Fórum >> Egyebek >> Motorsport

joe752005-07-08 07:50:44 // 775
Sevrolé vazze mi lenne! ? :) Úgyhogy gyorsan vegyél a 166 helyett egy Sevrolé szparkot! :))) Tudod olyan kacsintós buziságot! :))
2005-07-08 07:28:04 // 774
Kerestek egy jó pilótát egy fiatal csapathoz és Ő ment. :(
Larini2005-07-08 07:23:43 // 773
Éreztem én, hogy az utóbbi időben nem szenteltem elég figyelmet az Istenkirály pályafutásának, de ez azért mellbevágott rendesen:

Mi a hátam ez?
Punisher2005-07-01 12:22:30 // 772
Örömmel tudatom, hogy a magyar GT Corse csapat kiváló pilótája, Németh András, a június 25-26-án Zolderben megrendezett Alfa Romeo Challenge-n megszerezte az előkelő abszolut 2. helyet. A 155-ös Alfával számos újabb fejlesztésű autóval (pl. 156 STW, 147 GTA) induló versenyzőt utasított maga mögé.

Néhány fotó:



És a többiek:



Gratulálok nekik!
vipex2005-06-28 10:59:54 // 771
Erre jó példa, hogy Szegeden egy gyönyörű régi háznál állt az amerikai és az mondta, hogy eddig azt sem tudtam, hogy hol van Magyarország pedig ez a ház régebbi mint az én hazám..no comment
2005-06-28 10:59:40 // 770
Felszállt a gépre és leszállt szerintem. Előtte biztosan megnézte már hivatalból is. Viszont azt mondta az Alfa-ra, hogy az egyik legszebb autó amit eddig látott és csodálkozott hogyan lehet kihozni 155 LE-t 2L-ből. Mondtam neki, hogy így és és vissza kettő padlógáz..... Illetve sajnálta, hogy náluk nincs ilyen. :(
zolee1452005-06-28 10:54:46 // 769
én azon lepődtem meg most, hogy ő tudta hogy hol van Mo. láttam egy képet a neten, állítólag középiskolai Európa térkép, amiből az amcsik tanulnak. Nem volt túl részletes... észak európa, dél európa, stb... ON
2005-06-28 10:49:39 // 768
Emlékszem mikor egy Alabamai kollegám látogatott el hozzák azt mondta, hogy meglepődött mert azt hitte itt nagy szegénység van .....
zolee1452005-06-28 10:41:15 // 766
"már ha amerikaiakat kihagyjuk ők mindent annak hívnak :-))" szerintük USA=Világ :)))
vipex2005-06-28 10:32:00 // 765
Tommi, jóval drágább, a GT-ben félgyári csapatok vannak, de ott is nagyon kilóg a Maserati alapú VitaPhone és RedBull ők nagyon komoly technológiát hoznak de a többiek nem. Az N-Technology ( FIAT versenysport gyára röviden :-) a tavalyi ETTC autókat 600.000 EUR -ért árulta(ja) a honlapjukon ). Egy idei fejlesztés ennek a többzsöröse is lehet. Ha belegondolsz, hogy ezek az autók 2000cm3 kb 300Le hoznak ki, ugyan annyit mint a WRC autók turbóval ( jó tudom ott nagyobb a nyomaték ) vagy abba hogy egy WTCC autóval kb 3 sec jobb köridőket mennek mint pld anno a DTM es 155-ök 400-500Le-vel. Komoly játék ez. Sajnálom, hogy az Alfa nem csinál belőle akkora reklámot :-( mint pld a SEAT A GT egy nemzetközi bajnokság, míg a WTCC világbajnokság ( már ha amerikaiakat kihagyjuk ők mindent annak hívnak :-)) amiből három van összesen a világon az autósportban a F1,WRC,WTCC
zolee1452005-06-28 07:20:02 // 764
"Egyszer egy Forma-1 közvetítésen mondta valaki, hogy valamelyik német autós újság csinált egy hozzávetőleges számítást arról, mennyibe kerül kilométerenként egy F-1 autó futása és akkor mondtak rá 1000 márkát, ez kb 10 éve volt :)" Állítólag Eddie Jordan mondta hogy egy kör a pályán neki 5000 USD-be kerül. Ez 1-2 éve volt. Persze ha a Magyar nagydíjon a MOL-nál tankolnak akkor ez több is lehet.:DDD
Tommi2005-06-27 22:22:41 // 763
Ja, a GT akkor végül is micsoda? Mert az tiszta, hogy a WTCC az EB-ből VB lett. De GT verseny év végén elmegy Dubaiba és Bahreinba, ami nem Európa, tehát EB-nek nem lehet nevezni. Ez amolyan "félig-VB"? :)))
Tommi2005-06-27 22:20:10 // 762
vipex! Érdekes, amit mondasz, hogy a WTCC drágább a GT-nél, én pont fordítva gondoltam. Az Eurosport közvetítésen volt szó róla, hogy mennyibe kerül egy túraautó, illetve annak üzemeltetése. A kocsira kb 100-150 milliót mondtak, ami nagyjából tényleg megfelel egy WRC árának, az versenyeztetés, alkatrész, stb... meg további horror összegek. Azt hittem, hogy mivel a GT-ben szereplő autók "komolyabbak" (ugye az utcai verziók is elég húzósak), tehát többe kerül a versenyzésük. Egyszer egy Forma-1 közvetítésen mondta valaki, hogy valamelyik német autós újság csinált egy hozzávetőleges számítást arról, mennyibe kerül kilométerenként egy F-1 autó futása és akkor mondtak rá 1000 márkát, ez kb 10 éve volt :)
2005-06-27 22:05:19 // 761
Sajnálom, jól ment de még fiatalnak tűnik.
Cacho2005-06-27 22:04:26 // 760
Azzal a fél perces büntivel le is monyt :)
2005-06-27 21:33:10 // 759
Kolcságó monnyon le !
2005-06-27 21:31:59 // 758
Te most direkt vagy szándékosan fájdítod a szívemet? :)))) Egyébként jól vagytok?
Cacho2005-06-27 21:06:23 // 757
Ja, tiszta ideg voltam. Mikor meg végleg kilökte Giovanardit, akkor meg azt mondta, hogy Giovanardi nem volt az ideális íven...
Kau2005-06-27 20:58:05 // 756
Igen. Annyira hajtogatta, hogy hátulról indulva, hogy jön fel a Hondás. Szerintem már neki szurkolt. A végét meg próbálta szépíteni, de hiába. Én meg a hajam téptem este, ez miatt a köcsög miatt.
Cacho2005-06-27 20:51:02 // 755
Itt meg aszongy az a majom: "azért Giovanardi is nagyon keményen ráhúzta a kormányt kolcsiágóra". Hát persze, te buzi, mert vissza kellett jönnie valahogy a pályára, ahonnan a hondás seggfej lökte le egy kanyarral előbb!
Cacho2005-06-27 20:48:52 // 754
Jessz! Hülyebuzi kolcsiágó... Meg az a magyar szakkomentár is egy igaz fasz volt. Hogy bizonygatta, hogy ez még belefér... Mikor először izomból belerongyolt Giovanardiba, azt mondja "itt picit meglökte hátulról, de ez abszolút belefér".
veteranviking2005-06-27 20:11:44 // 753
A fűnyírás este!
a2005-06-27 17:20:16 // 752
elhiszem :)))
vipex2005-06-27 17:09:11 // 751
Én meg még most sem térek magamhoz :-)))
a2005-06-27 17:00:12 // 750
Azé irígyellek, wazze :)
a2005-06-27 16:57:16 // 749
Az első versenyben az autolsó, a másodikban a 16. lett... Amint nem a háttérmérnökökön meg a pálya ismeretén, hanem a gyors reagáláson, meg az alkalmazkodáson van a hangsúly, egyből nem megy nekik... Ez a pálya azért volt jó, mert így legalább megmutathatta mindenki, hogy milyen jó pilóta is valójában... És még lesz 2 ilyen verseny :))))
vipex2005-06-27 16:54:52 // 748
IC, melyik Müller?, a Dirk ott volt de végig szenvedett azt hiszem 16-ik lett a második futamon, a Jörg is ott volt de kuplung vagy váltóhiba miatt nem indult.
a2005-06-27 16:53:59 // 747
Igazad van, a cikket nem olvastam el, csak a pontlistát néztem, hogy nem volt benne. És mivel akkor még nem találtam a listában sehol, egyértelműnek vettem, hogy kizárták.
vipex2005-06-27 16:53:21 // 746
Sele, sajna Ő otthon maradt, egyébként a futamok nagyon jók voltak, rengeteg Alfa versenyez a cseh bajnokságban, jó volt őket is látni. De az igazi élmény a FIA GT futam volt, tarkítva egy jókora esővel ezzel megkavarták a teljes élmezőnyt meg engem is :-). A padock nagyon nagyon király, szétkapva az autók kalapács meg reszelő :-)) mindenhol , bár nem tudom, hogy ezt hogy engedik meg, hogy "hülye luzerek" alias mi :-) ott kóboroljanak. A Maserati csapatok nagyon profik abszolut kilógnak a sorból tiszta high tech telemetria, notebookok mindenhol. Pld a Russian Age Team-nél meg még pótkerekek sem nagyon voltak :-) Nagyon durva hangja volt az autóknak, pont a Lamborgini boxban voltam, mikor egy csóka megveregeti a válam, hogy már beülne az autóba tesztelgetni a motort, Morbidelli volt öööö talán a egyik legnagyobb név a mezőnyben. A lambo hangja nagyon durva volt. Aztán együtt kajáltunk a pilótákkal pld a későbbi győztes Pedro Lamy ajánlotta, hogy milyen jó a puding :-)). Aztán a verseny rajtja előtt be engettek, hogy a kocsik között járkáljunk és lábatlankodjunk. A Maseratisok minden gépre két notebookot dugtak, x mérnök viszgálgatta a kocsiaikat, míg a pilóták a táblás lányokat fűzték :-)) na jó csak az olaszok :-)) szóval nag yélmény volt, nem tudom van-e ilyen a WTCC-ben és a F1-ben biztosan király lehet, nem is gondoltam, hogy így megy ez. Egyébként a FIA GT azért nem megy mindenhova a WTCC-vel mert a WTCC világbajnokság lett és ez azzal jár, hogy három kontinensen kell futamot rendezni a GT csapatoknak ez sok pénz kiadás lenne, egyébként is egy WTCC csapat költségvetése sokszorosa a GT-nek. A WTCC a WRC-vel mérhető anyagiakkal jár, mint az megtudtam. Más. Csehországban nagyon nyomják a 159-et rengeteg plakát van az országban, állítólag BRNO-ban volt kint egy Brera de én nem találtam, mondjuk nem is kerestem, mert nem volt annyi időm.
Inner Circle2005-06-27 16:03:11 // 745
De mi van Müllerrel? A honlapján az az utolsó hír hogy indul Mexikóba, de a versenyről hova tűnt?
2005-06-27 15:28:17 // 744
Így könnyű jó eredményt elérni. :)
BF1562005-06-27 15:24:56 // 743
Hát majdnem!!! After the race the Stewards decided to impose a 30-second penality on him, which meant he was dropped to 18th.
veteranviking2005-06-27 15:05:21 // 742
Hát igen a 156 tulajoknak,eléggé ösmerős volt a sejat futómű:)))
2005-06-27 13:56:01 // 741
Ezt én sem értettem. Jobban tették, hogy Brno-ba mentek és nem erre a pályára. Visszatérve a korábbi kérdésedre a pályával kapcsolatban. Furi volt a sok felállított sörsátor a pálya is elég gagyinak tűnt......
2005-06-27 13:50:57 // 740
Jessssz. Mindezt +50 kilóval tette. :)))
a2005-06-27 13:43:02 // 739
Ja és az Alfa Romeo átvette a vezetést a gyártók között is...
Tommi2005-06-27 13:38:11 // 738
Jeeeeee :)))
Tommi2005-06-27 13:37:38 // 737
Ööö... bocsi, ha faxságot kérdezek, de hogy van ez, miért ment külön a GT és a WTCC verseny? Miért csak a túraautósok mentek Mexikóba? Ezentúl ez mindig így lesz, vagy most csak valami kivételes eset volt?
a2005-06-27 13:35:45 // 736
A egnapi második futam utolsó körbéli ügy miatt Colciago-t kizárták a versenyből, az eredményét érvénytelenítették, így 3. helyezett Giovanardi, 4. Thompson. Ezzel Giovanardi feljött a VB 2. helyre, 2 pontra megközelítve Müllert.
2005-06-27 10:36:31 // 735
Olyan béemvésen viselkedett.
2005-06-27 10:32:56 // 734
KöTSög !
2005-06-27 10:31:47 // 733
Felfüggesztésről jut eszembe, az közvetítés elején volt egy rövid film a Seat első futóművéről. Olyan volt mintha a 156 futóművet láttam volna, működés közben. :)))
2005-06-27 10:29:22 // 732
Jó lehetett. Kis vipex fényképezett? :)
2005-06-27 10:24:37 // 731
Ezek szerint nem csak az F1-ben van csapaton belüli sorrend meg csapat utasítás. Egyetértek.
Punisher2005-06-27 10:18:34 // 730
Az semmi, hogy belement házulról, de amikor mellés ért, gyakorlatilag leeszorította a pályáról. Az Alfa végig a füvön ment. Utána két kanyarral, meg keresztbe fordította és azzal már vesztett annyit a tempóból, hogy könnyedén megelőzze.
veteranviking2005-06-27 09:08:30 // 729
Rossinak is volt ilyen megmozdulása,mikor az utolsó kanyarban nekiment Gibernaunak hátúlról és kilökte a kavicságyba!A mai napig ismétlik az euros.-on.Nekem ott nagyot csorbult a szememben,egy sokszoros világbajnoknak nem így kell győzni,szerintem. Akkor és ott ezt szabályosnak minősítették!!
Kau2005-06-27 00:33:33 // 728
Akciófilmbe illően belement a hátuljába. Miért ragozzák?
Kau2005-06-27 00:32:33 // 727
Én is most olvastam. Ez a Hondás annyira nyerni akart, mint ahogy nyilatkozta. Minden áron. Hát erre most büszke lehet. Így nem állnék dobogóra.
Tom122005-06-27 00:22:07 // 726
Na ez az. Az említett eurosport fórumon az lett a vita vége /amíg olvastam/, hogy "direkt" állt keresztbe a Honda előtt az Alfa. Szerintem nem nézte, aki ezt állítja... /Már legalább 10x visszanéztem:)/
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak