Fórum >> Típusok >> 156

kisbe2019-11-12 17:40:07 // 155061
Sziasztok!

Egy nagy problémám akadt a 156-tal. 1,9 jtd Kezdte azzzal, hogy elment a fűtésem.Akárhova tekertem a gombját, csak eppen langyos levegőt fújt.
Aztán úgy döntött, hogy rátesz még egy kicsit, és a világítás, féklámpán kívűl semmi elektronika nem működik rajta. elindul, megy, de csak viágítani tudok.
Biztik rendben, valami ötlet? Esetleg járt már valaki így?
Rolee19862019-11-11 18:14:18 // 155060
Köszönöm. Hány darabot kell rendeljek?
Piritu2019-11-11 17:01:14 // 155059
Dani cartárs pont most hirdet egyet :-)
Piritu2019-11-11 16:57:15 // 155058
Phon itt az oldalon?
esetleg olaszautobonto.hu?
Rolee19862019-11-11 13:55:41 // 155056
Üdv! Bont esetleg valaki 156-t? Pár apróság kellene nekem, amit nem találok sehol. Bontóban nem igazán találni alfát..

-Kézifékkar végén lévő króm kupak.
-Műszerfal végén két oldalt lévő kerek szellőző ( Mert eltört a kis pöcök a rostélyon)
A másik kérdésem, hogy a műszerfalon lévő légzsák elválásra mit tudtok javasolni?
Köszi előre is!!
Skodra2019-11-10 11:51:50 // 155055
Igen.Ha leengedik a motort,akkor a két alsó görgőhöz már viszonylag hozzáférni,de a felsőhöz még akkor sem sajnos.
VV62019-11-09 21:52:14 // 155054
A Fiat 20v motort le szokták "billenteni" a vezérműszíjcseréhez. Ez talán itt is működhet. De ez csak egy ötlet.
Skodra2019-11-09 18:03:21 // 155053
Sziasztok ! Szeretném kérdezni,hogy a 156-os 2.4jtd 20V motor.a hosszbordás vezető görgőjét hogyan lehet cserélni? Mert oldalra nem fér ki .....?! Köszönöm!
Dante2019-10-23 20:45:28 // 155052
Anno az SW-men mindig csak mosás után jelentkezett a kilincs beragadás probléma. WD40 nem igazán működött nekem, max nagyon ideiglenesen. Viszont ha épp beragadt a gomb, tövig benyomva majd hirtelen elengedve kilökte magát mindig. Mikor először tapasztaltam, bedugtam a kulcsot és kicsit elfordítva húztam ki vele :)
A V6-on valószínűleg még ép az O gyűrű, mert azon eddig egyszer sem tapasztaltam ilyet.
VV62019-10-23 18:12:22 // 155051
Érdekes, mert az utóbbi napokban nem jelentkezett, pedig nem csináltam vele semmit.
Chris322019-10-22 22:04:40 // 155050
Sajnos típushiba. Úgy tudom, hogy egy gumigyűrű okozza a bajt, ami elszakad és begyűrődik. Nekem is volt, sokáig WD40-nel fújkáltam, mostanában már nincs vele gond :D
VV62019-10-16 21:13:21 // 155049
na, jó nagy szopás lesz az ültetés...
liusz2019-10-16 10:39:20 // 155048
Gyári cuccokon csak összetartást elöl és hátul is, ami változik az ültetés mértékétől. Ezért is van standardhoz, a Ti-hez ill. GTA-hoz más gyári összetartás érték megadva.
Levee156SW2019-10-16 09:39:49 // 155047
Tudtommal gyari alkatreszekkel nem.
VV62019-10-15 21:22:33 // 155046
újabb kérdés! :)
Lehet a 156-on kerékdőlést állítani?
Piritu2019-10-14 21:55:23 // 155045
Admirális Cartárs már anno 2008-ban megtalálta a megoldást :-)
VV62019-10-14 21:45:38 // 155044
Volt már valakinek olyan, hogy az első kilincsen a gomb, amit benyomunk, hogy kinyíljon az ajtó, beragadt?! Ha igen, mi volt a hosszútávú megoldás? Köszi.
RomLeo2019-10-14 17:28:25 // 155043
Sziasztok!
156 FL-hez keresek ködlámpa kapcsolót! Akinek van légyszi írjon,nagyon fontos lenne!
krisz.v2019-10-08 17:25:16 // 155042
Igen, átalakítás nélkül felrakható.
gyml2019-10-08 16:49:49 // 155041
Meg tudnátok mondani, hogy a nagyobbik hátsó fék nyereg átalakítás nélkül passzol a kicsi helyére? (251 vs 276)
Gery832019-10-05 15:57:02 // 155040
Sziasztok!
Tudtok esetleg valakit, aki bont olyan faceliftes 156-ost, amiben van elektromos fűtés-kiegészítés?
A fűtőelem kábelkötegét keresem.

Rolee19862019-10-05 10:05:12 // 155039
Féklámpa kapcsoló hibát írt. Kicseréltem. Most úgy tűnik ez volt a baja. 4000ft-ba fájt. Ez egy ABS jeladó árához mérten aprópénz.
Taki112019-10-01 20:42:12 // 155038
Üdv cartársak! Hol találom a fűtés lamella állító motort?
VV62019-09-28 22:00:03 // 155037
Tökéletes! Ilyenre fogom megcsinálni.
AlfaDavid2019-09-28 17:37:43 // 155036
Persze, semmi akadálya.
VV62019-09-27 20:57:34 // 155035
Lehetne egy oldalnézeti képet is az autóról? Kíváncsi vagyok, hogy néz ki a Ti-vel; köszönöm.
VV62019-09-27 20:55:50 // 155034
Aha! Azért ez már 2-3 centivel rövidebb!
AlfaDavid2019-09-27 18:21:37 // 155033
Helló!
Nekem TI kiadás, lemértem én is hogy mennyi. Elől 33 cm, hátul meg 35cm.
alfista78rg2019-09-21 10:13:25 // 155032
Szia! Az enyem V6 SW Eibach rugokkal E: 36, H: 35,5
A cimboram V6 sedanja (ultetett) E: 34,5 H: 36
A sajatom kicsit gyanus hatul, olyan, mintha terpesztene kicsit. Szerintem jobban is allna neki 1-1.5 cm plusz.
VV62019-09-21 07:47:10 // 155031
Azóta mértem még kettőt, ott is hasonló - 36 és 37cm - volt a távolság.
Van esetleg valakinek Ti-futóműves vagy ültetett 156? Azoknál mekkora távolságot lehet mérni?
aranytl2019-09-19 23:01:24 // 155030
Ja azért írtam kerékméretet és nyomást, mert a betonpadlótól mértem. Elöl 66, hátul 69 cm az ív, kerékközép elöl 30, hátul 31 cm a padlótól. Ebből számoltam ki, de rájöttem, hogy középtől fölfelé nem számít a kerék paraméterei. Na jó, késő van.
aranytl2019-09-19 22:51:22 // 155029
Elől 36, hátul 38 cm. Gyári rugók, 205/55R16 nyári gumi 2.3 bar. Üres csomagtartóval, hátul 2 gyereküléssel, ami kb 25 kg :)
VKG699!!! (4x156+75)2019-09-19 21:12:49 // 155028
Hát komoly esély van rá, hogy az egész világon csak ő lophat ilyesmit, figyelemmel az elkövetés helyére...

"Fellélegezhetnek az V. kerület márkaemblémái, felnikupakjai, a BRFK rendőrei azonosították és elfogták H. Istvánt, a "szenvedélyes" márkajelzés-gyűjtőt."
VV62019-09-19 21:08:11 // 155027
Meg tudná valaki mérni a saját autóján (156 sedan) a kerék középpontja és a sárvédőperem közti távolságot elöl-hátul? Nálam 37cm és 36cm - csak már nem emlékszem, melyik-melyik...
VV62019-09-15 12:13:34 // 155026
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/09/15/rendorkezen_a_belvarosi_emblemagyujto/

talán épp ő volt...
axel2019-09-14 18:17:19 // 155025
Sziasztok! Nem ide tartozik de hátha olvassa az illető. Szombathelyen lelopták a szelepsapkáimat. Természetesen Alfa emblémás volt.
Kb. Ezer!! 1000 dicsőséges magyar valutába kerül. Ha elkéred örömmel oda adtam volna. Legközelebb ha ilyen árba van kedved lopni komolyan megveszem neked :)
Szerencsére csak nevetni tudok rajt ennyi pénzért valaki kockáztat :)
Public Enemy2019-09-12 18:17:47 // 155024
Nem olvastuk még ki. Nem világít a lámpa, illetve amikor világít, akkor nem is indul be a motor. Utána pöcc-röff és semmi hibajel. Valami érzékelő lehet, amint lehet rádugjuk gépre!
Roll19832019-09-12 11:44:37 // 155023
Ez nem szögelfordulás érzékelő probléma? Nálam csak nagyobb kanyarokban dobálta be a hibát és ott is csak az egyik iránynál. Ha jól emlékszem nálam is volt régen ilyen hiba és az oldotta meg, hogy újra kellett kalibrálni MES-sel.
Piritu2019-09-12 10:21:42 // 155022
Kiolvastátok? Ha világít a lámpa annak hibkód nyoma van. Onnan egyszerűbb lenne elindulni.
Public Enemy2019-09-12 09:45:09 // 155021
Ugyanez van nekem is, középre a kijelzőre is beteszi a hibajelet.
Legutóbb csak harmadszorra indult be, miután levettem-ráraktam a gyújtást!
Engem is érdekelne, hogy mitől csinálja!?
Rolee19862019-09-11 18:15:49 // 155020
Nem nincs összefüggésben..
Gergő-1562019-09-11 17:13:39 // 155019
Szia!

Van esetleg a kormány tekerésével összefüggésben? Nekem onnan eredt a hiba.
Rolee19862019-09-11 17:03:18 // 155018
Tökéletesen működik minden...
Béci Ɨ|ѯ2019-09-11 15:51:11 // 155017
A km-órád működik ilyenkor? Elsőre az ABS jeladókra, vagy az ABS tömb hibájára gondolnék.
Rolee19862019-09-11 14:02:24 // 155016

Üdv!
Segítségeteket szeretném kèrni, hol keressem a bajt? Rendszeresen előjön ez a hiba! De minden esetben gyújtás le, majd újraindításkor eltűnik. Gyakorta akkor fordul elő, ha rosszabb úton járok, de van hogy spontán kigyullad a jelzőlámpa. Van amikor fékezéskor jön elő. Ötlet? Előre is köszi! :)
Gergő-1562019-09-10 21:49:46 // 155015
Sziasztok!

Sajnos gondom adódott az autóban a (gyári) xenon világítással. Próbáltam keresni a fórumon a témára, de nem találtam semmit (szerintem én bénázok, ezért elnézést, ha már volt). A jelenség egy hete ütötte fel a fejét: bekapcsolom a tompítottat és a jobbos hol bekapcsol, hol nem. Ha éppen olyan a kedve és bekapcsol, akkor világít rendesen, nem alszik el. Ha pl. kikapcsolom és utána rögtön vissza, akkor nem világít a jobbos. Ma délután volt egy kis időm és gondoltam, hogy keresek hibaokot és kicserélem a két lámpatest alján található ballasztokat (szürke fém cigisdobozok), de a jelenség ugyanúgy fenn áll (a jobbos hol bekapcsol, hol nem), plusz még hozzájött az, hogy így nem szintez automatikusan. Így most nem tudom milyen következtetés vonjak le a dologból. :) Úgy gondolom, hogy visszacserélem a két ballasztot, hogy szintezzen legalább. Viszont, ha nem oldotta meg a csere a problémát, akkor a lámpatestben lévő trafó a ludas elvileg. Van valamelyikőtöknek ilyen jellegű tapasztalata?

Nagyon köszönöm a segítséget!
Chris322019-09-10 18:53:02 // 155014
Nekem az 1.8 TS-em járt így, amikor fojtószelep ház leszereléséhez az akksisaru levétele nélkül lehúztam a motorvezérlő két csatiját. Az egész elektronika megbolondult és hibás adatokat írt. Egy alapjárati program visszaállítás segített rajta. A lefulladás és a hidegindítási problémám meg akkor jelentkezett, amikor az alapjárati motor hátulján lévő kis fedelet elengedte a ragasztás és leesett róla. Gondolom lepárásodott a belseje.
Juve1562019-09-10 08:37:06 // 155013
Igen, benzines!
emmzolee2019-09-09 23:38:14 // 155012
Hi.
Benzinesed van? Amit itt leírsz, az pontosan az AC hibájára utal. Meg kell mérni az üzemanyag nyomását. Ha csak 2-2,5 bár akkor az kevés. Ilyenkor a visszatérő üzemanyag csőnél semmi nem megy vissza a tankba. Itt percenként 1.3Liter lenne az elfogadott amikor a kocsi alapjáraton ketyeg. Az új AC 4-5.5 bárt tud. Ezek után minden a helyére áll, főleg a hideg motor is használható lesz, nem fullad meg szenved.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak