Satti2006-10-20 08:47:08 //
17367


Ez itt a lényeg!!
TarP2006-10-20 08:44:17 //
17366
Rönyót meg feljejtsük el, mert feljavarodik a gyomrom :)
Satti2006-10-20 08:35:54 //
17365

Azért ez szebb!!
Grando2006-10-20 08:27:49 //
17364
Na azt aztán tukmálgathatná az autópiacon! :DD
Erre mondta egy művelt ember, hogy "Szarból nem fonsz ostort, és ha fonsz is, nem pattogtatsz vele!" Vagyis ezt az autót aztán pingálhatják akármilyen színűre... a kék meg amúgyse a legnyerőbb választás, asszem Jean Todt-nak van egy kék 550 Maranellója, hát annak se az a szín áll a legjobban :D
GEORGE2006-10-20 07:23:55 //
17362
Egy rönyónak elmegy :-)
Grando2006-10-20 07:21:15 //
17361
Segítség! Ez merénylet az ízlés ellen! ;)))
Azt hiszem ez CART-örökség.
"a rotyo F1 szine a most lathato sarga, a tuning Megan is azt a szint kapta pont ezert."
Én úgy tudom, a tuning Mégane, azaz az RS F1 Team színe kék...

Satti2006-10-19 20:02:00 //
17358
Ez is elérkezett,holnaptól kezdetét veszi a szezon utolsó hétvégéje,és a nagy változások előtti utolsó futam jön.
Xixo2006-10-19 19:45:08 //
17357
Xixo2006-10-19 19:40:54 //
17356
Xixo2006-10-19 19:38:33 //
17355
Xixo2006-10-19 19:36:00 //
17354
Xixo2006-10-19 19:31:43 //
17353
Elég öreg már hozzá!! :-))
Xixo2006-10-19 19:31:14 //
17352
Te direkt nem olvasod, amiket belinkelek vagy csak hsz-eket gyűjtöd?? :-)))
Ferke2006-10-19 15:55:59 //
17351
Azt írja, hogy a szponzor miatt teljes arculatváltás várható. Tééleg fura!:)
Hat azert ezena szinkombinacion kicsit meglepodnek, mert a rotyo F1 szine a most lathato sarga, a tuning Megan is azt a szint kapta pont ezert. Bar elofordulhat, hogy feladjak ezt, de en meglepodnek.
Ferke2006-10-19 15:50:10 //
17349
Most látom csak, ez a jövő évi autó. A mislen felirat már biztos hogy lekerül.
Ferke2006-10-19 15:38:24 //
17348
Ferke2006-10-19 15:35:20 //
17347
Ferke2006-10-19 15:34:43 //
17346
És az új rönyó-szín?

Majd meglátjuk mi lesz belőle. :)))
Ferke2006-10-19 15:32:58 //
17344
Ferke2006-10-19 15:32:27 //
17343
Nem semmi: a 2007-től érvényes szabályok szerint nem lehet tankolni abban az időszakban, amikor a biztonsági autó a pályán van, mindaddig, amíg mindenki fel nem sorakozott mögé.
És a prágait össze lehet kötni sörözéssel :-) eddig csak egyszer voltam Prágában a Lausitzringről hazafele jövet, így csak átutazóban, szóval ezt pótolni kell! :-)
Ferke2006-10-19 14:31:23 //
17341
Ha a prágai összejön, már két futamra is ki lehet mennünk komolyabb befekteetés nélkül.:)
Miért hiányzik nektek annyira Imola? OK, tifosik meg minden, de egyrészt ellentmond az "egy ország-egy futam" elvnek (ez a san marinói blöff olyan, mint az "Európa GP" Németországban), inkább lenne Prága mellett egy futam. Másrészt a pálya teljesen alkalmatlan arra hogy a XXI. századi autók versenyezzenek rajta, nekem legalábbis nem jelent nagy élményt, hogy 30 körön át szív egy körönként 2mp-vel gyorsabb autó a másik mögött. Tavaly még élveztem, idénre viszont már megtanultam hogy tökmindegy, mit csinál a hátul jövő, mert itt csak akkor fog előzni ha az első valami elvadult hülyeséget csinál. Jöjjön helyette egy olyan pálya, ahol a hátul jövő úgy kergetheti az elöl jövőt, hogy még némi esélye is van megelőzni. Vagy tiltsák be a diffúzort, jöjjenek a slickek és térjünk vissza Imolára, de a mostani szabályok mellett értelmetlen itt versenyt rendezni (és akkor a helyiek tiltakozásáról nem is beszéltünk). És egyúttal dobják ki Barcelonát is, meg a Nürburgringhez sem ragaszkodom... a Hungaroring idén bizonyított :-) akkor maradjon Imola, de mindig locsolják fel futam előtt! :-)
Ferke2006-10-19 14:14:38 //
17339
Ferke2006-10-19 14:13:34 //
17338
Azért Eklesztón még lát esélyt! Ez bíztató!:)
Halesz2006-10-19 14:00:52 //
17337
De csak akkor, ha azzal autózik hazáig Interlagosból :D
Ferke2006-10-19 13:58:23 //
17336
Xixo2006-10-18 19:20:06 //
17335
Xixo2006-10-18 19:17:52 //
17334
Xixo2006-10-18 19:14:04 //
17333
Xixo2006-10-18 19:12:25 //
17332
mesa2006-10-17 21:35:44 //
17331
Kár hogy ezek közül csak Hakkinen élő, a másik két arc csak viaszbáb :)))
Na ja, hát hülyén is nézett volna ki, ha mint használt céges autót, nagy árengedménnyel árulták volna MS levetett verdáit Maranellóban, és Jean Todt hamukázott volna a parkolóban: "550 Maranello, újszerű állapotban, női tulajdonostól, csak a városban járt vele, sok extrával..."
Xixo2006-10-17 16:52:50 //
17329
Xixo2006-10-17 16:51:11 //
17328
Xixo2006-10-17 16:48:28 //
17327
Xixo2006-10-17 16:47:12 //
17326
Grando2006-10-17 10:07:12 //
17325
Szolgálati kocsiként kapta őket használatra, majd visszaadás helyett megvette.
mesa2006-10-17 09:57:17 //
17324
Akkor Massa önként felajánlja a sajátját, csak menjen már az öreg Isten hírével ! :)))
Willy2006-10-17 09:46:50 //
17323
És mi van ha összetöri? Akkor kap másikat? :-)))
mesa2006-10-17 09:45:08 //
17322
Azt nem tudom, hogy szolgálati kocsiként kapta őket, vagy vette.
De arra jól emlékszem, hogy mikor még a Ferrari versenyzője volt Berger, akkor az utolsó szériaszámú F40-est ő a saját pénzén vette, nem pedig ajándékba kapta - mint mondjuk egyet Maradona az öreg Enzotól ...
mesa2006-10-17 09:42:58 //
17321
Forma 1-es kocsit nem vehetett meg. Szerintem az utcai Ferrarikkal kevered. Abból volt neki mindig a legújabb modellből :)
vipex2006-10-17 09:23:46 //
17320
csak hogy a témához is szóljak: én ugy tudom, hogy eddig is megvette az összes autóját amolyan hobbiként
vipex2006-10-17 09:22:55 //
17319
szóval immár jól: Nem, alapból 60% hajt hátra, de a maximum 70% tud előre is hátra is. Szóval alapesetben inkább hátsókerékmeghajtású
mesa2006-10-17 08:49:14 //
17318
"Schumacher már elkönyvelte, hogy a Renault pilótája lesz 2006 világbajnoka.
Ettől függetlenül a Ferrari versenyzője jó hangulatban utazik Interlagosba, s utolsó szolgálati útjára elkísérik legbizalmasabb emberei is: a felesége, Corinna, két legjobb barátja, Heribert Füngeling és Peter Kaiser, valamint édesapja, Rolf az élettársával.
A Ferrari közben nem akármilyen búcsúajándékot készít elő: Schumacher állítólag megtarthatja majd az autóját, amellyel utolsó futamát teljesíti. "