Fórum >> Egyebek >> 2 keréken is szép az élet

imi1562010-02-10 21:07:54 // 7195
Most vasárnap Yeti Race a Pannonia Ringen:)!
veteranviking2010-02-08 14:27:34 // 7194
De EZ még veszettebb projekt, V6 két keréken.
veteranviking2010-02-08 14:25:07 // 7193
Zapo motoros chopper
Inter156 (il mascalzone)2010-02-06 23:01:49 // 7192

Ez se egy minden napi járgány:)
imi1562010-02-06 21:10:08 // 7191
Egy tesztből nem lehet messze menő következtetéseket levonni,de mindenképp bizakodásra ad okot,hogy a Doktor a leggyorsabb:-)))!
Remélem meg lesz egy újabb VB-cím a szezon végére.
Bár a Honda és a Ducati még tartogathat meglepetéseket,ha Stoner,vagy éppen a kis Pedrosa elkapja a fonalat.
Satti2010-02-06 20:57:09 // 7190
A motogp-sek Sepang-i tesztjén, ami az első volt az évben, Rossi volt végig a leggyorsabb, egyedúl ő tudott 2.01 perc alá menni.
Tommi2010-02-05 10:47:38 // 7189
Belga2010-02-01 20:43:24 // 7188
Nagy lutri az biztos.... egyen blokk még a kanyarban sincs, a vázgyártók fejlesztgentek valami alapján, aztán hogy ki talál bele?
Satti2010-02-01 19:46:01 // 7187
Az Aprilia elég érdekesen kavarta a dolgokat, még jó, hogy nem a szezon kezdet előtt 1 héttel találták ezt ki.
Nagyon kíváncsi leszek erre az évre a moto2-ben ennyi viszontagságos esemény után.
Belga2010-02-01 19:16:28 // 7186
az aprilia kiszált a moto2-ből, faképnél hagyva 5 pilótát és 3 csapatot

Talma valószínű egy FTR váz köré épített géppel indul. a csapat és a mérnökök maradnak, tehát ex-apriliás, derbis fazonok
mesa2010-02-01 11:58:19 // 7185
Tudja már valaki, hogy milyen motorral indul Talma? Mert utoljára a managere azt mondta nem Aprilia lesz mégsem...
GT Ɨ|ѯ2010-01-28 20:21:32 // 7184
Akkor megint lehet Faubelgyerekkel csata...:-)
Kazes☻2010-01-28 16:59:32 // 7183

huhh...:)
Satti2010-01-28 12:31:08 // 7182
Talmácsi az egyetlen magyar klikk
Xixo2010-01-28 01:51:12 // 7181
"B-alatonring"?? Muhaha!!! Hogy lehet ilyet leírni???
Belga2010-01-27 22:15:16 // 7179
Kovi2010-01-21 15:14:12 // 7178
Újabb biztos helyek a Moto2-ben
Ahogy közeledik a szezonkezdet, úgy rajzolódik ki az új kategória végleges formája. A meglepetésként érkező Bimota mellett, a már ismert csapatok is lázasan dolgoznak, és próbálják a legjobb versenyzőket leszerződtetni.
Jelen esetben a legjobb, nem biztos, hogy a leggyorsabbat jelenti, a Moto2 egységeknek ugyanis egyelőre ismeretlen közegben kell bizonyítania. Ehhez olyan pilóták szükségesek, akik tesztelőként és – szükség esetén – fejlesztő-mérnökként is helytállnak a csapatban. Ezért is eshetett az angol FTR alakulat választása a 34 éves Alex Debonra – ő versenyzőként és tesztpilótaként is bizonyított már. Időközben a Stop&Go együttese is véglegesítette a 2010-es indulási feltételeit. A Suter vázzal szerelt motorokon Talma korábbi csapattársa, Hector Faubel és a thaiföldi Ratthapark Wilairot fog versenyezni az idei szezonban.
A felkészülési időszak egyértelműen megkezdődött, a jövő héten Jerezben, míg február közepén Barcelonában fognak tesztelni a csapatok.

Sokan kérdezik, miért ez a nagy csend Talmácsi körül? Talán a Speedup Team nem vesz részt a januári próbákon? Nos, komoly aggodalomra továbbra sincs okunk, a „nagy” csapatok (pl. Aspar, Tech3 stb.) szintén téli pihenőjüket töltik, és várhatóan a szezonkezdet előtti hetekben kezdenek majd intenzív tesztelésbe. Ehhez egyébként nagyba hozzájárul, hogy a végleges erőforrást március szállítja a Honda gyár, így a 100 százalékos motor csak alig egy hónappal az első verseny előtt gurulhat ki a pályára.
GT Ɨ|ѯ2010-01-18 14:49:30 // 7177
Kár ezért a Talma-ért....:-(
Tommi2010-01-18 12:34:07 // 7176
GT Ɨ|ѯ2010-01-13 06:49:27 // 7175
jó volt újra látni:-)
Satti2010-01-11 16:56:50 // 7174
Elég nagy most a gubanc a moto2 körül.
mesa2010-01-11 16:51:21 // 7173
Lehet, hogy otthon meg brümmögnek
Satti2010-01-11 16:50:01 // 7172
Talmácsiék csöndben vannak klikk
Kócosw2010-01-09 12:01:17 // 7171
és pár kép róla ...

imi1562010-01-09 11:51:15 // 7170
Esetleg ITT!?
Meg még van ezen kívül is jónéhány bontó ahol-sztem-érdemes volna érdeklődni:)!
Ferke2010-01-08 08:28:49 // 7169
Szasztok! Egy barátom keres '96-os Kawasaki ZXR 250-eshez túlméretes hajtókar és főtengely csapágyakat.
Van valaki, aki esetleg tudja, hogy van-e ilyen, lehet-e kapni valahol?
Tommi2010-01-04 16:16:16 // 7168
Rossi szobrot kapott (igaz csak hóból) :)
imi1562010-01-02 19:59:34 // 7167
A hőskor........:)))!
Itt még teljesen másról szólt a gyorsasági motorozás-és egyáltalán a motorsport-mint mostanság.
Marklar1552010-01-02 19:43:43 // 7166
Auto Motor 1988' március. :)
SKrisz2009-12-28 22:04:24 // 7165
Talán it nem lesz OFF :)

Mai beszerzésem modelles témában:





Peugeot tricikli 1:10-es méretarány :)
Kócosw2009-12-27 20:37:51 // 7164
Eladósorba került a Banditom.Ha vkit érdekel esetleg részletek az oldalamon.
veteranviking2009-12-15 17:30:17 // 7162
Go Talma Go!
Remélem a nuovo szezonban már jönni fognak az eredmények.
Kovi2009-12-14 11:05:04 // 7161
Na ez az megy már a teszt!!!!:-)))))
Belga2009-12-14 10:24:20 // 7160
Belga2009-12-13 17:09:49 // 7159
Ami a Motorshow1-ből kimaradt: Stefano plusz informaciói a Moto2-ről

(a riport még az Aprilia kiszállása előtt készült)
Inter156 (il mascalzone)2009-12-12 23:27:45 // 7158
Én se,de úgy látni a mínusz egy kerék csöppet sem zavarja:-)))))))
Satti2009-12-12 18:11:28 // 7157
A kinézet az jó, legalább ennyire gyors is legyen, akkor nem lesz baj!
Satti2009-12-12 18:08:25 // 7156
Ez eddig jónak tűnik, hajrá előre!
Belga2009-12-12 10:47:51 // 7155
"Interest in the FTR Moto M209 grew as three more riders tried the bike out on Friday. The last three 125cc World Champions – Julián Simón (2009), Mike di Meglio (2008) and Gabor Talmacsi (2007) – all rode the M209, joining Karel Abraham (Cardion AB) who tested it on Thursday.

FTR director Steve Bones said, “What we have now is very much a prototype and has been built primarily for research and development purposes. At present we have around 30 improvements – some major and some minor – in progress for next year’s race machine.”

motogp.com
Belga2009-12-12 10:45:16 // 7154
Talma Moto2 teszt:


Pozitív tapasztalatokkal zártuk a napot. Igazából a vázat jöttünk kipróbálni, ami egyátalán nem rossz. Jól kezelhető a motor, jól fordul a kanyarokban. A ma használt blokk kissé gyenge volt - egy minimálisan tunningolt sima Honda CBR600-as – de nem a köridőkre figyeltünk, így most még nem ez volt a lényeg. Nagyon jól tapadt a Dunlop gumi. Időnként szembesültünk a chattering jelenséggel, azaz pattogott a motor. A kuplungon, az első futóművön és a motorblokkon mindenképpen dolgoznunk kell, de amiért jöttünk, azt teljesítettük. Összeírtuk a főmérnökömmel, hogy amennyiben ezt a vázat választjuk, milyen módosításokra van szükségünk. Nagyon várom a következő tesztelést.

Ideje: 1.37.8 (FTR vazzal szerelt gep)

GT Ɨ|ѯ2009-12-11 16:05:31 // 7153
ez tényleg saga..............

ettől már csak jobb lehet 2010-ben,remélem:-)
Kovi2009-12-10 16:39:25 // 7152


Ez lesz állitolag Talma új gépe.
Kovi2009-12-10 16:38:18 // 7151
mesa2009-12-09 21:54:43 // 7150
imi1562009-12-08 20:41:28 // 7149
Hehe:DD!
Nem tudom,a "landolást" hogyan kivitelezte:)))!?
imi1562009-12-08 20:40:06 // 7148
Megnyugtat,hogy nem csak én vagyok ilyen elvetemült:D!


Ez a mikulásruhás motorozás nagy show lenne..............:)))!
Inter156 (il mascalzone)2009-12-08 20:33:55 // 7147
1 keréken is szép az élet:))))))))
Belga2009-12-07 21:57:08 // 7146
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak