pettinke2019-09-03 15:54:55 // 13
keresd meg neten az autóhoz való eLearn-t, benne kell legyen.
Vazsony2019-07-23 14:32:36 // 12
Sziasztok!
1.6 TS ECO motor szakszerű motorfelújítása után (új dugattyúk, hüvelyezett blokk, új hajtókarcsapágy, hengerfejjel együtt) bejáratós motorral 3700 km után ugrott egyet a szíj. 8 szelep bánta, azóta a hengerfej újfent felújítva, de nem találtuk meg mi volt az ugrás oka, csak azt, hogy a szíj félrefutott a blokk irányába. Ráfogtuk a görgőkre, hogy esetleg azokkal történt valami, de mivel azok jó állapotúak voltak így ez inkább tipp volt. A vízpumpa szintén új volt a felújításkor lett cserélve, meg is vizsgáltuk semmi baja. Így most új görgők, új szíj (INA szett) és gyári új főtengely fogaskerék után indítottuk be a motort, de rögtön ezután hallatszott hogy a szíj súrlódik. Érthetetlen a jelenség, hiszen ezek szerint nem a görgők voltak és valószínűleg nem is a szíj. Rengeteg hibalehetőség ugrott be, csak az a bökkenő, hogy a motor 3700 km-t hibátlanul futott, utána egyik pillanatról másikra elkezdett visítani a szíj és nem sokkal utána ugrott is. Most esetleg gyári hibás szíjra gyanakszunk, így egy gates szíjat próbálunk majd be, hátha valami kiderül. A szerelések során a kocsihoz való elearn utasításait követtük végig.
Bárkinek bármi ötlet addig is?
1.6 TS ECO motor szakszerű motorfelújítása után (új dugattyúk, hüvelyezett blokk, új hajtókarcsapágy, hengerfejjel együtt) bejáratós motorral 3700 km után ugrott egyet a szíj. 8 szelep bánta, azóta a hengerfej újfent felújítva, de nem találtuk meg mi volt az ugrás oka, csak azt, hogy a szíj félrefutott a blokk irányába. Ráfogtuk a görgőkre, hogy esetleg azokkal történt valami, de mivel azok jó állapotúak voltak így ez inkább tipp volt. A vízpumpa szintén új volt a felújításkor lett cserélve, meg is vizsgáltuk semmi baja. Így most új görgők, új szíj (INA szett) és gyári új főtengely fogaskerék után indítottuk be a motort, de rögtön ezután hallatszott hogy a szíj súrlódik. Érthetetlen a jelenség, hiszen ezek szerint nem a görgők voltak és valószínűleg nem is a szíj. Rengeteg hibalehetőség ugrott be, csak az a bökkenő, hogy a motor 3700 km-t hibátlanul futott, utána egyik pillanatról másikra elkezdett visítani a szíj és nem sokkal utána ugrott is. Most esetleg gyári hibás szíjra gyanakszunk, így egy gates szíjat próbálunk majd be, hátha valami kiderül. A szerelések során a kocsihoz való elearn utasításait követtük végig.
Bárkinek bármi ötlet addig is?
Csabo222018-08-22 21:01:51 // 11
E-learn-ből kell kibogarásznod:
Akinek még szüksége van/lesz rá, ide feltettem. DL&Njoy:
Alfa 147 e-learn
Akinek még szüksége van/lesz rá, ide feltettem. DL&Njoy:
Alfa 147 e-learn
Piritu - 1.000.0002018-02-10 21:14:07 // 10
Belegung Motronic für CC
A10 CC ON/OFF
A18 CC Kontrollleuchte Tacho (kann man haben muß man nicht)
A42 CC Resume
A43 CC SET +
A58 CC SET –
Quote:
Originally Posted by eLearn
F1 - Not connected
F2 - Fuel vapour recovery solenoid control
F3 - Alfa Romeo CODE connection
F4 - Not connected
F5 - Not connected
F6 - Compressor engagement request
F7 - Supply for accelerator pedal potentiometer
F8 - Signal for potentiometer - 1 accelerator pedal
F9 - Quadrinary - Fan 1st speed request
F10 - Cruise Control ON/OFF
F11 - Not connected
F12 - CAN-L line
F13 - Compressor relay control
F14 - Not connected
F15 - Direct power supply
F16 - Ignition-operated power supply, via main relay
F17 - Not connected
F18 - Cruise Control warning light
F19 - Engine coolant overheating warning light
F20 - Preparation for Flash Programming
F21 - Not connected
F22 - Fuel level sensor
F23 - Not connected
F24 - Earth for potentiometer - 1 accelerator pedal
F25 - Earth for potentiometer - 2 accelerator pedal
F26 - Brake lights switch
F27 - Brake lights
F28 - Not connected
F29 - CAN -H line
F30 - Fuel pump relay control
F31 - Main relay activation
F32 - Ignition-operated power supply, via main relay
F33 - Not connected
F34 - Engine coolant warning light
F35 - Rev counter signal
F36 - Not connected
F37 - Not connected
F38 - Not connected
F39 - Not connected
F40 - Signal for potentiometer - 2 accelerator pedal
F41 - Quadrinary - fan 2nd speed request
F42 - Cruise Control Resume
F43 - Cruise Control SET +
F44 - Not connected
F45 - Not connected
F46 - Injection warning light
A47 - +15 ignition-operated power supply
A48 - Supply controlled by ignition, via main relay
F49 - Not connected
F50 - Fan 1st speed control
F51 - Not connected
A52 - Fuel consumption signal
F53 - Diagnostic connection (K line)
F54 - Air temperature sensor signal
F55 - Not connected
F56 - Supply for accelerator pedal potentiometer
F57- Air flow meter signal
F58 - Cruise Control SET -
F59 - Switch on clutch pedal
F60 - Not connected
F61 - Not connected
F62 - Fan 2nd speed control
F63 - Air flow meter supply
F64 - Not connected
M1 - - Throttle body motor earth
M1 - Lambda sensor heater (pre-cat. 2)
M3 - Operation of injector for cyl. 2
M4 - Not connected
M5 - Not connected
M6 - Knock sensor reference earth 2
M7 - Lambda sensor reference earth 2)
M8 - Not connected
M9 - Not connected
M10 - Engine RPM sensor
M11 - Not connected
M12 - Lambda sensor reference earth (post-cat 2)
M13 - Not connected
M14 - Cylinder 3 coil operation
M15 - Cylinder 2 coil operation
M16 - Cylinder 1 coil operation
M17 - Throttle body motor supply
M18 - Lambda sensor heater (post-cat. 2)
M19 - Operation of injector for cyl. 1
M20 - Operation of injector for cyl. 3
M21 - Not connected
M22 - Knock sensor 1
M23 - Lambda sensor signal (pre-cat. 1)
M24 - Potentiometer - 1 throttle body
M25 - Engine coolant temperature
M26 - Sensors reference earth
M27 - Not connected
M28 - Lambda sensor signal (post-cat. 1)
M29 - Not connected
M30 - Cylinder 6 coil operation
M31 - Cylinder 5 coil operation
M32 - Cylinder 4 coil operation
M33 - Throttle body motor earth
M34 - Lambda sensor heater (pre-cat 1)
M35 - Operation of injector for cyl. 4
M36 - Operation of injector for cyl. 6
M37 - Not connected
M38 - Knock sensor 2
M39 - Lambda sensor signal (pre-cat. 2)
M40 - Throttle body potentiometer 2
M41 - Not connected
M42 - Timing sensor signal
M43 - Not connected
M44 - Lambda sensor signal (post-cat. 2)
M45 - Not connected
M46 - Not connected
M47 - Not connected
M48 - Not connected
M49 - Throttle body motor supply
M50 - Lambda sensor heater (post-cat. 1)
M51 - Not connected
M52 - Operation of injector for cyl. 5
M53 - Not connected
M54 - Knock sensor 1 reference earth
M55 - Lambda sensor reference earth 1)
M56 - Not connected
M57 - Not connected
M58 - Throttle body potentiometer supply
M59 - Engine rpm sensor
M60 - Lambda sensor reference earth (post-cat. 1)
M61 - Not connected
M62 - Not connected
M63 - Not connected
M64 - Not connected
A10 CC ON/OFF
A18 CC Kontrollleuchte Tacho (kann man haben muß man nicht)
A42 CC Resume
A43 CC SET +
A58 CC SET –
Quote:
Originally Posted by eLearn
F1 - Not connected
F2 - Fuel vapour recovery solenoid control
F3 - Alfa Romeo CODE connection
F4 - Not connected
F5 - Not connected
F6 - Compressor engagement request
F7 - Supply for accelerator pedal potentiometer
F8 - Signal for potentiometer - 1 accelerator pedal
F9 - Quadrinary - Fan 1st speed request
F10 - Cruise Control ON/OFF
F11 - Not connected
F12 - CAN-L line
F13 - Compressor relay control
F14 - Not connected
F15 - Direct power supply
F16 - Ignition-operated power supply, via main relay
F17 - Not connected
F18 - Cruise Control warning light
F19 - Engine coolant overheating warning light
F20 - Preparation for Flash Programming
F21 - Not connected
F22 - Fuel level sensor
F23 - Not connected
F24 - Earth for potentiometer - 1 accelerator pedal
F25 - Earth for potentiometer - 2 accelerator pedal
F26 - Brake lights switch
F27 - Brake lights
F28 - Not connected
F29 - CAN -H line
F30 - Fuel pump relay control
F31 - Main relay activation
F32 - Ignition-operated power supply, via main relay
F33 - Not connected
F34 - Engine coolant warning light
F35 - Rev counter signal
F36 - Not connected
F37 - Not connected
F38 - Not connected
F39 - Not connected
F40 - Signal for potentiometer - 2 accelerator pedal
F41 - Quadrinary - fan 2nd speed request
F42 - Cruise Control Resume
F43 - Cruise Control SET +
F44 - Not connected
F45 - Not connected
F46 - Injection warning light
A47 - +15 ignition-operated power supply
A48 - Supply controlled by ignition, via main relay
F49 - Not connected
F50 - Fan 1st speed control
F51 - Not connected
A52 - Fuel consumption signal
F53 - Diagnostic connection (K line)
F54 - Air temperature sensor signal
F55 - Not connected
F56 - Supply for accelerator pedal potentiometer
F57- Air flow meter signal
F58 - Cruise Control SET -
F59 - Switch on clutch pedal
F60 - Not connected
F61 - Not connected
F62 - Fan 2nd speed control
F63 - Air flow meter supply
F64 - Not connected
M1 - - Throttle body motor earth
M1 - Lambda sensor heater (pre-cat. 2)
M3 - Operation of injector for cyl. 2
M4 - Not connected
M5 - Not connected
M6 - Knock sensor reference earth 2
M7 - Lambda sensor reference earth 2)
M8 - Not connected
M9 - Not connected
M10 - Engine RPM sensor
M11 - Not connected
M12 - Lambda sensor reference earth (post-cat 2)
M13 - Not connected
M14 - Cylinder 3 coil operation
M15 - Cylinder 2 coil operation
M16 - Cylinder 1 coil operation
M17 - Throttle body motor supply
M18 - Lambda sensor heater (post-cat. 2)
M19 - Operation of injector for cyl. 1
M20 - Operation of injector for cyl. 3
M21 - Not connected
M22 - Knock sensor 1
M23 - Lambda sensor signal (pre-cat. 1)
M24 - Potentiometer - 1 throttle body
M25 - Engine coolant temperature
M26 - Sensors reference earth
M27 - Not connected
M28 - Lambda sensor signal (post-cat. 1)
M29 - Not connected
M30 - Cylinder 6 coil operation
M31 - Cylinder 5 coil operation
M32 - Cylinder 4 coil operation
M33 - Throttle body motor earth
M34 - Lambda sensor heater (pre-cat 1)
M35 - Operation of injector for cyl. 4
M36 - Operation of injector for cyl. 6
M37 - Not connected
M38 - Knock sensor 2
M39 - Lambda sensor signal (pre-cat. 2)
M40 - Throttle body potentiometer 2
M41 - Not connected
M42 - Timing sensor signal
M43 - Not connected
M44 - Lambda sensor signal (post-cat. 2)
M45 - Not connected
M46 - Not connected
M47 - Not connected
M48 - Not connected
M49 - Throttle body motor supply
M50 - Lambda sensor heater (post-cat. 1)
M51 - Not connected
M52 - Operation of injector for cyl. 5
M53 - Not connected
M54 - Knock sensor 1 reference earth
M55 - Lambda sensor reference earth 1)
M56 - Not connected
M57 - Not connected
M58 - Throttle body potentiometer supply
M59 - Engine rpm sensor
M60 - Lambda sensor reference earth (post-cat. 1)
M61 - Not connected
M62 - Not connected
M63 - Not connected
M64 - Not connected
Endre2017-07-02 19:01:46 // 9
Sziasztok valakinek nincs meg az Elearn 147 hez , amit neten találtam annak le volt kódolva rar fileja :/
Csabo222016-02-04 18:45:55 // 8
Kareszka19842014-06-27 17:58:15 // 6
Elearn-t honnan tudnám letölteni? Vagy valaki eltudja nekem küldeni mailban? :)
lakosg012013-04-08 21:16:31 // 5
sziasztok! az ajtópanelt, hogy lehet levenni (első ajtók)?
a kilincset takaró műanyagot sikerült kivenni, illetve az elektromos ablak kezelőpaneljét is kiemeltem. A műanyag fogantyú felső részén lévő műanyag takarót nem sikerül sehogy kipattintani. Egyáltalán az ott kipattintható?
A panel alsó részén is vannak csavarok. Van esetleg még máshol is?
Sajnos az elearn most nem áll rendelkezésemre.
a kilincset takaró műanyagot sikerült kivenni, illetve az elektromos ablak kezelőpaneljét is kiemeltem. A műanyag fogantyú felső részén lévő műanyag takarót nem sikerül sehogy kipattintani. Egyáltalán az ott kipattintható?
A panel alsó részén is vannak csavarok. Van esetleg még máshol is?
Sajnos az elearn most nem áll rendelkezésemre.
Kareszka19842013-02-17 11:21:57 // 4
hali!
melyik az a link, ahonnan letoltheto az eLearn??
melyik az a link, ahonnan letoltheto az eLearn??
Németh Laci2012-06-22 16:51:48 // 3
- ha valakinek esetleg még nem lenne meg az elearn az autójához !
http://www.filecrop.com/alfa-romeo-147-elearn.html
http://www.filecrop.com/alfa-romeo-147-elearn.html
Németh Laci2012-06-19 08:41:46 // 2
... a blog kedvéért nem fogom szét szedni, de rajzokkal szolgálhatok az elearn-ből !
bope2011-04-13 08:37:04 // 1
Ha csak egy alap nagy kijelzőt akarsz nézegetni akkor elég annyi is hogy ki-be...viszont kérdés az is hogy milyen bajuszkapcsolód van......Ha a jobb oldalin van SET gomb akkor no problem viszont ha nincs akkor le kell cserélned...viszont ha cseréled akkor már a dugasz is más...ezeket nézd át:
eLearn : Descriptions > 55 ELECTRICAL EQUIPMENT > 5560 INSTRUMENT PANEL > 5560B analogue control panel
valamint: Descriptions > 55 ELECTRICAL EQUIPMENT > 5550 MANOEUVRING AND WARNING S... > 5550A stalk unit
eLearn : Descriptions > 55 ELECTRICAL EQUIPMENT > 5560 INSTRUMENT PANEL > 5560B analogue control panel
valamint: Descriptions > 55 ELECTRICAL EQUIPMENT > 5550 MANOEUVRING AND WARNING S... > 5550A stalk unit
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
1
Vendég1
505
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...