Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Blade2008-02-13 16:59:54 // 37135
Azért én még várnék az esélylatolgatásokkal az elso versenyig:)
Satti2008-02-13 16:42:00 // 37134
Aza, egy bő hónap!:-)) Hajrá!:-))
Ferke2008-02-13 16:26:15 // 37133
....már csak 31 nap 11 óra 34 perc 14 mp. van vissza a 2008-as évad kezdetéig...:)))
Buksi2008-02-13 15:47:14 // 37132
Nagyon jó ilyeneket olvasni! :-)
Buksi2008-02-13 15:45:47 // 37131
És még humorérzéke is van! :-DDDD
Buksi2008-02-13 15:45:05 // 37130
Ez azért jelenthet valamit, ha már egy F1-es pilóta is ilyeneket nyilatkozik! :-))
Ferke2008-02-13 15:20:16 // 37129
Gondolom ja. Itt is el leeht mindent intézni, csak pénz kérdése...:)))
Satti2008-02-13 15:10:12 // 37128
Ezt az írást én is olvastam, nem egy hülye gyerek ez a Trulli!:-))
Grando2008-02-13 15:03:35 // 37127
Hát ez télleg nevetséges! Remélem a redbull jól lehúzza őket lóvéval legalább... :((
Grando2008-02-13 15:01:25 // 37126
Na így már még inkább rémlik, hogy lehetett is erről olvasni már. Mármint hogy a Ferrarik megtankolva lesznek rohadt jók. (Említettem is korábban, de akkor nem nagyon érdekelt senkit.) Csak akkor még nem számszerűsítették ezt az előnyt.
4 tized! Az soook! Naggyon sok! Királyság lesz!
(És az újabb aero-csomagot majd csak február végén tesztelik igazán!!!) :))))))
Ferke2008-02-13 14:56:38 // 37125
A mekláren megúszta, nem kell az autolsó boxból dolgoznia...
..komolyan vicc. Ez is a bünti része, már megint kesztyűs kézzel bánnak a csaló brigáddal.:(((
Ferke2008-02-13 14:38:19 // 37124
Itt az indexen is hasonlókat írnak, állítólag a grandprix.com elemzése is ezt mutatja.:))
Tom122008-02-13 14:28:05 // 37123
Lehet, hogy a ferrarinak el kéne látni "alapanyaggal" a többi csapatot is, hogy izgalmas versenyek legyenek? :-)
/Persze nem tudtán kívül, mint tavaly....-))/
Tom122008-02-13 14:26:04 // 37122
Valami biztos van benne...:-)
Grando2008-02-13 14:17:15 // 37121
Jó lenne hinni neki, az biztos!
De könnyen lehet, hogy csak a bahreini tesztek miatti csalódottsága beszél belőle. Ne feledjük, hogy ott csak a Ferrari és a Toyota volt jelen. Ég és föld. Nem is csodálom, hogy besokallt szegény.
De legyen igaza! :)))))
Ferke2008-02-13 14:16:01 // 37120
Az nem is baj, de abban bízok, hogy a tapasztalat beszél belőle, és nem a levegőbe beszél.:)))
Tom122008-02-13 14:16:01 // 37119
Ja, megint olvastam valahol, hogy Alonso reális esélyt lát arra, hogy még ebben az életében Ferrariban versenyezzen... Fő az önbizalom...:-D
Tom122008-02-13 14:14:18 // 37118
Trulli idáig sem nagyon rúgott labdába...:-)
Ferke2008-02-13 14:09:35 // 37117
Itt van a cikk is...
...nagyon szeretem az ilyen írásokat olvasni...:)))
Ferke2008-02-13 14:05:39 // 37116
Trulli véleménye:
"...a Ferrari teljesítménye pedig ijesztő. Ott fékeznek ahol csak akarnak, és olyan korán taposnak a gázba amikor csak tetszik, míg nekem nagyon oda kell figyelnem a kipörgésgátló betiltása után. Úgy gondolom, hogy fél másodperccel a McLaren előtt járnak. A világbajnokság már lefutott, azelőtt, hogy elkezdődött volna."
Buksi2008-02-11 20:42:54 // 37115
Könnyen előfordulhat! :-DDD
Grando2008-02-11 20:39:40 // 37114
Úúú, télleg! Most én nem gondolkodtam négy dimenzióban! :DDD
Satti2008-02-11 20:35:03 // 37113
Nem jól tudod, ami nincs az a kanál...:-))
Grando2008-02-11 19:54:31 // 37112
Vagy igazából nincs is forma1...? :))))
Buksi2008-02-11 19:52:41 // 37111
Lehet, hogy csak tényleg félrevezetik a jónépet, hogy azt higyjék milyen kemény dolog ez a forma-1! :-DDD
Grando2008-02-11 19:42:53 // 37110
Hát vazze, akkor nemtom mi van. A másik lehetőség, hogy mindenki hazudik, és egy összeesküvés áldozatai vagyunk... :DDD
Tommi2008-02-11 17:09:25 // 37109
Ha már elektronika, mégegy kérdés :)

