Tom122009-09-12 04:33:31 // 70820
...mert csak 2 lufifej van benne.;-)))
Tom122009-09-12 04:31:16 // 70819
...mert benzin van az ereiben...:-)
Tom122009-09-12 04:29:30 // 70818
Legálább majd néha felrázzák, ha elbóbiskolna...:-))
Xixo2009-09-12 02:07:58 // 70817
Monti meg nagyon szeretné azt a harmadik autót is... habár jobb lenne egyből 4, mert akkor jutna Alonzónak is. :)
Xixo2009-09-12 02:03:41 // 70816
Sumi meg még mindig visszatérne! Kész van ez az ember!! :))
Xixo2009-09-12 02:02:34 // 70815
Fiszkó azért tudja, hogy van hova fejlődni, Raj pedig örül a nagyobb rázóköveknek.
Xixo2009-09-12 01:54:15 // 70814
Xixo2009-09-12 01:53:01 // 70813
Nem is vettem komolyan, de arra pont jó volt, hogy Satti orra alá dörgölhessem!! :))
Maxwell2009-09-11 21:14:49 // 70812
Nehogy már komolyan vegyétek a pénteki első edzést...
A délutánin már kicsit másabb volt a helyzet, de még az sem mond túl sokat.
Az igazi érdekesség az lehet, hogy Fisco kb első helyen lett volna most a saját Force Indiájával (Sutil első lett) , így meg utolsóként végzett a Ferrarival, amit még tanulnia kell. Várjuk meg a szombatot, de inkább a vasárnapot, mielőtt következtetéseket vonunk le!
A délutánin már kicsit másabb volt a helyzet, de még az sem mond túl sokat.
Az igazi érdekesség az lehet, hogy Fisco kb első helyen lett volna most a saját Force Indiájával (Sutil első lett) , így meg utolsóként végzett a Ferrarival, amit még tanulnia kell. Várjuk meg a szombatot, de inkább a vasárnapot, mielőtt következtetéseket vonunk le!
Kazes☻2009-09-11 19:52:42 // 70811
Szokja csak meg minél hamarabb és minél jobban és ne hozzon ránk szégyent. Hajrááá! :)))
szasza(SW)2009-09-11 19:37:26 // 70810
A gyengébb minőségű autó nyerte a második szabadedzést Sutllal:)))
Kazes☻2009-09-11 19:24:10 // 70809
Okés, megnyugtattál. :)))
Satti2009-09-11 13:47:06 // 70808
A jót nem nehéz megszokni, ez olyasmi, mint a való életben, mikor egy gyengébb minőségű autóból átülsz egy sokkal komolyabba.
Xixo2009-09-11 13:41:29 // 70807
Fiszkó szerint is van mit szokni
Nyilvánvalóan egy kis időre lesz szükségem, hogy megszokjam az új munkaeszközömet. A péntek délelőtti szabadedzés a tanulás jegyében fog zajlani, és csak utána kapcsolok magasabb sebességi fokozatba. Fontos, hogy kényelmesen érezzem magam az autóban. Biztos vagyok benne, hogy a második szabadedzésen már minden könnyebb, jobb lesz.
Nyilvánvalóan egy kis időre lesz szükségem, hogy megszokjam az új munkaeszközömet. A péntek délelőtti szabadedzés a tanulás jegyében fog zajlani, és csak utána kapcsolok magasabb sebességi fokozatba. Fontos, hogy kényelmesen érezzem magam az autóban. Biztos vagyok benne, hogy a második szabadedzésen már minden könnyebb, jobb lesz.
Satti2009-09-11 13:41:17 // 70806
Na, ez kizárt dolog, mert nem tudom, kéremkapcsojjaki! :-))
Xixo2009-09-11 13:37:32 // 70805
Tavaly olvastam valahol, hogy hűdemás minden, hogy egy mekiből nem is lehetne csak úgy átülni egy Ferkába, mert akkora különbségek vannak. De ezek szerint ez is csak töltelékcikk volt...
Satti2009-09-11 13:35:13 // 70804
Olyan nagy külőnbségek sztem nincsenek.
Xixo2009-09-11 13:35:11 // 70803
Sumi 3 évet hosszabított és megy Ő is az utcai autókhoz.
Satti2009-09-11 13:33:01 // 70802
Értem én ezt a lekesedést, de azt is még most kijelenteni, hogy Massa 100%-osan visszajön, mikor a jövőbe senki sem lát, még nem lehet, majd meglátjuk.
Xixo2009-09-11 13:27:41 // 70801
A futamon nem féltem annyira, két hete már bizonyította, hogy formában van. :)
És mint látjuk elég gyorsan hozzászokott az új autóhoz. Azért furcsa, hogy állítólag akkora különbség van az autók között, hogy alig lehetne vezetni másét. Ezek szerint ez elég nagy kamu volt. :))
És mint látjuk elég gyorsan hozzászokott az új autóhoz. Azért furcsa, hogy állítólag akkora különbség van az autók között, hogy alig lehetne vezetni másét. Ezek szerint ez elég nagy kamu volt. :))
Xixo2009-09-11 13:23:16 // 70800
Azért mert azt már mondták, hogy Gené + Badi megy az utcai autókhoz, Fiszkó lesz a tesztelős ( ha nem kap máshol lehetőséget), Massa 100% hogy visszatér, Kimi vagy Alfi továbbra is kérdés, Sumi meg marad "tanácskodni", nem fog ő már egy egész idényt lenyomni. Főleg, hogy valszeg a 3 autós rendszerből nem lesz semmi.
Satti2009-09-11 13:14:30 // 70799
Örülsz, mi8?? :-)) Ez csak egy szabaededzés, az új seprű jól akar seperni, nagy a lelkesség, de a futam az más téma lesz. :-))
Xixo2009-09-11 12:44:25 // 70797
Az észre se vetted, hogy Fiszkó elverte Rajt???? :)))))))))))))))))
Ajjajjj, nehogy megint bestresszelje magát a csapattárs miatt.... :))
Ajjajjj, nehogy megint bestresszelje magát a csapattárs miatt.... :))
Ferko2009-09-11 12:42:07 // 70796
Na ha így lesz a fuamon, akkor a Palik-Czollner duó ömlengeni fog a kommentátor fülkében.
Tényleg, aza lift miért nem szakad már le?:-)
Tényleg, aza lift miért nem szakad már le?:-)
Xixo2009-09-11 12:41:35 // 70795
Ez így pont nem fog megtörténni. :))
Ferko2009-09-11 12:41:07 // 70794
Jah, tényleg.:-DDDDD
Satti2009-09-11 12:21:57 // 70793
Mondjuk ez még semmit nem jelent, nagyon kicsik a külőnbségek, az első 13, az 1 mp-en belűl van.
Tom122009-09-11 12:12:04 // 70791
+ még Fisico is okozhat meglepetéseket...:-)
+ a "kirakatember" is kiléphet a kirakatból.:-))
+ a "kirakatember" is kiléphet a kirakatból.:-))
Tom122009-09-11 12:09:11 // 70790
Természetesan, addig is.;-)
mesa2009-09-11 11:57:39 // 70789
Az is lehet, hogy Felipe Hungaroringi bukója, csak legittelték, dukkózták ? :o :DDD
mesa2009-09-11 11:56:53 // 70788
Ez tiszta Massa ...
Fisico meg ingyé megkapja a Schuberthes bukót. Jó helyre szerződött:)
Fisico meg ingyé megkapja a Schuberthes bukót. Jó helyre szerződött:)
Satti2009-09-11 11:54:13 // 70787
Szőke vagyok, mit vársz tőlem? :-)))
Ferko2009-09-11 11:37:30 // 70786
Ejjjj, de gonosz vagy. :-))))
Már már majdnem tuskó :-SSSSSS
Már már majdnem tuskó :-SSSSSS
Satti2009-09-11 11:13:27 // 70785
Másként hogy adna olyan tanácsokat, hogy száraz aszfaltra esőgumit?? :-)))
Ferke2009-09-11 11:06:39 // 70784
(Akarom mondani: "Sumi kirakatember?:))" )
Ferke2009-09-11 11:06:16 // 70783
Sumi nem kirakatember?:)) Nofene, ennyire betett ez az egy Kimi-győzelem idén??:DDD Inkább a gatyát fel kéne köttetni vele, mert Massa vissza fog jönni, és megint under pressure lesz:D
Kazes☻2009-09-11 11:02:39 // 70782
Akkor már indulhatsz is Domi helyére vagy Monti mellé. :)))
Satti2009-09-11 10:57:18 // 70781
Ja, majd elfelejettem. :-)) Schumi marad kirakatreklámembernek, tanácsadóskodni, meg píárkodni, oszt ennyi. :-))
Satti2009-09-11 10:56:11 // 70780
Badoer mehet a levesbe, Gene és Fisca marad tesztelni, Kimi marad még legalább egy évet versenyezni, Massa még kérdéses, Alonso meg 2011-től jőhet, vagy akkor lehet már ott jövőre, ha esetleg Massa mégsem térhetne még vissza.
mesa2009-09-11 09:53:41 // 70779
a Ferrari 2010-re megszerezte Giancarlo Fisichellát, az olasz a maga 36 évével semmiképpen sem a jövő reménységének számít
Fú, ezt a gonoszkodást elolvasná Fisico, biztos leverné a veséjét! :DD
Fú, ezt a gonoszkodást elolvasná Fisico, biztos leverné a veséjét! :DD
Xixo2009-09-11 03:23:03 // 70778
5 évig lesz főszponzor a Santander (vagy tovább :)) )
Xixo2009-09-11 03:21:28 // 70777
A Ferka megtartaná Sumit, meg Fiszkót és Badoert meg Genét És persze Rajt meg Massát meg ugye talán Alfonzót... :))
Xixo2009-09-11 03:19:30 // 70776
Kazes☻2009-09-10 22:18:30 // 70775
Okés, de azért még addig is, nem?! :)))
Tom122009-09-10 22:13:45 // 70774
10 év múlva ugyanitt.;-))
Tom122009-09-10 22:11:22 // 70773
Most már mindegy.:-) Nekem is pihennem kell, úgy látszik.:-)
Grando2009-09-10 22:03:27 // 70772
Ehhh, persze, hogy nem. De most van egy rahedli más dolog, ami nehézzé teszi. Nemcsak szellemileg, hanem fizikailag is. Egy mai pilóta valszeg összecsomagolna egy akkorit, ami a kondit illeti. :DD ;))))
Másrészt pedig végső soron az akkori autókból fejlődtek ki a mostaniak, az akkori pilóták fejlesztették őket, és így tovább. Persze ma nem ugyanazok ülnek az autókban, de a törekvés egy és ugyanaz, egymásnak adták át a stafétát közvetve vagy közvetlenül.
Szóval jó volt az is, meg ez is jó, csak más. Főleg ha élvezni is tudjuk, és nem a 10 évesek szintjén nézzük-kommentáljuk, mint egynémely f1-lapon ez történik (meg itt is néha). ;))))
Na persze a szabályokkal valóban lassan megfojtják az egészet, nem véletlenül tömörülnek a csapatok is szervezetbe.
Néztem a 94-es silverstone-i futamot. Egy V10-es retyó, egy V8-as ford és egy V12-es Ferrari egymás után. Na ja... Most meg az utsó szögig minden leírva, megszabva.
De ennek ellenére sztem ugyanúgy nosztalgiával tekintünk majd vissza ezekre az évekre is 10-15 év múlva. ;)))
Másrészt pedig végső soron az akkori autókból fejlődtek ki a mostaniak, az akkori pilóták fejlesztették őket, és így tovább. Persze ma nem ugyanazok ülnek az autókban, de a törekvés egy és ugyanaz, egymásnak adták át a stafétát közvetve vagy közvetlenül.
Szóval jó volt az is, meg ez is jó, csak más. Főleg ha élvezni is tudjuk, és nem a 10 évesek szintjén nézzük-kommentáljuk, mint egynémely f1-lapon ez történik (meg itt is néha). ;))))
Na persze a szabályokkal valóban lassan megfojtják az egészet, nem véletlenül tömörülnek a csapatok is szervezetbe.
Néztem a 94-es silverstone-i futamot. Egy V10-es retyó, egy V8-as ford és egy V12-es Ferrari egymás után. Na ja... Most meg az utsó szögig minden leírva, megszabva.
De ennek ellenére sztem ugyanúgy nosztalgiával tekintünk majd vissza ezekre az évekre is 10-15 év múlva. ;)))
Kazes☻2009-09-10 21:51:35 // 70771
Klassz és ha akarjuk nézhetjük kicsit magyarosnak is. :)))
Online tag
1
Vendég1
638
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Giulia
- Forma-1
- A Stellantis menedzsmen...
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Hevesi huszárok
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10