Tommi2008-02-11 17:03:43 // 37107
Én itt most csak a legális, szabályok által megengedett dolgokra gondoltam. Nyilván a smafu dolgokat senki nem teszi ki az ablakba :)
Buksi2008-02-11 14:46:53 // 37106
Hát nagyon remélem is! :-))
GT Ɨ|ѯ2008-02-11 14:21:13 // 37105
Nem lesz (nek ) gond az idén:-)))
Buksi2008-02-11 10:33:42 // 37104
Jah, inkább most a teszten derüljenek ki az ilyen problémák, mint élesben a versenyen! :-)
Grando2008-02-11 10:07:06 // 37103
Ja. Tegnap Kiminél vmi olajvezeték adta meg magát, Massánál pedig a motor... (Jól emlékszem?) :(((
Na mondjuk inkább még most derüljenek ki a gyenge pontok, mint év közben...
Na mondjuk inkább még most derüljenek ki a gyenge pontok, mint év közben...
Ferke2008-02-11 09:57:56 // 37102
Kicsit aggaszt most, hogy mindkét pilótának volt pici gondja.:(
Satti2008-02-11 09:31:59 // 37101
Na, épp az előbb olvastam, hogy sikerűlt is mindkét Ferrarival megdőnteni a pályacsúcsot, de Kimi majdnem befért az 1.30 alá is, közel két tizeddel volt gyorsabb mint Massa. Jók lesznek ezek a gépek!
Shane2008-02-11 09:05:11 // 37100
Valami megoldás tuti van, max nem annyira jó, mint az elektronika volt.
Jarno Trulli attól tart, néhány csapat már meg is találta annak módját, hogyan kerülje ki az egységes elektronika bevezetéséből adódó elektronikai megszorításokat.
Jarno Trulli attól tart, néhány csapat már meg is találta annak módját, hogyan kerülje ki az egységes elektronika bevezetéséből adódó elektronikai megszorításokat.
Grando2008-02-11 08:38:09 // 37099
Elektronikus segédeszközként ezzel az új "buta" meki-ECU-val megszűnt. Sőt, elektronikus motorfék sincs, és ahogy mondják, ez még problémásabb dolog.
Hogy van-e egyéb megoldás (legális, féllegális, vagy tök illegál), arról nem tudok. De ha lenne, akkor sem valószínű, hogy a csapatok kiteregetnék. Bár motyogott már ilyen gyanúról vmelyik pilóta asszem...
Hogy van-e egyéb megoldás (legális, féllegális, vagy tök illegál), arról nem tudok. De ha lenne, akkor sem valószínű, hogy a csapatok kiteregetnék. Bár motyogott már ilyen gyanúról vmelyik pilóta asszem...
Tom122008-02-11 01:11:04 // 37098
...vagy nem elektronikus, csak..... :-)
...de lehet, hogy tényleg nincs, az tényleg érdekes lesz..-)
...de lehet, hogy tényleg nincs, az tényleg érdekes lesz..-)
Tommi2008-02-11 01:00:28 // 37097
Ok, hogy nincs, de "mennyire nincs"? :)))
Ez olyan, mintha azt mondanád, hogy "fékezek" - ez jelentheti azt, hogy picit megnyomom a pedált és jelentheti azt is, hogy satuzol. Mindkét esetben "fékezel", de óriási a különbség :) Úgy értettem ezt a kipörgésgátlós dolgot, hogy mondjuk nem 100%-os a segítség, hanem csak mittomén 20% :)
Ez olyan, mintha azt mondanád, hogy "fékezek" - ez jelentheti azt, hogy picit megnyomom a pedált és jelentheti azt is, hogy satuzol. Mindkét esetben "fékezel", de óriási a különbség :) Úgy értettem ezt a kipörgésgátlós dolgot, hogy mondjuk nem 100%-os a segítség, hanem csak mittomén 20% :)
Buksi2008-02-11 00:32:50 // 37096
Ááááá, de pihent! :-DDDD
Satti2008-02-10 16:53:46 // 37095
Ezért is tetszett nekem annyira, hogy már ezzel a mostani géppel kőzelítette meg hajszálnyira a pályacsúcsot Bahreinben Kimi, ezért is szép ez a teljesítmény.
Satti2008-02-10 16:49:04 // 37094
Nem volt sok időm keresgetni, most ezt találtam, de ezzel lett Kimi VB, ezért is marad most ez, ill. ez egy olyan jó kép!:-))
Grando2008-02-10 14:34:35 // 37093
Márpedig kipörgésgátló nincs, legalábbis így tudjuk. Hogy milyen műszaki-elektronikai megoldásokat találnak ki helyette, vagy a hiány ellensúlyozására, az kizárt dolog, mert nem tudom.
Az biztos, hogy sokkal nehezebb lesz az autót a limiten körbevinni a pályán. Éppen ezért rohadtul fontos lesz az egyensúly, és az üres tankkal elérhető über-köridő szerepe veszít a jelentőségéből sztem. A Ferrari pedig - ahogy mondják - pontosan megpúpozva lesz qrva jó.
Biztosan lesznek érdekes produkciók a szezon alatt. Akár a versenyek eseményeit, akár az esetleges technikai fejlesztéseket nézzük.
Az biztos, hogy sokkal nehezebb lesz az autót a limiten körbevinni a pályán. Éppen ezért rohadtul fontos lesz az egyensúly, és az üres tankkal elérhető über-köridő szerepe veszít a jelentőségéből sztem. A Ferrari pedig - ahogy mondják - pontosan megpúpozva lesz qrva jó.
Biztosan lesznek érdekes produkciók a szezon alatt. Akár a versenyek eseményeit, akár az esetleges technikai fejlesztéseket nézzük.
Tommi2008-02-10 14:09:04 // 37092
Gondolkodtam ezen a kipörgésgátló-betiltáson és kíváncsi vagyok Ti mit gondoltok róla...
Mindenki azt mondta, hogy tök jó, mert így jobban kijön a vezetői tudások közti különbség, látványosabb versenyek lesznek, jobban kell figyelni a pilótáknak, hogy a gázpedállal hogyan bánnak. Ez eddig szép és jó, DE: elég nehezen tudom elképzelni, hogy egy 600 kilós, 8-900 lóerős, kőkeményen kihegyezett és amúgy sem könnyen kezelhető versenyautóból teljesen száműzzék ezt a kütyüt. Szerintem akármennyire is profik ezek a srácok, nem hiszem, hogy 100%-osan kézben lehet tartani mindenféle segédeszköz nélkül egy ilyen ménest. Tehát szerintem ez a betiltás nem jelenti azt, hogy ezek után evickéljen mindenki, ahogy tud, hanem - fogalmazzunk úgy - kevésbé segíti a pilótát a technika és az elektronika nem annyira avatkozik be, de azér nem szorul ki teljesen az ember segítéséből.
Lehet belém kötni, ha valakinek más a véleménye :)
Mindenki azt mondta, hogy tök jó, mert így jobban kijön a vezetői tudások közti különbség, látványosabb versenyek lesznek, jobban kell figyelni a pilótáknak, hogy a gázpedállal hogyan bánnak. Ez eddig szép és jó, DE: elég nehezen tudom elképzelni, hogy egy 600 kilós, 8-900 lóerős, kőkeményen kihegyezett és amúgy sem könnyen kezelhető versenyautóból teljesen száműzzék ezt a kütyüt. Szerintem akármennyire is profik ezek a srácok, nem hiszem, hogy 100%-osan kézben lehet tartani mindenféle segédeszköz nélkül egy ilyen ménest. Tehát szerintem ez a betiltás nem jelenti azt, hogy ezek után evickéljen mindenki, ahogy tud, hanem - fogalmazzunk úgy - kevésbé segíti a pilótát a technika és az elektronika nem annyira avatkozik be, de azér nem szorul ki teljesen az ember segítéséből.
Lehet belém kötni, ha valakinek más a véleménye :)
Tommi2008-02-10 13:31:20 // 37090
Gondolkodtam, hogy ezt a Pihentbe tegyem vagy ide, de szerintem itt is elfér :)))
A McLaren esete a romákkal
A McLaren istálló Magyarországon állít össze új csapatot, mivel észrevették, hogy a roma fiatalok hihetetlen rövid idő alatt képesek leszerelni az autók kerekeit. Mivelhogy a versenyeket manapság már nem a versenypályákon nyerik, hanem a boxokban, egy pillanat alatt kirúgják sokat próbált, korábbi teamüket, és romákkal vágnak neki a versenyeknek.
Eleinte minden a legnagyobb rendben zajlik. A romák fantasztikus három másodperc alatt le- és felszerelik a versenyautó kerekeit.
A probléma a következő tíz másodpercben keletkezett, amikor a romák átfestették az autót, átütötték a gyártási számát, és eladták az egész gépet pilótával együtt a Ferrarinak.
A McLaren esete a romákkal
A McLaren istálló Magyarországon állít össze új csapatot, mivel észrevették, hogy a roma fiatalok hihetetlen rövid idő alatt képesek leszerelni az autók kerekeit. Mivelhogy a versenyeket manapság már nem a versenypályákon nyerik, hanem a boxokban, egy pillanat alatt kirúgják sokat próbált, korábbi teamüket, és romákkal vágnak neki a versenyeknek.
Eleinte minden a legnagyobb rendben zajlik. A romák fantasztikus három másodperc alatt le- és felszerelik a versenyautó kerekeit.
A probléma a következő tíz másodpercben keletkezett, amikor a romák átfestették az autót, átütötték a gyártási számát, és eladták az egész gépet pilótával együtt a Ferrarinak.
Grando2008-02-10 13:08:20 // 37089
Ehh! Megint lemaradtál egy dimenzióval! Az ideit tedd fel, az 1-es rajtszám különben is jobban mutat! ;)))
Satti2008-02-10 12:57:17 // 37088
Satti2008-02-10 12:47:10 // 37087
Mármint a Mclaren? Azok most nem fognak annyit számítani, az F2008 nagyon pengén fut, és még csak jobb lehet.
Grando2008-02-10 12:43:42 // 37086
Kiderül. Az esély megvan rá, max. a szarka-csapat nehezíti majd a Ferrarik dolgát, de ők tavaly óta nem számítanak bele... :DDD
Satti2008-02-10 12:37:29 // 37085
Rendicsek, pontosítok, elveri az teljes mezőnyt, nem kicsit...nagyon!:-))
Iniezione2008-02-10 12:13:26 // 37084
végre,most jobban számít majd a vezetői tudás!!!!!Go Kimi!!!!!!!Kimin nem fog múlni idén se,csak a technika bírja és akkor no problem!!!!!!
Grando2008-02-10 12:11:59 // 37083
A bandát - remélem is! Én még mindig a csapaton belülre gondolok. ;))
Satti2008-02-10 11:37:28 // 37082
Nem kell neki ilyenfajta segítség, önállóan veri el a bandát!:-)
Grando2008-02-10 10:06:44 // 37081
Csak nem gondolod, hogy Kimin csak Massa váltóhibája segít? :DDD
Satti2008-02-10 09:28:48 // 37080
Ez így nagyon helyes, hasonlókat kívánok 1 hónap múlva is az első futamon!:-)
mesa2008-02-09 23:32:50 // 37079
Engem sem zavarna, ha a Hungaroringen már bajnokként dedikálna Kimi elutazás előtt :))
Buksi2008-02-09 22:46:31 // 37078
Felmondta a szolgálatot a váltója? Vagy tényleg teszt? :-)
Grando2008-02-09 22:31:16 // 37077
Massán meg már tesztelik a váltómeghibásodást... :((
Buksi2008-02-09 22:30:20 // 37076
Nagyon formában van ez Kimi gyerek! Csak maradjon is így! ;-)))
Grando2008-02-09 22:27:49 // 37075
Mai teszteredmények Bahreinből (a cikk végén).
Buksi2008-02-09 17:02:34 // 37074
Én nagyon bízom benne, de majd meglátjuk! :-))
GT Ɨ|ѯ2008-02-09 16:43:52 // 37073
Az lesz idén is!:-DD
Buksi2008-02-09 16:30:25 // 37072
Igen, és nagyon jó érzés volt! ;-))
GT Ɨ|ѯ2008-02-09 16:23:28 // 37071
Nyugalommal töltött el:-))nem?
Buksi2008-02-09 15:54:34 // 37070
Tulajdonképpen akkor engem sem zavart, sőt! ;-))))
Satti2008-02-09 15:44:08 // 37069
Az a fajta unalom nem zavarna, mint ahogyan annak idején a Schumi fanokat sem zavarta:-))
Satti2008-02-09 15:42:05 // 37068
Nemigazán a vakszerencsén múlott, mert véletlenül nem lehet 6 futamgyőzelmet szerezni, vagy csak símán a szerencsével. Mindenesetre remélhetőleg nem lesz olyan malőr, mint tavaly is, hogy dobogós helyről kell kiesni a műszaki hiba miatt.
Jővőre sok múlik azon is, melyik versenyző, hogy alkalmazkodik az új helyzethez, mostmár többet fog számítani a vezetői tudás, abban meg nem lesz hiba, ez már most Bahreinben is látszott.
Jővőre sok múlik azon is, melyik versenyző, hogy alkalmazkodik az új helyzethez, mostmár többet fog számítani a vezetői tudás, abban meg nem lesz hiba, ez már most Bahreinben is látszott.
GT Ɨ|ѯ2008-02-09 15:17:21 // 37067
Meg is lesz az eredménye,nemúgy mint a totoyánál:-))
Buksi2008-02-09 10:35:12 // 37066
Azért néha meccseljen is a többiekkel, hogy ne legyen olyan unalmas! :-)))
Grando2008-02-09 10:14:08 // 37065
Sőt, megbízhatóbb is lett az autó, úgyhogy idén hátha nem csupán a vakszerencse dönt, hogy melyik Ferrari pilóta viszi el a címet. Bár attól tartok, hogy most meg már besorolás lesz, de ne legyen igazam... ;)))
Satti2008-02-09 08:25:20 // 37064
Minden jobb lesz, mint tavaly,így Kimi is könnyebben nyerheti meg a 2. VB címét a Ferrarival!:-)
Buksi2008-02-09 08:20:07 // 37063
Csak legyen sokkal jobb, mint a mostani aero csomag! :-))
Grando2008-02-08 17:56:31 // 37062
Már jóval korábban is szó volt róla. Sztem egyelőre tartogatják, csakúgy mint a többi aero-elemet, nehogy ronék konkrét (látható-fotózható) ötleteket kapjanak. Február végén meg már nem lesz idő lemásolni, és le is tesztelni, vagy legalábbis csak később. :DD
Jó lesz az! ;)))
Jó lesz az! ;)))
Buksi2008-02-08 17:32:14 // 37061
nagyon kíváncsi leszek hogy fog beválni ez az orrkúp! :-)
Grando2008-02-08 16:46:11 // 37060
Egy másik cikkben meg azt olvasom, hogy a lyukasztott orrkúpot a 19-én kezdődő teszten próbálják ki. Akkor valszeg mindkét 3 napos teszten ott lesz a Ferrari (is)...
Kééééváncsi leszek!!! Eddig csupa jó hír van! :)))
Na jó, kivéve, hogy Massa csak 1 napot tesztelt Bahreinben... :(((
Kééééváncsi leszek!!! Eddig csupa jó hír van! :)))
Na jó, kivéve, hogy Massa csak 1 napot tesztelt Bahreinben... :(((
Ferke2008-02-08 16:41:19 // 37059
Azt írják:
Egy azonban biztos: február végén, amikor sor kerül a –feltételezett - két legerősebb csapat, a Ferrari és a McLaren-Mercedes utolsó összecsapására a 2008-as szezon kezdete előtt Barcelonában, minden bizonnyal körvonalazódni fog, hogy kire is tegyük pénzünket március 16-a előtt a fogadóirodákban...
Egy azonban biztos: február végén, amikor sor kerül a –feltételezett - két legerősebb csapat, a Ferrari és a McLaren-Mercedes utolsó összecsapására a 2008-as szezon kezdete előtt Barcelonában, minden bizonnyal körvonalazódni fog, hogy kire is tegyük pénzünket március 16-a előtt a fogadóirodákban...
Grando2008-02-08 16:28:10 // 37058
Ez is jó hír! ;)))
Nemtom, hogy ezt belinkelte-é vki, de itt egy érdekes meglátás a jó öreg kockafejű részéről...
Nemtom, hogy ezt belinkelte-é vki, de itt egy érdekes meglátás a jó öreg kockafejű részéről...