SKrisz2010-04-09 10:01:29 // 7395
Hát ebben van egy pár munkaóra... Mielőtt megnéztem volna az eredeti képet, látszott, hogy egy DS1000 volt a kiindulási alap, de azért csúnyán elbántak szegény vassal! :DDDD
Satti2010-04-09 09:19:44 // 7394
Ma reggel a bumeráng-ban Bocskorék beszéltek telefonon Talmával, mivel most indult el a vadiúj Talma.hu oldal és kérdezték többek között, hogy most hol lesz látható a futam itthon. A digitv-én lehet csak majd nézni, az nekem sajnos nincs, marad a netes szenvedés.
Belga2010-04-08 23:27:39 // 7393
Mas nem nagyon lesz. Esetleg meg BBC vagy a motogp.com elofizetes.
Ma egyebkent kivancsisagbol raneztem a digi streamre a Pool-Benfica meccsen, es rezzenestelenul ment. Bar az is lehet, hogy idovel elotte be kell jelentkezni, mert limitaljak a kapcsolatok szamat es ha 1percel elotte akarsz, mar nem lesz hely. Nemtudom...egy probat meger.
Ma egyebkent kivancsisagbol raneztem a digi streamre a Pool-Benfica meccsen, es rezzenestelenul ment. Bar az is lehet, hogy idovel elotte be kell jelentkezni, mert limitaljak a kapcsolatok szamat es ha 1percel elotte akarsz, mar nem lesz hely. Nemtudom...egy probat meger.
Satti2010-04-08 21:53:14 // 7392
Elég baj ez, pedig nézettsége az lenne.
Satti2010-04-08 21:51:09 // 7391
Az lesz pont a baj, hogy majd nem lehet nézni a terheltség miatt.
mesa2010-04-08 21:39:34 // 7390
Úgy értettem, hogy legalább Talma miatt "megérte", mert előtte se nyomták magyar TV adók
Belga2010-04-08 21:37:23 // 7389
Digisport adja. Ingyenes regisztracioval van viszonylag korrekt stream, bar a jelentosebb kozvetiteseknel mindig tulterhelt, es nem lehet belepni.
Satti2010-04-08 21:31:35 // 7388
No, de a nagyoknak nem sok köze van a kavaráshoz, a királykategóriára az egész világon rengetegen kívámcsiak, akárcsak a forma1-re.
mesa2010-04-08 21:18:22 // 7387
Már nincs akkora "reklámértéke" Talmának, Az év férfijának
Meg aztán az egész MOTOGP kifejezés besározódott Kovácsostól, Zukkmanóstól, Ruppó Miltonostól
Így nem hogy a csődhelyzet közelében tengődő MTV nem vevő rá, de a két nagy kertévé sem
Talán ha jönnének az eredmények ... de most erre is elég kevés az esély
Meg aztán az egész MOTOGP kifejezés besározódott Kovácsostól, Zukkmanóstól, Ruppó Miltonostól
Így nem hogy a csődhelyzet közelében tengődő MTV nem vevő rá, de a két nagy kertévé sem
Talán ha jönnének az eredmények ... de most erre is elég kevés az esély
Satti2010-04-08 21:11:15 // 7386
No, de az is hol, tavaly is az első futamoknál, amikor még nem adta le az m1, állandóan keresgettem én is, hogy hol nézhető, az már mindegy is volt, hogy mlyen nyelven.
imi1562010-04-08 21:03:47 // 7385
Akkor maradnak megint ezek a pocsék minőségű netes közvetítések:S?!
Satti2010-04-08 21:02:40 // 7384
Most megnéztem, de sajnos nem adja az m1, hogy a fenne enné meg. Tavaly adták, most nem tudom, miért nem, valószínűleg sokat kellett volna fizetni érte. Nem tudom, hol lehetne majd nézni.
imi1562010-04-08 20:58:44 // 7383
Nagyon örülnék neki ha lehetne nézni valahol.
De jó is volt mikor még az Eurosport élőben adta az egészet:P!
De jó is volt mikor még az Eurosport élőben adta az egészet:P!
Satti2010-04-08 20:49:09 // 7382
No, ezt nem tudom, majd meg kell nézni a műsort a port.hu-n.
Satti2010-04-08 20:39:13 // 7380
Hétvégén végre indul a banzáj.
Mulder2010-04-08 17:59:38 // 7379
Én még mindig nem motorozok, de Ti biztos értékelitek haverom munkásságát:)
Egy ilyen Ducatit átalakított ilyenre:DDD
Egy ilyen Ducatit átalakított ilyenre:DDD
Kazes☻2010-04-06 21:30:22 // 7378
Gyóni Beton Érdekes. Csak véletlenül találtam rá. :)
imi1562010-04-06 21:22:28 // 7377
A Danuviáról olvastam vmelyik MotorRevüben..........
Mintha ott is Rotax blokkokat említettek volna?!
Mintha ott is Rotax blokkokat említettek volna?!
Kazes☻2010-04-06 21:17:34 // 7376
Majd lesz az is! Bírjuk! :)))
Blade2010-04-06 21:17:02 // 7375
Elsőre azért nem olyan rossz, összességében ütés azért:) Idővel biztosan lesz majd más típus is:))
Whiteskull2010-04-06 21:15:48 // 7373
Hát elég bonyolult lett. Már vízhűtés van rajta. :))))))))
Blade2010-04-06 21:15:26 // 7372
Ez a Pannonia reload story már vagy 10 éve él. Eredetileg másik vállalkozó, vagy vállalkozói csoport próbálta feléleszteni a pannoniát, mielőtt Várpalotára került. Akkoriban Rotax blokkokról tárgyaltak komolyan. Azt hiszem a legnagyobb a 650-es egyhengeres lett volna:) Most nem tudom hol tartanak:)
A másik ígéretes érdekesség a Danuvia feltámasztása:) Ez is nagyon jó, már több prototipust bemutattak tavaly, mind nagyszerű. De sajnos azóta csend van. Reméljük vihar előtti:)) Mármint ami vihar a motobike gyártást kavarja fel alaposan:)))
A másik ígéretes érdekesség a Danuvia feltámasztása:) Ez is nagyon jó, már több prototipust bemutattak tavaly, mind nagyszerű. De sajnos azóta csend van. Reméljük vihar előtti:)) Mármint ami vihar a motobike gyártást kavarja fel alaposan:)))
zotya littlesoldier és Szabina2010-04-06 21:13:29 // 7371
lehetne szebb is szerintem ha choper lenne! de ez az én véleményem
Kazes☻2010-04-06 21:11:47 // 7370
Átdolgozzák a régit! :)))
Nem tudom. :)
Nem tudom. :)
imi1562010-04-06 21:06:56 // 7369
Arról van vmi hír,hogy milyen motorokat tesznek bele?
Vagy talán azokat is a magyarok fejlesztik?
Vagy talán azokat is a magyarok fejlesztik?
Whiteskull2010-04-06 21:06:06 // 7368
Bizony. Így most nekem is egy Suzukiba kellett beruházni. :)))
Blade2010-04-06 21:04:41 // 7367
Ja ja, szerintem is sokkal több volt már akkor is a Pannoniában:)) Remélem lesz V kettes ezres is:)))
Kazes☻2010-04-06 20:44:37 // 7366
És reméljük, hogy így is lesz! :) Már eleve kár volt tönkre tenni!
Whiteskull2010-04-06 20:36:43 // 7365
És még tetszetős is. :)))
Blade2010-04-06 20:30:39 // 7364
Belga2010-03-31 16:24:52 // 7363
Talmácsi Gábor nem pazarolta a köröket
Vannak gondok, de elkeseredettségre még nincs ok Talmácsi Gábor, a gyorsasági motoros világbajnokság Moto 2-es géposztályának versenyzője túl van az utolsó tesztjén, a következő alkalom, amikor versenymotorra ül, már az idénynyitó Katari Nagydíj lesz. A pilóta nem tagadja, vannak gondjaik, de szerinte a teszt más, mint a verseny, és bízik benne, hogy az éllovasok között motorozhat a losaili pályán.
– A hétfői tesztnap után az éjszakába nyúlt a megbeszélés csapatával. Gondjaik vannak?
– Kinek nincsenek?! Egy versenymotor soha sincs kész, folyamatosan fejlesztik, ráadásul a Moto2 esetében vadonatúj technikáról beszélünk, hiszen ettől az évtől kezdve szerepel a kategória a világbajnokság programjában. Nagyon kellett ez a megbeszélés ahhoz, hogy a csapat fejlődni tudjon, hiszen most valamennyi tapasztalatomat elmondtam, a mérnökök feljegyezték, és tudnak belőle dolgozni. Tele van a fejem a sok információval.
– Az első és a harmadik nap huszonötödik hely, a másodikon tizedik... Gondolom, nem ezt várta a világbajnokság előtti utolsó teszttől.
– Valóban másra számítottam. Főleg azután, hogy a második napon már folyamatosan gyorsultunk. Akkor azt hittem, megtaláltuk a kiutat az alagútból, ám másnap megint elvesztettük a fonalat, ezért is volt szükség a hosszas értekezésre.
– Mi a baj?
– Nem fordul rendesen a motor, és pattog az eleje. Egyelőre nem tudjuk biztosan, miért. Egymillió oka lehet a kuplungtól a beállításokig.
– Nem túl megnyugtató.
– Hát nem, de a verseny teljesen más, mint a teszt, a katari edzéseken még sokat fejlődhetünk. A vázgyártónk, az FTR ráadásul megígérte, hogy minden versenyzője adatát megkapjuk, ami segíthet abban, hogy mindannyian gyorsabbak legyünk. Ez mindannyiunk érdeke, s meghozhatja az áttörést – a motorsportban fontos, hogy ne legyünk egyedül.
– El van keseredve?
– Azt azért nem. A sok nehézség ellenére hiszek benne, hogy elöl leszünk. Talán akadnak majd problémáink, talán nem lesz könnyű csata, de remélem, csupán egy apró lépésre van szükség. Sokszor kis dolgokkal is lehet sokat javulni, és nagyokkal keveset.
– Százhatvanhét kört tett meg a három nap alatt. Azért az nem kevés. Hogy bírta?
– Köszönöm a kérdését, jól, egyáltalán nem fáradtam el. Ez annak fényében különösen biztató, hogy a százhatvanhétből száznegyven gyors kör volt, olyan, amely során végig maximálisan koncentráltam. Egyetlen kört sem szerettem volna ugyanis elpazarolni. Nyakunkon a világbajnokság.
NSO
Vannak gondok, de elkeseredettségre még nincs ok Talmácsi Gábor, a gyorsasági motoros világbajnokság Moto 2-es géposztályának versenyzője túl van az utolsó tesztjén, a következő alkalom, amikor versenymotorra ül, már az idénynyitó Katari Nagydíj lesz. A pilóta nem tagadja, vannak gondjaik, de szerinte a teszt más, mint a verseny, és bízik benne, hogy az éllovasok között motorozhat a losaili pályán.
– A hétfői tesztnap után az éjszakába nyúlt a megbeszélés csapatával. Gondjaik vannak?
– Kinek nincsenek?! Egy versenymotor soha sincs kész, folyamatosan fejlesztik, ráadásul a Moto2 esetében vadonatúj technikáról beszélünk, hiszen ettől az évtől kezdve szerepel a kategória a világbajnokság programjában. Nagyon kellett ez a megbeszélés ahhoz, hogy a csapat fejlődni tudjon, hiszen most valamennyi tapasztalatomat elmondtam, a mérnökök feljegyezték, és tudnak belőle dolgozni. Tele van a fejem a sok információval.
– Az első és a harmadik nap huszonötödik hely, a másodikon tizedik... Gondolom, nem ezt várta a világbajnokság előtti utolsó teszttől.
– Valóban másra számítottam. Főleg azután, hogy a második napon már folyamatosan gyorsultunk. Akkor azt hittem, megtaláltuk a kiutat az alagútból, ám másnap megint elvesztettük a fonalat, ezért is volt szükség a hosszas értekezésre.
– Mi a baj?
– Nem fordul rendesen a motor, és pattog az eleje. Egyelőre nem tudjuk biztosan, miért. Egymillió oka lehet a kuplungtól a beállításokig.
– Nem túl megnyugtató.
– Hát nem, de a verseny teljesen más, mint a teszt, a katari edzéseken még sokat fejlődhetünk. A vázgyártónk, az FTR ráadásul megígérte, hogy minden versenyzője adatát megkapjuk, ami segíthet abban, hogy mindannyian gyorsabbak legyünk. Ez mindannyiunk érdeke, s meghozhatja az áttörést – a motorsportban fontos, hogy ne legyünk egyedül.
– El van keseredve?
– Azt azért nem. A sok nehézség ellenére hiszek benne, hogy elöl leszünk. Talán akadnak majd problémáink, talán nem lesz könnyű csata, de remélem, csupán egy apró lépésre van szükség. Sokszor kis dolgokkal is lehet sokat javulni, és nagyokkal keveset.
– Százhatvanhét kört tett meg a három nap alatt. Azért az nem kevés. Hogy bírta?
– Köszönöm a kérdését, jól, egyáltalán nem fáradtam el. Ez annak fényében különösen biztató, hogy a százhatvanhétből száznegyven gyors kör volt, olyan, amely során végig maximálisan koncentráltam. Egyetlen kört sem szerettem volna ugyanis elpazarolni. Nyakunkon a világbajnokság.
NSO
Belga2010-03-29 22:28:13 // 7362
Ezt a vázat összesen 3an használják...Iannone, Debon, Gábor. A motorban és pilótában igazad van, mindenki ezt hangoztatja.
"Reggel a motor elejének pattogása mérséklődött, de még mindig hátráltatta Gábort, hogy gyorsabb legyen. A mérnökök rájöttek, hogy a jelenséget a kuplung beállítása okozza, erre dolgoztak ki néhány variációt. Talma arra is panaszkodott a nap során, hogy a motor nem fordul elég könnyedén, néhány kanyart alig tudott bevenni. Ezen probléma megoldására a geometrián és a futómű beállításain kellett módosítani. A mérnökök nagy változtatásra szánták el magukat, de ekkor az időjárás közbeszólt, délután elkezdett esni az eső."
"Reggel a motor elejének pattogása mérséklődött, de még mindig hátráltatta Gábort, hogy gyorsabb legyen. A mérnökök rájöttek, hogy a jelenséget a kuplung beállítása okozza, erre dolgoztak ki néhány variációt. Talma arra is panaszkodott a nap során, hogy a motor nem fordul elég könnyedén, néhány kanyart alig tudott bevenni. Ezen probléma megoldására a geometrián és a futómű beállításain kellett módosítani. A mérnökök nagy változtatásra szánták el magukat, de ekkor az időjárás közbeszólt, délután elkezdett esni az eső."
mesa2010-03-29 22:20:32 // 7361
Pedig a legjobb villával van szerelve, és azt a vázat használja, amit a legtöbben. A motor pedig nem hogy majdnem ugyanaz, hanem sorsolják!
A Moto2 az a kategória, ahol szinte csak a pilóta számít
A Moto2 az a kategória, ahol szinte csak a pilóta számít
Satti2010-03-29 20:58:53 // 7360
Ettől az évtől sajnos nem lehet sokat várni majd, az egész moto2 még nagyon gyerekcipőben fog járni, el kell telni leglább 5-6 futamnak, mire belerázódnak.
Bízzunk a jobb folytatásban.
Bízzunk a jobb folytatásban.
Belga2010-03-29 19:31:12 // 7358
végetért a szezon előtti utolsó 3 napos IRTA teszt.
Talma nyilatkozat:
Többet vártam a mai naptól, de az új ötleteink nem vittek minket előrébb. Az időjárás sem kedvezett számunkra. Sokat tanultunk a motorról, majd a versenyek alatt még jobban összecsiszolódunk. A csapatom és a mérnökeim rengeteget dolgoztak a teszt időszak során, a következő megmérettetés számukra és számomra is a katari nagydíj.
Egyenlőre nagyon szopóágon van a srác... kb +1mp-t tud az elejétől. A motor eleje pattog a kanyarokban, nem lehet vele rendesen fordulni.
Talma nyilatkozat:
Többet vártam a mai naptól, de az új ötleteink nem vittek minket előrébb. Az időjárás sem kedvezett számunkra. Sokat tanultunk a motorról, majd a versenyek alatt még jobban összecsiszolódunk. A csapatom és a mérnökeim rengeteget dolgoztak a teszt időszak során, a következő megmérettetés számukra és számomra is a katari nagydíj.
Egyenlőre nagyon szopóágon van a srác... kb +1mp-t tud az elejétől. A motor eleje pattog a kanyarokban, nem lehet vele rendesen fordulni.
Dzsozy2010-03-24 18:57:30 // 7357
Tankoltam Shell wpover racinget,jobb lett,de lehet, hogy maga benzin miatt. Azt elfelejtettem mondani, hogy a próbálgatások miatt megszívta magát rendesen, és mikor beröffent az alkoholtól,előtte durrant egyet, gondolom a benyától. Nem nyomhatott valahol valimi szimeriget ki?
Péntekig próbálgatom aztán ha nem változik, megy a motorszerelő sráchoz.
Péntekig próbálgatom aztán ha nem változik, megy a motorszerelő sráchoz.
SKrisz2010-03-24 18:39:52 // 7356
Én az első 150Km-et nem idei tankolásból tettem meg, sem a motorral, se az Alfával... Szóval ez nem lehet probléma. Csak gondolj bele, amíg a finomtóból eljut a te tankodba mennyi idő telik el. Itt más gond lesz, nem benzin...
Dzsozy2010-03-24 18:03:59 // 7355
Üdv Mkinek!
Remélem tudtok segíteni, annak ellenére, hogy én csak Yamaha Maxter Sport 125 cm3 huszár vagyok! Családos ember lévén az asszony nem enged nagyobbat, bár egy Banditáért azért sírni tudnék. Szóval letettem télire a mocit, és most,hogy elővettem nem indult! Karbitisztítás és semmi. Mortoros haver (szerelő is egyben) azt tanácsolta,hogy féktisztító sprét nyomjak a karbi torokba a légszűrő felöl, majd az alkoholtól elindul. Így is lett. Olajcsere, meg miegymás, de azt vettem észre, hogy eltűntek a pacik. Városi huszár egy ilyen nagytestű robi, munkába járáshoz kitűnő, gyorsul, megy mint állat, de most harmat gyenge, pedig nem így tettem le! Sajna a motorokhoz kevésbé értek! Tankba maradt benzin a tél előtt, most azt járom ki. Lehet az a baja, hogy régi a benzin, vagy valami más probléma lehet?
Remélem tudtok segíteni, annak ellenére, hogy én csak Yamaha Maxter Sport 125 cm3 huszár vagyok! Családos ember lévén az asszony nem enged nagyobbat, bár egy Banditáért azért sírni tudnék. Szóval letettem télire a mocit, és most,hogy elővettem nem indult! Karbitisztítás és semmi. Mortoros haver (szerelő is egyben) azt tanácsolta,hogy féktisztító sprét nyomjak a karbi torokba a légszűrő felöl, majd az alkoholtól elindul. Így is lett. Olajcsere, meg miegymás, de azt vettem észre, hogy eltűntek a pacik. Városi huszár egy ilyen nagytestű robi, munkába járáshoz kitűnő, gyorsul, megy mint állat, de most harmat gyenge, pedig nem így tettem le! Sajna a motorokhoz kevésbé értek! Tankba maradt benzin a tél előtt, most azt járom ki. Lehet az a baja, hogy régi a benzin, vagy valami más probléma lehet?
Atesz19872010-03-24 15:26:33 // 7354
Kell a pénz a kampányra a "kormánypártnak"...
A magyar közbeszerzési eljárásokról egy közismert vicc:
Egy múzeum kerítését fel kell újítani, ezért a múzeum igazgató felkér egy magyar, egy német és egy angol kivitelezőt, hogy tegyenek ajánlatot, mennyiért csinálnák meg.
Az angol körbe járja a telepet, méricskél, számolgat, majd így szól:
-90'000 Ft-ból megvan. 40 az anyag, 40 a meló, egy 10-es marad nekem.
A német hasonló módon körbe járja a kérdést, püföli a számológépet egy darabig, majd megszólal:
-70'000 Ft-ból meg lehet oldani. 30 az anyag, 30 a munka, egy 10-es az enyém.
A magyar rá sem néz a kerítésre, csak félválról odaböki az igazgatónak:
-270'000
-270'000?! Maga megőrült? Hát ez meg hogy jött ki?
-Nézze, 100 a magáé, 100 az enyém, és megbízzuk a németet.
És az a baj, hogy ez nagyvonalakban tényleg így mükszik...
A magyar közbeszerzési eljárásokról egy közismert vicc:
Egy múzeum kerítését fel kell újítani, ezért a múzeum igazgató felkér egy magyar, egy német és egy angol kivitelezőt, hogy tegyenek ajánlatot, mennyiért csinálnák meg.
Az angol körbe járja a telepet, méricskél, számolgat, majd így szól:
-90'000 Ft-ból megvan. 40 az anyag, 40 a meló, egy 10-es marad nekem.
A német hasonló módon körbe járja a kérdést, püföli a számológépet egy darabig, majd megszólal:
-70'000 Ft-ból meg lehet oldani. 30 az anyag, 30 a munka, egy 10-es az enyém.
A magyar rá sem néz a kerítésre, csak félválról odaböki az igazgatónak:
-270'000
-270'000?! Maga megőrült? Hát ez meg hogy jött ki?
-Nézze, 100 a magáé, 100 az enyém, és megbízzuk a németet.
És az a baj, hogy ez nagyvonalakban tényleg így mükszik...
mesa2010-03-24 14:28:57 // 7353
Figyelj a szavazásnak a videóhoz semmi köze! :)) Vedd úgy, hogy két külön hsz, csak ilyenért nem akartam a hozzászólások számát szaporítani -ezért került egy postba., de így utólag belátom hiba volt
mesa2010-03-24 14:26:32 // 7352
a Grupo Milton nem igazán spanyol, ők építették volna Sávolyon a MotoGP-t
Így került ide. Remélem már így érthető
Én viszont azt nem értem, szerencsétlen spanyolok miért vannak blokád alatt?
Pont olyan értelmetlen, mintha Bajnai miatt a ciprusi nagykövetség előtt tüntetnék :D
Így került ide. Remélem már így érthető
Én viszont azt nem értem, szerencsétlen spanyolok miért vannak blokád alatt?
Pont olyan értelmetlen, mintha Bajnai miatt a ciprusi nagykövetség előtt tüntetnék :D
Mike.2010-03-24 13:51:22 // 7351
Nem igazán értelek. Belinkeltél egy videót aminek semmi köze a moto gp hez és annak a minősítéséről, szavazásáról.
Mike.2010-03-24 13:49:16 // 7350
Lehet, hogy nem egyről beszélünk, de a moto gp pályánál és az előbb említett "lakóparknál" is simlis spanyol építési vállalkozókról van/volt szó. Akik persze a sejtések szerint megvettek néhány politikust is.
mesa2010-03-24 13:37:23 // 7349
a birka pedig még arra vonatkozott, hogy már nincs is motogp futamról szó, de még lehet rá szavazni - olyan "slágerrádiós" sztori
mesa2010-03-24 13:33:49 // 7348
az a probléma, hogy itt sehol nincsenek a képben spanyolok
Mike.2010-03-24 12:59:05 // 7347
Akkor lennénk birkák ha ezt szó nélkül hagynánk.
És szégyenfolt legyen inkább ez a Spanyol "befektetőknek". Bár nekik ez már meg sem kottyan.
És szégyenfolt legyen inkább ez a Spanyol "befektetőknek". Bár nekik ez már meg sem kottyan.
mesa2010-03-24 12:03:39 // 7346
Nem hiába mondják, hogy birka nemzet vagyunk
itt az újabb szégyenfolt
Pátyi magyarok tüntetnek a spanyol nagykövetség előtt Sedesa haza táblákkal
itt az újabb szégyenfolt
Pátyi magyarok tüntetnek a spanyol nagykövetség előtt Sedesa haza táblákkal