Más sorozatoknál ez hogy van, mennyit lehet játszani az elektronikával? Gondolok itt kipörgésgátlóra, rajtautomatikára meg mindenfélére, ami most ugye "elvileg eltűnik az F1-ből". GP2, NASCAR, IndyCar (vagy CART vagy hogy a túróba hívják most), ott mi a helyzet? A WRC autókban is asszem történtek-történnek módosítások elektronika terén tavaly és idén, pár dolgot betiltottak.
Tommi2008-02-11 17:05:32 // 37108
Motorfékhez csak annyit, hogy egy F1 autónál ha elengeded a gázt, alapból 1G feletti lassulást produkál :) Ehhez is kell(ene) elektronika vagy valami, mert szerintem még egyenesben is simán keresztbeállna, ha nem fogja meg valami a hátsó kerekeket :)
Tommi2008-02-11 17:03:43 // 37107
Én itt most csak a legális, szabályok által megengedett dolgokra gondoltam. Nyilván a smafu dolgokat senki nem teszi ki az ablakba :)
Buksi2008-02-11 14:46:53 // 37106
Hát nagyon remélem is! :-))
GT Ɨ|ѯ2008-02-11 14:21:13 // 37105
Nem lesz (nek ) gond az idén:-)))
Buksi2008-02-11 10:33:42 // 37104
Jah, inkább most a teszten derüljenek ki az ilyen problémák, mint élesben a versenyen! :-)
Grando2008-02-11 10:07:06 // 37103
Ja. Tegnap Kiminél vmi olajvezeték adta meg magát, Massánál pedig a motor... (Jól emlékszem?) :(((
Na mondjuk inkább még most derüljenek ki a gyenge pontok, mint év közben...
Ferke2008-02-11 09:57:56 // 37102
Kicsit aggaszt most, hogy mindkét pilótának volt pici gondja.:(
Satti2008-02-11 09:31:59 // 37101
Na, épp az előbb olvastam, hogy sikerűlt is mindkét Ferrarival megdőnteni a pályacsúcsot, de Kimi majdnem befért az 1.30 alá is, közel két tizeddel volt gyorsabb mint Massa. Jók lesznek ezek a gépek!
Grando2008-02-11 08:38:09 // 37099
Elektronikus segédeszközként ezzel az új "buta" meki-ECU-val megszűnt. Sőt, elektronikus motorfék sincs, és ahogy mondják, ez még problémásabb dolog.
Hogy van-e egyéb megoldás (legális, féllegális, vagy tök illegál), arról nem tudok. De ha lenne, akkor sem valószínű, hogy a csapatok kiteregetnék. Bár motyogott már ilyen gyanúról vmelyik pilóta asszem...
Tom122008-02-11 01:11:04 // 37098
...vagy nem elektronikus, csak..... :-)
...de lehet, hogy tényleg nincs, az tényleg érdekes lesz..-)
Tommi2008-02-11 01:00:28 // 37097
Ok, hogy nincs, de "mennyire nincs"? :)))

Ez olyan, mintha azt mondanád, hogy "fékezek" - ez jelentheti azt, hogy picit megnyomom a pedált és jelentheti azt is, hogy satuzol. Mindkét esetben "fékezel", de óriási a különbség :) Úgy értettem ezt a kipörgésgátlós dolgot, hogy mondjuk nem 100%-os a segítség, hanem csak mittomén 20% :)
Buksi2008-02-11 00:32:50 // 37096
Ááááá, de pihent! :-DDDD
Satti2008-02-10 16:53:46 // 37095
Ezért is tetszett nekem annyira, hogy már ezzel a mostani géppel kőzelítette meg hajszálnyira a pályacsúcsot Bahreinben Kimi, ezért is szép ez a teljesítmény.
Satti2008-02-10 16:49:04 // 37094
Nem volt sok időm keresgetni, most ezt találtam, de ezzel lett Kimi VB, ezért is marad most ez, ill. ez egy olyan jó kép!:-))
Grando2008-02-10 14:34:35 // 37093
Márpedig kipörgésgátló nincs, legalábbis így tudjuk. Hogy milyen műszaki-elektronikai megoldásokat találnak ki helyette, vagy a hiány ellensúlyozására, az kizárt dolog, mert nem tudom.
Az biztos, hogy sokkal nehezebb lesz az autót a limiten körbevinni a pályán. Éppen ezért rohadtul fontos lesz az egyensúly, és az üres tankkal elérhető über-köridő szerepe veszít a jelentőségéből sztem. A Ferrari pedig - ahogy mondják - pontosan megpúpozva lesz qrva jó.
Biztosan lesznek érdekes produkciók a szezon alatt. Akár a versenyek eseményeit, akár az esetleges technikai fejlesztéseket nézzük.
Tommi2008-02-10 14:09:04 // 37092
Gondolkodtam ezen a kipörgésgátló-betiltáson és kíváncsi vagyok Ti mit gondoltok róla...

Mindenki azt mondta, hogy tök jó, mert így jobban kijön a vezetői tudások közti különbség, látványosabb versenyek lesznek, jobban kell figyelni a pilótáknak, hogy a gázpedállal hogyan bánnak. Ez eddig szép és jó, DE: elég nehezen tudom elképzelni, hogy egy 600 kilós, 8-900 lóerős, kőkeményen kihegyezett és amúgy sem könnyen kezelhető versenyautóból teljesen száműzzék ezt a kütyüt. Szerintem akármennyire is profik ezek a srácok, nem hiszem, hogy 100%-osan kézben lehet tartani mindenféle segédeszköz nélkül egy ilyen ménest. Tehát szerintem ez a betiltás nem jelenti azt, hogy ezek után evickéljen mindenki, ahogy tud, hanem - fogalmazzunk úgy - kevésbé segíti a pilótát a technika és az elektronika nem annyira avatkozik be, de azér nem szorul ki teljesen az ember segítéséből.

Lehet belém kötni, ha valakinek más a véleménye :)
Grando2008-02-10 13:56:21 // 37091
:DDDD
Tommi2008-02-10 13:31:20 // 37090
Gondolkodtam, hogy ezt a Pihentbe tegyem vagy ide, de szerintem itt is elfér :)))


A McLaren esete a romákkal

A McLaren istálló Magyarországon állít össze új csapatot, mivel észrevették, hogy a roma fiatalok hihetetlen rövid idő alatt képesek leszerelni az autók kerekeit. Mivelhogy a versenyeket manapság már nem a versenypályákon nyerik, hanem a boxokban, egy pillanat alatt kirúgják sokat próbált, korábbi teamüket, és romákkal vágnak neki a versenyeknek.
Eleinte minden a legnagyobb rendben zajlik. A romák fantasztikus három másodperc alatt le- és felszerelik a versenyautó kerekeit.
A probléma a következő tíz másodpercben keletkezett, amikor a romák átfestették az autót, átütötték a gyártási számát, és eladták az egész gépet pilótával együtt a Ferrarinak.
Grando2008-02-10 13:08:20 // 37089
Ehh! Megint lemaradtál egy dimenzióval! Az ideit tedd fel, az 1-es rajtszám különben is jobban mutat! ;)))
Satti2008-02-10 12:57:17 // 37088
A munkahelyemen is beállítottam a normális háttérképet a gépemen:-)

Satti2008-02-10 12:47:10 // 37087
Mármint a Mclaren? Azok most nem fognak annyit számítani, az F2008 nagyon pengén fut, és még csak jobb lehet.
Grando2008-02-10 12:43:42 // 37086
Kiderül. Az esély megvan rá, max. a szarka-csapat nehezíti majd a Ferrarik dolgát, de ők tavaly óta nem számítanak bele... :DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak