Fórum >> Egyebek >> Motorsport

Alfy2004-11-29 15:37:19 // 69
Akkor pörögjön!!! :-)))
Tedi2004-11-29 10:30:12 // 68
Na hogy pörögjön egy kicsit a fórum :))

Alfy2004-11-25 14:12:21 // 67
Hungaroringen készitette valaki, 2003-ban.
Punisher2004-11-25 13:52:58 // 66
Enzo Coloni 156 Maxiturismo. A spanyol túraautó bajnokságban megy. A Maxiturismo középmotoros 3.0 V6-os, melyhez egy 6 sebességes, Hewland-Coloni szekvenciális sebességváltót kapcsoltak. 380 LE-t teljesít, de 500 LE-s is lesz a tervek szeint. A karosszéria üvegszálas Monocoque. A vezető középen ül a vezetőfülkében. 18 colos OZ magnézium felnik, Brembo fékek, diffuzor. Kb 600.000 Német Márkába került az autó hajdanán, ami egy privát cégnek elég sok.
Punisher2004-11-24 15:03:38 // 65
Leírom helyesen: Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Most megbüntettem magamat.
Alfy2004-11-24 14:45:24 // 64
Nincs adat hozzá. Itt találtam: www.cibegi.de/alfaistcool/ :-)
Punisher2004-11-24 14:19:28 // 63
Ez nagyon komoly! Hol megy ez a kocsi, és mit tud?
Punisher2004-11-24 14:18:03 // 62
Kedves Alfa őrültek! Akik hiányolták a 147-est a rallyból, azoknak ajánlom az alábbi képeket. Alfa Rome 147 Super 1600

Alfy2004-11-24 14:04:25 // 61
Punisher2004-11-24 13:54:17 // 60
Rodney Sachs. Classic East African Safari Rally 2003

Tedi2004-11-23 23:08:52 // 59
Én azt nem tudom megérteni, hogy hogyan nem gondolnak bele, hogy 300+ Le már vezethetőségi szempontokból is min. összkereket kíván. Egyszer talán....

Cacho2004-11-22 23:13:49 // 58
Hát ja, ha nem is hátsókerék, de legalább egy összkerék dukálna már nagyon :(((
Punisher2004-11-22 17:29:04 // 57
Egy kis Alfa Racing, mert már nem látok vörös színt az oldalon, csak ha lejjebb görgrtek. :-)

Tedi2004-11-22 17:18:57 // 56
Én is várom már, mint a messiást, de nem jött meg az info az autodeltától, ami kell a cikkhez. :((
Azmo2004-11-22 10:13:54 // 55
Az jutott eszembe, hogy kéne építeni egy gocart-ot, aminek a mocija Alfa motor:) Át kéne persze alakítani valamelyik kisebb boxer mocit pl.:) Klassz lenne, csak kéne hozzá a technikai véna....
Halesz2004-11-22 00:59:13 // 54
Halesz2004-11-22 00:57:23 // 53
Sziasztok! A mostani hét képén szereplő autóról találtam még néhány fotót! :) http://www.race-cars.com/carsales/other/1062734270/1062734270pp.htm
..2004-11-21 21:43:39 // 52
Teddy hol a cikkem a turbos összekerekes GTről??:)) Várom:)
Tedi2004-11-21 20:56:53 // 51
Igen, de valamiért a GT kivétel. Ha rajtam múlt volna, akkor felfúrás+turbo :)) De ahhoz már összkerék illik. Mondjuk szvsz a 3.7-es 156-oshoz is az kellene...
Cacho2004-11-21 12:03:32 // 50
Az autodelta nem a blokkot fúrja 3.7-re?
Punisher2004-11-21 11:00:54 // 49
Nem értem miért mondogatjátok, hogy nincs Alfa Romeo motorsport, a jövőre már Túraautó Világbajnokságnak nevezett futamokon kívül.
Van az löbb említett 147 GTA Cup, ahol GTA kasztnis 2.0TS motoros 220 LE-s autók mennek. Az egyik barátom ment is ilyennel.
Van 147 JTD kupa, ahol 160LE-s régi típusú JTD-kel mennek.
A rally bajnokságban van Super 1600-as 147.
Vannak 1.6 F2-es 147-ek a rallyban. Ha van ABMoteurs TV csatornátok, lehet látni őket.
Láttam már rally cross 147-et.
Van GTV-R 3.0 pályautó pl. Engstler Motorsportnak. 300LE
Láttam már DTM 156-ot. Alább lesz róla kép. Coloni Motorsport.
Plusz a régebbi modellek is mennek erre arra.
A magyar pályautózásban is mennek Alfák: Borbandi Zsolt barátomnak 155 je van. Akinek van Alfissimoja megnézheti, valamelyik számban van róluk cikk.

