Fórum >> Egyebek >> DRIFT, avagy erőcsúszás bajnokok!

Föckös2007-02-22 23:01:09 // 294
Gábor(figi75)2007-02-22 22:35:36 // 293
Hallottam hírét,de a Hf a gyenge pontja,legalábbis az enyémnek,én is kisérleteztem a nyomással,megette a Hf-eket!:-( Viszont ha nekem így megy a drift,akkor az nem lehetett gyenge!
Karcsi2007-02-22 22:15:08 // 292
egyébként bocsi hogy karcsiként mentem be de engem kidobtak az amorérol valamiért
Karcsi2007-02-22 22:12:55 // 291
sziasztok én régen csináltam 75td versenygépet 2.4td+168as-nál nagyobb nyomóelemü adagoló(az adagolos erdeme)turbo plafonig huzva+13/40es áttételü speeres válto+4db koni és nem kormolt feketén(üllésprés)lehet dizzellel driftelni.bandi
Gábor(figi75)2007-02-22 22:07:15 // 290
Én nem,de a tiédben van nemdebár? :DD..:-)))))
Saughassy2007-02-22 21:36:16 // 289
Miért, addigra teszel be sperrt?:)
Gábor(figi75)2007-02-22 17:34:18 // 288
Jó,akkor Lacházán nyomunk 1 közös driftet!:-)))
Saughassy2007-02-22 17:25:09 // 287
Csak szolok, hoyg az automata valtonak vannak fix fokozatai es akkor a budos eletben nem valt el. Raadasul mivel hosszabb az 1-2, fix kettoben lehet allatkodni, az eler ugy 120ig szovan szerpentinre kituno, fix 1ben meg ott a parkolo. Mar akinek az elvezetet okoz, reszemrol inkabb a szerpentin es a kanyarok. ;)
Pec2007-02-22 17:21:44 // 286
A 75-öd emlékeztet, egy autóra csak a 2.0 Turbó volt. Még a munkahelyemen volt belölle két darab, s mikor leadták az egyikre tök ugyan ilyen felni került!
Gábor(figi75)2007-02-22 17:20:36 // 285
Ha kiváncsi vagy,hogy én hogyan driftelek,keressd a 75-90 topickban Kiskunlacházán kaphattak ízelítőt azok akik ott voltak!!! :-))) Neked is küldtem kisvideót nemrég belsőkameraállásból!:-O Én nem mondom jól driftelek,mert igazábol a pörgés és a driftelés nem ugyanaz!!!! De az tényként kezelem,hogy az utváltó elfog váltani ott ahol én még erőből nyomom a dizellel!!!
Pec2007-02-22 17:19:11 // 284
Persze hogy nem mondhatjuk, melyikünk Driftel jobban. Különben is tudjuk hogy Én!!!Ezt ÍRÁSBA adom:-))))))))
Pec2007-02-22 17:17:23 // 283
Na majd elmegyek valamikor azt megnézem a Milano-t. Ha netán megvenném, és hozzád kerülne a 90, akkor azért annak lesznek kritériumai.:-)
NaTo2007-02-22 17:15:02 // 282
nana azt látatlanban nem tudhatjuk, melyikőtök hogyan driftel. Nem minden múlik ám az autón, sőt.
Gábor(figi75)2007-02-22 17:13:12 // 281
Ez 1000%-ban így van,és erre fogadást kötök,hogy a dizellel,különben driftelek mint az aut Milánóval!!!:-) Pec : én nem szólok bele,tudom Saunak eladó a vasa és megpróbál meggyőzni ez így helyes én nem akarlak lebeszélni rolla,sött én járnék a legjobban ha megvennéd mert 1, biztos helyre kerül 2, mert lepaszolod nekem a 90 vasat!:-) Igaz már nem tudjuk meg,hogy beszámolna-e 1 dizelt a Milánóért,azért szurkolok neki,hogy jó helyre kerüljön!!!:-)
Pec2007-02-22 17:08:05 // 280
nana, azért legalább itt ne a f@rkam után megyek!!! Mert jelen pillanatban is dolgozok, és ez már így van reggel 7-óta!
Pec2007-02-22 17:06:51 // 279
Visszatérve, azért nálam általáan javulnak az autók állapota, pénz fügvényében. Nemígy nézett ki a mostani 90 sem mikor megvettem 25rongyért.
NaTo2007-02-22 17:05:12 // 278
Megszületett! Farkad hatalmas = Milano kizárva! :D Bocs Sau, ezt buktad... :) Egyébként Pec miért nem próbálod ki a Milanot?
Pec2007-02-22 17:04:23 // 277
Majd egyeztetnünk kéne valami időpontot, hogy mikor tudnám megsasolni a gépet. Most a hétvége biztos nem lesz jó talán a jövőhétvége, mert végig dolgozok.
Pec2007-02-22 17:02:05 // 276
Hát nem vagyok totojázós típus ,de erre még alszok párat. A baj az, hogy a 90-en mindíg a best volt számomra, de a 75 meg tudott adni egy egész más érzést. Ráadásul Én már vezettem automata váltóst, és tényleg jobb. (Persze a f@rkam hatalmas:-)
NaTo2007-02-22 16:59:08 // 275
Persze nem ütés vágás az. Viszont szerintem driftnél nem csak a gumi kopik, hanem feszül az összes szilent, a futómű jobban igénybe van véve, és a hajtáslánc is kap, ha hirtelen megtapad a gumi. Pláne, ha indulásnál rögtön elcsúsztatod a seggét, ott még a kuplung is kopik rendesen. Szerintem. nem?
Gábor(figi75)2007-02-22 16:56:15 // 274
Aha,szóval az aut Milánót driftre találták ki? :-O
Saughassy2007-02-22 16:44:04 // 273
A drift miért is ütés vágás? Világ életemben keresztben csuszkalva kozlekedtem es ebben nem akadalyoz meg a Milano sem. Semmi baja sincs tole, a gumi kopik jobban, ennyi. :)
Gábor(figi75)2007-02-22 16:26:30 // 272
Ja-ja,én is kérdeztem beszámolsz-e érte 1 erős patent dizelt nem válszoltál!:-( Szóval láttam már én is és tényleg szép darab,viszont tényleg csak olyan vegye meg aki "ÉRTÉKELI",hogy nem drift gép és nem ütni vágni tervezték!!! Érted PEC??? A 90 vasat,meglehet csinálni ha jól számolgattam 300k a vége ha olyannal csinálod aki nem rágja le a hajadat!!! A döntés a kezedben van,én átveszem a 90 vasat,csak szólj nyugottan!:-)))
Saughassy2007-02-22 16:14:45 // 271
Mit beszélek, ezt a Milanot. :)
Saughassy2007-02-22 16:12:48 // 270
Ezt a 75-ot ha garazsban tartja legkozelebb ugy 10 ev mulva esedekes felujitani, ahogy az allapotat elnezem. :) Az automata váltó pedig ha cserélnek benne olajat gyakorlatilag agyoncsaphatatlan. Ill lehetne még anyaghibás is, de az ennyi év alatt kijött volna. Egyébként tudok bele komplett váltót, 40k az irányára. Ennyi nagyjából egy szinkronkészlet a kézibe. :)
Saughassy2007-02-22 16:01:38 // 269
A felújítgatásról meg: most bütyköljük Alival az Americamat, csak a lakat+feny 4k korul lesz ugy, hoyg lakatolni alig kell. A Milanot nem kell lakatolni es tokeletes fenye van. Ja es nem egy ures kasztni... :)
Saughassy2007-02-22 15:57:54 // 268
Látom már mindenki képben van az autómmal kapcsolatban, de azért ha nem baj én is írok néhány dolgot. Szóval ez a Milano sperres, es valoban 100.000et futott Továbbá valóban 99%ban rozsdamentes. Az automatat lehet fikazni, de vannak vitathatatlan elonyei: pl a budos eletben nem fognak recsegni a szinkronok, es oda lehet adni a baratnonek is, nem fogja szetbaszni egy felresikerult valtassal. Az osszes szij most lett kicserelve, (vezmu is)még két 2 ev garival van benne 4 sárga Koni, garis Varta akksi az auto eloelete vegigkovetheto az osszes magyarorszagi tulajnal. NEM fustol es nem eszi az olajat (vicc is lenne egy 100kt futott darabnal) Motoros meg az apamfasza is benne, +merevitesek az amcsi szabvanyok miatt, tempomat, MUKODO klima, stbstb... Az automata vegattetele rovidebb mint az Americae, igy eleg jol mozog a 2.5el, palyan nagyon hasonloan mennek, nyilvan egyeb esetben nincsenek csodak. :) Nem zorognek a karpitok, rezonal viszont a kardan olyan 2500 korul (az elso hardy valszeg csereerett) a hatsot es a kozepsot mar csereltuk par ezerrel ezelott. Egyeb kerdes?:)
Ali762007-02-22 15:34:05 // 267
Pec!

Sau Milanója, teljesen patent, nem kell felújítani! Sperdifi van benne és mellesleg szereztünk hozzá egy rövidebb áttételt, tehát van már hozzá mégegy automataváltó belső. Át is lehet alakítani manuálisra, bár erről mindenkit lebeszélnék, mert az az autó úgy tökéletes, ahogy van! Sper difit tudok Neked 23 ropiért. De egyébként tényleg ne hallgass senkire:) ezeket a döntéseket Neked kell megszülnöd:)
NaTo2007-02-22 15:29:54 // 266
Szóval Pec! Én azt mondom, mérd meg a farkad, és ha áttudod nyújtani a váltón túl, akkor ne vedd meg az automata váltóst, felesleges... ;)
NaTo2007-02-22 15:27:24 // 265
Nem akarom Sau autóját fényezni, de szerintem nagyon jó kis gép az. Persze nem driftre szánták, hanem kb. ugyanannak a vásárlói rétegnek, akiknek a 90-es Alfát. Viszont azért egy 2.5-ös V6-os is elég jól oda tud ám rántani a kasztninak. Az automata váltó meg amennyire hátrány, annyira előny is lehet. Városban valami hihetetlen kényelmes tud lenni a vezetés. (Tudsz fagyizni is közben! :D) a piros lámpánál nem kell keresgélni az egyest. :) ha este a kulbból jövet csajjal vagy, míg hazaviszed a kiscsaj simán leránt, nem kell állandóan fejbecseszned a váltórúddal - szoktak rinyálni miatta...és aki vezetett már automata autót, az tudja miről beszélek. :)
Pec2007-02-22 14:17:26 // 264
Ja! És ne feletkezzünk meg a már korábban említett sperről.
Pec2007-02-22 14:16:45 // 263
Akkor segítsetek megfontolni, mérlegelni! A 3 lityós motorod mennyiből kerülne bele?(itt értem az össz szerelési költséget) Nagyából ha jól tudnánk megegyezni akkor olyan 120-130ezerért eltudom hozni tőled a motort és a szükséges cuccokat. Lakatolás: csere küszöbök, hátsó ívek, az alján ne láttam rohadást. Váltót fel kell újítani, vagy egy másik kell bele. Azért arra is kíváncsi lennék mit rendezne az a motor a kardánommal, tehát lehet az is cserére szorulna. (itt megjeyezném, hogy sokkal jobban bírja mint a Dieseleimé) Egy két gömbfej is cserére szorulna, és nemártana rá némi fék is. Tehát akkor segítesetek kiszámolni, mennyibe is lenne ez nekem!!!
Marek2007-02-22 12:38:22 // 262
Pec, ha viszont építesz egy 3.0 v6-os 90-est sperrel, a lábaid előtt fog heverni a világ és a visító kiscsajok száma is egyenesen arányosan fog növekedni a lóerőid számával!!:)) Amúgy a 75-öst is előbb-útóbb fel kell majd teljesen újítanod, ezzel is számolj és ha az autómata váltó behal, megnézem ki csinálja meg v. honnan szerzel másikat, tudod a váltók elég érzékenyek ebben a műfajban! Gondold meg 10x mit is akasz VALÓJÁBAN, oszt utána cselekedjél!!!!!!
Gábor(figi75)2007-02-22 11:01:03 // 261
Többet ér lényegesen,csak nekem nincs rá több,viszont cserében igen patentra megcsinálnám az tuti!:-) Még mindíg azt mondom,hogy ne szégyelt a haverjaid előtt a régi Alfádat,vagy az uncsi kiscsajok kacagását"milyen régi autód van" szövegeket,a haverjaid is csak később jönnek rá,és a kiscsajok is,milyen kincs ez valójában,ha te már rájöttél akkor tudod mit kell tenned,ha megfelelni vágyás van benned ezek az embrek iránt,akkor add el!!!
Pec2007-02-22 00:03:16 // 260
Nem is véltem annak!
prooF_752007-02-21 23:43:20 // 259
nem hinném hogy túl nagy valóságalapja lenne Figi ajánlatának:DDD
Pec2007-02-21 23:27:29 // 258
ezt még meg kell fontolnom. Bár neked szívesen adnám, persze csak ha nem arra kell hogy tönkre tedd! Másrészt azért egy kicsit többet kérnék érte!
Gábor(figi75)2007-02-21 23:02:23 // 257
Rendben akkor vedd meg 400k reális érte! A 90 Benyást átveszem 50k-ért ha már nem kell,üzembentartóival!
Pec2007-02-21 22:49:43 // 256
Igen, talán az aut váltó tényleg nem az előnye, de azért nem hiszem hogy megbánnám. Bár tényleg hiányozna a vandálkodás. Azért nem kell engem félteni, mindíg jön valami. talán még marad is:-D
prooF_752007-02-21 20:24:09 // 255
Igen, az tényleg egy nagyon szép autó lehet, de az aut. váltó és a sperr hiánya nem teszi alkalmassá drift-megszálottak számára.. Én arra venném azt az autót, hogy berakjam a garázsba, megvárjam amig oldtimer-korú lesz, aztán villogjak vele ország-világ előtt:)) Esetleg eladjam többszörös áron. Jó befektetés lenne, csak elég hosszú távú.:)
Gábor(figi75)2007-02-21 20:12:19 // 254
Autómata ember,téged ismerve megbánnád!:-O
Pec2007-02-21 14:34:08 // 253
Igen tudom, hogy ez ritkaság, amit kiszúrtam abból se láttam sokkal többet. Egyébiránt nem titok, Saughassy milano-ját szemeltem ki. Bár driftelésre nem annyira alkalmas, se felszereltségében nem találtam azonosat. így már gondolom érthetőbb miért is megy a töprengés!
NaTo2007-02-21 12:02:23 // 252
:) A pirulákat nem javaslom... Szerintem nézelődj a piacon, és nézd meg, mit kapnál a pénzedért. Aztán ha teheted, a 90-esbe ne ülj bele egy jó hétig! Ha lehet, próbáld ki a kinézett autót, aztán otthon ülj be a 90-esedbe, és azzal is menjél egy pár kört. Szóval én nem kapkodnék, ha már van egy ilyen autóm... Azt gondolom tudod, hogy ha ezt a kocsit eladod, valószínűleg nem fogsz többet ilyet birtokolni. Azt meg, hogy milyen autóban érzed jól magad, azt csak Te tudod. Ha jobb neked egy 75-ben, akkor add el a 90-est, mert hiába tudod hogy ritka a kocsid, nem leszel vele boldog.
Gábor(figi75)2007-02-21 10:30:19 // 251
Add el,és vegyél rajta szines pirulákat! :DD..:-))))
prooF_752007-02-20 23:48:10 // 250
Vesd latba azt is, hogy tudsz-e majd driftelni a kiszemelt járgánnyal!:) Egyébként szerintem az a biztos, ha igényesen felújítasz egy autót, minden hibát kijavítva rajta, mert ha jól csinálod, egy nagyon megbízható autód lesz, és tudni fogod hogy mit bír, mi mondhatja be az unalmast, stb! És nem mellesleg lesz egy tip-topp állapotú 90-esed, ami nem kis érték manapság (hát még pár év múlva!)
Pec2007-02-20 22:15:45 // 249
namost ezzel szemben a 90 tényleg ritkább mint a kiszemelt áldozat, és valószínűleg soha nem tudnék visszatérni ezen fantasztikus típushoz. nem tudom mi tévő legyek!
Pec2007-02-20 22:13:01 // 248
Az a helyzet, hogy ennyiért nem hogy nem újítottam fel autót, de még csak nem is vásároltam. Eddigi legdrágább autóm, az első 90-em a 2.4td volt. Csak nézelődtem, és annyi szép, fiatalabb autót tudnék venni belölle. Igazság szerint már szemezgetek is egyel,csak dúl bennem a bizonytalanság!
NaTo2007-02-20 10:29:30 // 247
Gábor(figi75)2007-02-19 23:23:23 // 246
Hát amit a Robié már kibírt az nem gyenge,ahogyan én ismerem a vezetési stílusát és a jó Pösti utakat,az is csada hogy még nem szakad le az eleje,de a KONI-k benne vanak,az kell!:-)))
prooF_752007-02-19 23:17:06 // 245
Kicsid puhább a felfüggesztése gyárilag mint a 75-ösé, de persze a sárga konik csodákra képesek:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak