GT Ɨ|ѯ2011-04-16 14:08:58 // 95464
holnaíp lehet ki is kapcsolom pár kör után a tv-t:PP
Tom122011-04-16 10:49:44 // 95463
Szerintem Domenicali valami Berlusconi rokon lehet, vagy nem is tudom, hogy miért nem rakta már ki /évekkel ezelőtt/...
Tom122011-04-16 10:43:33 // 95462
Egy - két gondolat a mai időmérővel kapcsolatban:
A Ferrari semmit nem fejlődött, de ezt be is jelentették, tehát nem meglepő. Jelenleg a Red Bull és McLaren után a 3. legjobb F1-es autó, ami nekünk /már akinek :-)/ nagyon kevés...
/Na, jó, ma Rosberg is odakeveredett, de ez nem lesz hosszú távú jelenség szerintem./
Schumacher nagy lángon ég tovább, de sajnos a szó negatív értelmében, kíváncsi vagyok, meddig bírja még ezt az "alázást"? :-/
Az überigazságos Red Bullnál meg kibontakozóban van egy oltári nagy balhé, amit már az első két futam után is megjegyeztem. A tavalyi évből tanulva /csapaton belüli kakaskodások/ szerintem idén azt a stratégiát választották, hogy rögtön az év elején elvágják Webber reményeit, aztán talán majd jópár elvesztegetett futam után csodálatos módon megtalálják a titikzatos hibát az autóján és "érd utol, ha tudod" alapon útjára engedik. Szép... :-/ Ausztráliában még betudhattuk a különbséget a véletlennek, vagy, hogy Webber nem aludta ki magát, Malajziában már érdekesebb volt az egész, de ez, hogy még a Q2-be sem jutott be "ugyanazzal" az autóval, amivel Vettel akkor veri sz@rrá a mezőnyt, mikor éppen ő akarja, ez már kicsit erős. ...és ne jöjjön senki azzal, hogy Webber elfelejtett autót vezetni, kiöregedett, meg Vettel ennyivel nagyobb "klasszis", mert ilyen vélemény ezek után igencsak korlátolt világnézetre vall. Egyébként az ilyen csapatsorrend "rendezgetés" már a legelején sokkal alattomosabb, mintha rászóltak volna a fülére, hogy "Vettel gyorsabb nálad, értetted az üzenetet?"
Mindegy, majd meglátjuk /vagy nem/, hogy alakul, minden esetre, Webber is kezdi felfogni a témát, a német RTL-en egyébként csak valami gumi problémákat emlegetett, meg, hogy a csapat most fogja kielemezni, hogy mi történhetett... Hajrá, Horner! :-)
Egyébként, meg, ha összehasonlítom a Ferrari és a Red Bull belső kamerás felvételeit, akkor sajnos egyelőre egyértelmű, hogy a nyomába sem ér, mert a Ferrarival annyival többet kell "harcolni" /korrigálni/, hogy a kör végére kijön egy szép kövér hátrány... Szóval még bőven van mit dolgozni az ügyön.
A Ferrari semmit nem fejlődött, de ezt be is jelentették, tehát nem meglepő. Jelenleg a Red Bull és McLaren után a 3. legjobb F1-es autó, ami nekünk /már akinek :-)/ nagyon kevés...
/Na, jó, ma Rosberg is odakeveredett, de ez nem lesz hosszú távú jelenség szerintem./
Schumacher nagy lángon ég tovább, de sajnos a szó negatív értelmében, kíváncsi vagyok, meddig bírja még ezt az "alázást"? :-/
Az überigazságos Red Bullnál meg kibontakozóban van egy oltári nagy balhé, amit már az első két futam után is megjegyeztem. A tavalyi évből tanulva /csapaton belüli kakaskodások/ szerintem idén azt a stratégiát választották, hogy rögtön az év elején elvágják Webber reményeit, aztán talán majd jópár elvesztegetett futam után csodálatos módon megtalálják a titikzatos hibát az autóján és "érd utol, ha tudod" alapon útjára engedik. Szép... :-/ Ausztráliában még betudhattuk a különbséget a véletlennek, vagy, hogy Webber nem aludta ki magát, Malajziában már érdekesebb volt az egész, de ez, hogy még a Q2-be sem jutott be "ugyanazzal" az autóval, amivel Vettel akkor veri sz@rrá a mezőnyt, mikor éppen ő akarja, ez már kicsit erős. ...és ne jöjjön senki azzal, hogy Webber elfelejtett autót vezetni, kiöregedett, meg Vettel ennyivel nagyobb "klasszis", mert ilyen vélemény ezek után igencsak korlátolt világnézetre vall. Egyébként az ilyen csapatsorrend "rendezgetés" már a legelején sokkal alattomosabb, mintha rászóltak volna a fülére, hogy "Vettel gyorsabb nálad, értetted az üzenetet?"
Mindegy, majd meglátjuk /vagy nem/, hogy alakul, minden esetre, Webber is kezdi felfogni a témát, a német RTL-en egyébként csak valami gumi problémákat emlegetett, meg, hogy a csapat most fogja kielemezni, hogy mi történhetett... Hajrá, Horner! :-)
Egyébként, meg, ha összehasonlítom a Ferrari és a Red Bull belső kamerás felvételeit, akkor sajnos egyelőre egyértelmű, hogy a nyomába sem ér, mert a Ferrarival annyival többet kell "harcolni" /korrigálni/, hogy a kör végére kijön egy szép kövér hátrány... Szóval még bőven van mit dolgozni az ügyön.
Satti2011-04-16 10:17:33 // 95461
A Red Bull is jó, de Vettel nagyon ott van fejben, ez most is látszott, akkor megy nyerőt, pont amikor kell.
LacUS2011-04-16 09:44:24 // 95460
Hát ez csodálatos... ez elég szomorú jövőt fest. Ez a törökországi versenyre készülünk, meg már nevetséges. Csak azt nem értem, hogy Montezuzmo miért nem keménykedik házon belül. Viszont Vettel nem egyszerű :)
Youri2011-04-16 09:40:30 // 95459
"Szétizgultam " magam...... :-(
GT Ɨ|ѯ2011-04-16 09:39:08 // 95458
Kezd abszolút dögunalomba fulladni az egész cirkusz....PP
Vikking 3112011-04-16 09:27:33 // 95457
De Rosberg...? Nemááá :D
GT Ɨ|ѯ2011-04-16 08:21:05 // 95456
Webber kuka:-))))))
GT Ɨ|ѯ2011-04-16 08:14:07 // 95455
'reggelt!
jó szurkolást:-)
bár nem nagyon van mihez:-(
jó szurkolást:-)
bár nem nagyon van mihez:-(
GT Ɨ|ѯ2011-04-15 19:53:28 // 95454
ha meg nem áll a merdzsó....:-)))))))9
Tom122011-04-15 17:18:42 // 95453
Ehhez értenek /sajnos/, vagy úgy is mondhatnám, hogy a fejétől bűzlik a hal /Costa - Domenicali/.
Nem tudom, miért nem találnak már alkalmasabb embereket...
Nem tudom, miért nem találnak már alkalmasabb embereket...
Satti2011-04-15 15:04:53 // 95452
Az a baj, hogy ezek a Ferrarinál sosem arra koncentrálnak mostanában, amire kellene, csak az állandó magyarázkodás megy. klikk
Ferke2011-04-15 09:23:47 // 95451
Most örülni kell, hogy nem húzott még el 2mp előnnyel a redbull??:)
Ferke2011-04-15 08:33:08 // 95450
Nézi valaki a lájvtájmingot? Massa végre futott egy normális kört!:)
Buksi2011-04-14 21:12:08 // 95449
A kis hamis! :-)))
Kazes☻2011-04-14 21:08:22 // 95448
Kazes☻2011-04-14 21:06:30 // 95447
Buksi2011-04-14 20:48:53 // 95446
Hajrá Schumi!!!!! :-))
Whiteskull2011-04-14 19:32:26 // 95445
Hajrá Schumi! :)))
Hétvégén lenyomta Rosberget, most talán dobogó közelébe is ér! :))))))))))
Hétvégén lenyomta Rosberget, most talán dobogó közelébe is ér! :))))))))))
mesa2011-04-14 16:24:37 // 95444
Ez milyen hülyeség :D
A Ferrarinak 3 szélcsatornája van. Biztos Kölnbe kellett menniük, ahol tök máshogy fújja a szelet a ventilátor... Másra nem lehet gondolni, hiszen az értékek kielemzésére a saját számítógépes rendszerüket használják, akár Maranelloban, online
De hát a firkászoknak valamivel kell keresni a pénzt :)
A Ferrarinak 3 szélcsatornája van. Biztos Kölnbe kellett menniük, ahol tök máshogy fújja a szelet a ventilátor... Másra nem lehet gondolni, hiszen az értékek kielemzésére a saját számítógépes rendszerüket használják, akár Maranelloban, online
De hát a firkászoknak valamivel kell keresni a pénzt :)
Ferke2011-04-14 15:22:07 // 95443
Az időbüntit jól megoldották a lasszóval:))
Satti2011-04-14 13:10:11 // 95442
A kerékcserék a legjobbak. :))
Tommi2011-04-14 12:41:13 // 95441
Gerion2011-04-14 11:11:03 // 95440
Szerintem sajnos lehet igaz, de ez nem feltétlenül a szélcsatorna hibája, hanem az adatok között eltévedő mérnököké, az erősen középszerű aldo costa vezérletével. Amióta ez az ember vezeti a technikai stábot, nincs önálló innováció, csak mások után futnak, mint pl most is a kipufogó vagy a RB-féle első szárny másolási kísérletével.
"A hírek szerint a Ferrari a „B” autó esetleges megépítésével"
Ez a terv csak akkor működhetne, ha az ellenfelek zsinórban hibáznak, és a szezon közepétől még lesz idő/esély egy új kocsival a felzárkózásra. Viszont pályatesztelés nélkül nagyon rizikós, hogy az új autó tényleg hozza-e egyből az eredményeket. Jó eséllyel ezzel idén csak tovább forgácsolják az erőforrásaikat, mert a RB és a McLaren erős is és megbízható is.
"párhuzamosan a 2012-es autójára koncentrálhat, ahogy tette azt az elmúlt szezonban a Mercedes. "
A vesztesek mindig ezzel vigasztalják magukat... Elvileg jól hangzik, de a gyakorlatban ritkán működött. A Merci sem ment vele sokra, legalábbis az első két futamon semmi látszata nem volt a nagy rákészülésnek. A technikai stábot kéne felfrissíteni, és szerezni valahonnan costa helyett egy Adrian Newey-t színvonalban legalább megközelíteni tudó technikai vezetőt. Plusz domenicalt sürgősen le kéne cserélni egy karizmatikusabb vezetőre.
"A hírek szerint a Ferrari a „B” autó esetleges megépítésével"
Ez a terv csak akkor működhetne, ha az ellenfelek zsinórban hibáznak, és a szezon közepétől még lesz idő/esély egy új kocsival a felzárkózásra. Viszont pályatesztelés nélkül nagyon rizikós, hogy az új autó tényleg hozza-e egyből az eredményeket. Jó eséllyel ezzel idén csak tovább forgácsolják az erőforrásaikat, mert a RB és a McLaren erős is és megbízható is.
"párhuzamosan a 2012-es autójára koncentrálhat, ahogy tette azt az elmúlt szezonban a Mercedes. "
A vesztesek mindig ezzel vigasztalják magukat... Elvileg jól hangzik, de a gyakorlatban ritkán működött. A Merci sem ment vele sokra, legalábbis az első két futamon semmi látszata nem volt a nagy rákészülésnek. A technikai stábot kéne felfrissíteni, és szerezni valahonnan costa helyett egy Adrian Newey-t színvonalban legalább megközelíteni tudó technikai vezetőt. Plusz domenicalt sürgősen le kéne cserélni egy karizmatikusabb vezetőre.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-14 07:32:44 // 95439
vicces a légáramlat tan mindenhol ugyan úgy müxik gondolom ...lassan igaza van a Briósnak kezdjék el építeni a 2012-es autót szerintem idénre lefőtt a kávé ....
Xixo2011-04-14 03:47:18 // 95438
Gerion2011-04-13 16:19:14 // 95437
Fejlesztgessék csak, F1 hétvégéken betétfutamnak jó lesz... Ha meg elfogy az olaj, ez lesz a távolabbi jövő.
Tommi2011-04-13 16:06:40 // 95436
Pár nappal ezelőtti hír, nem tudom szerepelt-e és csak nekem új :)
2013-ban új FIA sorozat indulhat
"a francia Formulec cég a Mercedesszel és a Dekrával karöltve megépítette az EF01 kódjelű elektromos autóját, amelyet már a pályán is kipróbáltak. A cég elnöke, Pierre Gosslin a premier után elmondta, hogy amennyiben sikerül a technológiát Formula-1-es szintre fejleszteni, akár a száguldó cirkuszban is elektromos autók körözhetnek majd"
2013-ban új FIA sorozat indulhat
"a francia Formulec cég a Mercedesszel és a Dekrával karöltve megépítette az EF01 kódjelű elektromos autóját, amelyet már a pályán is kipróbáltak. A cég elnöke, Pierre Gosslin a premier után elmondta, hogy amennyiben sikerül a technológiát Formula-1-es szintre fejleszteni, akár a száguldó cirkuszban is elektromos autók körözhetnek majd"
Tommi2011-04-13 14:16:15 // 95435
LOL :)))
"Nem nehéz elképzelni, hogy egy olyan csapatnál, mint mondjuk a Williams, amelynek néhány tagja már akkor F-1-es motorokkal babrált, amikor a Red Bull-főnök Christian Horner még vígan játékautókat tologatott a babaágy mellett, frusztráló lehet, ha jön valaki, aki konzervdobozba töltött folyékony tutti-frutti forgalmazásával szedte össze a betevő magángépre valót, és néhány röpke év alatt, a hagyományokra fittyet hányva ötször lekörözi őket a pályán"
"Nem nehéz elképzelni, hogy egy olyan csapatnál, mint mondjuk a Williams, amelynek néhány tagja már akkor F-1-es motorokkal babrált, amikor a Red Bull-főnök Christian Horner még vígan játékautókat tologatott a babaágy mellett, frusztráló lehet, ha jön valaki, aki konzervdobozba töltött folyékony tutti-frutti forgalmazásával szedte össze a betevő magángépre valót, és néhány röpke év alatt, a hagyományokra fittyet hányva ötször lekörözi őket a pályán"
Satti2011-04-13 13:55:51 // 95434
Satti2011-04-13 09:56:28 // 95433
Az adta meg a savát, borsát, akkor még volt igazán f@sz a gatyában..:)
Whiteskull2011-04-13 09:17:27 // 95432
Csak pluszban néhány szép temetés. :)))
Satti2011-04-13 09:16:05 // 95431
Régen nem volt túlbonyolítva az élet, minden a vezetőn múlt, semmi csicsa. :)
GT Ɨ|ѯ2011-04-13 07:40:29 // 95430
jah:-))
a 4 kerék autóval az igazi:-DD
a 4 kerék autóval az igazi:-DD
GT Ɨ|ѯ2011-04-13 07:39:57 // 95429
annyira azért nem, mert fél év alatt lecsengett a dolog:-)
Xixo2011-04-13 02:32:55 // 95428
Én a gördeszkával voltam így! :))))
Xixo2011-04-13 02:32:13 // 95427
Hát én lehet Redbullos leszek inkább, hogy legyen sikerélményem. :))
Buksi2011-04-12 19:49:52 // 95426
Úgy látom nekem is lenne még ott hely! ;-)))
Tom122011-04-12 18:13:36 // 95425
...ha meg lenne, de sajnos fogalmam sincs hová lett. :-/
/a fehér Chaparral-al, De Tomaso Pantera-val egyetemben/
Azért lehet, hogy majd egyszer előkerül a szüleimnél valamelyik fiók aljáról - remélem.:-)
/a fehér Chaparral-al, De Tomaso Pantera-val egyetemben/
Azért lehet, hogy majd egyszer előkerül a szüleimnél valamelyik fiók aljáról - remélem.:-)
SKrisz2011-04-12 17:39:23 // 95424
Az ma már nagy erekje lehet! :))
Tom122011-04-12 17:26:05 // 95422
Igen, de talán azért ugrott be az, mert az volt az első F1-es modellem /Mattel :-)/, amit annak idején a sikeres mandulaműtétem "kompenzálására" kaptam még ´72-ben.:-)
SKrisz2011-04-12 17:23:25 // 95421
Az már 70-es évek. Ez még a "Shark Nose" utáni vasak első generációja (156 F1)
Tom122011-04-12 17:22:21 // 95420
OK, kibogoztuk közös erővel. ;-)
Tom122011-04-12 17:21:43 // 95419
Igen, arra gondoltam.:-) Abból a kis darabból, ami az autóból látszik én egy 312 B2-re tippeltem így hirtelen, habár annak volt valami kék plexi "szélvédője".:-)
Tommi2011-04-12 17:21:01 // 95418
Bakker, összekevertem a fotókat... :) Scusi :)
Tom122011-04-12 17:19:50 // 95417
A színe. :-) /14-es/
SKrisz2011-04-12 17:18:03 // 95416
Tommi,
Ha a BMW kormány alatti képről beszélünk (14-es rajtszám) az bizony nem Gilles autója. Az az 1964 Sutrees vas :)
Ha a BMW kormány alatti képről beszélünk (14-es rajtszám) az bizony nem Gilles autója. Az az 1964 Sutrees vas :)