Fórum >> Egyebek >> Forma-1

pb_2011-10-04 00:01:52 // 97517
Valahogy így?D
mesa2011-10-03 21:33:36 // 97516
Igen,sokkal jobb :))
Nem írtam sehol, hogy Massa jól versenyzett vagy sem. Azt írtam, nincs abban semmi rossz, hogy ezt mondta a versenymérnöke. Ha én lettem volna, ugyanezt mondom. Ha én versenyzek, ugyanígy csinálom

Egy valamit tisztázzunk: nem azért ment a kerekének Csoki, mert elé húzta az íven az autóját, hanem mert a sötét (bőrű) neki rongyolt az egyébként sportszerűen autózó Massába
Satti2011-10-03 19:09:14 // 97515
Ettől most jobb, hogy ezt így leírhattad? :)
Ettől még Massa balfasz módon versenyzett, hiába próbálják a szájába rágni még futam közben is a rádión, hogy mit kellene tennie, azt sem tudja végrehajtani, csak hisztizni a futam végén, de itt legalább tudta mire fogni az eredménytelenségét. Azért azt ne tartom teljesen korrekt üzenetnek a rádión, mikor arra biztatják a versenyzőt, hogy tegye tönkre a másik versenyét, de most a saját kardjukba dőltek, van ez így.
Cro1662011-10-03 18:11:34 // 97514
Mit kellett volna mondani neki? Engedd már el haver,ne védd a pozíciódat!?

Szerintem más sportágakban is vannak ilyen lelkesítő, "edzői utasítások", hogy hatékonyabban végezze a feladatát a versenyző, sportoló.

Mellesleg:
"Bár a napvilágra került rádióbeszélgetés érdekes adalék, lényegi információt nem hordoz, mivel Massa nyilván külön utasítás nélkül is Hamilton feltartására törekedett volna, és az ütközés egyébként sem az ő hibájából következett be."
mesa2011-10-03 18:08:14 // 97513
Ebben csak JoÓGabika és az "angol tudós" szakemberek egyeznek meg. De ha nem, akkor lehet sorolni azokat, akik ugyanezt lenyilatkozták bárhol

Nem kell a z igazmondó looser alkesz, csak ha pénzt hoz :)))
mesa2011-10-03 18:05:44 // 97512
Ebben semmi érdekes nincs, csak az a b&@#& JoÓGabika már megint eszement futtatáson ment keresztül.

Ha te véded a pozíciódat és tudod, hogy gyorsabb a másik, miközben előtted van a csapattársad, nem a minél további feltartás lenne célravezető, főként most, hogy megengedett a csapat sorrend?

Semmi nincs ebben, mint hogy arra kéri emberét a versenymérnöke, hogy ne adja meg magát.

Olyat nem mond, hogy csináld úgy hogy neked menjen és te járj rosszabbul egy defekttel, mert annak ugye semmi értelme
Viszont a Kimisták, mint JG ott akarnak fogást találni, ahol csak lehet a Ferrarin, amiért kitették a lusta nagyszájú finnt

Akik meg nem publikálnak marhaságokat, terjesztik

Ettől még egy looser, aki befizette magát az idei rali évadra, és kizárták csapatát, mert nem hajlandó betartani a mindenkire vonatkozó szabályokat

:)))
Satti2011-10-03 17:26:54 // 97511
Ez tetszik: "Lehet feltételezni bármit, amiben viszont minden szakértő megegyezik: ha valaki, akkor ő az, aki úgy tud visszatérni, mintha el sem ment volna. Még elég fiatal (32), jó erőben van, és nem olyan bonyolult elme, hogy mások félresikerült visszatérésén kezdjen gondolkozni, és ez az agyára menjen."
Satti2011-10-03 15:14:40 // 97510
Nocsak, érdekes, amit Massának mondtak a rádióban, 35 mp.-nél. " Tartsuk fel, amíg lehet, tegyük tönkre a versenyét, amennyire lehet, gyerünk fiú....." klikk
Cro1662011-10-03 13:00:47 // 97509
Újabb elméletek...Kimi visszatér(?) :))
pb_2011-10-02 00:53:40 // 97508
VelM sM fordul még Lő.D
mesa2011-10-01 21:25:55 // 97507
De én nem is vitatkoztam veled egyáltalán :) Csak halkan, bólogatva megjegyeztem, hogy akkor most már Kína felé kell lassan kacsingatniuk a pilóta piacon :))
zolee1452011-10-01 19:37:22 // 97506
Azt hiszem lassan oda jutunk, hogy Niki Lauda is elismerően nézi majd ezeket a híreket és közben arra gondol majd, hogy ezt akár ő is kitalálhatta volna.:)

Ha valaki keresni akar egy kis pénzt gyorsan fogadjon a Williams jövő évi vb címére.:D Jók az esélyek, mert Mika azt mondta, hogy semmi. Szerintem Frank Williams is dörzsöli már a tenyerét.:D
Ferke2011-10-01 17:59:42 // 97505
Naneee...ilyen meg sose volt...:)
Satti2011-10-01 08:40:47 // 97504
Ilyen ez a WRC, a legnagyobbakkal is előfordulhat ez......:)
Selmak2011-10-01 08:30:07 // 97503
Szálló Fika megint szakért.

Kubica hiányzó hüvelykujja után nem tudom ki ad még a szavára?
pb_2011-09-30 22:29:09 // 97502
Csak az a fránya 1 napos betegség.D
Xixo2011-09-30 22:14:16 // 97501
Biztos csak azért csinálta, mert épp ehhez volt kedve! :))
pb_2011-09-30 21:49:19 // 97500
Csak a +szokott dolog.)))
Xixo2011-09-30 21:24:28 // 97498
Ő még legalább versenyzik... :)

Amúgy pont annyit kapott Hemitől, mint Alo Bátöntől, de persze ez se lényeges...
zolee1452011-09-30 21:07:36 // 97497
Hallottam is, meg olvastam is már néhány helyen ezt a brazil dolgot, de ha akarod felsorolhatod mely piacok nagyobbak a Ferrarinak Brazíliánál. Persze az nem jelent semmit, hogy több helyről hallottam...többen több hülyeséget mondanak.:)
Mivel nem vagyok meggyőződve a dolog igazságtartalmáról így nem fogunk ebben a témakörben vitába keveredni, bocsi. Azért ne csüggedj, majdcsak találunk valamit amin vitázhatunk.:D
Satti2011-09-30 09:47:45 // 97496
Melyikük, milyen pozícióban is fejezte be a versenyt?
Nincs több kérdésem, kérem kapcsojjaki! :)
Xixo2011-09-29 23:18:47 // 97495
Mindez szokatlan a sportág egyik legnagyobb tehetségének beharangozott zsenijétől, aki űremberként mutatkozott be a világbajnoki sorozatban. Amíg mások sorra hibáztak a nagydíjakon, ő gépi precizitással rótta a köröket, és ha hibázott is, azzal zömmel saját magát büntette (2007 Sanghaj, 2007 Interlagos...). Érdekes módon nála később jött el az a korszak, ami a fiatal versenyzőknél hamarabb esedékes, hogy a határok feszegetése közben el-elbotlanak. Hamilton az ötödik évében hullámvölgybe került, a számára eddig oly sok sikert hozó agresszív stílusa már inkább visszafelé elsülő fegyvernek bizonyult idén.

Ennek legaktuálisabb példáját Szingapúrban láthattuk, ahol nekiment Massa autójának, felsértve a Ferrari jobb hátsó gumiját. Sokat nem lehet hozzáfűzni az esethez, a 7-es kanyar külső ívén haladó Hamilton a balra forduláskor egyértelműen hátrébb állt, és így találta el a kereket. Massa futama zátonyra futott a defekttel, ráadásul a vétkes Hamilton még a büntetés letöltése után is előtte maradhatott volna, ha sérült légterelővel gurulva nem vár feleslegesen egy kört a boxkiállással.

