Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Satti2009-09-11 11:13:27 // 70785
Másként hogy adna olyan tanácsokat, hogy száraz aszfaltra esőgumit?? :-)))
Ferke2009-09-11 11:06:39 // 70784
(Akarom mondani: "Sumi kirakatember?:))" )
Ferke2009-09-11 11:06:16 // 70783
Sumi nem kirakatember?:)) Nofene, ennyire betett ez az egy Kimi-győzelem idén??:DDD Inkább a gatyát fel kéne köttetni vele, mert Massa vissza fog jönni, és megint under pressure lesz:D
Kazes☻2009-09-11 11:02:39 // 70782
Akkor már indulhatsz is Domi helyére vagy Monti mellé. :)))
Satti2009-09-11 10:57:18 // 70781
Ja, majd elfelejettem. :-)) Schumi marad kirakatreklámembernek, tanácsadóskodni, meg píárkodni, oszt ennyi. :-))
Satti2009-09-11 10:56:11 // 70780
Badoer mehet a levesbe, Gene és Fisca marad tesztelni, Kimi marad még legalább egy évet versenyezni, Massa még kérdéses, Alonso meg 2011-től jőhet, vagy akkor lehet már ott jövőre, ha esetleg Massa mégsem térhetne még vissza.
mesa2009-09-11 09:53:41 // 70779
a Ferrari 2010-re megszerezte Giancarlo Fisichellát, az olasz a maga 36 évével semmiképpen sem a jövő reménységének számít

Fú, ezt a gonoszkodást elolvasná Fisico, biztos leverné a veséjét! :DD
Xixo2009-09-11 03:23:03 // 70778
Xixo2009-09-11 03:21:28 // 70777
A Ferka megtartaná Sumit, meg Fiszkót és Badoert meg Genét És persze Rajt meg Massát meg ugye talán Alfonzót... :))
Xixo2009-09-11 03:19:30 // 70776
Kazes☻2009-09-10 22:18:30 // 70775
Okés, de azért még addig is, nem?! :)))
Tom122009-09-10 22:13:45 // 70774
10 év múlva ugyanitt.;-))
Tom122009-09-10 22:11:22 // 70773
Most már mindegy.:-) Nekem is pihennem kell, úgy látszik.:-)
Grando2009-09-10 22:03:27 // 70772
Ehhh, persze, hogy nem. De most van egy rahedli más dolog, ami nehézzé teszi. Nemcsak szellemileg, hanem fizikailag is. Egy mai pilóta valszeg összecsomagolna egy akkorit, ami a kondit illeti. :DD ;))))
Másrészt pedig végső soron az akkori autókból fejlődtek ki a mostaniak, az akkori pilóták fejlesztették őket, és így tovább. Persze ma nem ugyanazok ülnek az autókban, de a törekvés egy és ugyanaz, egymásnak adták át a stafétát közvetve vagy közvetlenül.
Szóval jó volt az is, meg ez is jó, csak más. Főleg ha élvezni is tudjuk, és nem a 10 évesek szintjén nézzük-kommentáljuk, mint egynémely f1-lapon ez történik (meg itt is néha). ;))))
Na persze a szabályokkal valóban lassan megfojtják az egészet, nem véletlenül tömörülnek a csapatok is szervezetbe.
Néztem a 94-es silverstone-i futamot. Egy V10-es retyó, egy V8-as ford és egy V12-es Ferrari egymás után. Na ja... Most meg az utsó szögig minden leírva, megszabva.

De ennek ellenére sztem ugyanúgy nosztalgiával tekintünk majd vissza ezekre az évekre is 10-15 év múlva. ;)))
Kazes☻2009-09-10 21:51:35 // 70771
Klassz és ha akarjuk nézhetjük kicsit magyarosnak is. :)))
Kazes☻2009-09-10 21:49:31 // 70770
Nem csak egy pöccintés volt a váltás, mint most, stb, stb, stb. :)
Kazes☻2009-09-10 21:45:59 // 70769
Jó az, hogy ilyet. :)))
Kazes☻2009-09-10 21:45:10 // 70768
Igen. Csodásak, bár ebből a korból rakhattál volna Alfát is. :)))
GT Ɨ|ѯ2009-09-10 21:41:52 // 70767
ez nagyon korrekt:-)

cíííp
Tom122009-09-10 21:38:30 // 70766
...hogy ne érezze magát "mostohagyereknek".:-)
Satti2009-09-10 21:37:33 // 70765
Majd kialszom, bár holnap is elég sűrű napom lesz és remélhetőleg eredményes is, de legalább mindjárt itt a hétvége és lehet egy kicsit pihenni is és nézn az F1 futamot is. :-)
Willy2009-09-10 21:37:08 // 70764
Nekem ez a sisakfestés nagyon tetszik, el van találva. :)
Satti2009-09-10 21:35:03 // 70763
Nagyon tuningolják a kiscsávót. :-)
Tom122009-09-10 21:34:31 // 70762
Dehogy pörgetős, fejfájás ellenzős.;-))))
Tom122009-09-10 21:33:53 // 70761
Az. :-)
Satti2009-09-10 21:33:34 // 70760
Milyen tabletta, csak ne pörgetős? :-))
Grando2009-09-10 21:30:59 // 70759
Tom122009-09-10 21:28:43 // 70758
Akkor egy tabletta + pihenés.;-)
Satti2009-09-10 21:23:45 // 70757
Ma egész nap vmiért zsibbadt voltam, sztem front volt, most álmos vagyok, fáj a fejem, fél szemmel a tv-ét nézem, úgyhogy ez mosz nekem sok. :-))
Tom122009-09-10 21:17:07 // 70756
Így is az, de most, hogy visszalestem, nem is olyan sok ez...:-))
Satti2009-09-10 21:15:34 // 70755
Holnap az már soká van, akkor ez már történelem lesz. :-))
Tom122009-09-10 21:12:08 // 70754
Biztos keményebb munka volt - szó szerint.:-)
Tom122009-09-10 21:11:26 // 70753
Sebaj, majd holnap kipihenve.;-))
Tom122009-09-10 21:10:57 // 70752
Azt az egyet biztos, hogy elkerülte...:-))
Satti2009-09-10 21:10:52 // 70751
Na, komoly dolgokhoz meg pláne nincs most hangulatom.:-))
GT Ɨ|ѯ2009-09-10 21:09:28 // 70750
itt aztán kellett dolgozni...:-)

nemcsak a gombokat nyomogatni
Tom122009-09-10 21:07:23 // 70749
Na, még1: /aztán hagyjuk Sattit olvasgatni :-)/

Lúdtalp betétes - Sport - Lada kormányos, erősen "Schuffney - tuning" beütéses, Tyrrell P 34-es "munkahely" - pedig ez nem is volt olyan régen...:-)
GT Ɨ|ѯ2009-09-10 21:01:49 // 70748
legalább nem égett be...:-))
Tom122009-09-10 21:00:49 // 70747
...de legalább értelmes témáról.;-))


...ahogy vesszük...:-)
Satti2009-09-10 20:59:31 // 70746
Bazz, annyi hsz-t írtatok, és oylan hosszúakat, hogy most fáradt vagyok végigolvasni. :-))
Tom122009-09-10 20:52:32 // 70745
Ők már csak "borjúk" lesznek, mert nem kockáztatnak annyit...:-DDD
Grando2009-09-10 20:49:49 // 70744
Hát ez bizony így van. És milyen "marháknak" fognak tűnni a mai pilóták is mondjuk 50 év múlva... ;))))
Tom122009-09-10 20:47:02 // 70743
Találtam még egyet:

Uhhhh, egy ilyennel a 300-at súrolni, azért nem kis bátorság lehetett...:-)
Tom122009-09-10 20:43:21 // 70742
Badoer más processzorral került forgalomba, hiába edz, gyorsabb nem lesz...:-))
Valami "tehetség" féle is kell hozzá, ami vagy van, vagy nincs, ha az nem megfelelő, akkor sok - sok gyakorlás után is olyan, mintha.:-)

Ki tudja, most hogy lenne? Ezért evett a kíváncsiság, hogy Schumacher /Misi/ mire ment volna egy kis kihagyás után.:-)
Tom122009-09-10 20:37:44 // 70741
"Marhák" mindig kellettek, hogy nekünk már ne kelljen "marhaságokkal" foglalkozni.:-)
/Hajózás, repülés, stb., stb.../
Grando2009-09-10 20:34:53 // 70740
Hát igen, ez is igaz. És nem kis dolog, valóban.

De ezzel szemben ott van a mai végletekig kihegyezett műszaki felkészültség, fegyelem, profizmus, na meg tevhelést is kapnak ezek a csávók nem kicsit. Hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy mindegyikük (na jó, a legtöbbjük) milyen teljesítményt nyújt. Pedig pont most itt volt szegííny Badoer. Aki nem ennyivel rosszabb pilóta, de ennyivel kevésbé van most formában. Pedig edz ő is folyamatosan, nyilván folyton ezen jár az agya, de mégis. Annak idején Lauda meg 2 év kihagyás után beült, és kicsit szenvedett magában ugyan, de tartotta a lépést. És ez nemcsak azért lehetett így, mert akkora ász volt, hanem azért is, mert nem volt ennyire csúcsra pörgetve minden.

Apropó Lauda:
Brabham Alfa porszívó, 1978 Anderstorp. :)))
Grando2009-09-10 20:24:42 // 70739
Na jó, jó. De ez is inkább csak visszatekintve tűnik ennyire haláltmegvetőnek. Úgy értem, hogy haláltmegvetőbbnek tűnik, mint ahogyan azt gondolták akkor, mert ma már tudjuk, hogy mekkora "marhák" voltak. ;)))
Tom122009-09-10 20:23:38 // 70738
ilyent :-)
Tom122009-09-10 20:22:14 // 70737

...azért elég "hősies" lehetett egy ilyet folyamatosan padlózni, meg korrigálni a maiakhoz hasonló sebességgel...:-)
...hogy ezeket ne is említsem:

:-)
Tom122009-09-10 20:07:54 // 70736
Röviden kb. ennyi.:-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak