjátok, picit megnézte, hogy hogy megy:-))))
Satti2009-11-25 10:43:42 // 21292
A 145/146 váltója az egyik legjobb, ha már recseg, ott nagy baj van.
Skodra2009-11-25 10:38:50 // 21291
Szia!
Tényleg szépnek tűnik,a motortér is! A kipufogó az ilyen az enyémen is,az gyári, a felnik meg mindegy milyenek,könnyen lecserélheted amilyenre szeretnéd!
Longman2009-11-25 10:30:22 // 21290
Sziasztok! Őt ismeri valaki??
Ránézésre egyben van, de ezekkel a felnikkel szerelték gyárilag még a FL. 156-ot? Meg az a kipufogó is érdekes, ez ilyen gyárilag?
Ferko2009-11-25 10:18:52 // 21289
Hát a váltó 1-ből 2-be, meg 3-ból 2-be visszaváltáskor recsegett, de engem nem zavart. Ez mondjuk típushiba.

Mivan???? Én ilyen típushibáról még nem hallottam.Te honann Veszed?
Ferko2009-11-25 10:16:27 // 21288
(recsegő váltó, kemény kuplung, lefulladásra allergiás motorelektronika). A fogyaztásról nem is beszélve.


Hmmmm.............ezt érdekes. Nekem nemrecsegett a váltó, a kuplungcsere után vajpuha lett a kuplung, a lefulladást meg nem ismertem vele. A fogyazstás meg egész jó volt ahhoz képest, hogy hogy mentem vele néha.
Atesz19872009-11-24 21:25:01 // 21287
Igaz Én a hajtókarcsapágy sztoryt megúsztam 80 ezerből, meg néhány sültkolbiból Király156 jóvoltából. :)
Atesz19872009-11-24 21:21:03 // 21286
Hát a váltó 1-ből 2-be, meg 3-ból 2-be visszaváltáskor recsegett, de engem nem zavart. Ez mondjuk típushiba. A kuplungra más is panaszkodott, de a megszokott úton fogott, és szerettem érezni a talpamban, engem nem zavart. A szervo szivattyú majdnem az összes 45-46-on szól, csak van akié jobban oda van, van akié kevésbé... Hallgattam a talikon.

Ha 2 évvel ezelőtt így kerestem volna, és lett volna az autómra 150 pénzem, vettem volna egy hozzá való új szervoszivattyút (nem egy 155-ét :) ), egy másik váltót, meg esetleg kezdtem volna valamit a kuplunggal, és még most is meglehetne.

Ezeket leszámítva, nagyon patent volt, jól állt az úton, volt benne erő is rendesen, nem volt lepusztítva kívül belül, müködött mindene, amikre sok panaszt hallani. Csak egy kis pénzt kellett volna költenem rá, és sajnálom, hogy nem tettem meg.

Bár ha beleveszem, hogy széthullott benne a hajtókarcsapágy, ahogy az itt már sokakkal megtörtént, akkor jobb is, hogy nem öltem bele pénzt...

Szal Alfa legközelebb akkor lesz, ha megtudok fizetni egy dieselt. A twinsparkokból nem kérek többet.
W.2009-11-24 20:08:25 // 21285
A miénknek semmi baja sem volt. A feleségem vezette és szerette is vezetni. Korábban nekem is volt 1.6 TS motorral egy faceliftes példány és az sem volt nyers, sőt kifejezetten pontos volt a váltója, jó volt vezetni.
GEORGE2009-11-24 20:06:56 // 21284
Tényleg, azt elfelejtettem.... :-)
GEORGE2009-11-24 20:05:27 // 21283
Én úgy mondanám, hogy míg a kaszni fényes addig a motortérben semelyem fényű a festés..
ALFI1562009-11-24 20:04:32 // 21282
Dunaújvárosba 1-et.
GEORGE2009-11-24 19:55:01 // 21281
Szerintem te kifogtál egy lestrapált példányt...ebből ne általánosítsál, ennyire abszolut nem nyers egy 145-146...
Longman2009-11-24 19:48:42 // 21280
Bocs, de neked tényleg ilyen autód volt? :) Recsegő váltó, kemény kuplung???
Épp a napokban vezettem egyet, ami egy ismerősöm anyukájáé. Ráadásul '95-ös boxer a gép, kívülről is vannak hiányosságai, így én is azt gondoltam hogy hát nem éppen leányálom lesz vezetni. De nagyot koppantam, baromira könnyű volt mindene, vaj módon működött. Szinte már túlszervozottnak ítéltem és nem csak a 155höz képest hanem az új autókhoz képest is.
Sőt tavaly volt egy 146-osom pár hónapig, párom használta és imádta, pedig neki sincs régen jogsija, ráadásul finnyás is, nem vezet akármit.:) Pl. a 155-öt - legalábbis a mostanit - gyűlöli vezetés szempontjából. De tényleg azóta is emlegeti milyen jó volt a 146.. :)
Atesz19872009-11-24 18:46:48 // 21279
Gondolom rossz az árkategória. Lancia Y? ehhh... Nem tetsz... :)
Atesz19872009-11-24 18:45:32 // 21278
Amikor éppen nem szál el a szervoszivattyú. :D Viccet félre téve, tartom a véleményem, hogy a 145 túl nyers, túl közvetlen, túl erős és túl szeszélyes egy kezdőnek, akit még az köt le, hogy finoman kezelje a technikát. (recsegő váltó, kemény kuplung, lefulladásra allergiás motorelektronika). A fogyaztásról nem is beszélve. Meg az egyéb költségekről...

Kicsi, olcsó, alacsonyköltségvetésű autót keresek továbbra is. Olyat, ami egy 145-nél jobban tolerálja a kezdők bakijait, durvaságait.
Xixo2009-11-24 11:36:46 // 21277
Euróba nem jelentene problémát a választás! :))

De úgy fest forintba a Grandén kívül másnak sincs semmi ötlete...
Ferke2009-11-24 09:49:31 // 21276
2,5M Ft-ban vagy euróban gondolkozol? Ha euro, akkor gyártathatnál a Ferrarival egy dízelt, az elég menő lenne:)))
Ferke2009-11-24 09:48:23 // 21275
Hát ezen látszik:) Ehhez én sem kellett volna, mert ez szerintem még anyámnak is feltűnt volna.
1 vékony lakkot ott is visznek fel egyébként, ahol teljesen mattnak látod, de pl olyan helyeken, mint tetőkárpit alatt, ajtók belsejében csak szóróznak, és egy hajszálvékony színt kap.
Satti2009-11-24 08:47:43 // 21274
Olyasmi színű általában, mint az autó kűlső fényezése, csak teljesen matt, de vannak típusok, ahol tényleg fekete, vagy amolyan alapozó jellegű színű. Az eltakart részekre már jóideje nem pazarolják a festéket a gyárak, főleg nem a metált.
Mindenesetre az biztos, hogy azért az látszik, hogyha javítva volt és nincs szépen megcsinálva.
Don Gombóc2009-11-24 07:56:00 // 21273
Van az lakozva, csak nem olyan mértékben. A Punto 2 szinte ugyan úgy mint a külseje.
Don Gombóc2009-11-24 07:54:52 // 21272
Erről már nem akartam írni. :)
Xixo2009-11-24 01:39:04 // 21271
2,5 millióig milyen dízelt vennétek max 50ezer kilóméterrel??

Én már végignéztem az összes autót a neten, de csak a Grande ami szóba jöhet...

Vagy?
Xixo2009-11-24 01:21:46 // 21270
A dísztárcsa nem túlzás egy kicsit? :))
Wickey2009-11-23 23:51:50 // 21269
Ha hazakukkantok sopronba fényképezek én neked olyan motorteret, hogy összerosálod magad :-)
Ferke2009-11-23 23:33:59 // 21268
Ezt lefényképezhettük volna, behányás volt komolyan. 2 éves sem volt az autó. A mocitető belső felén a záró zsanér körül már rohadt az elem:)))
Ferke2009-11-23 23:25:14 // 21267
És akkor milyen színű a motortér? Fémtiszta?!:)) Vagy mattfekete?:)))Hogyne lenne fényezve. Annyi a különbség, hogy kicsit vékonyabb a festék és vékonyabb a lakk. Pont olyan, mint pl ha megnézed a hátsó csomiajtó belső peremét, ahol a színkód matrica is van. Ilyen a motortér is. De pl a tornyoknál ugyanolyan, mint kívül, teljesen fújt, lakkozott. Max a nyúlványokon, a tűzfalon, és a nyúlványok fölött nem kapnak teljesen anyagot, de ez alig észrevehető.
GEORGE2009-11-23 20:58:00 // 21266
Amikor látszik a lakk elválasztása az biztosan nem gyári....
GEORGE2009-11-23 20:42:17 // 21265
Tuti! Gyere nézd meg az Alfámat.
De megnézheted a faterom G Puntoját is, meg az öcsém mutyukiját is..
Ágos1662009-11-23 20:26:03 // 21264
Sziasztok!
Szeretném elcserélni (természetesen ráfizetéssel) 166-os alfámat 1 fiatalabb 2.4 jtd-re.
Az ideális jelölt 2002-2003-as évjáratú, fekete csoda lenne!
Ha érdekel valakit a csere, hívjon bizalommal!!!
(az oldalamon találhatóak képek az autóról, a különbség az, hogy azóta a festéshibákat rendbe rakattam rajta, viszont a farán lett 1 apró horpadás-kérésre javíttatom!)
TEL.: 30/681-2702
Satti2009-11-23 20:20:57 // 21263
A motortér belső része sosincs fényezve, vagy lakkozva már elég régóta sznten minden típuson. Pont az a gyamús, ha az is fényezve van, akkor már nem gyári.
Nem kell mindig "farkast" kiáltani, nem minden szar azért a piacon. :-)
l
WarbiRunner (Gyuri)2009-11-23 19:31:59 // 21262
És akkor ez még a jéghegy csúcsa...miért adnak Olaszországban 100000km feletti garanciát, vagy az Angoloknál km megkötés nélküli 3 évet egy új Bravo T-Jetre? Miért nem kapható nálunk a csúcsverzió? Egyszerű, oda megy a java, ide a hulladékja, ami kihull a minősítő rendszerük rostáján. Legalábbis ezt érzem mögötte...
WarbiRunner (Gyuri)2009-11-23 19:26:38 // 21261
Ha kiegészíthetlek néhűny dologgal, íme:
A belteret főleg régebbi autóknál "tupírozzák" Pedálgumi csere az alap. Ha űléshuzat és kormányvédő van, már gyanús, minden esetben le kell szedni és alánézni. Maga az űlés sokat elmond, a sofőrűlés állapota is jó kiindulási alap, egy 100e-t futott autón ne nagyon legyen a combtámasz kikopva. Lehetőleg gyári szőnyegek legyenek benne, a nem odaillő gyanús. Jó ötlet megnézni egy valós ismert ugyanolyan autót összehasonlításképp.
Sokszor hantáznak arról, hogy volt e törve az autó, és mennyire. Irány az ablaküvegek böngészése. Neten ki lehet keresni, hogy a DOT jelzés után hogyan van kódolva a gyártási év. Ha ez nem egyforma, az gyenge gyanú, ha pedig egy 2000-es autón 98-as szélvédő van, akkor tiszta ügy..Ugyanígy megnézendő a fényszórók márkája. Gyári, vagy nem gyári.
Az illesztési hézagokat is jó végignézegetni, és összehasonlítani mindkét oldalon. Ha süt a nap, egy napszemüveg csodát tesz. Felteszed, és esetleges árnyalatkülönbségeket gyönyörűen kiad.
Régebbi autóknál, ha a küszöb alja alvázvédve van (és valószínűleg a kipufogórendszer cinksprayzve), azonnal felejtős, rozsdahalmaz, még egy 10-15 éves autónál sem lehet ilyen, ha normális állapotú.
Érdemes megnézni a dísztárcsákat. Nem gyári dísztárcsákkal nem vennék autót...
És még biztos van ezer meg egy dolog, ami árulkodó jel...
tipoatti2009-11-23 18:59:48 // 21260
Cartársak!

Akit esetleg érdekel megvételre egy gyönyörű dízel nagyvad ( a sajátom ), keressen meg nyugodtan!

Üdv,
Don Gombóc2009-11-23 18:48:07 // 21259
Tudom, de a csomitartó belseje is lakkozva van. Sőt az ajtó belső élek és a motorháztető belseje is, a küszöbök stb. Sőt az azonos színű motortés is kap lakkot.
pb_2009-11-23 15:48:33 // 21258
Ajajj, rosszat mondtam?D
Ferke2009-11-23 14:45:35 // 21257
Vannak ilyen helyek, mint amit George mond, tipikusan pl a csomiajtók pl belül. De az első sárvédőnél nem csinálnak töréspontot a lakkban, mert egyben fújják a felszerelt sárvédőt a motortérrel, nem pedig lecsukott géptetőnél lakkoznak:))
Angyal Rita2009-11-23 14:45:20 // 21256
Megállj csak, megállj csak, kisunokám!
Ferke2009-11-23 14:43:43 // 21255
George! Hidd el, meg tudom állapítani, mi a gyári. Ezen a sárvédő szépen lakkozott egészen addig, míg elér a géptető vonalába, és ott egy ocsmány töréssel vége a lakknak. Tipikusan úgy, ahogy a becsukott géptető esetén szórjuk a lakkot.
Ja, a másik oldalon hibátlanul ott a lakk.
Én olyan alfát és fiatot egyébként még nem láttam, aminek az első sárvédőjénél a lakk elvágólag megszakad a géptető vonalában:)
Don Gombóc2009-11-23 14:21:35 // 21254
Biztos ez ? :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak