Satti2007-06-11 16:38:12 // 24568
A Ferrarinak Montrealban sem jött ki a lépés. Klikk.
mesa2007-06-11 15:37:00 // 24564
Az előtte volt, vagy utána ???
mesa2007-06-11 15:36:37 // 24563
És az az eset a finn kocsmában ? Ahol matt részegen karaokezott ??? :)
Shane2007-06-11 15:26:29 // 24562
Én már láttam, csak a barátnőmnek meséltem és nem akarta elhinni.
Satti2007-06-11 14:40:11 // 24561
Arról nem is beszélve,hogy a meki oldalán ott volt a Johnie Walker felirat,az is ösztönzőleg hathatott,jobban mint a Marlboro:-))
Satti2007-06-11 14:37:17 // 24560
Az kb. 4 évvel ezelőtti dolog,nem olyan nagy szám.
2003 -ban Suzukában,mikor az utolsó futamon ott dőlt el végűl a vb MS javára,és akkor nagyon picin múlott,volt buli rendesen,olvastam az akkori hírekben,Schumák,Panissal karőltve adott az érzésnek,rodeóztak egy targoncával,tv-ét dobtak ki az ablakon,meg ilyesmi,MS le is volt fotózva egy Toyotás ingben,amit Panis adott rá,be volt állva rendesen.Van ilyen,nem nagy dolog,kell bulizni is,nem kis feszűltséget kell levezetniük.Egyébként meg amióta a Ferrarinál van,nem lehetett ilyesmi hírt hallani Kimiről,biztos Todt keményebben fogja,lehet ez is a baj,ha néha dorbézolhatna,akkor lehet,hogy sokkal jobb lenne,ha a gép is jó.
2003 -ban Suzukában,mikor az utolsó futamon ott dőlt el végűl a vb MS javára,és akkor nagyon picin múlott,volt buli rendesen,olvastam az akkori hírekben,Schumák,Panissal karőltve adott az érzésnek,rodeóztak egy targoncával,tv-ét dobtak ki az ablakon,meg ilyesmi,MS le is volt fotózva egy Toyotás ingben,amit Panis adott rá,be volt állva rendesen.Van ilyen,nem nagy dolog,kell bulizni is,nem kis feszűltséget kell levezetniük.Egyébként meg amióta a Ferrarinál van,nem lehetett ilyesmi hírt hallani Kimiről,biztos Todt keményebben fogja,lehet ez is a baj,ha néha dorbézolhatna,akkor lehet,hogy sokkal jobb lenne,ha a gép is jó.
Satti2007-06-11 14:31:50 // 24559
Lehet ezt fokozni!:-)
Shane2007-06-11 13:40:41 // 24558
Valaki belinkeli nekem a ko-s, talán goltütőt lóbáló, hajóról leesős Kimit?
Grando2007-06-11 13:33:42 // 24557
És pont annyival van kevesebb, amennyit az első futamon elbukott a váltóhiba miatt.
Satti2007-06-11 13:25:15 // 24556
Mondjuk Massának csak épp annyival volt több pontja tegnapig,amennyivel többet szerzett a spanyol futamon,ahol a másik Ferrari elromlott.
Tegnap meg a saját hibájából kizárták.
Tegnap meg a saját hibájából kizárták.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-06-11 13:10:06 // 24555
ezen feltételezésed szerint, akkor alonsonak is úgy kéne produkálni, mint hamiltonnak...aztán még sem...
GEORGE2007-06-11 13:08:08 // 24554
Ha a FERRARIVAL gond van akkor is kéne annyit produkálnia Kiminek mint Massanak.
Hisz Massa is FERRARIban ül.
De ahogy látjuk a TV-ben Kimi nem képes rá :-(((
Nagy kár érte :-(((
Hisz Massa is FERRARIban ül.
De ahogy látjuk a TV-ben Kimi nem képes rá :-(((
Nagy kár érte :-(((
Satti2007-06-11 12:59:41 // 24553
Amennyiben így folytatja a kiscsávó,van rá esélye,nem is kevés!
Erhard 242 (Pure Energy)2007-06-11 12:49:23 // 24552
mi lenne, Hamilton megnyeri a vb-t.....legalább nem alonso :)))
TarP2007-06-11 12:49:10 // 24551
Hát igen én is a motorversennyel vígasztalódtam.
Főleg a nagyoknál a Ducati első helyével! Stoner nagyon jól használja ki azt a gépet.
Az F1-ben meg csak reménykedni klehet, hogy nem lesz ennyire Mercedes fölény az év további versenyein.
Főleg a nagyoknál a Ducati első helyével! Stoner nagyon jól használja ki azt a gépet.
Az F1-ben meg csak reménykedni klehet, hogy nem lesz ennyire Mercedes fölény az év további versenyein.
Satti2007-06-11 12:41:05 // 24550
Most nem kell sokáig várni,a hétvégi USA futamon,majd meglátjuk,hogy mi lesz.
Satti2007-06-11 12:39:47 // 24549
Sajnos a Mclarenhez képest most eléggé lemaradt a Ferrari,ha a meki ilyen egyenletesen teljesít,akkor gond lehet.
mesa2007-06-11 12:39:43 // 24548
Jó, hát ilyen alapon akár Sato is megelőzhette volna HA .. :))
Sajnos két verseny óta nem jön a megfelelő eredmény. Ami számomra csak a kettős Ferrari győzelem lehet!
Sajnos két verseny óta nem jön a megfelelő eredmény. Ami számomra csak a kettős Ferrari győzelem lehet!
Satti2007-06-11 12:34:26 // 24547
Az nagy baj volt sztem,hogy a végére teljesen elfogyott a szuperlágy gumi,úgy mint Alonsonak is,külőnben lehetett volna legalább 4. is,de mostmár mindegy.
A lényeg,hogy Talma vezeti a vb-ét 13 pont előnnyel!!Na,az már verseny volt a javából!!
A lényeg,hogy Talma vezeti a vb-ét 13 pont előnnyel!!Na,az már verseny volt a javából!!
mesa2007-06-11 12:30:55 // 24546
Pedig épp meg akartam dícsérni, hogy a nagy fejetlenség elenére szerzett pontokat!
Satti2007-06-11 12:25:40 // 24545
Ááá,van most elég bajom anélkül is!:-)
Val.színűleg új munkaután kell néznem,de ez itt off.
Val.színűleg új munkaután kell néznem,de ez itt off.
mesa2007-06-11 12:07:23 // 24544
Kimiről beszéjünk ? Akarod ? :-)))
Satti2007-06-11 12:01:45 // 24543
Ne tetézd,ne tetézd!!:-))
mesa2007-06-11 12:01:19 // 24542
:)) Most még ... :))
Satti2007-06-11 11:58:44 // 24541
Viccbűl írtam hékás!:-)
Amúgy az neki jobban fexik.
Amúgy az neki jobban fexik.
mesa2007-06-11 11:55:39 // 24540
Vagy mert az F1-ben nem kellett.
Te valahogy mindig csak a napos oldaláról látod a kedvenceidet! :P :))
Te valahogy mindig csak a napos oldaláról látod a kedvenceidet! :P :))
zolee1452007-06-11 11:53:02 // 24539
Nem minősítettem, csak azt mondtam, hogy idiótán vették át a szabályt. Más a jelleg, nem lehet összehasonlítani őket.
Satti2007-06-11 11:41:28 // 24538
Azért ment oda Montoya is!:-)
Ádi_39002007-06-11 11:40:09 // 24537
Summa summarum, a nascar jobb verseny. :))))
Ferko2007-06-11 11:35:36 // 24536
Oooops! Ezt benyaltam! :):):)
Grando2007-06-11 11:33:52 // 24535
Tavaly a török futamon az öreg Sith szívta meg ezt. :((
Satti2007-06-11 11:30:58 // 24534
Igen,ebben van vmi,mert az is most elég hülyén jött ki,hogy a Ferrarinál mindketten egyszerre jöttek ki a boxba,és várni kellett.
Grando2007-06-11 11:27:43 // 24533
A bejáratnál is van. Vagy szted sorompóval zárják le? Vagy rádióüzenetben közlik mindenkivel, hogy "most nem lehet bemenni"? ;))
zolee1452007-06-11 11:23:20 // 24532
Magával az eseménnyel kapcsolatban továbbra sem kívánnék hozzászólni, ahogy elnézem nélkülem is elvagytok:) csak az új SC szabállyal kapcsolatban tennék néhány megjegyzést.
Az első és legfontosabb, hogy egy bizonyos versenyformában bevált szabályrendszer átvétele a legritkább esetben szokott jó lenni, hiszen másak a körülmények. Az már a baromság teteje, hogy a szabálynak csak egy részét veszik át. Persze ezen nem lepődik meg az aki hosszabb ideje követi az F1-et.
Nyilván a NASCAR szabályait vették át részben, csakhogy ez itt nem működik. A NASCAR-ban van úgy, hogy egy csapatnak 3-4 autója is van, csakhogy az mind szinte külön csapat, külön szerelőkkel, külön boxban. Itt ugye ugyanazok foglalkoznak mindkét autóval, ráadásul hely sincs elég.
Ha a NASCAR futamon bármi adódik (a legnagyobb balesettől kezdve, valamely autó defektje, vagy csak egyszerűen egy törmelék kerül a pályára) azonnal beintik a sárgát. Nincs olyan sárga ami a pálya egy részére vonatkozik. Ha sárga akkor azonnal mindenki lassít, azonnal zárják a boxutcát. Ha valaki épp bent van az kijöhet, hiszen kifelé csak addig van zárva míg a SC és a mögötte lévő mezőny elhalad a kijárat előtt. Ez ha jól tudom a rajt/cél vonaltól tart addig míg az utolsó autó el nem hagyja a boxutca kijáratának a vonalát. Természetesen itt is a versenyben vezető autó áll be a SC mögé, aki előtte van az megelőzheti. Ha valaki piros alatt megy a boxba az sem baj, hiszen lehet hogy sérült az autója és javítják, tehát úgyis időt veszít, viszont nem akar mégegy kört menni akkor megy egyből a boxba. Ilyenkor ha visszajön a restartnál (zöld zászló) megy a sor végére, mindegy hanyadik volt.
Ez így baromság, hogy előbb sárga (ekkor még mindenki tép ezerrel) majd egyszercsak valamelyik okos megálmodja, hogy mégiscsak SC, mert csak.
Amikor Kubica megállt véleményem szerint indokolatlanul volt zárva a box, elqrták a szervezők, vagy nem tudom ki. SC a fasorban sem volt, szerintem autó sem volt a célegyenesben.
A lekörözöttek körvisszavétele is baromság. A NASCAR-ban tényleg létezik a Lucky dog szabály, de ott a sárga alatt mindig a legjobb lekörözött veheti vissza a körét. Mindezt azért találták ki, hogy akik kört kapnak azok se csak sétakocsizzanak, legyen miért küzdeni. (Nyert már futamot lucky dog, nem egyszer)
Ott restartnál két sor van: a külső vonalon a vezető körben lévők, a belső vonalon a lekörözöttek. Igen ám, csakhogy oválon ez megy, az F1-ben nem, tehát kitalálták, hogy akkor minden lekörözött elmehet a mezőny mellett...vicc.
Restart...szintén baromság, bár ez nem új keletű dolog. Ez szerintem nem korrekt, hogy az első választja meg a tempót. Ha akar gyorsan megy, ha akar lassan megy, vagy gyorsít-fékez-gyorsít. Ez így nagyon nem oké, hogy ha a SC nincs a pályán már azt csinálhat amit akar. Láttuk Hamilton gumit melegített, majd egyszercsak elkezdett tépni...ha meg rajta lett volna Heidfeld beleáll a fékbe és...stb, lehetne folytatni a variációkat. Ez nem is korrekt, meg balesetveszélyes is.
Szintén NASCAR: jelzik ugyanúgy, hogy a következő körben kijön a SC. Ekkor a lekörözöttek bejönnek a belső ívre, és szépen összeáll a két sor. Hiába megy ki a SC, azt a tempót kell tartania az elsőnek, és csak akkor kezdheti taposni a gázt amikor beintik a zöld zászlót, ez kb a rajt/cél vonal előtt úgy 50-100 méterre történik meg. Mindenki látja, mindenki tudja mikortól taposhatja, nem kell,találgatni, hogy most még gumit melegít az első vagy már elkezdett hajtani ezerrel. Asszem láttunk már olyat az F1-ben, hogy nagy gáz, aztán fék és valahol a sor közepén meg 2-3 autó összemegy, vagy kockára fékezik a gumit...
Így utólag is bocsi a NASCAR-os OFF-ért, de gondoltam egyszerűbb megérteni a szabályt, ha ismerjük az eredetijét. Kár hogy idióta módon vették át. Vagy az egészet kell átvenni, vagy újat kitalálni. ha átveszik akkor viszont a körülményeket kell megteremteni hozzá, gondolok itt az autónkénti box lehetőségére.
Az első és legfontosabb, hogy egy bizonyos versenyformában bevált szabályrendszer átvétele a legritkább esetben szokott jó lenni, hiszen másak a körülmények. Az már a baromság teteje, hogy a szabálynak csak egy részét veszik át. Persze ezen nem lepődik meg az aki hosszabb ideje követi az F1-et.
Nyilván a NASCAR szabályait vették át részben, csakhogy ez itt nem működik. A NASCAR-ban van úgy, hogy egy csapatnak 3-4 autója is van, csakhogy az mind szinte külön csapat, külön szerelőkkel, külön boxban. Itt ugye ugyanazok foglalkoznak mindkét autóval, ráadásul hely sincs elég.
Ha a NASCAR futamon bármi adódik (a legnagyobb balesettől kezdve, valamely autó defektje, vagy csak egyszerűen egy törmelék kerül a pályára) azonnal beintik a sárgát. Nincs olyan sárga ami a pálya egy részére vonatkozik. Ha sárga akkor azonnal mindenki lassít, azonnal zárják a boxutcát. Ha valaki épp bent van az kijöhet, hiszen kifelé csak addig van zárva míg a SC és a mögötte lévő mezőny elhalad a kijárat előtt. Ez ha jól tudom a rajt/cél vonaltól tart addig míg az utolsó autó el nem hagyja a boxutca kijáratának a vonalát. Természetesen itt is a versenyben vezető autó áll be a SC mögé, aki előtte van az megelőzheti. Ha valaki piros alatt megy a boxba az sem baj, hiszen lehet hogy sérült az autója és javítják, tehát úgyis időt veszít, viszont nem akar mégegy kört menni akkor megy egyből a boxba. Ilyenkor ha visszajön a restartnál (zöld zászló) megy a sor végére, mindegy hanyadik volt.
Ez így baromság, hogy előbb sárga (ekkor még mindenki tép ezerrel) majd egyszercsak valamelyik okos megálmodja, hogy mégiscsak SC, mert csak.
Amikor Kubica megállt véleményem szerint indokolatlanul volt zárva a box, elqrták a szervezők, vagy nem tudom ki. SC a fasorban sem volt, szerintem autó sem volt a célegyenesben.
A lekörözöttek körvisszavétele is baromság. A NASCAR-ban tényleg létezik a Lucky dog szabály, de ott a sárga alatt mindig a legjobb lekörözött veheti vissza a körét. Mindezt azért találták ki, hogy akik kört kapnak azok se csak sétakocsizzanak, legyen miért küzdeni. (Nyert már futamot lucky dog, nem egyszer)
Ott restartnál két sor van: a külső vonalon a vezető körben lévők, a belső vonalon a lekörözöttek. Igen ám, csakhogy oválon ez megy, az F1-ben nem, tehát kitalálták, hogy akkor minden lekörözött elmehet a mezőny mellett...vicc.
Restart...szintén baromság, bár ez nem új keletű dolog. Ez szerintem nem korrekt, hogy az első választja meg a tempót. Ha akar gyorsan megy, ha akar lassan megy, vagy gyorsít-fékez-gyorsít. Ez így nagyon nem oké, hogy ha a SC nincs a pályán már azt csinálhat amit akar. Láttuk Hamilton gumit melegített, majd egyszercsak elkezdett tépni...ha meg rajta lett volna Heidfeld beleáll a fékbe és...stb, lehetne folytatni a variációkat. Ez nem is korrekt, meg balesetveszélyes is.
Szintén NASCAR: jelzik ugyanúgy, hogy a következő körben kijön a SC. Ekkor a lekörözöttek bejönnek a belső ívre, és szépen összeáll a két sor. Hiába megy ki a SC, azt a tempót kell tartania az elsőnek, és csak akkor kezdheti taposni a gázt amikor beintik a zöld zászlót, ez kb a rajt/cél vonal előtt úgy 50-100 méterre történik meg. Mindenki látja, mindenki tudja mikortól taposhatja, nem kell,találgatni, hogy most még gumit melegít az első vagy már elkezdett hajtani ezerrel. Asszem láttunk már olyat az F1-ben, hogy nagy gáz, aztán fék és valahol a sor közepén meg 2-3 autó összemegy, vagy kockára fékezik a gumit...
Így utólag is bocsi a NASCAR-os OFF-ért, de gondoltam egyszerűbb megérteni a szabályt, ha ismerjük az eredetijét. Kár hogy idióta módon vették át. Vagy az egészet kell átvenni, vagy újat kitalálni. ha átveszik akkor viszont a körülményeket kell megteremteni hozzá, gondolok itt az autónkénti box lehetőségére.
Satti2007-06-11 11:20:15 // 24531
Igen,valószínűleg a be és kihajtás között lehet külőnbség,mivel ha be is hajt vki a zárt boxba,onnan majd kifelé csak akkor tud jönni,ha már megkapta a szabad jelzést,viszont ha kihajt vki a piros ellenére,azzal esetleg előnyhöz is juthat,ezért val.színűleg a szigorúbban bűntetik.
Ferko2007-06-11 11:19:26 // 24530
Alonso nem azért kapott büntetést, mer előzött a SC alatt? A boxutca bejáratnál van egyáltalán lámpa? A kijáratnál tuti van, de a bejáratnál nem hiszem. A zárt boxutcába végül is miért ne lehetne behajtani?
mesa2007-06-11 11:10:25 // 24529
Valaki el tudja magyarázni, miért van az, hogy Alonso 10 másodperces Stop and Go büntit kapott, mert a zárt boxutcába behajtott, Massat meg kizárták, mert a zárt boxutcából kihajtott.
Ki vs Be ennyi különbséget jelent Kanadában ???
Gratulálok Wurznak, Satonak, Heidfeldnek és természetesen Mr. Csokinak is.
Massa elkkúrta.
Kimi szintén.
Alonsoról már nem is beszélek! :))
ui: én megmondtam nektek, hogy Kanada nem lesz a Ferrari pályája! Tavaly is azt hitték sokan, mégis lazán nyert Alonso.
Ki vs Be ennyi különbséget jelent Kanadában ???
Gratulálok Wurznak, Satonak, Heidfeldnek és természetesen Mr. Csokinak is.
Massa elkkúrta.
Kimi szintén.
Alonsoról már nem is beszélek! :))
ui: én megmondtam nektek, hogy Kanada nem lesz a Ferrari pályája! Tavaly is azt hitték sokan, mégis lazán nyert Alonso.
Atesz19872007-06-11 11:07:10 // 24528
Csak az a baj, és Alonsot pont ezért rühellem, hogy ha valami nem úgy jön össze, akkor mindent hibáztat, csak önmagát nem. Kimi akkor nőne nagyot a szememben, ha végre a sarkára állna, kiállna a világ elé, bocsánatot kérne az eddigi mentalitásáért, és ígéretet tenne, hogy szívét, lelkét bele teszi ezentúl a versenyekbe.
Ez a magyarázom a bizonyítványom mentalitás, még egy falvak közti foci meccsen sem áll jól, nemhogy a Forma 1-ben.
Ez a magyarázom a bizonyítványom mentalitás, még egy falvak közti foci meccsen sem áll jól, nemhogy a Forma 1-ben.
Ferko2007-06-11 10:53:27 // 24527
Díjnyertes videó, az biztos! :):):):) Muhaahaaaaa :):):)
Grando2007-06-11 10:49:17 // 24526
Csak azért említettem meg, mert Satti finnyáskodott Massával kapcsolatban. Kimivel ő sem ilyen kritikus.
Azt is írtam, hogy a Ferrarival sztem is gond van. Nyilván nem kerülte el a figyelmedet. ;)) És sajnos Kimivel is, akinek a húzóember szerepét szánták, amikor szerződtették. Legalábbis gondolom, hogy nem azért fizettek érte (neki) annyit, hogy sodródjon az árral, és néha jól meghajtsa a verdát, amit aláraknak. Persze a nagy elvárás nagy hátrányt is jelent, de kitől várhattunk volna jó teljesítményt, ha nem Kimitől?
Mindettől függetlenül tény, hogy a Ferrari vhol Barcelona és Monaco között félúton elhagyta a maradék előnyét is. Nagyon össze kéne szedni a brancsot...
Azt is írtam, hogy a Ferrarival sztem is gond van. Nyilván nem kerülte el a figyelmedet. ;)) És sajnos Kimivel is, akinek a húzóember szerepét szánták, amikor szerződtették. Legalábbis gondolom, hogy nem azért fizettek érte (neki) annyit, hogy sodródjon az árral, és néha jól meghajtsa a verdát, amit aláraknak. Persze a nagy elvárás nagy hátrányt is jelent, de kitől várhattunk volna jó teljesítményt, ha nem Kimitől?
Mindettől függetlenül tény, hogy a Ferrari vhol Barcelona és Monaco között félúton elhagyta a maradék előnyét is. Nagyon össze kéne szedni a brancsot...
mesa2007-06-11 10:46:13 // 24525
Sziasztok!
Érdekesség : EZT nézzétek meg jól. A Kanadai Nagydíj legszebb pillanata! :)
Érdekesség : EZT nézzétek meg jól. A Kanadai Nagydíj legszebb pillanata! :)
tipoatti2007-06-11 10:33:26 // 24524
A rajongóit nem csapja be, mert EDDIG is ilyen volt... nekem éppen ezért szimpatikus. A kutyát nem érdekelné, hogy mennyire szereti a vodkát, és hányszor baxik be fetrengésig ( ez nálam teljesen emberi dolog, nem is érdekel, egy pár ilyenen pl. én is túl vagyok 33 éves fennállásom alatt :) ), ha a verseny napján jól teljesítene... haragot érzek én is, de továbbra is feltétlen rajongó vagyok. Én úgy gondolom, az igazi gond az istállóval van sajnos...
GO KIMI, GOOO!!!
GO KIMI, GOOO!!!
tipoatti2007-06-11 10:22:38 // 24523
Kimi nyilatkozata teljesen hihető és korrektnek tűnik, ezzel együtt én is csalódott vagyok... :(
Erhard 242 (Pure Energy)2007-06-11 10:13:28 // 24522
azért még messze van az idény vége, persze Kimi nem remekel hasonlóan szerencsétlen, mint tavaly a mclarennél...
de én nem szeretem ezt a "jön a farkas, jön a farkas" hangulatot sem, majd elválik mi lesz Kimivel...
de én nem szeretem ezt a "jön a farkas, jön a farkas" hangulatot sem, majd elválik mi lesz Kimivel...
Grando2007-06-11 10:09:05 // 24521
Kedves Satti mester!
Egy kis ideig gondolkodtam, hogy leírjam-e gondolataimat a hozzászólásoddal kapcsolatban, mert úgysem látod, amit már mindenki észrevett. Természetesen csak Kimivel kapcsolatban gondolom így.
Kicsit unalmas már, hogy Kimi sorra gyengén teljesít. Reményt adhat, hogy az edzéseken végre odateszi magát az időket illetően, legalábbis ha az utóbbi két futamot nézzük. Persze Monaco-ban a korlátra is odatette a gépet, de az idejei jók voltak addig. Hátha javul a csákó. Viszont a versenyeken továbbra is gyenge. Kimi szerencséje a szerencsétlenségben, hogy a Ferrari sincs a topon, így mindig lehet vmi kifogást találni. De ahogy elnézem - nemcsak az idei, de az eddigi pályafutását - nem rajta fog múlni, hogy ez megváltozzon. És ezt most nem jó értelemben mondom.
Amit Massáról írtál, azzal még nagyjából egyet is tudok érteni, hiszen a kizárás utáni megnyilvánulását így is lehet értelmezni. Nekem személy szerint tetszene, ha Kimiben látnék ilyen tüzet. De nevezhetjük dühnek is, ahogy teszik. Legalább látnám, hogy csalódott, mert akar vmit. Írod, hogy az egész világon nézik ezt rengetegen, és nagy bunkóság volt. Lehet. Viszont Kimi bunkóságait miért nem teszed szóvá? Gondolok itt a "xarni voltam" tahóskodására, vagy a részeg fetrengéseire.
Írod még: "Lassan Én - ismét csak így szerényen, magadat nagybetűvel kiemelve - is sajnálom,hogy ehhez a csapathoz jött,mert egyenlőre nem tűnik jó választásnak..." Egyrészt én is sajnálom, mert nem képes beváltani a hozzá fűzött reményeket. Másrészről viszont minden kétségem eloszlott affelől, hogy nem több egy qrva tehetséges, de rohadt lusta és egoista csávónál. És ezzel a saját rajongóit is becsapja.
A Ferrari lemaradt a mekiktől, ez sajnos jelenleg tény. Igazad van, bűnbakot nem kell keresni, de gyenge láncszemet muszáj. És Kimi az egyik ilyen!
Egy kis ideig gondolkodtam, hogy leírjam-e gondolataimat a hozzászólásoddal kapcsolatban, mert úgysem látod, amit már mindenki észrevett. Természetesen csak Kimivel kapcsolatban gondolom így.
Kicsit unalmas már, hogy Kimi sorra gyengén teljesít. Reményt adhat, hogy az edzéseken végre odateszi magát az időket illetően, legalábbis ha az utóbbi két futamot nézzük. Persze Monaco-ban a korlátra is odatette a gépet, de az idejei jók voltak addig. Hátha javul a csákó. Viszont a versenyeken továbbra is gyenge. Kimi szerencséje a szerencsétlenségben, hogy a Ferrari sincs a topon, így mindig lehet vmi kifogást találni. De ahogy elnézem - nemcsak az idei, de az eddigi pályafutását - nem rajta fog múlni, hogy ez megváltozzon. És ezt most nem jó értelemben mondom.
Amit Massáról írtál, azzal még nagyjából egyet is tudok érteni, hiszen a kizárás utáni megnyilvánulását így is lehet értelmezni. Nekem személy szerint tetszene, ha Kimiben látnék ilyen tüzet. De nevezhetjük dühnek is, ahogy teszik. Legalább látnám, hogy csalódott, mert akar vmit. Írod, hogy az egész világon nézik ezt rengetegen, és nagy bunkóság volt. Lehet. Viszont Kimi bunkóságait miért nem teszed szóvá? Gondolok itt a "xarni voltam" tahóskodására, vagy a részeg fetrengéseire.
Írod még: "Lassan Én - ismét csak így szerényen, magadat nagybetűvel kiemelve - is sajnálom,hogy ehhez a csapathoz jött,mert egyenlőre nem tűnik jó választásnak..." Egyrészt én is sajnálom, mert nem képes beváltani a hozzá fűzött reményeket. Másrészről viszont minden kétségem eloszlott affelől, hogy nem több egy qrva tehetséges, de rohadt lusta és egoista csávónál. És ezzel a saját rajongóit is becsapja.
A Ferrari lemaradt a mekiktől, ez sajnos jelenleg tény. Igazad van, bűnbakot nem kell keresni, de gyenge láncszemet muszáj. És Kimi az egyik ilyen!
zappali2007-06-11 09:58:44 // 24520
Egyébként meg nem tudom, hogy Kimi föl tud-e állni innen?
Az látszik, hogy nem klappolnak a dolgok, sem a csapatnál
sem Kiminél, közben meg emésztheti magát, hogy milyen
rosszul döntött a csapatváltáskor. Persze akkor még nem tudhatta,
de most mennek a mergák, mint a szél.
Szóval szerintem Kiminek ez az év már elment, és még
örülhet(ünk) ha lesz benne elég tartás, hogy jövőre visszavágjon.
Az látszik, hogy nem klappolnak a dolgok, sem a csapatnál
sem Kiminél, közben meg emésztheti magát, hogy milyen
rosszul döntött a csapatváltáskor. Persze akkor még nem tudhatta,
de most mennek a mergák, mint a szél.
Szóval szerintem Kiminek ez az év már elment, és még
örülhet(ünk) ha lesz benne elég tartás, hogy jövőre visszavágjon.
12007-06-11 09:56:32 // 24519
Én továbbra is annak könyvelem be, mert már este, a neten így lehett olvasni :-(( Ha valaki nem tud pontos infót adni, a világnak, akkor inkább ne írjon semmit! :-(
Online tag
2
Vendég2
495
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 155
- Forma-1
- Giulia
- Alfa tuning
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV