Selmak2010-09-27 19:34:28 // 89942
Sajna az idén a légüres térben üres tankkal mért köridők és szélárnyékos telitankos köszönő viszonyban sincs egymással, súlyosbítva a mezőny leggyengébb motorjával.
Selmak2010-09-27 19:31:43 // 89941
Én inkább "a jaj de sok volt tegnap a vodka és de hasogat a fejem" érzést olvasom ki belőlle.
Kriszo2010-09-27 19:30:35 // 89940
Elvette mert Kubica elfért mellette nem úgy mint Hamilton Webber mellett..Amúgy nem értem miért vagy felháborodva..Marhára nem az első ilyen balesete volt idén...MIt csinálhatott volna Webber??Fékez a kanyar előtt ha látja hogy nem fér el..Egyáltalán nem volt Kamikaze akcio Hamiltontól ezt ott és akkor meg kellett próbálni, ráadásul amikor befordult ő egyáltalán nem látta hol van Webber nem IFA tükrei vannak..És ha már szóba hoztad Alonsot, a Redbullnak egy olyan autója van amiből az idény elején ha jól emlékszem 12 időmérőből 11-et megnyertek.Egy Alonso kvalitású pilóta már rég vb lenne azzal az autóval, láttad Butonnak is sikerült tavaly beosztania az előnyét...
Tom122010-09-27 19:30:08 // 89939
szasza(SW)2010-09-27 19:24:55 // 89938
Szerintem is egyértelmű,hogy Webber volt a hunyó.El kellet volna engednie bőven előrébb volt.Máskor 1-2 centi miatt már kijelentik,hogy előrébb volt a másik.A múltkorinál,ha nem Hemi kereke törik hanem Massa-é akkor tuti megbüntették volna Hemit.A bírákról meg annyit,hogy Sumi simán torpedózott és azért se lett bünti!?Nem akarok vitázni,de remélem egyik Bull se lesz vb mert sportszerüség az one náluk,akkor inkább legyen Alonso,ha nem lehet B.öcsém:)
Selmak2010-09-27 19:08:27 // 89935
Alonso tudott egy utolsó nagyot villantani az esélytelenek nyugalmával, nem több, de reménykedjetek. Csak nagyon bilibe lóg a kezetek.
Selmak2010-09-27 19:05:26 // 89934
Mivel elektro-pneumatikus szelepekről van szó, elég nehéz lenne a vezérlés módosításának tilalmát bevezetni, lévén hogy a motorvezérlő szoftver végzi, nem pedig mechanika.
Blade2010-09-27 19:01:15 // 89933
Nahát, megtaláltam Satti kedvenc videóját... Megtekintése nem rajongóknak veszélyes!:))
Tom122010-09-27 18:55:47 // 89932
Á, neeem, ennyi: 89931 h.sz. ;-)
Mondja már meg nekem valaki, hogy miért tud némelyikünk olyan embert gyűlölni /pl. Alonso, Webber - a két "ügyeletes feketepéter" :-)/, akivel az életben soha nem találkozott személyesen és lehet, hogy , ha ismerné, talán a legjobb haverok lennének?
Nem Neked szólt, csak "költői kérdés" volt.;-)
Mondja már meg nekem valaki, hogy miért tud némelyikünk olyan embert gyűlölni /pl. Alonso, Webber - a két "ügyeletes feketepéter" :-)/, akivel az életben soha nem találkozott személyesen és lehet, hogy , ha ismerné, talán a legjobb haverok lennének?
Nem Neked szólt, csak "költői kérdés" volt.;-)
Tom122010-09-27 18:47:36 // 89931
Nem, mintha különösebben érdekelne ez a Webber / Hamilton eset, de jó, akkor játsszuk azt, hogy Te vagy Hamilton, én meg Webber ügyvédje és aki "nyer", az képviselheti az FIA előtt a Ferrarit a következő csapatutasításos balhé tárgyalásán.;-)
Szóval, azt azért nem mondanám, hogy "egyértelműen Webber a hibás". Van itt 3 kép, ami más így kimerevítve, meg más, mikor a másodperc töredéke alatt játszódik le.
Szerinted az "vert helyzet", ha egy versenyző félre téve a józan eszét, berobban egy kanyarban egy másik elé olyan sebességgel, mintha csak egyedül körözne a pályán, teljesen figyelmen kívül hagyva azt, hogy éppen előz és az ellenfélnek is el kéne valahol férnie?
Ezek a képek pont azon a szakaszon készültek, ahol már mindketten fékeztek, csak Webber talán nagyobb féket nyomott, mert látta, hogy Lajos "vehemens manővere" megin előre halálra van ítélve, mert neki kanyarodásra talán fél méteres rést hagyott? Egyszerűen bezárta előtte az ajtót /hogy Palik szavaival éljek :-)/ , ami van annyira "unfair" dolog, mint valakinek a saját ívén tartani az autót, ha hátulról támadják. Szerintem Hamilton se gondolta komolyan, hogy Webber majd udvariasan félreáll, mert jön Lajos - vitéz és maga elé fogja tessékelni... Olyan minden mindegy alapon, "bele a közepébe" stílusban rontott Webberre jobbról és semmi más nem történt, csak demonstrálta az "Isten nem ver bottal" közmondás lényegét. Szerintem ezért is nem büntették Webbert. /Úgy látszik a versenybírák is a fejükre estek.../
Egy példa: Mondjuk, elkezdesz előzni egy másik autót, de tudod, hogy a következő kanyart olyan sebességgel, amivel haladsz, csak max. Te egyedül fogod tudni bevenni, mert 2 autó nem fér el, erre mit csinálsz? Elvárod a másiktól, hogy majd csak fékez, vagy "mindketten megdöglünk", vagy visszaveszel és a kanyar után újra próbálkozol? Legalább "okos enged" alapon hagyhatta volna a "nagy finálét", mondjuk 1 - 2 kanyarral későbbre, de nem, ő nem volt "okos", ő fejjel ment a falnak, meg is lett az eredménye.
Ahogy itt olvasgatok, egy ideje már megfogalmazódott bennem, hogy egy nagy baj van, ami sokszor vitát pattant ki, hogy mindenki minden mozzanatot csak a számára kedvesebb versenyző szempontjából néz és ítél meg. Képzeld magad pl. Webber helyébe. Fékeztél volna, ha Te vezeted a VB-i pontversenyt egyszer csak jön Lajos, a lassan már hagyományos "dodzsem" módszerével és le akar törölni a pályáról? Pontosabban. Fékeztek, mindketten, de lehet, hogy mire észrevette, hogy mellette van, akkorra már késő volt ahhoz, hogy úgy lelassuljon, hogy Hamilton még be is férjen elé...
"Hamilton joggal várta el, hogy Webber a poros ívről ne akarja keresztezni"
Én nem tudok ilyen szabályról vagy valamiről lemaradtam?
...és miért pont kívülről akarta megelőzni? Nem egy lekörözött versenyző volt, aki körönként 1 mp-el gyengébb időket fut, sőt, még azokat sem így "illik" megelőzni. Tegnap, aki példásan előzött a külső íven, úgy hogy senkit nem veszélyeztetett, az egyedül Kubica volt, ő miért tudott annyi helyet hagyni, hogy elférjen az ellenfele is? Talán, mert profibb, mint "kelekótya barátunk"...
Egyébként meg mi nézők, meg csak lemaradtunk egy jó kis "csetepatéról", mert, ha Webber korábban is fékezett volna és Hami elmegy mellette, vagy elkapkodta volna később /Hami/, vagy Webber visszavette volna a pozícióját, vagy hasonlóan összeakadtak volna, mint most, csak a pálya egy másik részén, de, hogy mindketten célba értek volna, az szinte kitzárt lett volna...;-))
Szóval, azt azért nem mondanám, hogy "egyértelműen Webber a hibás". Van itt 3 kép, ami más így kimerevítve, meg más, mikor a másodperc töredéke alatt játszódik le.
Szerinted az "vert helyzet", ha egy versenyző félre téve a józan eszét, berobban egy kanyarban egy másik elé olyan sebességgel, mintha csak egyedül körözne a pályán, teljesen figyelmen kívül hagyva azt, hogy éppen előz és az ellenfélnek is el kéne valahol férnie?
Ezek a képek pont azon a szakaszon készültek, ahol már mindketten fékeztek, csak Webber talán nagyobb féket nyomott, mert látta, hogy Lajos "vehemens manővere" megin előre halálra van ítélve, mert neki kanyarodásra talán fél méteres rést hagyott? Egyszerűen bezárta előtte az ajtót /hogy Palik szavaival éljek :-)/ , ami van annyira "unfair" dolog, mint valakinek a saját ívén tartani az autót, ha hátulról támadják. Szerintem Hamilton se gondolta komolyan, hogy Webber majd udvariasan félreáll, mert jön Lajos - vitéz és maga elé fogja tessékelni... Olyan minden mindegy alapon, "bele a közepébe" stílusban rontott Webberre jobbról és semmi más nem történt, csak demonstrálta az "Isten nem ver bottal" közmondás lényegét. Szerintem ezért is nem büntették Webbert. /Úgy látszik a versenybírák is a fejükre estek.../
Egy példa: Mondjuk, elkezdesz előzni egy másik autót, de tudod, hogy a következő kanyart olyan sebességgel, amivel haladsz, csak max. Te egyedül fogod tudni bevenni, mert 2 autó nem fér el, erre mit csinálsz? Elvárod a másiktól, hogy majd csak fékez, vagy "mindketten megdöglünk", vagy visszaveszel és a kanyar után újra próbálkozol? Legalább "okos enged" alapon hagyhatta volna a "nagy finálét", mondjuk 1 - 2 kanyarral későbbre, de nem, ő nem volt "okos", ő fejjel ment a falnak, meg is lett az eredménye.
Ahogy itt olvasgatok, egy ideje már megfogalmazódott bennem, hogy egy nagy baj van, ami sokszor vitát pattant ki, hogy mindenki minden mozzanatot csak a számára kedvesebb versenyző szempontjából néz és ítél meg. Képzeld magad pl. Webber helyébe. Fékeztél volna, ha Te vezeted a VB-i pontversenyt egyszer csak jön Lajos, a lassan már hagyományos "dodzsem" módszerével és le akar törölni a pályáról? Pontosabban. Fékeztek, mindketten, de lehet, hogy mire észrevette, hogy mellette van, akkorra már késő volt ahhoz, hogy úgy lelassuljon, hogy Hamilton még be is férjen elé...
"Hamilton joggal várta el, hogy Webber a poros ívről ne akarja keresztezni"
Én nem tudok ilyen szabályról vagy valamiről lemaradtam?
...és miért pont kívülről akarta megelőzni? Nem egy lekörözött versenyző volt, aki körönként 1 mp-el gyengébb időket fut, sőt, még azokat sem így "illik" megelőzni. Tegnap, aki példásan előzött a külső íven, úgy hogy senkit nem veszélyeztetett, az egyedül Kubica volt, ő miért tudott annyi helyet hagyni, hogy elférjen az ellenfele is? Talán, mert profibb, mint "kelekótya barátunk"...
Egyébként meg mi nézők, meg csak lemaradtunk egy jó kis "csetepatéról", mert, ha Webber korábban is fékezett volna és Hami elmegy mellette, vagy elkapkodta volna később /Hami/, vagy Webber visszavette volna a pozícióját, vagy hasonlóan összeakadtak volna, mint most, csak a pálya egy másik részén, de, hogy mindketten célba értek volna, az szinte kitzárt lett volna...;-))
Buksi2010-09-27 15:29:01 // 89929
Teljesen egyetértek veled! :-)
mesa2010-09-27 15:28:43 // 89928
Ezt sem én tételezem fel, te reménykedsz dolgokban.
mesa2010-09-27 15:25:48 // 89927
A szelepek vezérlésének módosításról szó sem volt, az minden csapatnál tltott. A vezérlés könnyen meghibásodó elemének cseréjéről viszont igen. Nem én keverem a dolgokat! :))
Selmak2010-09-27 14:57:45 // 89926
Mint ahogy az is feltevés, hogy nem lesz 10 helyes rajtbüntije vagy feladott versenye ferkának és minden versenyen a redbullok előtt végez.
Selmak2010-09-27 14:56:08 // 89925
Hogy arcodra fagyjon mosoly. A vezérlésből elszivárgó sűrített levegő (mert nincsenek rugói, hanem pneumatikus) okozta Alonso és Massa motorjainak meghibásodását az év elején, a FIA a már meghibásodott és már használatba vett motorokon nem engedélyezte szelepvezérlés módosítását, csak az érintetleneken. Év elején elszállt 2-3 motor per ferka ezen módon.
mesa2010-09-27 14:35:10 // 89924
"hány leggyorsabb köre volt Vettelnek? Úgy hogy első etapban meg eleve sérült abronccsal versenyzett, mert nem az időmérőn megcsípte a falat."
ÉS ez sze3rinhted kit érdekel? Vezetett volna hiba nélkül
A verseny végén pedig csak egy leggyorsabb kör van,az pedig Alonso neve mellett áll, innen kezdve az összes állításod feltevés
Remélem érted, hogy leggyorsabból csak egy lehet. Érted, ugye? 1. Azaz egy.
ÉS ez sze3rinhted kit érdekel? Vezetett volna hiba nélkül
A verseny végén pedig csak egy leggyorsabb kör van,az pedig Alonso neve mellett áll, innen kezdve az összes állításod feltevés
Remélem érted, hogy leggyorsabból csak egy lehet. Érted, ugye? 1. Azaz egy.
mesa2010-09-27 14:31:51 // 89923
"A Bahreini motor kuka, mert azon nem lehetett szelepvezérlést módosítani."
Szelepvezérlés-módosítós F1-es motor? Húha. Miket tudsz te!

Szelepvezérlés-módosítós F1-es motor? Húha. Miket tudsz te!

Atesz19872010-09-27 12:02:23 // 89922
Szerintem egyértelműen Webber a hibás, bár Hami is erőszakos volt, de Ő volt az ideális íven, ráadásul előrébb is volt. Webber vert helyzetben volt, még is ott akartelfordulni, ahol nem volt hely.
Itt már látszik, hogy Hamilton melyik íven fog elfordulni, Webbernek fékeznie kellett volna:

Itt már tisztán látszik, hogy egyedül Webber kerülhetné el a koccanást, az autója orra még is Hami pályáját keresztező irányba áll. Meg sem próbált elférni.

Itt is még lett volna sansza menteni a helyzetet, ha a kerékvetőre húzza az autót... Webber csak azért is, szándékosan neki ment Haminek...

Hamilton joggal várta el, hogy Webber a poros ívről ne akarja keresztezni az előrébb és helyzeti előnyben lévő, ideális íven forduló pilóta útját. Webbernek fékeznie kellett volna, és beállni Hamilton mögé.
Itt már látszik, hogy Hamilton melyik íven fog elfordulni, Webbernek fékeznie kellett volna:

Itt már tisztán látszik, hogy egyedül Webber kerülhetné el a koccanást, az autója orra még is Hami pályáját keresztező irányba áll. Meg sem próbált elférni.

Itt is még lett volna sansza menteni a helyzetet, ha a kerékvetőre húzza az autót... Webber csak azért is, szándékosan neki ment Haminek...

Hamilton joggal várta el, hogy Webber a poros ívről ne akarja keresztezni az előrébb és helyzeti előnyben lévő, ideális íven forduló pilóta útját. Webbernek fékeznie kellett volna, és beállni Hamilton mögé.
Selmak2010-09-27 11:48:56 // 89921
A Bahreini motor kuka, mert azon nem lehetett szelepvezérlést módosítani.
Xixo2010-09-27 11:23:08 // 89920
Hát szerintem azért sokkal előrébb volt már Hemi (akármennyireseszeretem). :) Webbernek meg ez idén már sokadik ilyen húzása volt....
Arra meg a két Redbullás a legjobb példa, hogy aki keveset hibázik az lesz a VB. Mert nekik már rág annak kellene lenniük. Szegény Nyúji biztos veri a fejét a falba, hogy hiába tervezett ilyen gyors autót, ha nincs bele normális pilóta.... :)
Arra meg a két Redbullás a legjobb példa, hogy aki keveset hibázik az lesz a VB. Mert nekik már rág annak kellene lenniük. Szegény Nyúji biztos veri a fejét a falba, hogy hiába tervezett ilyen gyors autót, ha nincs bele normális pilóta.... :)
Xixo2010-09-27 11:18:57 // 89919
Keress azért rá a motorstatisztikára....
Xixo2010-09-27 11:15:12 // 89918
Egy autónyival volt legalább Webber előtt, csak az okos ausztrál megint hozta a formáját, hogy őt akkor se fogják megelőzni, mert bemegy belülre és majd ott fékez rövidebbet, csak ez megint nem sikerült neki...
Ha meg egy szinten vagyunk a Redbullal, akkor csak elfogyott az előnye, nem? :)) Mert mintha kicsit mindenki előtt jártak volna úgy egy másodperccel, de lehet rosszul emlékszem...
Ez a motoros baromság meg csak a mi remek kommentátorainkat foglalkoztatja. Van még 1db motor egy futamnyi és 1db két futamnyi kilométerrel + ott van még a bahreinben kicserélt darab is. A többieknek mennyivel van több? Jobb esetben egy vacsiúj...
Ha meg egy szinten vagyunk a Redbullal, akkor csak elfogyott az előnye, nem? :)) Mert mintha kicsit mindenki előtt jártak volna úgy egy másodperccel, de lehet rosszul emlékszem...
Ez a motoros baromság meg csak a mi remek kommentátorainkat foglalkoztatja. Van még 1db motor egy futamnyi és 1db két futamnyi kilométerrel + ott van még a bahreinben kicserélt darab is. A többieknek mennyivel van több? Jobb esetben egy vacsiúj...
Selmak2010-09-27 10:14:59 // 89917
Lehetőleg az első helyért.
Tom122010-09-27 10:04:14 // 89916
Minden futamon lehetne legalább egy ilyen akció.:-)
Selmak2010-09-27 10:04:10 // 89915
Jaja, Kubica volt a csúcspontja versenynek. Sajna ezekkel az elkefélt aerodinamikájú autókkal sajna nem nagyon lehet ilyet bemutatni normál körülmények között, na meg olyat se mint amikor Kimi a motorcsere miatti 10 helyes rajtbünti után legázolja a mezőnyt és megnyeri a futamot. Alonso is ezért van szar helyzetben mert ha motorcsere miatt bekerül a húsdarálóba, nehezen jut előre, plusz még ki is lökhetik.
Tom122010-09-27 10:02:45 // 89914
Ez az a szabály, amin folyamatosan változtatgatnak...:-))
Selmak2010-09-27 10:01:00 // 89913
Tavaly valóban úgy volt, és akkor a kommentátor feliratban meg is jelent hogy a lekörözött versenyzők megelőzhetik a SCt. Idén nem nagyon láttam még ilyen feliratot.
Diny2010-09-27 10:00:46 // 89912
Kubica "elborult agyú küzdelme" az esti futam egyik legkellemesebb néhány perce volt. Schumi jutott eszembe a visszavonulása előtti utolsó nagydíján, a brazilon, ahol leeresztett rolóval végigment mindenkin keresztül.
Élmény volt nézni azt is, és ezt is.
Nagyon jó verseny volt!
Élmény volt nézni azt is, és ezt is.
Nagyon jó verseny volt!
Tom122010-09-27 09:59:18 // 89911
Mondjuk, ez a SC-s dolog tényleg elég zavaros...
Tom122010-09-27 09:58:17 // 89910
Kábé...:-)
pb_2010-09-27 09:55:25 // 89909
Én azt nM értM, hogy az SCnél, miért nM az a sorrNd áll össze, ami a valós? NM úgy van a szabály, hogy töltLéknek + kLl Lőznie az SCt?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-27 09:52:48 // 89908
pont fél métert sem :)
Selmak2010-09-27 09:52:34 // 89907
HA gyorsabbak lesznek, HA befejezik. Túl sok a HA.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-27 09:50:46 // 89906
az F1-ben a lófüttyök döntenek s ez a Ferkának pont elég ha a maradék 4 futamon is csak ennyivel gyorsabbak...
Tom122010-09-27 09:47:28 // 89905
Ja, egyébként az egészben a "ludas" di Grassi volt, igazából neki kellett volna "nagyvonalúan" /köze nincs a VB címhez/ elengedni őket még az egyenesben, de nyomta, mint süket a csengőt...:-)
Selmak2010-09-27 09:45:38 // 89904
3 sec lófütyi, egy elrontott kanyarral oda azon a pályán, viszont 1-2 s-belül már komoly tapadási problémák lépnek fel az üldözőnél, hála annak hogy az idén se dobták ki a kettős fedelű diffuzort, Webber is akkor tudott előzni mikor valaki elrontotta előtte a kanyart. Kubica más eset volt mert új gumin és "elborult" aggyal jelentősen gyorsabb volt az előtte lévőknél. McLarenek is 2-4 sec hézagra álltak be egymás mögött, vajon miért?
Tom122010-09-27 09:44:13 // 89903
Szerintem is.:-) ITT jól látszik, hogy Hami mennyi "helyet" hagyott Webbernek és fordítva, egyébként a bemondó is rögtön mondta, hogy "normale rennunfall" - síma versenybaleset, Hami egyszerűen kiütötte magát - de Webber volt a hibás, minek volt ott...;-)))
...csak, hogy a káposzta is megmaradjon, meg a kecske is jóllakjon...:-))
...csak, hogy a káposzta is megmaradjon, meg a kecske is jóllakjon...:-))
Atesz19872010-09-27 09:31:47 // 89902
Bár Én elfogult vagyok, mert Webbert sokkal jobban rühellem, mint Hamit.
Atesz19872010-09-27 09:29:58 // 89901
Szerintem meg Webber eleve el sem tudott volna fordulni, ha nincs ott Hami, hogy a pályán tartsa. Hami simán hagyott egy autónyi helyet maga mellett, de Webber eleve olyan szögben ért a kanyarba, hogy Haminek esélye se legyen. Webbernek fékeznie kellett volna, és Lajos ívét választani -csak eggyel beljebb-, ahelyett hogy szándékosan, vagy csak az elborult agya miatt olyan kanyarívet választ, ami egyértelműen keresztezi Lajos útját. És nem ez volt az első eset, mikor ilyet csinál... Olyan nincs, hogy valakinek kiütik a hátsó kerekét, és Ő a hibás...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-27 09:21:56 // 89900
mégis az első SC előtt elmaradt 3mp...a második után is elmaradt...akkor hányas a kabát?
Tom122010-09-27 09:17:54 // 89899
A Hami / Webber dologban egyetértek, sőt, nem csak én, szerintem azért nem osztottak ki büntetést sem. Webber nem lökte meg szándékosan, ezt lehetett látni, Hami meg /még mindig - vagy megint?/ túl forrófejű volt és elkapkodta, volt még jópár kör hátra, lett volna ideje támadni...
De: "az edzésen meg kellett Vettel hibája Alonso polejához"
Azért Alonso köre sem volt olyan tiszta, ezen a pályán talán nem is létezik hibátlan kör, meg egyébként is a F1-ben az lehet bajnok, aki minél kevesebbet hibázik.;-)
De: "az edzésen meg kellett Vettel hibája Alonso polejához"
Azért Alonso köre sem volt olyan tiszta, ezen a pályán talán nem is létezik hibátlan kör, meg egyébként is a F1-ben az lehet bajnok, aki minél kevesebbet hibázik.;-)
Selmak2010-09-27 09:09:55 // 89898
Nyomát se tudta volna szagolni? Aha, hány leggyorsabb köre volt Vettelnek? Úgy hogy első etapban meg eleve sérült abronccsal versenyzett, mert nem az időmérőn megcsípte a falat.
mesa2010-09-27 09:01:38 // 89897
De ennek mi köze a tegnapi futamhoz, ahol a nyomát sem tudták volna szagolni, ha nincs SC ? :))
Te semminek nem tudsz azonnal örülni? :D
Te semminek nem tudsz azonnal örülni? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-27 08:47:51 // 89896
jah a Redbulások meg torpedóznak majd legközelebb nem lesz szerencséjük...
Selmak2010-09-27 08:40:13 // 89895
Vettelnek még van 2 intakt motorja, Alonsonak meg 3 döglött és 5 használt ki tudja milyen állapotban lévő.
mesa2010-09-27 08:34:23 // 89894
"Hát" - hogy Czollner gazdag szókincsével éljek, erősen valószínű, hogy a hajlékony szárny nélkül az életben utol nem éri Alonsot, ha nincsenek a SC fázisok, mivel a spanyol minden körben három tizedet adott neki
A végén pedig egyértelmű, hogy visszavett, hadd zörgesse szét a lelkes fiatal német a még működőképes motorját maximális fordulatszámon :D
A végén pedig egyértelmű, hogy visszavett, hadd zörgesse szét a lelkes fiatal német a még működőképes motorját maximális fordulatszámon :D
Selmak2010-09-27 08:29:45 // 89893
Persze, azért adogatták egymásnak a leggyorsabb köröket, mert nem tudta volna utolérni biztonsági autó nélkül, meg azért maradtak le fényévekre a McLarenek.