Blade2008-02-13 16:59:54 // 37135
Azért én még várnék az esélylatolgatásokkal az elso versenyig:)
Satti2008-02-13 16:42:00 // 37134
Aza, egy bő hónap!:-)) Hajrá!:-))
Ferke2008-02-13 16:26:15 // 37133
....már csak 31 nap 11 óra 34 perc 14 mp. van vissza a 2008-as évad kezdetéig...:)))
Buksi2008-02-13 15:47:14 // 37132
Nagyon jó ilyeneket olvasni! :-)
Buksi2008-02-13 15:45:47 // 37131
És még humorérzéke is van! :-DDDD
Buksi2008-02-13 15:45:05 // 37130
Ez azért jelenthet valamit, ha már egy F1-es pilóta is ilyeneket nyilatkozik! :-))
Ferke2008-02-13 15:20:16 // 37129
Gondolom ja. Itt is el leeht mindent intézni, csak pénz kérdése...:)))
Satti2008-02-13 15:10:12 // 37128
Ezt az írást én is olvastam, nem egy hülye gyerek ez a Trulli!:-))
Grando2008-02-13 15:03:35 // 37127
Hát ez télleg nevetséges! Remélem a redbull jól lehúzza őket lóvéval legalább... :((
Grando2008-02-13 15:01:25 // 37126
Na így már még inkább rémlik, hogy lehetett is erről olvasni már. Mármint hogy a Ferrarik megtankolva lesznek rohadt jók. (Említettem is korábban, de akkor nem nagyon érdekelt senkit.) Csak akkor még nem számszerűsítették ezt az előnyt.
4 tized! Az soook! Naggyon sok! Királyság lesz!
(És az újabb aero-csomagot majd csak február végén tesztelik igazán!!!) :))))))
4 tized! Az soook! Naggyon sok! Királyság lesz!
(És az újabb aero-csomagot majd csak február végén tesztelik igazán!!!) :))))))
Ferke2008-02-13 14:56:38 // 37125
A mekláren megúszta, nem kell az autolsó boxból dolgoznia...
..komolyan vicc. Ez is a bünti része, már megint kesztyűs kézzel bánnak a csaló brigáddal.:(((
..komolyan vicc. Ez is a bünti része, már megint kesztyűs kézzel bánnak a csaló brigáddal.:(((
Ferke2008-02-13 14:38:19 // 37124
Itt az indexen is hasonlókat írnak, állítólag a grandprix.com elemzése is ezt mutatja.:))
Tom122008-02-13 14:28:05 // 37123
Lehet, hogy a ferrarinak el kéne látni "alapanyaggal" a többi csapatot is, hogy izgalmas versenyek legyenek? :-)
/Persze nem tudtán kívül, mint tavaly....-))/
/Persze nem tudtán kívül, mint tavaly....-))/
Tom122008-02-13 14:26:04 // 37122
Valami biztos van benne...:-)
Grando2008-02-13 14:17:15 // 37121
Jó lenne hinni neki, az biztos!
De könnyen lehet, hogy csak a bahreini tesztek miatti csalódottsága beszél belőle. Ne feledjük, hogy ott csak a Ferrari és a Toyota volt jelen. Ég és föld. Nem is csodálom, hogy besokallt szegény.
De legyen igaza! :)))))
De könnyen lehet, hogy csak a bahreini tesztek miatti csalódottsága beszél belőle. Ne feledjük, hogy ott csak a Ferrari és a Toyota volt jelen. Ég és föld. Nem is csodálom, hogy besokallt szegény.
De legyen igaza! :)))))
Ferke2008-02-13 14:16:01 // 37120
Az nem is baj, de abban bízok, hogy a tapasztalat beszél belőle, és nem a levegőbe beszél.:)))
Tom122008-02-13 14:16:01 // 37119
Ja, megint olvastam valahol, hogy Alonso reális esélyt lát arra, hogy még ebben az életében Ferrariban versenyezzen... Fő az önbizalom...:-D
Tom122008-02-13 14:14:18 // 37118
Trulli idáig sem nagyon rúgott labdába...:-)
Ferke2008-02-13 14:09:35 // 37117
Itt van a cikk is...
...nagyon szeretem az ilyen írásokat olvasni...:)))
...nagyon szeretem az ilyen írásokat olvasni...:)))
Ferke2008-02-13 14:05:39 // 37116
Trulli véleménye:
"...a Ferrari teljesítménye pedig ijesztő. Ott fékeznek ahol csak akarnak, és olyan korán taposnak a gázba amikor csak tetszik, míg nekem nagyon oda kell figyelnem a kipörgésgátló betiltása után. Úgy gondolom, hogy fél másodperccel a McLaren előtt járnak. A világbajnokság már lefutott, azelőtt, hogy elkezdődött volna."
"...a Ferrari teljesítménye pedig ijesztő. Ott fékeznek ahol csak akarnak, és olyan korán taposnak a gázba amikor csak tetszik, míg nekem nagyon oda kell figyelnem a kipörgésgátló betiltása után. Úgy gondolom, hogy fél másodperccel a McLaren előtt járnak. A világbajnokság már lefutott, azelőtt, hogy elkezdődött volna."
Buksi2008-02-11 20:42:54 // 37115
Könnyen előfordulhat! :-DDD
Grando2008-02-11 20:39:40 // 37114
Úúú, télleg! Most én nem gondolkodtam négy dimenzióban! :DDD
Satti2008-02-11 20:35:03 // 37113
Nem jól tudod, ami nincs az a kanál...:-))
Grando2008-02-11 19:54:31 // 37112
Vagy igazából nincs is forma1...? :))))
Buksi2008-02-11 19:52:41 // 37111
Lehet, hogy csak tényleg félrevezetik a jónépet, hogy azt higyjék milyen kemény dolog ez a forma-1! :-DDD
Grando2008-02-11 19:42:53 // 37110
Hát vazze, akkor nemtom mi van. A másik lehetőség, hogy mindenki hazudik, és egy összeesküvés áldozatai vagyunk... :DDD
Tommi2008-02-11 17:09:25 // 37109
Ha már elektronika, mégegy kérdés :)
Más sorozatoknál ez hogy van, mennyit lehet játszani az elektronikával? Gondolok itt kipörgésgátlóra, rajtautomatikára meg mindenfélére, ami most ugye "elvileg eltűnik az F1-ből". GP2, NASCAR, IndyCar (vagy CART vagy hogy a túróba hívják most), ott mi a helyzet? A WRC autókban is asszem történtek-történnek módosítások elektronika terén tavaly és idén, pár dolgot betiltottak.
Más sorozatoknál ez hogy van, mennyit lehet játszani az elektronikával? Gondolok itt kipörgésgátlóra, rajtautomatikára meg mindenfélére, ami most ugye "elvileg eltűnik az F1-ből". GP2, NASCAR, IndyCar (vagy CART vagy hogy a túróba hívják most), ott mi a helyzet? A WRC autókban is asszem történtek-történnek módosítások elektronika terén tavaly és idén, pár dolgot betiltottak.
Tommi2008-02-11 17:05:32 // 37108
Motorfékhez csak annyit, hogy egy F1 autónál ha elengeded a gázt, alapból 1G feletti lassulást produkál :) Ehhez is kell(ene) elektronika vagy valami, mert szerintem még egyenesben is simán keresztbeállna, ha nem fogja meg valami a hátsó kerekeket :)
Tommi2008-02-11 17:03:43 // 37107
Én itt most csak a legális, szabályok által megengedett dolgokra gondoltam. Nyilván a smafu dolgokat senki nem teszi ki az ablakba :)
Buksi2008-02-11 14:46:53 // 37106
Hát nagyon remélem is! :-))
GT Ɨ|ѯ2008-02-11 14:21:13 // 37105
Nem lesz (nek ) gond az idén:-)))
Buksi2008-02-11 10:33:42 // 37104
Jah, inkább most a teszten derüljenek ki az ilyen problémák, mint élesben a versenyen! :-)
Grando2008-02-11 10:07:06 // 37103
Ja. Tegnap Kiminél vmi olajvezeték adta meg magát, Massánál pedig a motor... (Jól emlékszem?) :(((
Na mondjuk inkább még most derüljenek ki a gyenge pontok, mint év közben...
Na mondjuk inkább még most derüljenek ki a gyenge pontok, mint év közben...
Ferke2008-02-11 09:57:56 // 37102
Kicsit aggaszt most, hogy mindkét pilótának volt pici gondja.:(
Satti2008-02-11 09:31:59 // 37101
Na, épp az előbb olvastam, hogy sikerűlt is mindkét Ferrarival megdőnteni a pályacsúcsot, de Kimi majdnem befért az 1.30 alá is, közel két tizeddel volt gyorsabb mint Massa. Jók lesznek ezek a gépek!
Shane2008-02-11 09:05:11 // 37100
Valami megoldás tuti van, max nem annyira jó, mint az elektronika volt.
Jarno Trulli attól tart, néhány csapat már meg is találta annak módját, hogyan kerülje ki az egységes elektronika bevezetéséből adódó elektronikai megszorításokat.
Jarno Trulli attól tart, néhány csapat már meg is találta annak módját, hogyan kerülje ki az egységes elektronika bevezetéséből adódó elektronikai megszorításokat.
Grando2008-02-11 08:38:09 // 37099
Elektronikus segédeszközként ezzel az új "buta" meki-ECU-val megszűnt. Sőt, elektronikus motorfék sincs, és ahogy mondják, ez még problémásabb dolog.
Hogy van-e egyéb megoldás (legális, féllegális, vagy tök illegál), arról nem tudok. De ha lenne, akkor sem valószínű, hogy a csapatok kiteregetnék. Bár motyogott már ilyen gyanúról vmelyik pilóta asszem...
Hogy van-e egyéb megoldás (legális, féllegális, vagy tök illegál), arról nem tudok. De ha lenne, akkor sem valószínű, hogy a csapatok kiteregetnék. Bár motyogott már ilyen gyanúról vmelyik pilóta asszem...
Tom122008-02-11 01:11:04 // 37098
...vagy nem elektronikus, csak..... :-)
...de lehet, hogy tényleg nincs, az tényleg érdekes lesz..-)
...de lehet, hogy tényleg nincs, az tényleg érdekes lesz..-)
Tommi2008-02-11 01:00:28 // 37097
Ok, hogy nincs, de "mennyire nincs"? :)))
Ez olyan, mintha azt mondanád, hogy "fékezek" - ez jelentheti azt, hogy picit megnyomom a pedált és jelentheti azt is, hogy satuzol. Mindkét esetben "fékezel", de óriási a különbség :) Úgy értettem ezt a kipörgésgátlós dolgot, hogy mondjuk nem 100%-os a segítség, hanem csak mittomén 20% :)
Ez olyan, mintha azt mondanád, hogy "fékezek" - ez jelentheti azt, hogy picit megnyomom a pedált és jelentheti azt is, hogy satuzol. Mindkét esetben "fékezel", de óriási a különbség :) Úgy értettem ezt a kipörgésgátlós dolgot, hogy mondjuk nem 100%-os a segítség, hanem csak mittomén 20% :)
Buksi2008-02-11 00:32:50 // 37096
Ááááá, de pihent! :-DDDD
Satti2008-02-10 16:53:46 // 37095
Ezért is tetszett nekem annyira, hogy már ezzel a mostani géppel kőzelítette meg hajszálnyira a pályacsúcsot Bahreinben Kimi, ezért is szép ez a teljesítmény.
Satti2008-02-10 16:49:04 // 37094
Nem volt sok időm keresgetni, most ezt találtam, de ezzel lett Kimi VB, ezért is marad most ez, ill. ez egy olyan jó kép!:-))
Grando2008-02-10 14:34:35 // 37093
Márpedig kipörgésgátló nincs, legalábbis így tudjuk. Hogy milyen műszaki-elektronikai megoldásokat találnak ki helyette, vagy a hiány ellensúlyozására, az kizárt dolog, mert nem tudom.
Az biztos, hogy sokkal nehezebb lesz az autót a limiten körbevinni a pályán. Éppen ezért rohadtul fontos lesz az egyensúly, és az üres tankkal elérhető über-köridő szerepe veszít a jelentőségéből sztem. A Ferrari pedig - ahogy mondják - pontosan megpúpozva lesz qrva jó.
Biztosan lesznek érdekes produkciók a szezon alatt. Akár a versenyek eseményeit, akár az esetleges technikai fejlesztéseket nézzük.
Az biztos, hogy sokkal nehezebb lesz az autót a limiten körbevinni a pályán. Éppen ezért rohadtul fontos lesz az egyensúly, és az üres tankkal elérhető über-köridő szerepe veszít a jelentőségéből sztem. A Ferrari pedig - ahogy mondják - pontosan megpúpozva lesz qrva jó.
Biztosan lesznek érdekes produkciók a szezon alatt. Akár a versenyek eseményeit, akár az esetleges technikai fejlesztéseket nézzük.
Tommi2008-02-10 14:09:04 // 37092
Gondolkodtam ezen a kipörgésgátló-betiltáson és kíváncsi vagyok Ti mit gondoltok róla...
Mindenki azt mondta, hogy tök jó, mert így jobban kijön a vezetői tudások közti különbség, látványosabb versenyek lesznek, jobban kell figyelni a pilótáknak, hogy a gázpedállal hogyan bánnak. Ez eddig szép és jó, DE: elég nehezen tudom elképzelni, hogy egy 600 kilós, 8-900 lóerős, kőkeményen kihegyezett és amúgy sem könnyen kezelhető versenyautóból teljesen száműzzék ezt a kütyüt. Szerintem akármennyire is profik ezek a srácok, nem hiszem, hogy 100%-osan kézben lehet tartani mindenféle segédeszköz nélkül egy ilyen ménest. Tehát szerintem ez a betiltás nem jelenti azt, hogy ezek után evickéljen mindenki, ahogy tud, hanem - fogalmazzunk úgy - kevésbé segíti a pilótát a technika és az elektronika nem annyira avatkozik be, de azér nem szorul ki teljesen az ember segítéséből.
Lehet belém kötni, ha valakinek más a véleménye :)
Mindenki azt mondta, hogy tök jó, mert így jobban kijön a vezetői tudások közti különbség, látványosabb versenyek lesznek, jobban kell figyelni a pilótáknak, hogy a gázpedállal hogyan bánnak. Ez eddig szép és jó, DE: elég nehezen tudom elképzelni, hogy egy 600 kilós, 8-900 lóerős, kőkeményen kihegyezett és amúgy sem könnyen kezelhető versenyautóból teljesen száműzzék ezt a kütyüt. Szerintem akármennyire is profik ezek a srácok, nem hiszem, hogy 100%-osan kézben lehet tartani mindenféle segédeszköz nélkül egy ilyen ménest. Tehát szerintem ez a betiltás nem jelenti azt, hogy ezek után evickéljen mindenki, ahogy tud, hanem - fogalmazzunk úgy - kevésbé segíti a pilótát a technika és az elektronika nem annyira avatkozik be, de azér nem szorul ki teljesen az ember segítéséből.
Lehet belém kötni, ha valakinek más a véleménye :)
Tommi2008-02-10 13:31:20 // 37090
Gondolkodtam, hogy ezt a Pihentbe tegyem vagy ide, de szerintem itt is elfér :)))
A McLaren esete a romákkal
A McLaren istálló Magyarországon állít össze új csapatot, mivel észrevették, hogy a roma fiatalok hihetetlen rövid idő alatt képesek leszerelni az autók kerekeit. Mivelhogy a versenyeket manapság már nem a versenypályákon nyerik, hanem a boxokban, egy pillanat alatt kirúgják sokat próbált, korábbi teamüket, és romákkal vágnak neki a versenyeknek.
Eleinte minden a legnagyobb rendben zajlik. A romák fantasztikus három másodperc alatt le- és felszerelik a versenyautó kerekeit.
A probléma a következő tíz másodpercben keletkezett, amikor a romák átfestették az autót, átütötték a gyártási számát, és eladták az egész gépet pilótával együtt a Ferrarinak.
A McLaren esete a romákkal
A McLaren istálló Magyarországon állít össze új csapatot, mivel észrevették, hogy a roma fiatalok hihetetlen rövid idő alatt képesek leszerelni az autók kerekeit. Mivelhogy a versenyeket manapság már nem a versenypályákon nyerik, hanem a boxokban, egy pillanat alatt kirúgják sokat próbált, korábbi teamüket, és romákkal vágnak neki a versenyeknek.
Eleinte minden a legnagyobb rendben zajlik. A romák fantasztikus három másodperc alatt le- és felszerelik a versenyautó kerekeit.
A probléma a következő tíz másodpercben keletkezett, amikor a romák átfestették az autót, átütötték a gyártási számát, és eladták az egész gépet pilótával együtt a Ferrarinak.
Grando2008-02-10 13:08:20 // 37089
Ehh! Megint lemaradtál egy dimenzióval! Az ideit tedd fel, az 1-es rajtszám különben is jobban mutat! ;)))
Satti2008-02-10 12:57:17 // 37088
Satti2008-02-10 12:47:10 // 37087
Mármint a Mclaren? Azok most nem fognak annyit számítani, az F2008 nagyon pengén fut, és még csak jobb lehet.
Grando2008-02-10 12:43:42 // 37086
Kiderül. Az esély megvan rá, max. a szarka-csapat nehezíti majd a Ferrarik dolgát, de ők tavaly óta nem számítanak bele... :DDD
Online tag
0
Vendég0
800