GT Ɨ|ѯ2020-06-13 13:30:34 // 108870
véleménye van mindenkinek de olyan mint a segglyuk senki nem kíváncsi a másikéra:-)
Giuntini2020-06-13 13:03:26 // 108869
Ez a Van Der Garde egy nagy nulla volt! Mi a sz@rt ost észt? Idióta! Raikkönenben több egyéniség van, mint az egész papa által csinált helyet mezőnyben okoskodó fiataloknak! Arrogánsak, nagyképüek, aranyifjak! Hányok ettől az egésztől! Vettel milyen hamar kiégett? Sainznak már kinyilt a csipája a múltkori nyilatkozatával! Majd azt csinálod kisfiam amit Binotto bacsi mond neked!
Leclerc más téma, abszolút tehetség, mint Kimi, Fisichella, Alonso, Trulli annak idején! Csak köztúk volt aki jól szerződött, és volt aki mindig rosszul. Ott van Coultard! Mindig a legjobb autóban ült, Williams, McLaren, megsem tudott semmit mutatni! Ilyen lehetőséggel Fisichella vagy Trulli világbajnik lett volna!
Stroll gyerek! Mérhetetlenül nagyképű, jövőre a milliárdos papának köszönhetően az Aston Martin pilótája lesz! Egy viszonylag a közepesnél is alacsonyabb tehetséggel megálldott pilóta!
Visszatérve ehhez a savanyú a szőlő szagértőhöz, Mario Andretti 39 évesen lett világbajnok! El kellett volna zavarni? Vagy Mansellt? Minden idióta kinyithatja a száját sajnos.
Leclerc más téma, abszolút tehetség, mint Kimi, Fisichella, Alonso, Trulli annak idején! Csak köztúk volt aki jól szerződött, és volt aki mindig rosszul. Ott van Coultard! Mindig a legjobb autóban ült, Williams, McLaren, megsem tudott semmit mutatni! Ilyen lehetőséggel Fisichella vagy Trulli világbajnik lett volna!
Stroll gyerek! Mérhetetlenül nagyképű, jövőre a milliárdos papának köszönhetően az Aston Martin pilótája lesz! Egy viszonylag a közepesnél is alacsonyabb tehetséggel megálldott pilóta!
Visszatérve ehhez a savanyú a szőlő szagértőhöz, Mario Andretti 39 évesen lett világbajnok! El kellett volna zavarni? Vagy Mansellt? Minden idióta kinyithatja a száját sajnos.
Kazes☻2020-06-13 12:32:18 // 108868
„Räikkönennek ki kell szállnia, és Alonsónak nem kell visszatérnie”
Ez amolyan savanyú a szőlő, avagy talán dögöljön meg a szomszéd tehene...: /
jók ezek a nagy szagértők... : D
Ez amolyan savanyú a szőlő, avagy talán dögöljön meg a szomszéd tehene...: /
jók ezek a nagy szagértők... : D
Zsolt1552020-06-12 10:56:11 // 108867
Kazes☻2020-06-04 18:51:36 // 108866
Buksi2020-06-04 07:47:58 // 108865
Ennyi. :-DDDDD
GT Ɨ|ѯ2020-06-04 07:19:29 // 108864
Lec megeszi reggelire:-)
Zsolt1552020-06-03 20:22:25 // 108863
Karanténban volt az összes csapat. 🤔😁
De majd az első versenyen kiderül.
De majd az első versenyen kiderül.
Giuntini2020-06-03 18:55:37 // 108862
Egyébként hónapok estek ki. Tudunk valamit hogy mit mókoltak ezekben a hónapokban az autókon? Alfáról példul semmit sem tudunk...
Giuntini2020-06-03 18:52:14 // 108861
Majd szépen elhallgatsz kisfiam! Sainz nem bizonyított még semmit! Nem véletlenül szerződtették őt és nem Ricciardót!
Zsolt1552020-06-03 18:25:58 // 108860
Kazes☻2020-06-02 17:45:28 // 108859
Giuntini2020-06-02 12:00:32 // 108858
Az a baj, ha egyforma gyorsak, vagy netalán a másik a jobb, egyből lesz kakaskodás. Amióta a világ, ez így van! Jól csinálta az öreg, hogy általában segítő jelölteket nézett ki. Villeneuve így kezdte Reuteman majd Scheckter mellett. Aztán jött Pironi, aki ebbe nem nyugodott bele. A VB címre hajtó csapatolnak így kell gondolkozni. Nemcsak a Ferrarinál. Briatore ebből a szempontból nagy mágus volt! Szándékosan rosszabb autót kapott Fisichella. Tudta mindenki. Schumacher is megkapta a vízhordókat. Ezért mondjuk azt hogy csapat. A Lotusnál Andretti segítője Peterson volt. A Senna Prost duó nem jött be, a Mansell Piquet sem! A Mansell Patrese viszont annál inkább! A Senna Berger felállás viszont verhetetlen volt.
Zsolt1552020-06-02 08:37:45 // 108857
Kazes☻2020-06-01 19:48:23 // 108856
Ja... később... amire Vettelnek elromlott a rédiója... ! :D Na, mindegy... nagyanyám is vót... ;)
Sainz vélhetően tudja hová érkezik, de ha gyorsabb, menjen ő elől! Aztán amelyik esélyesebb a pontversenyben a vége felé, hát legyen sorrend, ha muszáj... ellenkező esetben meg haladjanak csak.
Sainz vélhetően tudja hová érkezik, de ha gyorsabb, menjen ő elől! Aztán amelyik esélyesebb a pontversenyben a vége felé, hát legyen sorrend, ha muszáj... ellenkező esetben meg haladjanak csak.
Zsolt1552020-06-01 19:41:07 // 108855
Leclerc javára is volt - Vettellel ellenben - csapatutasítás.
De remélem, hogy ha Sainz lesz az első számú versenyző, akkor Leclercnek egyértelműen elmondják, hogy tudja hol van a helye a sorban.
De remélem, hogy ha Sainz lesz az első számú versenyző, akkor Leclercnek egyértelműen elmondják, hogy tudja hol van a helye a sorban.
Kazes☻2020-06-01 19:31:06 // 108854
Nem a versenyről írtam, hanem egy beszélgetős műsor! Mensell volt ma. Ha jól látom szerdán ismétlik 1: 30-kor. :D
Nem, nem csak abban látom és gondolom, hogy Vettel elmegy, akkor már minden kircsi lesz, de hátha jobb... merthogy nyilván miatta nem mehetett jobban, a láthatóan gyorsabb csapattárs, már az első versenyeken (se)... ugye nagy visszhangot is keltett a korai csapatutasítás... aztán a csúcs a Brazil nagydíj volt. : (
Nem, nem csak abban látom és gondolom, hogy Vettel elmegy, akkor már minden kircsi lesz, de hátha jobb... merthogy nyilván miatta nem mehetett jobban, a láthatóan gyorsabb csapattárs, már az első versenyeken (se)... ugye nagy visszhangot is keltett a korai csapatutasítás... aztán a csúcs a Brazil nagydíj volt. : (
Zsolt1552020-06-01 19:22:10 // 108853
Láttam, hogy Stéber Gábor újraszinkronizálja versenyeket. :-/
Az egész csapattal gáz van, nem csak Vettellel!
Pl. az autó messze nem egy csúcs csapatra vall. A box taktika is hagy egy kis kívánnivalót maga után. Látszik hogy nagyon zavaros minden.
De most komolyan gondolod, hogy ha Vettel elmegy a csapattól és nyugodtan hátra lehet dőlni, mert mostantól csak a sikerek jönnek?
Az egész csapattal gáz van, nem csak Vettellel!
Pl. az autó messze nem egy csúcs csapatra vall. A box taktika is hagy egy kis kívánnivalót maga után. Látszik hogy nagyon zavaros minden.
De most komolyan gondolod, hogy ha Vettel elmegy a csapattól és nyugodtan hátra lehet dőlni, mert mostantól csak a sikerek jönnek?
Kazes☻2020-06-01 19:10:25 // 108852
Nézed az F1-et, kb. ismerheted is a viszonyokat... ha nem, nézd meg (hátha ismétlik) az M4-en a Forma-1 legendák - at... ma volt Nigel Mansell, aki igen érdekes dolgokat (is) mesélt, nem csak a versenyzésről. :)
És akkor mindjárt érteni fogsz dolgokat, pl. azt, hogy Kimi miért nyomott egy pályacsúcsos pole-t Monzában (itt is nyerhetett volna) és nyert később, miután már nem volt kötve a Ferrarihoz... akkor Vettel csak hátulról nézte a Ferrari bajnokát! :D
És akkor mindjárt érteni fogsz dolgokat, pl. azt, hogy Kimi miért nyomott egy pályacsúcsos pole-t Monzában (itt is nyerhetett volna) és nyert később, miután már nem volt kötve a Ferrarihoz... akkor Vettel csak hátulról nézte a Ferrari bajnokát! :D
Zsolt1552020-06-01 18:57:33 // 108851
Persze Kimi és Leclerc csak és kizárólag miatta nem lett VB. :-))
Kazes☻2020-06-01 18:51:35 // 108850
Nincs sírás... nincs esély. :)
Kazes☻2020-06-01 18:50:30 // 108849
Úgy legyen! :D
Kazes☻2020-06-01 18:50:13 // 108848
Ezt fájlalja is... ahogy anno a RB-nál is. :)
Zsolt1552020-06-01 18:36:42 // 108847
A Mercinek elég nagy fölénye van. Amíg a szabályok nagyobb változást (pl. elhagyják a turbót) nem írnak elő, addig jó eséllyel így is marad majd.
Zsolt1552020-06-01 18:34:34 // 108846
... és ha elmegy nyugdíjba, akkor rögtön izgalmasak lesznek a versenyek, a Ferrari az Alfával felváltva lesz VB. :-)
Zsolt1552020-06-01 18:32:28 // 108845
Nem csak Ő versenyzik egyedül a Ferrarinál.
Zsolt1552020-06-01 18:31:57 // 108844
Jó eséllyel igen, mert a csapat nem hagyná. Persze abban az esetben, ha véletlenül versenyképes lenne az autó.
tirex2020-06-01 18:20:09 // 108843
Lesz még Vettel világbajnok. Majd akkor sírhattok! Most úgy néz ki a dolog hogy bárki világbajnok lehet ha a Mercedesnél van! :)) Másnak nincs esélye.
Kazes☻2020-06-01 13:55:04 // 108842
... nyugdíjba! :)
Giuntini2020-06-01 10:32:52 // 108841
Lehet! De most biztos, hogy lesz benne egy csak azért is, és egy rendkívül összeszedett Vettelt fogunk látni idén! Nem a szívem csücske, mert miért nem tette ezt két éve?
Nekem ez a tippem! De mindenképpen jobb ha elmegy!
Nekem ez a tippem! De mindenképpen jobb ha elmegy!
Kazes☻2020-05-31 23:37:03 // 108840
Talán mert akkor már megtette volna...
Giuntini2020-05-31 22:43:58 // 108839
Csak azt nem tudom, ha Vettel véletlenül összeszedné magát, és véletlenül megnyerné a címet, akkor mit lépnének?
Azért ezt az esélyt kizárja mindenki!
Azért ezt az esélyt kizárja mindenki!
Kazes☻2020-05-31 12:26:00 // 108837
Érdekes, hogy ennyi idő elteltével is felidegesít Vettel hülyesége!
Grrr...
Grrr...
Giuntini2020-05-30 13:05:45 // 108835
Meg is érdemelte!!
Kazes☻2020-05-29 17:26:51 // 108834
Kazes☻2020-05-14 19:50:21 // 108833
HIVATALOS: Ricciardo 2021-től a McLaren versenyzője
Sainz 2021-től a Ferrari versenyzője Leclerc csapattársaként
Kíváncsi vagyok mindkettőre... a Ferrarihoz rebesgették Gio-t is... az most nem jött be. :)
Sainz 2021-től a Ferrari versenyzője Leclerc csapattársaként
Kíváncsi vagyok mindkettőre... a Ferrarihoz rebesgették Gio-t is... az most nem jött be. :)
Selmak2020-05-14 13:33:30 // 108832
A tavalyi kanadai nagydíj óta, nem vagyok rá időt pocsékolni arra amit most F1nek csúfolnak.
Giuntini2020-05-14 11:51:00 // 108831
Bocs, nem Patrese, Piquet volt a negyedik! Akkor még nem Patrese volt a Williams-nél. Mikor Piquet elment a Benettonhoz, akkor vette át Patrese a helyét!
Giuntini2020-05-14 11:45:20 // 108830
Már elsorvadt!
Szerintem meg van az M1 archívumában meg vannak a régi futamok!
Például leadhatnák a 76-os zeltweg-i futamot, amit anno közvetítettek! Azt hiszem tátva maradna mindenki szája! Emlékszem, a spa-i futamot is közvetítették, mikor Andrea De Cesaris villámrajtot vett az Alfával a második sorból, és hosszú körökön keresztül vezette a mezőnyt!
Vagy a Prost, Patrese, Mansell, Senna évet, amit csak így neveztek, a Négyek bandája! Voltak nagyszerű futamok, csak ha ezeket leadnák, kiserülne, mivé lett a Forma 1!
Szerintem meg van az M1 archívumában meg vannak a régi futamok!
Például leadhatnák a 76-os zeltweg-i futamot, amit anno közvetítettek! Azt hiszem tátva maradna mindenki szája! Emlékszem, a spa-i futamot is közvetítették, mikor Andrea De Cesaris villámrajtot vett az Alfával a második sorból, és hosszú körökön keresztül vezette a mezőnyt!
Vagy a Prost, Patrese, Mansell, Senna évet, amit csak így neveztek, a Négyek bandája! Voltak nagyszerű futamok, csak ha ezeket leadnák, kiserülne, mivé lett a Forma 1!
Kazes☻2020-05-14 09:50:24 // 108829
Ha így folytatják, előbb - utóbb elsorvad a sportág... : /
Zsolt1552020-05-14 09:43:41 // 108828
"... El kéne törölni a fejlesztési tilalmat! ..."
Lehet szerencsésebb lenne.
A Rally versenyekre is pont ezért mennek ki egyre kevesebben. Ki akarja egy ECO autó erőlködését nézni? Jó hang, látvány, ez kell az embereknek.
Lehet szerencsésebb lenne.
A Rally versenyekre is pont ezért mennek ki egyre kevesebben. Ki akarja egy ECO autó erőlködését nézni? Jó hang, látvány, ez kell az embereknek.
Giuntini2020-05-14 08:46:51 // 108827
Ebben igazad van, 78-ban ott volt a Lotus hatalmas előnye a "szoknyák" miatt! De akkor volt mód a fejlesztésre, szezon közepén már a többiek is átalakították autóikat. Ezt ma nem lehetne!
A Brabham-Alfa porszívóját Lauda győzelme után betiltották!
A Forma 1 az autóversenyzés csúcskategóriája, és nem takarékossági verseny! A tesztek, fejlesztések eltörlése azt eredményezte, hogy aki az év elején jó, az év végén is azt a pozíciót birtokolta általában.
Régen egész más volt! Az év elején a nagy csapatok is a régi autóikkal indultak. Példa erre 78-ban a Lotus, csak a negyedik vagy ötödik futamon vetették be a Lotus 79-et, hogy aztán tönkreverje a mezőnyt! De a Ferrarinál is így volt. Csak az európai futamokra lett kész az új Ferrari, amivel Scheckter megnyerte a címet.
Miért kell készen lenni az új autóknak szezonkezdetre, mikor nincs szabálymódosítás? Miért nem lehetne a szezon folyanán bemutatni az új autókat, sokkal izgalmasabb lenne....
El kéne törölni a fejlesztési tilalmat!
A Brabham-Alfa porszívóját Lauda győzelme után betiltották!
A Forma 1 az autóversenyzés csúcskategóriája, és nem takarékossági verseny! A tesztek, fejlesztések eltörlése azt eredményezte, hogy aki az év elején jó, az év végén is azt a pozíciót birtokolta általában.
Régen egész más volt! Az év elején a nagy csapatok is a régi autóikkal indultak. Példa erre 78-ban a Lotus, csak a negyedik vagy ötödik futamon vetették be a Lotus 79-et, hogy aztán tönkreverje a mezőnyt! De a Ferrarinál is így volt. Csak az európai futamokra lett kész az új Ferrari, amivel Scheckter megnyerte a címet.
Miért kell készen lenni az új autóknak szezonkezdetre, mikor nincs szabálymódosítás? Miért nem lehetne a szezon folyanán bemutatni az új autókat, sokkal izgalmasabb lenne....
El kéne törölni a fejlesztési tilalmat!
Kazes☻2020-05-14 08:43:09 // 108826
Na, ja... de azért fura, hogy a Mercin nem sűrűn tiltanak be dolgokat... ott mindig minden szabályosnak van ítélve... persze... mert ők olyan jó fiúk, ezzel ellentétben máshol meg kritikusabbak az ítészek.
Kazes☻2020-05-14 08:39:20 // 108825
Sajnos jól emlékszem rá... banális... még ha valahol a 20. helyezett környékén történt volna, mondjuk egy újonccal, akkor az ember még meg is sajnálja... no, de egy 4x VB-nak mondott csodagyerekkel történt, ugye... első helyen, lassú tempónál... áááhh... katasztrófa... na, mindegy is, már elmúlt, Vettel megy, oszt jó napot! :)
Zsolt1552020-05-14 08:32:46 // 108824
A másik, hogy ezzel a "költséghatáros" dologgal is nagyon mellélőttek. Az alap elgondolás nem rossz, hogy egyforma esélye legyen a csapatoknak.
Csak gond ott van, hogy ha valaki talál valami olyan megoldást, amivel nagyot tud előre lépni - mint például a Mercedes -, akkor a többieknek nincs vagy nagyon kicsi az esélye van utolérni. Nem tudnak párhuzamosan abba az irányba is fejleszteni, mert a napi futamokon is kell az eredmény. A pénzügyi keret meg adott.
Így ennek az elképzelésnek most a nagy nyertese a Mercedes lett.
Csak gond ott van, hogy ha valaki talál valami olyan megoldást, amivel nagyot tud előre lépni - mint például a Mercedes -, akkor a többieknek nincs vagy nagyon kicsi az esélye van utolérni. Nem tudnak párhuzamosan abba az irányba is fejleszteni, mert a napi futamokon is kell az eredmény. A pénzügyi keret meg adott.
Így ennek az elképzelésnek most a nagy nyertese a Mercedes lett.
Zsolt1552020-05-14 08:10:17 // 108823
Az F1 már nem olyan, mint régen. Ma már egy jó autó sokkal többet ér, mint egy versenyző.
Nézd meg Grosjean-t. Amikor jó volt a Renault motor jól ment. Talán még 2. vagy 3. helye is volt és lett hozzá egy hatalmas arc is. Aztán ahogy nem egy jó motorral szerelt autóban ül, már szinte a nevét sem hallani.
Nézd meg Grosjean-t. Amikor jó volt a Renault motor jól ment. Talán még 2. vagy 3. helye is volt és lett hozzá egy hatalmas arc is. Aztán ahogy nem egy jó motorral szerelt autóban ül, már szinte a nevét sem hallani.
Zsolt1552020-05-14 08:05:55 // 108822
GT Ɨ|ѯ2020-05-14 08:00:49 // 108821