Fórum >> Egyebek >> Értékesítések

Kócosw2019-09-11 11:13:23 // 45
strategialag nagy hülyesegetek csinalnak egyiket a masik utan...Mito utos is nuku..3 modellböl nem lehet megelni föleg ha abbol egy meg radasul retegmodell egy szegmensben ahol sok a konkurens...
Balázs156SW2019-09-11 07:55:30 // 44
Vittem olajcserére a gépet a szalonba. Érdeklődtem, hát eléggé megültek a hazai eladások is. Bíznak benne, hogy ez csak a nyár miatt volt. Az, hogy a Giulietta karosszéria frissítését nem csinálták meg sajnos keményen visszaüt. Pedig az ára miatt ez lehetne a húzómodell.....
liusz2019-08-14 20:38:36 // 43
Tegnap beleolvastam a beszėlgetésbe és ez a videó jutott az eszembe, amit pár hónapja néztem meg. Most megtaláltam.
Nagyon hasonló dolgokról beszél a britt alfás. Ezek szerint ez nem csak magyar jelenség. Kár hogy ellazáskodják.
https://www.youtube.com/watch?v=Fg1zVKjvg74
Kócosw2019-08-13 22:59:12 // 42
nem igazán 😜
GT Ɨ|ѯ2019-08-13 20:18:43 // 41
iszol Te rendesen mostanában?:-D
Kócosw2019-08-13 20:17:07 // 40
egyszerűen nem értem az ilyen embereket 😉😂🤣😂
Piritu2019-08-13 19:43:31 // 39
Király! :-)
Zadia2019-08-13 19:26:22 // 38
Gratula. Milyen az új olasz vas?
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-13 18:14:44 // 37
Gratula :-) Sok balesetmentes örömteli autózást vele! :-)
Piritu2019-08-13 18:05:07 // 36
No, egyel nőtt az eladott Alfák száma :-)
RomeoOne2019-08-13 17:08:57 // 35
Miután megvettem a 147-esemet 2015-ben, ami egy széttaposott bontószökevény volt (első kocsim volt, fingom nem volt az egészhez), 3 hét alatt széthullott a motor és amí] el nem adtam csak nyelte a pénzt, mégis hajlandó voltam újra Alfát venni. Miután Csörihez bejelentkeztem a 159-cel, meglátott és megkérdezte. "Azok után, amit végigéltél a 147-tel te még hajlandó voltál Alfát venni?" Na, ennyire nem veszem én a szarolaszokat :DDD
Persze már a következőre viszket a tenyerem :D
RomeoOne2019-08-13 17:05:37 // 34
Jó, azért velem mind a két helyen foglalkoztak, szóval nem az volt mint veled. Csak annyit mondtam, hogy egyébként én annyira nem igénylem ezt a részét a dolognak. És ezzel nem azt mondom, hogy nem is kéne nekik ezt a figyelmességet biztosítani, mert biztos, hogy sokan viszont igénylik és szükség van erre.
Kócosw2019-08-13 17:00:57 // 33
csak nem vennél mégegyszer "szarolaszt"? 😜😂🤣
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-13 15:31:10 // 32
Nem a körbenyalás a lényeg. Egy bármilyen nem önkiszolgáló üzletben úgy gondolom, hogy a minimum, hogy ha bemész, köszönsz, visszaköszönnek és megkérdezik, hogy mit szeretnél. Amíg ez sem megy, addig a potenciális germán prémium vásárlót biztosan nem lehet megfogni. Menj be, nézd és tapasztald, hogy milyen figyelemben részesítenek máshol. Biztos ott is vannak jobb/rosszabb szalonok, és nekem is csak balszerencsém volt. A konténer iroda, a kint gazban, vagy épp ponyva alatt parkoló autók nem építenek bizalmat. Odaállítok egy Alfával, és azzal az érzéssel jövök el, hogy szarolasz, nem prémium. Ez engem nem bánt, de aki prémiumot akar, azt nagyon is. És azért... volt az idei Selénia Rally. Nagyon elegáns körülmények között. Szerintem nem csak én éreztem azt egy kicsit magasztos pillanatnak. Persze, mondhatom, hogy nem számít a prémiumság, kit érdekel a körítés. De amikor ott vagy, minden stimmel, körben elegancia, luxus és Alfák, és részese vagy, akkor k.a jól esik. Nem tudom jobban megfogalmazni. Az Alfa Romeo-nak pontosan azt az élményt kellene egy szalonban 5 perc alatt átvinni, ami ott Hollókőn volt.

Aki határozottan és csakis Giulia-t akar, az eleve tudja mit akar, nem kell meggyőzni, annyira jó ajánlat sem kell, mert már le van véve a lábáról.
Az Alfa Romeo viszont nem építhet a biztosan Alfát akaró pár emberre. Embereket kell meggyőzniük, leültetniük, számolni, konfigurálni, bebizonyítani, hogy tessék, tudunk jót. Vagy olyat, ami épp az adott ügyfélnek kell. 5-10 perc alatt kiderül, hogy lehet e olyat ajánlani, ami az adott ügyfélnek tetszeni fog, vagy nem. De ehhez beszélgetni kell, le kell ültetni, lehetőleg kellemes, méltó környezetben.

Visszatérve a Mercis esethez (ez nagyon beégett, bocs..), miért engem küldtek át egy konténerbe? Mennyivel lett volna elegánsabb az, ha annyit mondanak, "elnézést, kicsi türelmet, hívjuk az Alfa Romeo értékesítő kollégát". Letesznek elém egy pohár vizet, várok 5 percet, és sosem jövök rá, hogy olyan mint Alfa szalon ott nincs. És egész más hangulatban beszélgetünk.
Egy jó kereskedő próbál valamit kitalálni, hogy az ügyfél autóval távozzon, vagy legalább megszülessen a gondolat, hogy igen, kell egy ilyen. Konfigurálgathatsz te otthon, igazi önmeggyőzésként, de ez csak abban esetben működik, ha már úgyis eldöntötted, hogy mit akarsz. :-)
Tommi2019-08-13 14:06:24 // 31
Bekebelezte a Fidesz? :)))
Jimmi T.2019-08-13 13:39:46 // 30
Az Autóház Budaörshöz hordtam a Giut 8 évig. Miután bekebelezte a Fidesz nem csak vezetőket cserélt le de az olajat is . A Seleniát megemelte rendesen , és betette az Agip-ot mint ajánlott olajat . Tavaly óta már azt sem engedik hogy hozott olajjal töltsenek fel.
addio
VKG699!!! (4x156+75)2019-08-13 13:25:05 // 29
Sturcz Anti nálam leírta magát 2 éve a Citroen Saxo 1.5d tesztjében mikor beböffentette, hogy "behörren a dízelecske".

Soha nem fogom ezen túltenni magam. Az Autó2ben 95-ben olvastam ilyeneket és már akkor is szánalmas volt.
Karotta jó, Winkler stílusa jó, az autókhoz való állása nem annyira, Csikós egy istenség, Csipszer Máté félisten (caak japánautóbuzi, de a cikkek zseniálisak), a Zách Dani meg teljesen vállalható figura. Papp Tibit nem értem, mit keres ott, Sipos Zoli meg olyan amilyen. Ludvigh Karcsi cikkjeit el sem olvasom inkább már... a resztli...? Hát... érdektelen :)
RomeoOne2019-08-13 12:50:40 // 28
Én OAH-nál és Kelet-Pestnél voltam, mind a kettő szimpatikus volt. Nem nyalták körbe a s.ggem, de nem is várom el, engem inkább feszélyez. Viszont jó ajánlatokat adtak, nekem ez a lényeges.
Jani552019-08-13 08:52:28 // 27
Utoljára két éve voltam Budaörsön az Olasz autók házánál, ugyanígy augusztus elején: Volt kiállítva két AR is, eléggé közömbösek voltak, ezek voltak és ennyi a jó hírek. Kint a kerítés tövénél, az árokban másfél méteres a gaz... Bent, a kiállítóterem ablakán kinézve, a telephelyükön derékig érő gazban álltak az új kocsik... Nem tudom, de biztosan nem így kell autókereskedést vezetni, egyszerűen nem méltó sem az ügymenethez, sem a márkához, miért is csodálkozunk az eladási db-számokon? (Nem igaz, hogy nem telik egy udvaros emberre, vagy, ha nem, legyen feladata a portásoknak... Errefelé a legutolsó építőanyag lerakat, telephely is százszor rendezettebb...)
RomeoOne2019-08-13 08:33:55 // 26
Sturcz Antit is nagyon bírom, Zách is elég hasznos munkát végez a használtautós oknyomozó cikkeivel. Azért ennyire nem írnám le őket.
Jani552019-08-13 08:23:04 // 25
"Még azt is tudják,hogy 159-em van..." Tíz éve történt, itt Székesfehérváron: Várnom kellett, volt szabad másfél órám. Gondoltam, addig szétnézek a Mazda háza táján, mert a japán kocsikat is nagyon szeretem. Bent a szalonban patikai rend és tisztaság, elegáns úr és hölgy azonnal letámadtak, finoman, de határozottan és erőteljesen nyomultak... Mindbe üljek be, nézzem meg, műszaki adatok, stb, stb... Már kezdett sok és kellemetlen lenni, mikoris érdeklődve az árakról, rögtön az épp futó akciókról és kedvezményekről nyomatták ezerrel. Odáig jutottunk, hogy regisztrálnak próbavezetés előtt, kérik az adataimat, jogsim, stb... Egyszer csak érezhetően megváltozott az addig jókedélyű hangulat, hirtelen olyan közömbössé váltak, amikor a hölgy kérdően: "mit keresek itt, mikor két újonnanvett alfám is van"??? (azóta eltelt 10 év, tökmindegy, hogy a személyi számomat, ami ugye már hivatalosan nincs, de anélkül semmit nem tudok intézni, vagy a taj-számomat, vagy a személyi igazolványom számát adom meg, mindenki tud mindent, akár a postán is)
GT Ɨ|ѯ2019-08-12 15:36:56 // 24
kb 100-120 év múlva fog is:-)
GT Ɨ|ѯ2019-08-12 15:36:03 // 23
Csikóson kívül kuka a bagázs, ennyi.
TtK2019-08-12 14:34:31 // 22
Hát igen. Mikor írsz egy mailt, amiben kérdéseket teszel fel és nem válaszolnak, vagy mikor megkérdezed, hogy van-e hitel? persze, hogy van, THM 10%; akkor eléggé akarnod kell a Giuliát, hogy meg is vedd...
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-12 13:01:26 // 21
Ha ez itthon így működne.. de jó lenne :-)
Zadia2019-08-12 12:47:51 // 20
Én csak neten nézegettem eddig a Giuliákat.Szalonban még nem voltam.Mivel be van kapcsolva a helymeghatározás ezért promoként jött egy e-mail.Promóciós leveleket nem szoktam nézegetni,de ez felkeltette az érdeklődésem.Gly Hoppkin Alfa Rómeotól jött. Csodálkoztam. Az szerepelt benne,hogy mivel már többször jártam a honlapjukon és konfiguráltam náluk a Giuliákat ( hozzáteszem semmilyen személyes adatot nem adtam meg ) ezért meghívnak egy tesztvezetésre amikor nekem megfelel.Sőt konkrét ajánlatot is küldtek.Még azt is tudják,hogy 159-em van és ha szeretném beszámítják emelt áron márkahűségre hivatkozva.
Itt Angliában nem nagyon látok plakátokat,hirdetőtáblákat,hogy vegyétek vigyétek a jófajta olasz vasat.Viszont a rádióban elég sok hirdetést hallani naponta többször több csatornán.
RomeoOne2019-08-12 12:35:02 // 19
Mi a baj velük? Nagy részük imádja az Alfát. Egyedül Winkler húzza a száját, de nem hiszem ,hgoy Alfa specifikus problémája lenne, kb. mindenhez így áll. A múltkori Dacia tesztje igazából egy alig burkolt kirohanás volt a nagycsaládosok ellen.
GT Ɨ|ѯ2019-08-12 12:27:25 // 18
biztos, hogy lesz valami / nagy / durranás '97-98-ban is megtörtént itt az ideje ismét:-)
GT Ɨ|ѯ2019-08-12 12:26:15 // 17
totalcaros falevelek
Kazes☻2019-08-12 11:42:24 // 16
Az 1.3-150-180 ló már be van ígérve... majd gyün! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-12 11:32:42 // 15
Erre is a KIA-t tudnám példaként hozni. Képesek voltak egy platformra egy csomó modellt rápakolni. Hatchback, kamu shooting brake, kombi, crossover. Ezzel szépen le is fedték a lehetséges igények 95%-át. Az Alfánál miért a Tonale irányba mentek el, nem értem. Az ismerőseim, akiket kérdeztem furcsának látják, nem szépnek. Ugyanakkor az autók iránt fogékony ismerősök mind a Mazdáról beszélnek. Állat jó a 3-mas, így szuper, úgy szuper a Skyactive X, és remegve várják a 6-ost az RWD+kompresszoros sorhatos kombóval. MErt ott tudják, hogy az érdeklődést hogy kell felpiszkálni és úgy is tartani.
A Giulia már el kellett volna hogy készüljön kombi és shooting brake (persze nem az ami 5 ajtós) kivitelben, mert most az menő. És ha már ott a q4 hajtás, a Veloce 1" emelést is kapott, legalább egy pici jelzés értékkel crossoverré kellett volna alakítani. 5 műanyagtól (és egy nem sedan kasznitól) kb az lenne. Máris modell palettáról beszélnénk. Ja, és simán kellene egy kis motoros verzió, mint az Insignia-ból (1.5 turbo). Miért nincs 1.4 T-Jet? 7-8 millás magasságban máris érdekes opció lenne egy elsőkerekes Insignia ellenében. Persze ez is csak egy vélemény :-)
Azért szurkolok nagyon, hogy valami történjen, és legyenek eladások, új modellek, szép és érdekes Alfák még sok évtizedig.
RomeoOne2019-08-12 11:16:40 // 14
TotalARC-os kretének? Azok kik?
GT Ɨ|ѯ2019-08-12 11:01:49 // 13
Egész tavasz óta ezt olvasom mindenhol de ettől már csak felfelé fordul majd a kerék, kicsit belehúznak majd a fiúk és átbillen az eladási db szám, nem lehet így tovább kínlódni rengeteg pénz és munkahely beruházási pénzek letttek beleölve nagyon gyorsan ki kellene hozni a profitot / is / termelő típusokat a Giu fl, Tonale, GTV pl, aztán ha a gyár beakciózná a készletet vagy csak pár hónapos akcióban kipucolná a raktárakat megkönnyebbülhetnénk kicsit.
A totalARCos kretének arcát azért majd megnézem jövőre....
Le fog hervadni a gyíkjuk.
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-12 10:57:12 // 12
Írjátok, hogy drága a Giulia. Relatív. Inkább azt mondanám, hogy főleg céges finanszírozásban keresnek ilyen árkategóriájú autót. Magánszemélyként elég szűk a vevőkör. Maga az autó tudásához, műszaki színvonalához mérten nincs rossz árban. A hazai FCA jóvoltából az Elegante kivitel kifejezetten jó ajánlat. Mégis megcsúszik a dolog több ponton.
NIncs marketingje. Teljesen nulla. Oké, hogy jó terméknek nem kell cégér, csak ez nem igaz :-) Hazai viszonylatban a kereskedések csapnivalóak. Mintha egyáltalán nem is akarnának autót eladni. Ez is nyilván befektetett anyagiak kérdése. Jártam itt Debrecenben egy kereskedésben, kitalálható, hogy hol. Beérkezve öltönyös urak, jól öltözött elegáns hölgyek ültettek le, kínáltak kávéval, vízzel. Amíg az Alfa Romeo márkanevet ki nem ejtettem a számon. Akkor aztán szétszéledtek és átküldtek egy konténer irodába. Ez így szíven ütött, nem tudom elfelejteni. Ott elegáns körülmények között csak Mercedes-ről lehetett beszélgetni. Ennek sajnos üzenete van. Én Alfásként max azt mormolom magamban, hogy "rohadjatok meg a mercitekkel". De aki prémium autót vesz és érdekes opciónak tartja az Alfát, az ezen a ponton felejti el örökre. Bemegy a BMW-hez, Mercihez, és a szalonban már a prémiumság érzetét tolják az arcába.

Ugyanez a kereskedés kiállított a Debrecen Drive-on, volt Giulia, Stelvio, gondoltam itt az alkalom. Megszólítottam őket. A történet kísértetiasen hasonló- Be szerettünk volna ülni gyerekekel, csak megnézni, hogy mekkora az autó.Egy öltönyös kedves úr tényleg normálisan útba igazított, hogy ne haragudjak, de ő a Mercedesekkel foglalkozik, ott arrébb a fiatalembert kérjem meg. Odasétáltunk, három gyerkőccel, családosan, odaköszöntem. A fiatalember a szeme sarkából észrevett, majd beszélgetett tovább az ismerősével valami főzésről. 8 perc után eljöttünk. Már kevésbé kívántam a Giulia-t.

Ezek után, mivel helyben ennyi a lehetőség, egy utam alkalmával elmentem Budapestre, ott tértem be egy útba eső szalonba. Ott beültem, megnézegettem az autókat, kezdtem újra rákívánni. Nagyon kényelmesnek éreztem az üléspozíciót, jobban tetszett, mint a 159-é. Kellemes volt ott ülni. Viszont senki rám se hederített. Nem jöttek oda, nem kérdeztek semmit. Biztos nézelődő hülyegyerek kinézetem van. Vagy Mercis fejem, hiszen ott egyből letámadtak. Vagy Kia-s vagy Renault-s, vagy Hyundai-os vagy Mazdás stb..mindegy, mindenhol megkérdezték, hogy mit szeretnék, mi érdekelne. Ott nem. A legtöbb márkánál amint elmondtam, hogy céges lízingre néznék egy darab autót, egyelőre érdeklődés szinten, azonnal leültettek és konfiguráltunk, megnéztük mit lehet kihozni. Itt semmi. A pulthoz odasétáltam, elmondtam, hogy mi érdekel, és kaptam egy rövid tájékoztatást. Miszerint van jó lízing THM, 2.5%. De az akciós modellre nem érvényes, arra piaci 5%-os van. Kaptam egy névjegykártyát és szevasz. Nem volt kedvem tovább feszegetni a kérdést. Nekem nem szokásom nyomulni, ha nem, hát nem. Amúgy is előzetes érdeklődés, biztos ez nekik nem elég komoly, nekem meg nem sürgős. El is engedtem az egész témát, jó nekem a 159-em, igazából nem sikerült kipróbálnom sem a Giulia-t. Pár kísérletet tettem, én ezért külön utat pestre nem fogok megtenni, egy 10 perces kör a városban úgysem mond el semmit egy autóról.
Jelzem a KIA-tól azóta kétszer hívtak, hogy akkor mikor tudnék elszaladni egy tesztvezetésre (Proceed GT 1.6 tgdi). Kontrasztos. Megköszöntem a figyelmességüket, nem KIA-t szeretnék, azóta biztosan tudom. Hát így...
Nem tudom mi lett volna ha.. de van esélye, hogy egy Giulia-ban ülnék, ha olyan profin csinálják, mint a KIA-nál. Udvariasan, határozottan, prémium szinten kezelnek és mire észreveszed egy olyan jó ajánlat van előtted (még fél milla engedmény + 0%THM) amit legszívesebben azonnal aláírnál. De nem írtam, mert nem éreztem az autóba beülve AZT, ami egy Alfában benne van. És hiányozna. Így project postponed... a vezérhangya alszik, néha ránézek a Giulia felhozatalra, de nem jövök lázba.
Laciferi2019-08-12 10:38:21 // 11
Pontosan :(
Kau2019-08-12 09:43:33 // 10
A motorválaszték is lecsökkent a Giuliettánál. A benzinesből már csak a 120 lóerős motor maradt.
Azért ez erősen hátráltatja a típus eladását. Eltűntek a 170 és 235 lóerős motorokkal szereltek. Pedig biztosan lenne rá kereslet.
A Giulia és a Stelvio nagyon drága. Aki azt megengedheti, az szétnéz más típusoknál is.
Én szemezgetek a Giuliettával. A 8-9 évesek szerintem nagyon tartják az árukat. Ha azt nézzük, hogy egy újat meg lehet kapni 5.5 millióért akciósan, a 2010-2011-es évjáratokért, amik futottak 100-120 ezer km-t, azokért meg elkérnek 3-4 milliókat, elgondolkodtató, hogy érdemes egy új autóra beruházni.
És itt jön amit írtam. Nincs, csak 120 lovas. Az meg nekem már kevés.
Szerintem akinek van/volt Alfája, az már nehezebben lépne visszafele lóerő kérdésben.
Laciferi2019-08-12 08:40:39 // 9
Hat igen! Sajnos ha megnezed, hogy itthon is mennyibe kerul egy uj Alfa, akkor sajnos azt kell mondani, hogy nem olcso es csak bizonyos reteg tudja megengedni maganak, de aki mar ezt meg tudja, az tesz hozza par milliot es akkor veszik a megrogzott nemet autokat. Tudom tudom a regi Alfak is dragak voltak uj korukban , peldaul egy 156 JTS amikor kijott 7 millio volt jo 16 evvel ezelott ami akkor is soknak szamitott, de ezek az uj Alfak talan akkor fognak beindulni itthon amikor olyan 5-6 millioert lesznek elerhetoek. Sok emberben meg mindig el a sztereotipia, hogy nem megbizhatoak az Alfak. Kulfoldon meg sajnos lehet nem tul jo a marketingje, mas markak jobb szerviz vagy garancia vagy autocsere programokkal rukkolnak elo, stb stb... :(
Zadia2019-08-12 07:42:56 // 8
Ha már van ilyen rovat a forumon,akkor bemásolom ide is.
Csak egy kis statisztika.
Angliában élek ezért kiváncsi voltam mennyi Alfát adnak el itt évente,mivel elég sok Alfival találkozom útközben. Főleg Giulietta-kal.
2018-as teljes statisztika sajnos elszomorító.
2018.-ban 2.367.147 db személyautót értékesítettek itt.
Sajnos csak 4161 db Alfa Romeo-t vettek a Britek. Ez az ország is teljesen németfejű lett.
Idén januártól - Júniusig 1.862 db Alfa talált gazdára pedig már 1,269,245 db eladott autónál járnak.
Lesújtó adatok.
Halesz2019-08-12 07:05:36 // 7
RomeoOne2019-08-10 09:03:00 // 6
Ez Fiat. Ami az USA-ban ott jó, az a RAM meg a Jeep. Az Alfa kimondottan rosszul szerepelt.
Balázs156SW2019-08-10 08:45:30 // 5
http://www.jarmuipar.hu/2019/08/jol-megy-fiatnak-2/
Balázs156SW2019-08-10 08:20:44 // 3
Köszönöm, hogy immár az értékesítések témájának kitárgyalására is van lehetőség. Az Alfa "tragikus" értékesítési eredményei csak európára vonatkoznak, az USA és a többi piac kimaradt. Ez pedig fontos, e nélkül nem mérvadó a cikk.
Halesz2019-08-06 14:55:11 // 2
Szia! Meg is nyitottuk. Kíváncsian várom, hogy lesz-e történés ebben a topicban. Igyekszünk majd mi is plusz infókat elszórni itt.

Vitaindítónak jöhet az a téma, hogy Európában a Lancia Ypsilonból több fogyott az év első felében, mint Alfa Romeóból összesen.

Tedivel ezt részletesen kiveséztük a Backstage-ben.
https://youtu.be/eJFttqj6GC8
Balázs156SW2019-07-28 09:06:08 // 1
Már többször kértem, hogy legyen "Értékestések" rovat is, mert érdekelnének az eladott autók Európában, USA-ban. Most főleg aktuális lenne, hogy a totalcar már az Alfa végét jósolja a kevés eladások miatt. Kérem, hogy legalább válaszoljatok, ha ellenvetésetek van.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.