GT Ɨ|ѯ2009-09-10 21:01:49 // 70748
legalább nem égett be...:-))
Tom122009-09-10 21:00:49 // 70747
...de legalább értelmes témáról.;-))
...ahogy vesszük...:-)
...ahogy vesszük...:-)
Satti2009-09-10 20:59:31 // 70746
Bazz, annyi hsz-t írtatok, és oylan hosszúakat, hogy most fáradt vagyok végigolvasni. :-))
Tom122009-09-10 20:52:32 // 70745
Ők már csak "borjúk" lesznek, mert nem kockáztatnak annyit...:-DDD
Grando2009-09-10 20:49:49 // 70744
Hát ez bizony így van. És milyen "marháknak" fognak tűnni a mai pilóták is mondjuk 50 év múlva... ;))))
Tom122009-09-10 20:47:02 // 70743
Tom122009-09-10 20:43:21 // 70742
Badoer más processzorral került forgalomba, hiába edz, gyorsabb nem lesz...:-))
Valami "tehetség" féle is kell hozzá, ami vagy van, vagy nincs, ha az nem megfelelő, akkor sok - sok gyakorlás után is olyan, mintha.:-)
Ki tudja, most hogy lenne? Ezért evett a kíváncsiság, hogy Schumacher /Misi/ mire ment volna egy kis kihagyás után.:-)
Valami "tehetség" féle is kell hozzá, ami vagy van, vagy nincs, ha az nem megfelelő, akkor sok - sok gyakorlás után is olyan, mintha.:-)
Ki tudja, most hogy lenne? Ezért evett a kíváncsiság, hogy Schumacher /Misi/ mire ment volna egy kis kihagyás után.:-)
Tom122009-09-10 20:37:44 // 70741
"Marhák" mindig kellettek, hogy nekünk már ne kelljen "marhaságokkal" foglalkozni.:-)
/Hajózás, repülés, stb., stb.../
/Hajózás, repülés, stb., stb.../
Grando2009-09-10 20:34:53 // 70740
Hát igen, ez is igaz. És nem kis dolog, valóban.
De ezzel szemben ott van a mai végletekig kihegyezett műszaki felkészültség, fegyelem, profizmus, na meg tevhelést is kapnak ezek a csávók nem kicsit. Hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy mindegyikük (na jó, a legtöbbjük) milyen teljesítményt nyújt. Pedig pont most itt volt szegííny Badoer. Aki nem ennyivel rosszabb pilóta, de ennyivel kevésbé van most formában. Pedig edz ő is folyamatosan, nyilván folyton ezen jár az agya, de mégis. Annak idején Lauda meg 2 év kihagyás után beült, és kicsit szenvedett magában ugyan, de tartotta a lépést. És ez nemcsak azért lehetett így, mert akkora ász volt, hanem azért is, mert nem volt ennyire csúcsra pörgetve minden.
Apropó Lauda:
Brabham Alfa porszívó, 1978 Anderstorp. :)))

De ezzel szemben ott van a mai végletekig kihegyezett műszaki felkészültség, fegyelem, profizmus, na meg tevhelést is kapnak ezek a csávók nem kicsit. Hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy mindegyikük (na jó, a legtöbbjük) milyen teljesítményt nyújt. Pedig pont most itt volt szegííny Badoer. Aki nem ennyivel rosszabb pilóta, de ennyivel kevésbé van most formában. Pedig edz ő is folyamatosan, nyilván folyton ezen jár az agya, de mégis. Annak idején Lauda meg 2 év kihagyás után beült, és kicsit szenvedett magában ugyan, de tartotta a lépést. És ez nemcsak azért lehetett így, mert akkora ász volt, hanem azért is, mert nem volt ennyire csúcsra pörgetve minden.
Apropó Lauda:
Brabham Alfa porszívó, 1978 Anderstorp. :)))

Grando2009-09-10 20:24:42 // 70739
Na jó, jó. De ez is inkább csak visszatekintve tűnik ennyire haláltmegvetőnek. Úgy értem, hogy haláltmegvetőbbnek tűnik, mint ahogyan azt gondolták akkor, mert ma már tudjuk, hogy mekkora "marhák" voltak. ;)))
Tom122009-09-10 20:22:14 // 70737
Tom122009-09-10 20:07:54 // 70736
Röviden kb. ennyi.:-)
Tom122009-09-10 19:53:17 // 70735
Ebben is van "valami"...:-))
Kazes☻2009-09-10 19:51:15 // 70734
Számomra csak annyi érdekes ebből, hogy halál ide vagy oda, azért sokkal bátrabban csatáztak a lovagok vasparipáikkal mint mostanság. Azért egy Massa balesetet vagy a korábbi Kubica balesetet (és még sorolhatnánk) nem éltek volna túl korábban és mégis nyomták rendesen. Jó, hogy most már sokkal biztonságosabbak az autók és felszerelések, de ezzel párhuzamosan mintha tunyulna az egész és inkább a biztonságos pontszerzés a fontosabb, a közönség meg le.... :)
Grando2009-09-10 19:48:06 // 70733
Na igen. ezeknek a "vitáknak" a színvonala - hát hagy kívánnivalót maga után gyakran sajnos. :((
Viszont arra talán bizonyíték, hogy vmi élet van az F1 körül ma is, még ha csak sejtszinten is... :DDDD
Másrészt ha végiggondoljuk akár csak a tavalyi szezont. Ha csak a lényeget ragadnánk ki, és a teljes mezőnyre, akkor olyan hősi eposzt lehetne rittyenteni belőle, hogy ihaj! (Persze más kérdés, hogy ha leírod, hogy pl. XY zseniális haláltmegvető előzése, akkor jön vmi antiXY-ista, és kezdődik a hajhúzás.)
Viszont arra talán bizonyíték, hogy vmi élet van az F1 körül ma is, még ha csak sejtszinten is... :DDDD
Másrészt ha végiggondoljuk akár csak a tavalyi szezont. Ha csak a lényeget ragadnánk ki, és a teljes mezőnyre, akkor olyan hősi eposzt lehetne rittyenteni belőle, hogy ihaj! (Persze más kérdés, hogy ha leírod, hogy pl. XY zseniális haláltmegvető előzése, akkor jön vmi antiXY-ista, és kezdődik a hajhúzás.)
Tom122009-09-10 19:44:14 // 70732
Főleg a "bemutatkozáson".:-)
Kazes☻2009-09-10 19:41:55 // 70731
Attól csak jobb lesz, de remélhetőleg vigyáznak majd egymásra. :)))
Tom122009-09-10 19:35:53 // 70730
Ja, ami meg a tálalást illeti, minden területen érvényes, de főleg a politikában.;-))
Tom122009-09-10 19:32:14 // 70729
Örülök, hogy érted...;-)) Ezek szerint nem csak én öregszem.:-))
...hát igen, Sennát is csak "fenntartásokkal" kedveltem, meg elismertem a tudását, de tudott kellemetlen is lenni, pályán is, meg azon kívül is...
Egyébként ott Zolderben nem a hősködés miatt történt a baleset Villeneuve-el, hanem, ha olvastad, eléggé "összekaptak" az előző futamon Imolában Pironival és az edzés utolsó perceiben még egy jobb időt akart futni nála, de Mass abban a bizonyos kanyarban nem balra, ahogy logikus lett volna, hanem jobbra húzódott ki, 200 fölött meg már nem igazán lehet egy pillanat alatt ívet változtatni, úgy találta el a hátsó kerekét.
Igen, ugyanabban az évben Hockenheimben Pironinak is az lett F1-es pályafutásának a befejezése, hogy ő is hasonlóan talált el egy autót hátulról, az is edzés /időmérő/ alatt történt, de ott a sűrű esőé volt a főszerep, az sem csak úgy "hősködésből" történt. Kb. olyan volt, mint mikor egyszer csak Massát eltalálta a rugó - sors... Abban az évben még Paletti is életét vesztette, Kanadában a rajtnál, elég "bamba" volt a mentősereg, de szinte mindegy volt, mert már nem élt, mire a kocsiból kimentették. Pl. egy ilyen rajtbaleset sincs kizárva most sem, de ezt nem azért írom, hogy élveztem volna a "pusztulást", ezek tények. Utána évekig nem volt halálos baleset és akkor is voltak izgalmas futamok...
Ami a topicban a vitákat illeti... ... háááát, nem is tudom, engem pl. nem igazán szórakoztat ilyen "ki a jobb" téma...:-))
...hát igen, Sennát is csak "fenntartásokkal" kedveltem, meg elismertem a tudását, de tudott kellemetlen is lenni, pályán is, meg azon kívül is...
Egyébként ott Zolderben nem a hősködés miatt történt a baleset Villeneuve-el, hanem, ha olvastad, eléggé "összekaptak" az előző futamon Imolában Pironival és az edzés utolsó perceiben még egy jobb időt akart futni nála, de Mass abban a bizonyos kanyarban nem balra, ahogy logikus lett volna, hanem jobbra húzódott ki, 200 fölött meg már nem igazán lehet egy pillanat alatt ívet változtatni, úgy találta el a hátsó kerekét.
Igen, ugyanabban az évben Hockenheimben Pironinak is az lett F1-es pályafutásának a befejezése, hogy ő is hasonlóan talált el egy autót hátulról, az is edzés /időmérő/ alatt történt, de ott a sűrű esőé volt a főszerep, az sem csak úgy "hősködésből" történt. Kb. olyan volt, mint mikor egyszer csak Massát eltalálta a rugó - sors... Abban az évben még Paletti is életét vesztette, Kanadában a rajtnál, elég "bamba" volt a mentősereg, de szinte mindegy volt, mert már nem élt, mire a kocsiból kimentették. Pl. egy ilyen rajtbaleset sincs kizárva most sem, de ezt nem azért írom, hogy élveztem volna a "pusztulást", ezek tények. Utána évekig nem volt halálos baleset és akkor is voltak izgalmas futamok...
Ami a topicban a vitákat illeti... ... háááát, nem is tudom, engem pl. nem igazán szórakoztat ilyen "ki a jobb" téma...:-))
Grando2009-09-10 18:44:59 // 70728
A viták alatt én a mi vitáinkra gondoltam itt a topicban. És ezzel csak arra akartam utalni, hogy vannak itt azért történések. Annak idején is piti dolgoknak tűnt/tűnhetett sok minden, ami most visszatekitve már nagyobbnak tűnik. Meg fognak szépülni ezek az évadok is, csak el kell telnie némi időnek. Nem mondom, hogy nem változott semmi, de nem is annyira tragikus azért. :))
Nyilván te sem arra gondolsz, hogy a halál tette izgalmassá a régi időket, vagy egy-egy orbitális balfaxkodás - mert ezekből mondjuk tuti több volt régen. Felkészületlenebbek is voltak a régiek, nemcsak "bátrabbak". Lauda ahogy visszaemlékezett az elmúlt hetekben, hogy a visszatérésekor alig bírta a terhelést az autóval, olyan gyenge volt. Ma ilyen előfordulhatna? Nem. De inkább ne is legyen ilyen. Vagy: pont Villneuve halálának évadját olvasgattam a krónikákban. Hát egy időmérőn ráhajtani a másik hátsó kerekeire... a csapattársa meg 7 futammal később megismétli ugyanezt, épp csak nem hal bele, viszont elintézi magát egy életre. Ehhh... Ez nem hősiesség meg izgalom, hanem értelmetlen vér és horror. Erre pedig semmi szükség. Persze lehet mondani, hogy így meg babazsúr az egész.
Furcsa dolog ám a nosztalgia, és a visszatekintés. Csak nem öregszel? :DD ;))))
Nemrégiben megint előtérbe került ugye az öreg Sith. Ha az ember a youtube-on kattintgat, nem kell sok idő, amíg előjön a 94-es utsó futam, ahol megtaszajtotta Hillt. Vagy az utálói felidézik, hogy csak azért nyert, mert Senna meghalt. Hmmm... Mind stimmel(het). De mi miért nem idézzük fel, ahogy egész évben ott nyírták, ahol csak tudták - kétfutamos eltiltást kapott, meg ilyen-olyan büntetéseket. Hát azért, mert ezt nem súlykolja nekünk semmilyen videó vagy dokumentumfilm.
Apropó dokumentumfilm:
Szintén Schumiról 2004-es BBC filmben Eddie Jordan: "Átmentünk tesztelni Silverstone-ba, és a fejlesztésért felelős mérnököm hívott a gyárban, hogy vmi probléma van, mert vagy megváltoztatták a pályát vagy ez a csávó talált egy rövidebb utat, mert olyan időket megy, amiket még nem láttam."
Szintén doksifilm, ITV 2006-ban, szintén Eddie Jordán: "Most mondhatnám azt, hogy hű de nagyon jó volt, de nem volt az. Egyszerűen kellett a lóvé, ő ki tudta fizetni, és ezért ültettem be az autómba."
Senna megszépült "hőstetteit" már nem is említem.
Szóval: tálalás! Nagyon fontos! ;))))
De amúgy én is szeretek visszatekinteni, szóval értem részben, amit mondasz. ;)))
Nyilván te sem arra gondolsz, hogy a halál tette izgalmassá a régi időket, vagy egy-egy orbitális balfaxkodás - mert ezekből mondjuk tuti több volt régen. Felkészületlenebbek is voltak a régiek, nemcsak "bátrabbak". Lauda ahogy visszaemlékezett az elmúlt hetekben, hogy a visszatérésekor alig bírta a terhelést az autóval, olyan gyenge volt. Ma ilyen előfordulhatna? Nem. De inkább ne is legyen ilyen. Vagy: pont Villneuve halálának évadját olvasgattam a krónikákban. Hát egy időmérőn ráhajtani a másik hátsó kerekeire... a csapattársa meg 7 futammal később megismétli ugyanezt, épp csak nem hal bele, viszont elintézi magát egy életre. Ehhh... Ez nem hősiesség meg izgalom, hanem értelmetlen vér és horror. Erre pedig semmi szükség. Persze lehet mondani, hogy így meg babazsúr az egész.
Furcsa dolog ám a nosztalgia, és a visszatekintés. Csak nem öregszel? :DD ;))))
Nemrégiben megint előtérbe került ugye az öreg Sith. Ha az ember a youtube-on kattintgat, nem kell sok idő, amíg előjön a 94-es utsó futam, ahol megtaszajtotta Hillt. Vagy az utálói felidézik, hogy csak azért nyert, mert Senna meghalt. Hmmm... Mind stimmel(het). De mi miért nem idézzük fel, ahogy egész évben ott nyírták, ahol csak tudták - kétfutamos eltiltást kapott, meg ilyen-olyan büntetéseket. Hát azért, mert ezt nem súlykolja nekünk semmilyen videó vagy dokumentumfilm.
Apropó dokumentumfilm:
Szintén Schumiról 2004-es BBC filmben Eddie Jordan: "Átmentünk tesztelni Silverstone-ba, és a fejlesztésért felelős mérnököm hívott a gyárban, hogy vmi probléma van, mert vagy megváltoztatták a pályát vagy ez a csávó talált egy rövidebb utat, mert olyan időket megy, amiket még nem láttam."
Szintén doksifilm, ITV 2006-ban, szintén Eddie Jordán: "Most mondhatnám azt, hogy hű de nagyon jó volt, de nem volt az. Egyszerűen kellett a lóvé, ő ki tudta fizetni, és ezért ültettem be az autómba."
Senna megszépült "hőstetteit" már nem is említem.
Szóval: tálalás! Nagyon fontos! ;))))
De amúgy én is szeretek visszatekinteni, szóval értem részben, amit mondasz. ;)))
Tom122009-09-10 18:08:03 // 70727
Vasárnap lehet, kicsit változni fog a "nyálas" hangulat...:-))
"Szerńtségtörés" lesz, amit most írok, de, ha Fisi pl. Spa-ban ugyanolyan Ferrarival nyomta volna, akkor igencsak megszorongatta volna Kimit, de nem baj ez, lehet, hogy pár jó kis versenyt látunk majd legalább "házon belül".;-)
"Szerńtségtörés" lesz, amit most írok, de, ha Fisi pl. Spa-ban ugyanolyan Ferrarival nyomta volna, akkor igencsak megszorongatta volna Kimit, de nem baj ez, lehet, hogy pár jó kis versenyt látunk majd legalább "házon belül".;-)
Tom122009-09-10 17:54:05 // 70726
Viták? Attól érdekes? Nekem vitából már az is sok volt, ami a 80-es évek elején volt /FIA - FOCA/, pedig az csak pár futam erejéig tartott...:-) Én még mindig, ha pl. a YouTube-on keresek egy F1-es "akciót", a konkrét évet és futamot írom be, mert van mire emlékezni, szinte minden futamon volt valami emlékezetes, jó, lehet, hogy "csak" baki, de egy szépen korrigált baki is lehet emlékezetes, most meg valahogy "összemosódik" az egész utóbbi pár év. Itt - ott van egy kis csatácska, de elég szerény ahhoz képest, ami 20 - 25+ éve volt. A lejjebb belinkelt /G. Villeneuve/ videókban látható "akciók", nem csak egy "sűrítmény", sőt van, amelyik igencsak meg van szabdalva, meg van egy rakás, ami ki is maradt, pedig ott lenne a helye. Sajnos van egy olyan érzésem, hogy régebben némelyik futamon több esemény történt, mint most fél év alatt. Azért valljuk be, mennyire áhítoztunk már pl. idén valami szép előzésre, stb. és ki kellett várni rendesen. Kit érdekelnek a "hatalmi harcok", a csalás, az ipari kémkedés és hasonló viták, azt tarthatnák a színfalak mögött, mert azok nem ennek a cirkusznak a részei, a közönség egész másra kíváncsi, mintha erről az apróságról fokozatosan megfeledkeztek volna... Lehet, hogy inkább most is hősökként kéne kezelni a versenyzőket, nem csak bábukként használni, rászólni a fülükre, hogy most nyomd, most lazíts, most hagyd elmenni, most spórolj... :-/ M. Schumacherben talán még volt valami abból a mentalitásból, mert azokban az időkben "nevelkedett". Sajnos, azoknak lett igazuk, akik szerint egy korszak zárult le a távozásával... OK, tudom, már ő sem volt teljesen "tiszta", mert volt már ott is taktikázás, stb, bőven, de valahogy azóta is "üres a trón", amit azelőtt is olyan "nevek" foglaltak el, akiket már az óvodások is példaképnek tekintettek...:-)) Na, jó azért panaszra semmi ok, hiszen egyelőre még maradt a F1, F1-nek.:-))
Erről bővebben Ecclestone tudna "mesélni"...:-)
Erről bővebben Ecclestone tudna "mesélni"...:-)
Xixo2009-09-10 12:03:45 // 70725
Ugyanmár! Most Kimi is valami hasonlóan nyálasat nyilatkozott Fiszkóról!! :)))))))))))
Grando2009-09-10 10:57:33 // 70724
Grando2009-09-10 10:42:01 // 70723
Az igaz. Még lever vmit az ember, aztán csak a baj van. :DDD
Satti2009-09-10 10:40:14 // 70722
Minek az a nagy kapkodás? :-))
Grando2009-09-10 09:47:48 // 70721
Na plááne! Csoda, hogy le van lassulva csórikám? - mármint úgy habitusában. :))
Grando2009-09-10 09:46:17 // 70720
Ehh, nem sterilek ezek, ne mondd már. :))
Látod, hogy itt is mekkora viták vannak folyton. Ha 20 év távlatából néznénk ezeket a futamokat, és ezekből is csak a fordulatosabbakat, mindjárt más lenne a leányzó fekvése. Mindjárt jobban odafigyelnénk arra is, ami a középmezőnyben történik, és ma pl. le se xarjuk. Elfogultság nélkül csak az eseményt néznénk, nem lennénk ilyen elvakultak. :DDD
Pont hogy a régiek sterilek, mert mára csak az esszenciájuk maradt. Árnyalás és részletek nélkül. ;)))
Látod, hogy itt is mekkora viták vannak folyton. Ha 20 év távlatából néznénk ezeket a futamokat, és ezekből is csak a fordulatosabbakat, mindjárt más lenne a leányzó fekvése. Mindjárt jobban odafigyelnénk arra is, ami a középmezőnyben történik, és ma pl. le se xarjuk. Elfogultság nélkül csak az eseményt néznénk, nem lennénk ilyen elvakultak. :DDD
Pont hogy a régiek sterilek, mert mára csak az esszenciájuk maradt. Árnyalás és részletek nélkül. ;)))
Satti2009-09-10 09:42:16 // 70719
Rosszul mondod, mert a vízbe azért kap hetente egyszer egy kis vodkát, meg a kenyeret is abban áztatják.! :-)))
Tom122009-09-10 09:35:37 // 70718
Azért én kibírnám, ha néha elővennék a "régi fűszereket" és kicsit megfűszereznék a néha enyhén szólva is unalmas "újkori, steril" futamokat...:-)
Grando2009-09-10 09:32:56 // 70717
Ja, ráadásul úgy, hogy a pincében tartják Maranellóban kenyéren és vízen. Szakadt zsákruhában. :DDD
Tom122009-09-10 09:30:59 // 70716
Harmadfokú elvakultság, de jól van ez így...:-))
Tom122009-09-10 09:29:21 // 70715
Mé´ tanácsot kérni már nyalás kategória, aztán ki tudja, mit firkálnak össze - vissza, lehet, hogy ezt is kicsit kiszínezték... Na, de mindegy azt csinál, amit akar, csak rendesen "dolgozzon", ha már oda került.;-)
Grando2009-09-10 09:23:35 // 70714
Így van. Na de pontosan ezek miatt fejlesztették folyamatosan a biztonságot. Ha hagytak volna mindent ugyanúgy, ma már talán nem is lenne F1.
Na meg egy másik érdekes dolog:
Másképp is voltak tálalva a dolgok annak idején. (Főleg így utólag, dokumentumfilmeken, "hősi eposzokban". Buta, akár végzetes hibákat ma már hőstettként mutatnak be.) A pilóták és a csapatok is elérhetetlenebbnek tűntek, ikonokként voltak beállítva. Pláááne itt a keleti blokkban, ahol még a trapper farmer is nagy dolognak számított, és az is majd csak a 80-as években. Lauda, Mansell, Piquet, Prost, Senna... húúúúú de be volt ájulva tőlük Palik meg az öreg medve is. És ez bizony lejött a képernyőről, és hatott is. Akkor a kommentátoraink még nem versenyeztek retyó-kupákban, nem volt divat a sponzorálás, stb... Nem beszélve arról, hogy kissé ingerszegényebb világban éltünk.
Szóval sztem a tálalás is nagyban közrejátszott - és a dokumentumfilmek révén ma is hat ez.
A múlt megszépül ám mindig. Ma már a 10 évvel ezelőtti dolgokra is másképp nézünk. ;)))
Na meg egy másik érdekes dolog:
Másképp is voltak tálalva a dolgok annak idején. (Főleg így utólag, dokumentumfilmeken, "hősi eposzokban". Buta, akár végzetes hibákat ma már hőstettként mutatnak be.) A pilóták és a csapatok is elérhetetlenebbnek tűntek, ikonokként voltak beállítva. Pláááne itt a keleti blokkban, ahol még a trapper farmer is nagy dolognak számított, és az is majd csak a 80-as években. Lauda, Mansell, Piquet, Prost, Senna... húúúúú de be volt ájulva tőlük Palik meg az öreg medve is. És ez bizony lejött a képernyőről, és hatott is. Akkor a kommentátoraink még nem versenyeztek retyó-kupákban, nem volt divat a sponzorálás, stb... Nem beszélve arról, hogy kissé ingerszegényebb világban éltünk.
Szóval sztem a tálalás is nagyban közrejátszott - és a dokumentumfilmek révén ma is hat ez.
A múlt megszépül ám mindig. Ma már a 10 évvel ezelőtti dolgokra is másképp nézünk. ;)))
Satti2009-09-10 09:17:10 // 70713
Minek is, ő sem kért tanácsot senkitől, mégis VB lett, meg nyert már egypárszor. :-)
Satti2009-09-10 09:16:02 // 70712
Kinek, mi a stílusa. :-))
Tom122009-09-10 09:10:11 // 70711
Dehogynem. Mondjuk, "másnaposság" elleni praktikákról, vagy "hogyan relaxáljunk F1-es autóban", stb...:-))
Bocs´, de ezt nem tudtam kihagyni /kisördög/. :-))
Bocs´, de ezt nem tudtam kihagyni /kisördög/. :-))
Whiteskull2009-09-10 09:02:11 // 70710
Vaze! Rai-tól senki sem kér tanácsot valami miatt. :))))
Tom122009-09-10 08:54:26 // 70709
Ez nem konkrét "nyalás", de Te nem ezt tennéd? :-))
Tom122009-09-10 08:46:58 // 70708
Az akkori "biztonságos autókat" nézve nem is annyira, + voltak olyan esetek is, amit ma sem lehetne ép bőrrel megúszni.
Egyébként a régi Nürburgringnek /Nordschleife/ már a 70-es évek vége felé több, mint 140 "áldozata" volt, főleg ezért építették mellé az új pályát.
Egyébként a régi Nürburgringnek /Nordschleife/ már a 70-es évek vége felé több, mint 140 "áldozata" volt, főleg ezért építették mellé az új pályát.
Grando2009-09-10 08:17:50 // 70707
Hullottak is, mint a legyek. :(((
Satti2009-09-10 08:09:26 // 70706
Persze, hogy jógyerek, legalábbis csontig be tud nyalni, az már biztos! :-))
Satti2009-09-10 08:08:31 // 70705
Megmondtam, hoigy dobogó lesz! :-))
Satti2009-09-10 08:07:14 // 70704
Ha, nem estél volna a fejedre pici korodban, ha nem tudnál írni, akkor nem kéne marhaságokat olvasni itt, mondom, csak, ha....! :-))))
Ferko2009-09-10 07:55:09 // 70703
Jól mondod öcsibogyó!:-DDDDDDDDDD
GT Ɨ|ѯ2009-09-10 06:56:06 // 70702
zseni volt,kár érte..:-(
Buksi2009-09-10 03:58:35 // 70701
Hát akkor majd jövőre... :-/
Xixo2009-09-10 03:06:55 // 70699
Sumákkeres híreink következnek: :))
Sumi megint motoron tesztelt
A Ferrari visszavárja Sumit
Sumi üdvözli Fiszkót a családban
Sumi megint motoron tesztelt
A Ferrari visszavárja Sumit
Sumi üdvözli Fiszkót a családban
Online tag
0
Vendég0
590
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
- Spider
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV