Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Mike.2006-09-10 15:18:05 // 15109
De szerintem ebből már nem lesz előbbre jutás.
FoToS2006-09-10 15:17:42 // 15108
Tolnia is kell,ha jövőre is ferrarit akar vezetni :-)
GEORGE2006-09-10 15:16:55 // 15107
Még jóóóó! :-)
GEORGE2006-09-10 15:16:40 // 15106
Gondoltam ,hogy fogsz rajta mosolyogni! .-)))))
Mike.2006-09-10 15:15:57 // 15105
Húú vazzzeee, Massa tolja ám neki !
GEORGE2006-09-10 15:13:58 // 15104
Szólitottál barátom?!?!?! :-)))))) Látod mit intéztem?? :-))))))))))))))))))
GEORGE2006-09-10 15:13:18 // 15103
Meg hát!!!! :-)))))))))
Mike.2006-09-10 15:12:58 // 15102
Hajrá Ferrari! Szia! :-)
Mike.2006-09-10 15:12:09 // 15101
Neked/tek csak akkor, ha kibírja a másik merci is. :-))
GEORGE2006-09-10 15:11:08 // 15100
Sziiiiaaaasztok!! :-))))))))
Willy2006-09-10 15:10:28 // 15099
Jó lesz ez így...... :-DDDDDDDDDDDDD
Mike.2006-09-10 15:09:57 // 15098
igen! Mondjad! :-DD
Lacza2006-09-10 15:09:47 // 15097
Most mondta a tesóm,hogy jövőre egyel nagyobb clio motort kéne rakni abba a rönyóba:DDD Akkor talán lenne esélyük:)
sztane2006-09-10 15:07:48 // 15096
VAN ISTEN!!! :D
Tedi2006-09-10 15:07:26 // 15095
szegény Massa meg jól elszarta :(
Mike.2006-09-10 15:06:57 // 15094
Ügyesen szét' küldte a motort! :-))
Tedi2006-09-10 15:06:52 // 15093
De még nincs lefutva
Tommaso 1592006-09-10 15:06:14 // 15092
YYEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!
Grando2006-09-10 15:06:09 // 15091
DE MEGÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉRDEMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Mike.2006-09-10 15:06:08 // 15090
Hurrá! Van isten! :-)
Tedi2006-09-10 15:05:48 // 15089
Yeeaaahhhhh :DDDDDDDDDD
Tedi2006-09-10 15:05:11 // 15088
Fubammeg ez kurvajó :) Alfonzó meg ügyes, hát evvan :) Ezt azért nem lehet letagadni
Mike.2006-09-10 14:04:59 // 15087
Na máá' ordít a baromja! :-/
Grando2006-09-10 14:03:48 // 15086
Így van! A médiacsótányok meg hadd visítsanak! :DD
Mike.2006-09-10 14:02:14 // 15085
Nyugalom és béke van cartársak! ;-) Inkább nézzük a futamot és hajrá Ferrari! :-)
bszl2006-09-10 14:02:06 // 15084
Lesz szerintetek karambol a rajt utáni egyenesben?
Blade2006-09-10 13:55:40 // 15083
helyesen beszélsz , valami hasonlot probálok én is elmagyarázni...
Blade2006-09-10 13:54:35 // 15082
Kissé idegesito a stilusod te F1 szakértő. Te meg legkozelebb értelmezd jobban azt amit irtam és olvass a sorok kozt is. Vagy leirjam ugy mint ha a hugom 2 éves lányának magyaráznám??? Lehet azt kellene... Teszek egy kisérletet. 1.Sajnos ki kell ábrándítsalak, az egész F1 története során végig jellemző volt, hogy azok az újítások, amik túl nagy előnyt jelentettek másoknak, azt egy idő után betiltották! Ez nem igaz. Hiszen ha betiltottak volna minden korszakalkoto ujitást akkor hogyan jutott volna olyan technikai szintre a forma1 mint most? Egy példa hogy értsd: Colin Chapman Lotusa... 2.Ezzel cáfolom állításod, hogy 10-20 éve mindent szabad lett volna. Én ezt nem mondtam.De még egy példa. 92ben használta eloszor a williams az aktiv kerék felfuggesztést amit 93ra tiltottak be és amit a ferrari képtelen volt megépiteni ugy hogy mukodjon is.Pedig nem volt tul drága ujitás.És amit ha nem tiltanak be megmenthette volna SEnna életét , és lehet hogy a te seggedet is egy hasonlo rendszeru auto vinné,vagy a kov autod lenne ilyen.Arrol nem is beszélve a mai f1 autok is biztonságosabbak lennének.Na és melyik gyár fejlesztette ki? Na melyik??? 3. a Honda motorjai főnek meg legtöbbször az idényben, a Dácsia pedig mozgó ballaszt használt, ami szabálytalan, a Honda pedig kettős tankkal trükközöt... Én a Hondát egyáltalán nem tartom jó csapatnak. Szerintem a BMW és a McLaren az aki bármiko rképes felvenni a kesztyűt a többiekkel. Ne a mai évrol beszélj már, van elotte még vagy 50, de elég ha 10-20évre mész vissza. Szerintem neked kellene az a konyv te nagyokos
bszl2006-09-10 13:52:59 // 15081
Nem tudom miért kell miden életképes újítást betiltani. Anno az egyetlen autó a mezőnyben turbóval a Renault volt. Azt sem tiltották be, sőt az azt követő évben az összes turbós lett. (aztán persze később kb. 10 évvel az egész turbós sztorinak vége lett). Ezek az apró technikai trükkök (szárnyak, lengéscsillapító újításai) szerintem előre viszik az F-1-et, nem kellene mindenre így reagálni.
mesa2006-09-10 13:35:11 // 15080
Ekkorát lódítani, vazze ... :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD El sem hiszem, hogy te voltál az ! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mesa2006-09-10 13:33:44 // 15079
IC, IC... már megint elborult az agyad ! :DDD Azt is írd le, hogy a Renault gátlói 2005 óta megvannak és most idény közben, egyik versenyről a másikra tiltották be őket IC, azt is írd le, hogy 2005 végétől 2006 közép-elejéig csak függőleges irányban mozogtak azok az ellensúlyok !. Betiltani akor tiltották, amikor előre hátra is elmozdultak azok a súlyocskák :P Apró különbség. Igazán csekélység...
mesa2006-09-10 13:30:13 // 15078
Blade, érdekes információkkal rendelkezel F1 ügyben... Sajnos ki kell ábrándítsalak, az egész F1 története során végig jellemző volt, hogy azok az újítások, amik túl nagy előnyt jelentettek másoknak, azt egy idő után betiltották! Ezzel cáfolom állításod, hogy 10-20 éve mindent szabad lett volna. Szerintem szerezz be F1 könyveket és olvass! a renault meg még a honda igen nagy fejlesztoi potenciállal rendelkezik (ez vitathatatlan) Számodra. Rendes vagy, hogy vita elkerülése céljából rövidre zárod a zárójeles részt. Egy a bibi ezzel: a Honda motorjai főnek meg legtöbbször az idényben, a Dácsia pedig mozgó ballaszt használt, ami szabálytalan, a Honda pedig kettős tankkal trükközöt... Én a Hondát egyáltalán nem tartom jó csapatnak. Szerintem a BMW és a McLaren az aki bármiko rképes felvenni a kesztyűt a többiekkel. A fejlesztői potenciálról meg annyit, hogy év közben 4 futamon győzedelmeskedett zsinórban az év elején lemaradt Ferrari, és tette nyilvttá az idényt. Persze ha te mindezt más szemmel nézed, akkor nem ugyanazt látod :PPP
Grando2006-09-10 13:26:24 // 15077
A német rtl-en már megy a műsor. :)
Satti2006-09-10 13:20:17 // 15076
Még 40 perc,és útjára indul a gyönyör:-)
Grando2006-09-10 13:19:08 // 15075
"Érezted az erő sötét oldalát? Az tett ilyen gyorssá!" :DDD
Satti2006-09-10 13:18:17 // 15074
Az Öreg elmond egy-két dolgot a Padawannak:-)
Grando2006-09-10 13:00:32 // 15073
Ez se rossz:
:))
Satti2006-09-10 12:54:14 // 15072
Előttem az utódom:-)
Grando2006-09-10 11:18:44 // 15071
Írod, hogy a retyó gátlói 2005 óta megvannak (voltak). Ez tehát igazolja szted, hogy szabályosak? A szokásos schumibaxtatásod megint sántít. Az F1-et pedig télleg leunalmasozták folyton, amikor a Ferrari dominált. Neked meg kék és sárga köd van a szemed előtt. Vagy egyszerűen csak utálod a Ferrarit és Schumachert. Nem vagy külömb nálunk, max. annyiban, hogy te folyton "lehülyézed" a többieket.
Apacs2006-09-10 11:17:02 // 15070
Hát annakidején, ha valami gáz volt leintették piros zászlóval a futamot, majd új rajt volt, de az urolsó kör eredményeit hozzászámolták (magyarán nem veszett el a megszerzett előny). Szerintem sokkal igazságosabb volt az a rendszer, mint a biztonsági autós különbségek törlése. Csak az volt a gáz, hogy fél órán át nem történt semmi és gondolom ezt akarták kiküszöbölni. Viszont azzal a piros zászlóval nehéz volt játszani.
Inner Circle2006-09-10 11:11:11 // 15069
Lehet hogy csak sárga zászlózták a pályát, vagy piros zászlóval tartották függőben a versenyt. Nem tudom, a saját szememmel nem láttam, csak olvastam róla... helyi haver irányította a versenyt, enyhén szólva kifogásolhatóan.
Inner Circle2006-09-10 11:09:23 // 15068
"amit ők találnak ki, azt egyből betiltatják(látsd szárnyak), de amit a többi és esetleg szabálytalan, azt valamiért "véletlenül" csak a sezon végére veszik észre, hogy ne lehessen belőle balhé" Erről már volt egyszer szó... mi van, mindenki amnéziás? :D itt van helyből a gátló amit egy év után, szezon közben tiltottak be, vagy a McLaren diffije 2000-ből. Ja és ezek szabályosak voltak a FIA szerint. Amik szabálytalanok, mondjuk a Williams fékhűtői meg a BAR benzintankja, azokat azonnal betiltották és kizárták a csapatokat a versenyből - ellentétben a Ferrarival, amit Sepangban szabálytalan szárnnyal is hagytak érvényesülni. És idén se zárták ki őket azokról a futamokról, amiken szabálytalan volt a szárnyuk... de ha tudsz példákat hozni arra, amit te írtál, akkor várom :D
Apacs2006-09-10 11:09:12 // 15067
Szerintem 94-ben jött be Senna már biztonsági autó mögül halt meg...
Inner Circle2006-09-10 11:06:27 // 15066
Nahát, ennyi butaságot egy hozzászólásban... a vörös köd egy dolog, de hogy már a való világ körvonalai se derengjenek mögötte... "1 hete, amikor a Ferrarit a fékek miatt kóstolgatták, senki sem írta le, hogy szégyenletesek ezek a taktikai lépések. a hajlékony szárnyaknál szintén nem. De a rönó gátlóinál már szégyenletes." Azt is írd le, hogy a Renault gátlói 2005 óta megvannak és most idény közben, egyik versenyről a másikra tiltották be őket. A Ferrari szárnyai már kezdésnek gyanúsak voltak, a kerekeit meg nem tiltották be. Köszi. (Komolyan nem értelek titeket: ezek közismert tények, mire számítotok, hogy majd amikor 42-edszer feledkeztek meg róluk, akkor majd mi is elfelejtjük és a fejünkhöz kapunk, hogy ja, tényleg?) "A következőben meg újra úgy nyerni, ahogy pl 2003-ban. Hagyva a rönót gátlózni, alonzót csalni, fékezve fenyegetőzni, és mindezek ellenére a VB-t megnyerni." Fékezve fenyegetőzni, pályán összevissza csalinkázni, a másiknak nekimenni és ezért a másikat megbüntetni: erről szintén Schumacher ugrik be az átlagos F1-kedvelőnek... "Persze ez esetben a Ferrariköpködők ismét előállnának a 2003-as formával: az F1 így unalmas, és xar" Gondolom magadat definiálod "Ferrariköpködő"-nek, merthogy más csapatnak drukkolótól ilyet 2003-ra még nem hallottam... akkor mostantól így szólítlak :D szóval kedves Ferrariköpködő, 2003-ból beszéljünk mondjuk a rövidgatyás fickóról, aki visszatolta MS-t a pályára, hm? :D
bszl2006-09-10 10:19:56 // 15065
Emlékeim szerint nem volt. Sőt A 80' évek végéig nem emléxem semmi biztonsági autósdira...
Brezó2006-09-10 08:48:05 // 15064
:) Pedig előfordulhat csak tekintsünk kicsit vissza :(
Apacs2006-09-10 08:17:52 // 15063
Rosbergék idejében volt biztonsági autó?
Xixo2006-09-10 02:06:49 // 15062
Ne nekem mond, én tudom, hogy így van!!! :-))
Kuci2006-09-10 02:01:19 // 15061
Jah...és akárki akármit mond, akkor is: FORZA FERRARI és SCHUMI!!! :P :) :) :)
Kuci2006-09-10 01:59:23 // 15060
A Ferrari nincsen hátrányban, sőt...ott van az élen(azt elismerem, hogy osztozkodva a nagy csapatokkal), de amit ők találnak ki, azt egyből betiltatják(látsd szárnyak), de amit a többi és esetleg szabálytalan, azt valamiért "véletlenül" csak a sezon végére veszik észre, hogy ne lehessen belőle balhé. Már a gyárakban el akarják dönteni, hogy ne Ferrari siker legyen. Ez gusztustalan szerintem. Ugyanez a büntetésekkel. Schumacher pislant, büntetés, Alfosó (vagy akármelyik másik) csak a súlyos kihágásokért kap büntetést(vagy nem kap!!!). Ezzel nem értek egyet. Eklesztőn úr igazán megmondhatná nyilvánosan is, hogy a Ferrari most nem nyerhet még jópár évig, amíg vissza nem szerzik a szurkolókat megint a Forma1-nek.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak