Ferke2006-10-16 21:35:54 // 17309
Reménykedjünk a legjobbakban...:))
mesa2006-10-16 15:20:32 // 17308
Még akármi lehet!
Simán lerohadhat Alfonsinho motorja. És akkor abban az esetben ugorhat az egyéni VB cím is a csapat VB mellett.
Szerintem a Renault emberei cseppet sem nyugodtak az idény lezárásával kapcolatban.
Xixo2006-10-16 13:57:50 // 17307
Szerintem nincs olyan csapat, akinek fontosabb lenne a konstruktőri VB, mint az egyéni. Ilyenkor azért illene meghunyászkodnia...
mesa2006-10-16 13:55:23 // 17306
"Mikor mondott igazat Alfonsó ?" című játékunk mai nyertese :
Inner Circle2006-10-16 13:31:28 // 17305
Kimaradt a cikkből, hogy ugyanakkor Fisico brutálka motort kap, hogy ő nyerjen és akkor el is dőlt a kérdés. Más kérdés hogy az öreg Sith ellen szárnyas rakétával se lenne sok esélye, de hátha...
Xixo2006-10-16 13:25:13 // 17304
Akkor mégse lenne igaz szentéletű alfi megnyilvánulása, miszerint a rönyónak nem is fontos a VB címe?? Mert ha ez igaz, akkor bukhatják a csapat VBt...
Ferke2006-10-16 13:20:43 // 17303
Inner Circle2006-10-16 11:46:51 // 17302
Persze. Ha máshogy nem, hát szekercével. Más kérdés, hogy utána vissza is kapcsolható-e? :D
mesa2006-10-16 11:46:02 // 17301
A Breraban jó kis Visco kupplung van, az ilyen 'intelligens' cuccok vacak Haldex kuplungosak... Ezekről bővebben itt.
Whiteskull2006-10-16 11:44:19 // 17300
Miért, a 8C összkerékhajtása nem új fejlesztés?
És természetesen gondolom egy-két csavart át kellett heggeszteni rajta a felfogatáshoz. :))
Xixo2006-10-16 11:43:39 // 17299
Ha lenne egy ilyen Ferrarim, engem is ez izgatna a legjobban!!! :-))))))))
Ferke2006-10-16 11:41:38 // 17298
Szívesen kipróbálnám bármelyiket én is. Kiváncsi lennék, hogy maga az automatika, ami bekapcsolja a 4kerék meghajtást, az kikapcsolható-e?
Inner Circle2006-10-16 11:35:10 // 17297
Hogy őszinte legyek, még egyiket sem próbáltam :-)
Ferke2006-10-16 10:56:04 // 17296
Konrétan azt írják, hogy új fejlesztés. Azért csak többet tudhat, mint a egy régebbi Porsche fejlesztés, nem?!:)
Whiteskull2006-10-16 10:19:17 // 17295
Gondolom ezért írták, hogy olcsón tudják gyártani, mivel már nem kell kifejleszteni. :))
Inner Circle2006-10-16 10:16:22 // 17294
"A rendszer alapesetben a hátsókerékhajtást alkalmazza. Amennyiben a szenzorok menet közben csúszást érzékelnek, abban a pillanatban bekapcsolják az első kerekek hajtását is."
Nem ugyanez van a Brerában is (és még régebb óta a Porschékban)?
Xixo2006-10-16 10:10:37 // 17293
És még hányan fogják...
Inner Circle2006-10-16 09:48:03 // 17292
Hát, ha már egyszer elfelejtette leinteni a kockás zászlóval (az mekkora égés volt), az a legkevesebb hogy legalább kitünteti :-)
A különlegesen erős motorok használatáról meg azért (is) tesznek le sorra a csapatok (Honda, Renault, Ferrari...), mert eddig az volt az irányelv, hogy 2007-ben a befagyasztott motorfejlesztések miatt csak olyan motort használhatnak, amit 2006-ban már legalább egyszer elindítottak. Úgyhogy a teljes 2007-es idényért megérte kockáztatni 2006 utolsó futamát. De ezt visszavonták, úgyhogy a jövő évi fejlesztésüket mégis inkább elteszik a gyártók a jövő évre.
Mellesleg a legendás Cosworth utolsó versenyére készülünk az F1-ben :-(
Ferke2006-10-16 09:44:16 // 17291
Kicsit off, mert nem F1, de Ferrari:
Új hajtáslánc a Ferraritól: Insertable 4x4
Ferke2006-10-16 09:34:22 // 17290
Ferke2006-10-16 09:23:06 // 17289
Xixo2006-10-15 23:10:46 // 17288
Tényleg, én kérek elnézést!!!
A blikkben új szupererős csodamotorról beszéltek, de ott is csak +20lovat írtak. Azért engem csak sikerült megkavarniuk!! :-))))))
Grando2006-10-15 23:07:33 // 17287
Talán félreértetted a sport.de-ről vett infót. Az (is) arról szól, hogy felnyomják a fordulattartomány felső határát. Új konstrukcióról szó sincs. Csakhogy itt már konkrétumot is olvashatunk (20.000/perc, +15-20LE, új hengerfej).
Blikket nem olvasok, nemtom mit írkáltak. :))
Xixo2006-10-15 22:58:33 // 17286
Xixo2006-10-15 22:54:59 // 17285
Pl. az F1 híreken: A Ferrari sem veti be új motorját Brazíliában
Én meg csodálkoztam, hogy a blikk is ír igazat!! :-))))))))
Blade2006-10-15 20:29:50 // 17284
Az éves bevételének kisebb százalékát teszi ki a ferraritol kapott "fizetés" . Azon a szinten ahol ő tart anyagilag, egészen máshogyan gondolkoznak már az emberek a pénzrol mint Te...
Grando2006-10-15 19:13:53 // 17283
Hol írtak az új fejlesztésekről, és mikor?
A sport.de-n egyébként szoktak pletyiket is írni, de semmi esetre sem tüntetik fel azokat tényként, olyankor azt is leírják, hogy pl.: xy-hoz közelálló információk, vagy xy lap értesülései szerint, stb. Szóval nem Blikk színvonal azért. Másrészt attól, hogy a blikk megír vmit, még nem biztos, hogy kacsa. :))
De azért engem is furdal a kíváncsiság...
Satti2006-10-15 17:36:19 // 17282
Gondolom,az évi 100 millió eurós összbevételéből ki tudja fizetni:-))
Xixo2006-10-15 17:35:39 // 17281
A plussz lóerőket én is olvastam, csak mivel a blikkbe volt nem nagyon hittem nekik. :-)) Eddig mindenütt azt írták, hogy ők se vetik be az új fejlesztéseket...
Xixo2006-10-15 17:34:25 // 17280
Jó, hát valszeg nem a piaci árát fizeti ki érte. De végül is nem jár rosszul vele, mert elég megkímélt darabok, kevés kilóméterrel, meg ugye ő is használta tehát biztos vigyázott is rá.... :-))
Tommi2006-10-15 16:58:40 // 17279
Ez azért milyen már :)
Kapott "szolgálati autóként" egy (illetve gondolom több) Ferrarit, de ki kell fizetnie. Amit abból a fizuból fog kifizetni, amit a Ferraritól kap. Ez nekem most képzavar :)))
Grando2006-10-15 12:04:59 // 17278
A lényeg a fordszám, illetve a +LE. Nemtom ezzel mennyire ültetik hintába a többieket. Ha már 1-2 csapat is meglépi ezt (mert a pontokért azért még mindig megy a harc), a retyónak is lépnie kell(ene). Az pedig akkor lutri, hogy ki bírja tovább ilyen végfordulatokon. Alfonzó beharangozta, hogy tatásan fogják nyomni. Hátha mégsem, bár igen kevés az esélye, hogy hülye hibát kövessenek el, amikor az 1 pont is elég (feltéve hogy a Sith nyer egyáltalán - még ő is kipotyoghat).
Satti2006-10-15 11:51:15 // 17277
Ja,látom,nem tudom,de ez kevésnek tűnik,lehet elírták a fritzek,de végűl is mindegy...:-))
Grando2006-10-15 11:46:38 // 17276
Hát nemtom, elírták volna? Csak nem...
Itt a cikk. A lóerőt a Montezemolo-s kép fölött írja.
Satti2006-10-15 11:26:15 // 17275
A V10 általában 900-950 lovas volt,de tavaly a BMW és a Honda,már súrólta az 1000 lóerős határt.
Grando2006-10-15 11:17:41 // 17274
Nem. :)
Ennyit írnak. Lehet, hogy a V10-esek voltak azok, nemtom. Most ez ennyi, becsülve persze.
Satti2006-10-15 11:12:28 // 17273
Nem 875-880 lóerő?Úgy tudom,most általában 800-850 lóerősek a gépek.
Grando2006-10-15 09:48:06 // 17272
A sport.de-n olvasom:
A brazil futamon a Ferrari kihegyezett motorral indul, amelynek fordulatszáma az időmérőn és az előzési manővereknél átlépi majd a 20.000-es jelölést. Most ugyebár csak egy versenyhétvégét kell kibírni. A megnövelt ford.szám kb. 15-20 LE többletet eredményez, azaz kb. 775-780 LE-s csúcsteljesítmény lesz Schumi feneke alatt. Az előző futamon egy szelep adta meg magát, ezért a megbízhatóság növelése érdekében most módosított hengerfejet kap a motor.
Péntekre az előrejelzések esős időt mondanak, szombaton és vasárnap viszont valszeg nem fog esni.
Schumi eddig is megtartotta a szolgálati autóit, amiket ki is kellett fizetnie, most azonban búcsúajándékként megtarthatja a brazil futamon használt 248 F1 versenygépet.
Reméljük szép búcsú lesz!

A brazil futamon a Ferrari kihegyezett motorral indul, amelynek fordulatszáma az időmérőn és az előzési manővereknél átlépi majd a 20.000-es jelölést. Most ugyebár csak egy versenyhétvégét kell kibírni. A megnövelt ford.szám kb. 15-20 LE többletet eredményez, azaz kb. 775-780 LE-s csúcsteljesítmény lesz Schumi feneke alatt. Az előző futamon egy szelep adta meg magát, ezért a megbízhatóság növelése érdekében most módosított hengerfejet kap a motor.
Péntekre az előrejelzések esős időt mondanak, szombaton és vasárnap viszont valszeg nem fog esni.
Schumi eddig is megtartotta a szolgálati autóit, amiket ki is kellett fizetnie, most azonban búcsúajándékként megtarthatja a brazil futamon használt 248 F1 versenygépet.
Reméljük szép búcsú lesz!

Inner Circle2006-10-14 11:12:10 // 17271
Egyébként ez a "ki kit enged el?" érdekes kérdés. Most a lekörözésekről volt szó, de versenyben is felmerül a kérdés. Több mint 20 éve Prost és Lauda párbajoztak az évad utolsó futamán, az utóbbinak fel kellett volna jönnie hátulról, de a versernyben levő Johansson emberkedett az osztrák előtt, ami sokaknak nem tetszett. Na persze ezt nem élőben láttam, hanem egy korabeli újságban volt róla egy KÉPREGÉNY (!!! és még szidják a Kádár-rendszert?) :-) Aztán 2003-ban Kimi jó úton lett volna a VB-cím felé, ámde da Matta a full esélytelen Toyotával mozgósikánt játszott előtte és Barrichello kényelmesen megléphetett. Én őrjöngtem, nade időközben MS is beragadt Szató mögé, és egy előzési kísérletnél hajszál híján ki is esett, amitől meg gondolom, a tifosik őrjöngtek :-)
Szóval tegyük fel, hogy X bajnokság-esélyes elöl van, Y bajnokság-esélyes hátulról küzdi fel magát, és mit tegyen a kettő között autózó full esélytelen Z? Sokan mondják, hogy "Ne szóljon bele a küzdelembe, engedje el a hátulról jövőt, ne rajta múljon a VB!" De hát ezzel éppúgy beleszól a küzdelembe és éppúgy befolyásolja a VB-t. Nem beszélve a saját esélyeiről... Szóval azóta megedzettem magam és igyekszem nyugodtan nézni, ha a kedvencem beszorul valaki mögé. Mondom: igyekszem. De általában nem sikerül :D
Satti2006-10-14 09:49:52 // 17270
Kimi,megtáltosodik a Ferrariban,meg ott nem jellemző a motorhiba,két-három évente egy,az belefér:-)
Grando2006-10-14 09:34:49 // 17269
Ja bocs, én Kimire gondoltam. (A retyónál nekem 8 hogy ki van előrébb.) :))
Satti2006-10-14 09:25:12 // 17268
Nem lesz ott gond,Heikki,ügyes gyerek,majd gondolkozik,mint Béláim:-))
Grando2006-10-14 09:21:02 // 17267
Csak nehogy túltolja, mint a rátótiak. ;))
Satti2006-10-14 09:07:25 // 17266
Fisca egy majom,jövőre a kis finn csodagyerek leradírozza,mint a xart!!
Ferke2006-10-14 07:36:34 // 17265
Róza a japán gp után:
"Ezzel (Alonso) egy hatalmas lépést tett a világbajnoki cím felé. Amikor lekörözött, egyenesen mentem a sikánban, hogy ne akadályozzam. Ha más jött volna, nem biztos, hogy megtettem volna!"
Xixo2006-10-13 23:48:08 // 17264
A BBC értesülései szerint az utolsó szerződés is aláírásra került Bernie Ecclestone és Belga Nagydíj szervezői között. Így már biztos, hogy Spa-Francorchamps jövőre visszakerül a versenynaptárba.
Xixo2006-10-13 23:39:54 // 17263
Xixo2006-10-13 23:38:20 // 17262
Megint egy korrekt rönyós nyilatkozat: A Renault inkább a McLarennel harcolna
"A tavalyi évben mindössze annyi volt a kérdés, ki a gyorsabb a pályán. Idén viszont teljesen másról szól a dolog, a Ferrari feltámadásával politikai téren is kiélezettebb lett a küzdelem" - tette hozzá Denis.
Vagy, hogy kiesik-e a meki vagy nem...
Xixo2006-10-13 20:05:22 // 17261
Most azt akarja bizonyítani alfinak, hogy nagyon jó hátvéd lenne mögötte jövőre...
count M2006-10-13 18:02:52 // 17260
Akkor erről maradtam le, köszi. :) Nem láttam a versenyt, és nem tudtam hogy ilyet mondott. Ebbe tényleg tök feleslegesen ugatott bele.
Kár, nekem eddig szimpi volt, meg tetszett a versenyzési stílusa és bizonyítási vágya...
Online tag
3
Vendég3
527
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Giulia
- Junior
- Forma-1
- Alfa reklám
- 4C
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10