Massa patáliáját viszont kissé túlzásnak érzem, hiszen bár jogosan reklamált, hogy tönkretették a versenyét - az ilyesmi amúgy sem ritkaság -, Hamilton semmi kirívóan veszélyeset nem csinált. Nemrég azt ígérte, hogy körültekintőbb lesz az előzéseknél, és Monzában betartotta a szavát - sőt, ott talán kissé túl óvatosan is viselkedett. Kereste, keresi a határokat, és biztosak lehetünk benne, hogy előbb-utóbb levetkőzi az ütközési hajlamát. Kár lenne, ha több szép manővert teljesen elhomályosítana egyetlen baki.

Erről ennyit...
Blade2011-09-29 13:26:44 // 97494
Én nem mondtam hogy nem értek egyet a Massás kiemeléssel...
Blade2011-09-29 13:24:57 // 97493
Ez az!:) Ez a legfőbb dolog, amire a versenyek utáni héten várok, F1 szempontból:))
Atesz19872011-09-29 13:16:44 // 97492
Attól még a Massás rész sajnos igaz. A 6 legjobb autóval versenyző pilóta közül Ő az egyetlen, aki még nem állt dobogón idén, sőt, a pontverseny 5. helyezettje mögött is fényévekkel van lemaradva... Nem azért, hogy Buttont fényezzem (bár nekem már a pályafutása elején szimpatikus volt), de Ő 2. számú, sosem favorizált, közepesnek titulált pilótaként ott van a 2. helyen Webber, Alonso, és Hamilton előtt, egy a 2. helyre pályázó pilóták szemszögéből igen csak kaotikus évben. Igaz, hogy Massa csak 2. számú pilóta, és a 6 közül Ő a leggyengébb láncszem, de ettől még nem kellene szó szerint fele annyi pontot szerezni 14 verseny alatt, mint az 5. helyezett... Tavaly sem volt jobb a helyzet. 100 ponttal szerzett kevesebbet, mint az 5. helyezett. Kimi 2009-ben legalább csak 1 ponttal csúszott le az 5. helyről.
Satti2011-09-29 12:59:08 // 97491
Akkor legyen a valódi görbe tükör is. :) klikk
mesa2011-09-29 12:00:33 // 97490
Hm. Kína nagyobb piac! Ismerünk már esetlegesen érkező kínai versenyzőt? :D
mesa2011-09-29 11:59:43 // 97489
Mondjuk ebben egyet értek veled! Azt leszámítva, hogy jövőre már nem kellene a vörös autóban ülnie, mert nem oda való az alapján, amit két éve végez!

Nulla pontot hoz az istállónak, ez nem megengedhető! Ha Kimi esetében megemlítettük, nála is ugyanezt kell tennünk: nem ér semmit a munkája, inkább csak púp a háton a felesleges logisztikáztatása. :(
Selmak2011-09-29 08:55:49 // 97488
Satti2011-09-29 08:55:35 // 97487
Ezt a nevet szoktam meg.....)
Blade2011-09-29 08:50:40 // 97486
Ez nem a Görbe tükör. Azt Farkas Péter írja, s már jó ideje nem az a5-nek, hanem az origónak...
Ez az a5-ös "szubjektív" messze nem olyan magas színvonalú írás, mint a Farkas Péter Görbe tükör sorozata...
Satti2011-09-29 08:46:08 // 97485
Részlet: Arra mindenesetre jó volt Massának az incidens, hogy elterelje a figyelmet saját szürkeségéről, és hivatkozhasson az újabb balszerencsére. Neki nyilvánvalóan a Ferrari/McLaren/Red Bull hármas a mérce, és ezen istállók versenyzői közül rendre ő marad legalul az erősorrendben. A defekt nélkül sem tűnt valószínűnek, hogy ezúttal másképp alakul a helyzet, mert az elrontott rajtot követően Hamilton épp azon fáradozott, hogy lenyomja Massát. A brazil idén még nem állt dobogóra, és könnyen elképzelhető, hogy ez lesz az első olyan szezon 1992 óta - és a negyedik szezon az elmúlt négy évtizedben -, amelyben a Ferrari kötelékéből csupán az egyik pilóta tette tiszteletét valamelyik díjátadó ceremónián. Jövőre muszáj villantania Felipének, ha hosszú távra tervez Maranellóban.

Erről ennyit......
Satti2011-09-29 08:44:26 // 97484
Xixo2011-09-29 01:35:35 // 97483
De legalább érkezett egy régi-új ember is a csapathoz, nem csak kirugdosások vannak. Már, ha igaz, mert mint tudjuk ez nem a leghitelesebb oldal. :)
Kazes☻2011-09-29 00:44:12 // 97482
Kazes☻2011-09-29 00:26:03 // 97481
És mi nem adjuk fel! :)))
Kazes☻2011-09-29 00:25:13 // 97480
Megérzés. :DDD
Buksi2011-09-28 20:03:32 // 97479
Mintha ilyet már párszor hallottunk volna, nem? :-/
Bár a remény hal meg utoljára! ;-)
zolee1452011-09-28 19:05:32 // 97478
Azt írták elég sok helyen, hogy mivel a Ferrarinak elég nagy piac Brazília kell nekik brazil pilóta. Hogy ez 50 év alatt hogy volt nem tudom, az elmúlt 1-2 évtizedről szólt a dolog.

Azt senki nem mondta, hogy vb brazil kell nekik.:)
mesa2011-09-28 10:57:20 // 97476
Ötven év alatt hány brazilt is alkalmaztak a Scuderia Ferrarinál, s ebből hány lett VB?
De ha "csak úgy" mondod, hogy muszáj egy brazil, akkor inkább elhiszem :D
Xixo2011-09-27 23:42:24 // 97474
Köszönöm a higgadt választ, tudjuk ezt mind, csak nem szeretjük... :-)
zolee1452011-09-27 22:05:37 // 97473
Miből jöttél rá?:D

Massa a szükséges brazil a csapatban, mert a Ferrarinak mindig kell egy brazil.:)
Kazes☻2011-09-27 21:26:20 // 97472
Csak nem a Massara gondolsz?! :)))
zolee1452011-09-27 20:00:37 // 97471
Mondj egy szabályt ami azért született, hogy MS ne nyerjen, és kizárólag a Ferrarira vonatkozott. Nem kell lista, elég egy.

Mindig is volt olyan év, vagy voltak olyan évek amikor valaki jobb, sőt sokkal jobb autót csinált a többieknél. Hogy ez éppen hihetetlen mérnöki munka, vagy eltérő (de még védhető) szabályértelmezés eredménye az lényegtelen. A kiskapuk keresése nem mostani dolog, azt hiszem először 1950-ben csinálhatták.

Hogy mitől jó az RB ki tudja? Bűzlik? Ezt te érzed. Viszont ameddig az illetékesek nem bukkannak valami csalásra addig nem lesz büntetés, kizárás, csak a kellemetlen szag az orrodban.
A Ferrari igazi baja az, hogy nemrég rövid ideig pariban voltak az RB-vel, most meg a Meki is bucira veri őket. Mondjuk a Ferrari kevésbé érdekel, csak az a - számomra - rettenetes helyzet állt elő, hogy a kedvenc versenyzőm épp piros autóban ül, és így már zavar a dolog.:D Mondjuk ez meg legyen az én bajom.
Grando2011-09-27 12:29:25 // 97470
Nem a kocsi nem jó neki (mondjuk az se épp huszáros), hanem a csapat, és a csapaton belüli politika. Ne értetlenkeggyé, tudo te azt jól. ;)))
mesa2011-09-27 11:12:16 // 97469
"Neki se jó már ez a Ferrari"

Egyem a kicsi kobakját :DD,
Hogy kinőtte ezt a kocsit, túl fejlődött már rajta, lassan elér arra a szintre, mint Rai, hogy csak versenyképes autóban hajlandó elindulni. :))

Ezzel az autóval a mostani futamig csapattársa a második, most épp harmadik helyig jutott
Csosznorbert2011-09-27 08:37:41 // 97468
Anno Schuminál még a 2000-es évek elején mikor indult a sikersorozata, a FIA egyszerüen pár szabállyal leállitotta őket. 2005 re meg is lett az eredmény. Ez a mostani red-bull kezd hasonlitani az akkori Ferkára.

Hacsak Hornerék nem tudnak valamit amit senki más. Ez nekem bűzlik........
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak