mesa2006-05-18 21:32:01 //
10382
Figyelj, a te képed már a photoshoppal retusált hivatalos Mekláren kép !!!
Nekem megvan az originál is, íme :
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00053/00053703t.jpg)
:))))
RB2006-05-18 21:11:01 //
10381
Azé van sok kanyar a pályákon hogy a szittyós pilóták is gond nélkül tudják teljesíteni a versenytávot!:-)
mesa2006-05-18 21:08:00 //
10380
:)))
mesa2006-05-18 21:07:00 //
10379
2007-ről 2008-ra átteték az alkalmazását. Elméletileg lesz!
Ön dönt: iszik, vagy vezet!:)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00053/00053635t.jpg)
tudom, hogy régi sztori, de ez most el lett vetve, vagy továbbra is kitart mellette az FIA?
Link
mesa2006-05-18 16:50:41 //
10375
de kár hogy nem tudok angolul (se)...
ha viccelni akartam volna azt kérdeztem volna, hogy mi a különbség a harangvirág és a tátika közt?
Az, hogy a tátika playback!:))
(Nagy durranás)
mesa2006-05-18 09:35:34 //
10370
Mondjuk ez nem volt vicces.
Schumacher és az F1 összefonódik.
De igazatok van, kellene egy topik a lúzereknek.
Az lehetne a gyülekezési helye az összes 0x VB rajongójának ! :))
úgy látom az a múltkori videó a kipuff izzásáról semmi ahhoz a melegedéshez képest ami itt megy.:))
az én ötletem az, hogy továbbra is maradhat ez a név ennek a topicnak, hogy Forma-1
Ezen kívűl nyitni kell egy új topicot aminek az a neve, hogy Imádjuk együtt Schumachert! Így lenne olyan embereknek is topicja aki a forma1-et szereti és olyannak is aki csak MS-t.:))
Itt legalább a kép sarkában van egy nő :-)
Egyébként is, kis hazánkban 40 évig csak a vörösöknél volt divat, hogy férfiak nyilvánosan csókolóznak (Brezsnyev, Honecker, Kádár stb.)! Le sem tagadhatnátok! :D
mesa2006-05-18 09:10:13 //
10367
Mindig mondtam, hogy a 156 már túl gömbölyű ... :D
mesa2006-05-18 09:09:30 //
10366
A Dácsiások is megtalálták az öröm forrását, ahogy látjuk :
(Alfonsó futamot nyert)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00053/00053578t.jpg)
"Akik örülnek hogy Schumacherrel játszhatnak" - ja igen, ők azok:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00052/00052773.jpg)
...de azt a topikot én nem fogom látogatni, nektek azért jó szórakozást :D
Scuderia Ferrari és 20 vidéki játékos
vagy
"Akik örülnek hogy Schumacherrel játszhatnak"
Sajtóhiba történt, helyesen: Ferrarik is futottak még...
Mike.2006-05-18 08:42:40 //
10362
Ferrari és a futottak még ...
mesa2006-05-18 08:30:55 //
10361
Ferrari és futottak még ...
Mike.2006-05-18 07:50:32 //
10360
Ez is jó ötlet! Van még ilyen? :-)))
És a helyi demokratikus szabályokat ismerve, biztosan úgy gondolod a szavazást, hogy mindenkinek annyit ér a szavazata, ahányszoros VB a kedvence :D
Mike.2006-05-18 07:42:58 //
10358
Pedig nekem idáig ez tetszik legjobban. "Mindhalálig Schumacher és Ferrari-drukkerek" .
Szavazzuk meg!?! :-))))
Olyanra viszont, hogy "Mindhalálig Schumacher és Ferrari-drukkerek", nincsen szükség, mert ezt a kórterem ajtajára, meg a betegkönyv címlapjára írják a Lipótmezőn :P
mesa2006-05-17 16:20:22 //
10356
:)))
Mike.2006-05-17 16:02:12 //
10355
Előbb itt eggyeztetünk! :-)))
Willy2006-05-17 15:55:46 //
10354
Nem figyeltetek eléggé! Halesz azt mondta, hogy a site fejlesztésben veszi szívesen a topic cím ötleteket. :-PPP
:-))))))))))))
mesa2006-05-17 15:52:05 //
10353
"Be nem váltott F1 ígéretek"
Mike.2006-05-17 15:46:39 //
10352
Egyre jobb címek. :-))))
vagy egy olyat, hogy "Mi nem csalunk, de Ti is!" (J.T.)
Xixo2006-05-17 15:25:18 //
10350
Én szeretnék akkor egy olyat, hogy "Aki nem Ferraris, az FIKAGÉP!!"
"Ugyancsak 98-ban volt, és érdekes módon alig kapott publicitást, hogy a McLaren tiltott beriliumötvözetet használt."
Akkor még nem volt tiltva. A berilliumot szinte csak a McLaren, azaz a Mercedes használta, és a betiltása egyértelműen ellenük irányult. Nem is azonnal tiltották be, hanem a következő (sőt azt hiszem, az azután következő) idénytől. Hiszen teljesen irreális, hogy egy komplett új, berillium-mentes motort tudnak gyártani a következő futamra.
KGB2006-05-17 11:10:18 //
10347
Egy kicsit több visszaaolvasást vagy figyelmet.
Köszi..
mesa2006-05-17 11:09:51 //
10346
Nem t'om volt-e már, a Paul Ricard-on Alfonsó és Massa közeli időkkel a leggyorsabbak voltak. Trulli az újy aero csomaggal gördült be harmadiknak mögéjük.
Kellene ezeknek a fasza pilótáknak is valami becenév, mint annak idején Andrea de Cesarisnak az Andrea de Crasharis! Igaz Cesaris a rallyból jött, első versenyein konkrétan csúsztatva vette a kanyarokat, amikor szóltak neki, hogy te ez egy másik sport :))))
Vagy Ide! Ezt nem vette komolyan a Midland, meg is lett az eredménye Imolában.:)))
mesa2006-05-17 10:58:12 //
10343
Persze, mindenki okoskodik. Az élen állókkal többet foglalkoznak, egyértelmű.
Hiszen magyarázat a saját szarul elvégzett munkájukra.
Attól még szar munkát végeznek, hogy másokat lecsalóznak.
Persze a vesztesek mindig szertnek csalózni, ilyen az élet.
Ezért mondom, szarni rá! :)
"Vigyázat, Takuma Sato van nálam, és nem félek használni!!!!"
Ugyancsak 98-ban volt, és érdekes módon alig kapott publicitást, hogy a McLaren tiltott beriliumötvözetet használt. Amikor konstruktőri meetingen elhangzott, hogy helytelen kezelés esetén a motorral foglalkozó mérnökök súlyos rák és tüdő rendellenesség veszélyének vannak kitéve a McLarennél, a csapat állítólag jelezte, hogy igaz a dolog, de a következő versenyre már más motorral mennek, persze csak akkor, ha a ferrari, és a honda is felhagy ugyanannak az ötvözetnek a használatával. Senki nem kürtölte világgá...mindenki abbahagyta.
mesa2006-05-17 10:55:07 //
10340
Áll. még két csapat módosított utána. Nem tudni kik ők, de a Totoya utána nem hozta az addigi jó formáját (Trulli ugye).
mondom, most szerintem a Ferrari első szárnya oké, de nézd meg a 10041-es hsz-ben a videót a hátsó szárnyról (Nürburgring). A Renault első szárnya ugyan olyan mint Ausztráliában...ezt sem értem hogy lehet.
Abban is lehet valami amit Slowfeet mond, hogy ha nyerne a Mclaren, vagy a Honda, vagy bárki más azokról is előkerülne valami. Sőt erre tett is utalást a Ferrari, hogy mindenkiről van bizonyítékuk, és ha kell nem félnek használni:)
Úgy tudom, ott az is közrejátszott, hogy mindenki tudta hogy lehet ilyen módon csalni a tankkal, a tank gyártója (aki sok csapatnak szállít) közölte is, hogy ő minden felelősséget elhárít, ha elkapnak valakit. Max Moslék informálisan tájékoztatta a csapatokat, hogy ismerik a kiskaput, és senki ne próbálja meg. A Honda viszont mégis megpróbálta, pedig tudták hogy a FIA figyeli a dolgot, ezek után Moslék iszonyat dühös lett, hogy hogyan lehetnek ENNYIRE pofátlanok...
Még egy adalék. 1998-ban 4 csapat is kísérletezett a két fékpedálos megoldással, vagyis szerették volna elérni, hogy külön is lehessen fékezni a kocsi két oldalát. A McLaren elsöprő évadot kezdett. Amikor második, brazil futamot is hatalmas fölénnyel nyerték, a többi csapat (főként azok, akiknek nem vált be a dupla pedál) offenzívába kezdtek a McLaren ellen, hogy tiltott eszközt használ. Na a megoldást be is tiltották. Pedig a williams és a ferka is tesztelte a dolgot, de annyira nem működött, hogy versenyre nem is vitték. Szerinted ki a halált érdekelt volna a dupla fékpedál, ha Hakkinenék 5-10. helyeken futnak be?
Mike.2006-05-17 10:46:00 //
10336
Azért mert valaki nyer, nem biztos, hogy csal is!
Mike.2006-05-17 10:44:56 //
10335
Nem azért mert Ferraris vagyok, de náluk most nekem nem tünt fel. Bár, ha többen is azt állítjátok lehet benne valami. :-))
A rönyó elsőszárnyát én is láttam és az tényleg flexis. :-)
mesa2006-05-17 10:42:32 //
10333
Örülök, hogy ilyen objektív voltál most, őszintén!
Én is azt láttam, hogy a ferrka szárnya mereven áll, kigyorsítás, lassítás, mindegy neki. Láttuk milyen volt, amikor dolgozott...
A Renault szárnya viszont csavrodik rendesen. Ha megnézitek, akkor a bal széle felé (Mild ...) centiket legyezett.
És a hátsó szárnya meg tök egyértelmű, a hülyéknek csillogós felirt van rajta, ami a napfényt rezegve veri visszan, anyira flexel.
Magánvéleméynem egyezik az FIA-val, szarni rá!
Mindenki felxeljen a jelenlegi szabályok mellet azt' kész.
Láttuk megcsinálták a Hondások is, mégsem lettek gyorsabbak tőle :D
Csinálta a Mekláren is, a BMW is, mégis lassúak voltak tőle.
Ez csak egy mentsvár. Kocsiszekrényt, motrot meg futóművet kell építeni.