Van itt Alfa motorsport, csak reklámja nincs. Ez itt a baj. Megint mondom. Reklám kell!



Ha lehetne feltölteni ide BMP file-t a fent említett autókról képeim is vannak!
Tedi2004-11-20 21:41:12 // 48
Létezik, a Eurosport ha jó kedve van, akkor közvetíti is :) Asszem' az LG Superracing Weekend keretein belül rendezik.
Andorka2004-11-20 17:48:39 // 47
Az igazi ralirajongó az egész mezőnyt megvárja, ha másnem akkor a H csoport miatt:-))) Amúgy nem kötelező N csoportban menni, lehetne A csoportos Alfát is építeni, esetleg egy JWRC-s modellt 1.6os motorral 210 lóerővel. Ahhoz persze már gyári támogatás kellene.Sajnos az olaszok meg a pályaversenyzésre figyelnek, a ralira már nem. Van még egy kérdésem: van Magyarországon Clio kupa. Létezik bárhol a világon Alfa márkakupa? (ahol "azonos" autók mennek)Annál olcsóbb autósport nincs, csak a gokartozás.
Tedi2004-11-20 17:38:30 // 46
Az Autodelta is kompresszort akasztott a GT-re.
Punisher2004-11-20 11:13:54 // 45
JA, nem tettem hozzá, hogy Novitec -ék kompresszort használnak ebben az esetben.
Punisher2004-11-20 11:10:55 // 44
A 320 LE Autodelta GT biztos komoly.
Szerintem a mindent vivő a 375 LE-s Novitec GT! 7.000 Euro-ért kapsz 1-2 lóerőt. Ha összeadom az új árával, még mindig olcsób, vagy kb annyi, mint pl egy Nissan 350Z.
Punisher2004-11-20 11:00:04 // 43
Értem én miről van szó. Csak egy kicsi elméláztam az ősidőkön.
wwwSentinelwww2004-11-20 10:54:17 // 42
Loool igy van kuzin igy van..... vagy mégsem? :-DDDDDDDDDd
Tedi2004-11-19 23:28:00 // 41
Na kuzinom, Te is a magabiztosság megtestesítője vagy :))
wwwSentinelwww2004-11-19 19:42:29 // 40
Huhh amugy én is gondolkodtam ezen pont a legutóbbi rallyn ami Fony nál volt, hogy Alfa miért nincs, véleményem szerint nem nagy élmény a Hondákat végigvárni, sőt gyakorlottab rallyrajáróknak szenvedés a dolog, de talán ezek a kis villyanborotvák jobban pörögnek és az őrült japánok megcsinálták azt hogy ne essenek szét magas fordulatszámon :-DDD Pörögni pörög, nem nagyon megy mondjuk. Szerintem a lényeg hogy ÓCSÓ ez nem is vitás. Alfa drágább lenne valszín. Bár lehet hogy nemtom... :-P
Tedi2004-11-19 19:37:58 // 39
Ez meg asszem' ugyanaz, csak szétkapva :)


Rakok be egy ilyen szépséget is
Bg.2004-11-18 22:12:40 // 38
A 10 hengeres, közép motoros 164-es, nem semmi autó:)) Az Alfetta GT,GTV6, turbódelta, Giulia GTA, SZ mind sikeres rally autó volt! A GTV egészen a 4 kerekes korszak elejéig az (egyik) leg ütőképesebb autó volt a mezőnyben!
..2004-11-18 22:03:43 // 37
Jó-jó de az én kedvencem (A matador) nem csinálta minden ezt meg minden második versenyen.Volt egy cikk, ahol leírták,hogy a OFFford rallyOn főhadiszállásán külön hangár volt a Colinunk által lenullázott autóknak mert nem fértek el ott ahova eredetileg azt az évi 2 3 Tk-s autót tervezték tárolni:)
Tedi2004-11-18 22:03:19 // 36
Pontosítok: nem turbot akasztottak rá, hanem kompresszort.
Tedi2004-11-18 22:00:23 // 35
Nem mondom el, majd holnap olvasd el a friss hírek között :))) Bocsi :) OFF Hát láttam én már őrült spanyolt is egy off celicát rommá törni még a 90-es évek hajnalán :)) ON
..2004-11-18 21:43:33 // 34
Teddy, A GT turbo AWD lesz? Amúgy igazad van az amortizáció miatt drágább a rally, főleg,ha vmi őrült skót kezébe adják a kormányt:))
Tedi2004-11-18 20:23:02 // 33
"az ETCCben sem állítgatnak hanem minden pályára egy arra hangolt futóművet raknak a kocsi alá." Na ezt nem tudtam, így már kicsit más a kép. Viszont az amortizációs kijelentésemet fenntartom :)) Meg azt is, hogy drágább a rallye, mint a pályaversenyzés. A GT turbo-ra már nem kell várni, az autodelta holnap mutatja be. :) 320 paci. Viszont abból kizártnak tartom, hogy legyártsanak annyit, amennyi kell a homologizációhoz.
lorinnyu2004-11-18 18:37:16 // 32
igazad van máshol is cserélgetnek dolgokat pl futó de szerintem a rallyban gyakrabban kell és többet cserélni.
..2004-11-18 17:26:59 // 31
Hogy a mai alfákkal miért nem csinálják?Egyszerű.Nehezek,mint az állat.A legkisebb alfa is 1300kg, egy honda meg nincs ennyi, legalábbis az előző generációs civicek nem voltak ennyire nehezek. Ha megnézünk egy pálya alfát (S2000) nem hiszem,hogy a formáján kívűl sok mindenben hasonlítana utcai társára. Rally futómű?Hát ha jól tudom az ETCCben sem állítgatnak hanem minden pályára egy arra hangolt futóművet raknak a kocsi alá.Szóval semmivel sem olcsóbb a gyorsasági verseny. Rallyban ugye, kell egy homologozizációs modell.És ha már rallyzni kéne,akkor sztem a GT összkerékkel és a mostmég "nemlétező" turbo motorral jó is lehetne.
Andorka2004-11-18 17:18:05 // 30
No, amiért a rali témát felhoztam: elvégre itt gyári autókat átalakítva is lehet eredményeket elérni. Egy homológ bukókeret, könnyítések, erősített futómű és kész az N-es Alfa:) A Honda-val miért csinálják ezt az emberek és egy Alfa-val miért nem? PR szempontból én pont a Hondát tartom az Alfa fő riválisának. Amúgy aki ismeri a ralit, az tudja hogy igenis van reklámértéke, itt mutatkozott be a Lancia (nem a Delta-val), a Saab , a többieket már mondtátok. Ráadásul itt autó formájú autók mennek(amihez nagyon hasonló alakúakat lehet látni utcán), nem holmi szappandobozok, mint a formaegyben.
Tedi2004-11-18 14:23:01 // 29
Tommi! Való igaz, a rallyban volt van és lesz is pr-érték. Többek között az általunk is annyira magasztalt Lancia Delta is így lett világhíres, de az off subaru és micu, vagy a toyota celica is. De milyen áron?! Ha belegondolsz, egy túrautó vagy más pályaautó fenntartása sokal kissebb öszegbe kerül, mint egy rallyautóé. A rally-ban jó ha van elég széles skálán változtatható futóműved stb. És akkor a szervizelésről nem is beszéltem, ami irdatlan mennyiségű összeget tud felemészteni. Sokal nagyobb a hibalehetőség az autó használatából kifolyólag. Acropolis rally-n egy szervízpont, egy komplett futómű csere. Én azt nem tudom megérteni, hogy Alfa 3x volt bajnok ETCC-ben, 1994-es DTM bajnok, 2x F1 bajnok, és mégsem úgy szerepel kis hazánk köztudatában, mint sikeres sportmárka. Ergo: manapság szar a PR, de ez már egy másik topic témája.
Tommi2004-11-17 19:59:00 // 28
Teddy! Azért gondolj bele, hogy a raliban igenis volt reklámérték már régen is. Szerintem :) Sok autógyár és autótípus köszönheti a népszerűségét a ralinak, akik egyébként nem biztos, hogy a "sima" reklámozásba fektetett horror összegekkel hasonló népszerűséget tudtak volna elérni. Amelyik autómárka egy-egy versenyágban sikeres, az bekerül a köztudatba (pláne ha kicsit segítenek is a cég marketingesei ügyesen kihasználni a sikereket) és a vásárló-jelöltek arra gondolnak, hogy "hú, ha ezek rali/túraautó/akármilyen szériában sikeresek, akkor tudhatnak valamit és biztos fasza vasakat csinálnak" - legalábbis én így gondolkodnék :) Nekem pl igenis számítana valamennyire, hogy az adott gyártónak milyen sportmúltja van. Gondoljatok bele, hogy annak idején a Bentley (20-as és 30-as évek) vagy a Jaguar (50-es évek) is a versenypályákon szerzett hírnevet és tulajdonképpen a mai napig az akkor felépített hírnevéből él. Na, kicsit elkanyarodtam az Alfáktól :)))
Tommi2004-11-17 19:51:12 // 27
Punisher! Azt vágom, hogy régen is volt rali, még ha a mostanitól kissé eltérő formában is. Én kifejezetten a rali vb-re értettem, hogy később indult, nem magára a versenyzési formára.
Punisher2004-11-16 15:06:04 // 26
Itt van nektek Pininfarina 164 Procar pályaautója 1988-ból. Soha nem állt rajthoz.


Ez meg csak egy 164 pályagép.
Punisher2004-11-16 14:40:31 // 25

Ezek is pálya autók.
Punisher2004-11-16 14:37:03 // 24
Rally volt régen is. De nem zárt pályán mentek, hanem közúton. A nézők akkoriban nem igen tudtak eljutni a versenyekre, mint manapság, és a TV-ben sem lehetett megnézni a rally összefoglalót. Nem volt igazán reklámértéke. Az egyetlen, nagy tömegeknek is szórakozást nyújtó autóverseny a forma 1 volt.
Punisher2004-11-16 14:32:28 // 23
Versenyezetik azokat az Alfákat, csak épp nem kedves hazánkban. Mert ugye 147-es Alfák mennek a nemzetközi mezőnyben, igaz kevés sikerrel. Nem is értem mi értelme van egy kompakt kategóriás autót indítani a Super 1600 - as kisautók között, mint a Punto, Polo stb.
Tedi2004-11-16 13:55:19 // 22
Szvsz ennek "történelmi" okai vannak. Az 50-es években a pályaversenyzésnek volt a legnagyobb PR-ja, akkoriban rally talán még nem is volt. És ma is sokkal nagyobb PR lehetőségek vannak az ETCC-ben, az F1-ben, mint a Rally-ban. Viszont ha fordítva lenne, fix, hogy a rally-ba nyomták volna a több zsetont.
Tommi2004-11-15 22:13:34 // 21
Javítsatok ki, ha tévedek, de amennyire én tudom, az Alfának a rali sosem tartozott a legfontosabb versenyágak közé, mindig is inkább a pályaautózásra összepontosítottak. Jó, volt néhány próbálkozás, de alapvetően nem fektettek bele óriási energiákat... Mondjuk az autósport első perctől kezdve fontos volt az Alfának, hiszen abban az időben nem volt marketing, PR úgy, mint most és a versenypályák kiváló alkalmat adtak a reklámra. Ha megnéztek más tradicionális márkákat (Merci, BMW pl), akik hozzánk hasonlóan nem ma kezdték az autógyártást, látni, hogy ők sem törték össze magukat a rali porondján és máshol alapozták meg a hírüket. Ellenben a "fiatalabb" gyártók - itt főleg a japánokra gondolok - nem lehettek ott mondjuk Mille Miglián, Targa Florion, különböző híres és tradicionális pályaversenyeken, eleinte jópár évig a Forma-1-be se, tehát más úton kellett nekik "betörni" a versenyzés világába. A rali vb például sokkal később indult, mint az F1-es cirkusz és eleinte kissé kaotikus volt. Igaz manapság szintén az :((( De remek lehetőség volt az autót rendkívül igénybe vevő futamokon a bemutatkozás és ha jöttek a sikerek, az az utcai eladásokban is látszott.
Tedi2004-11-15 21:41:36 // 20
Az ilyen repis előfutóknál mindig "versenytempóról" van szó, amennyire én tapasztaltam. A lényeg, hogy legalább az SPQR "versenyeztet" Alfákat és repi szempontból sem elhanyagolható.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak