Fórum >> Egyebek >> Motorsport

Satti2010-03-06 17:36:18 // 5921
Nem kell túlzásokba esni, ennyire nem volt vicces, sőt, inkább......., no de hagyjuk is, felesleges.......
Belga2010-03-06 17:34:28 // 5920
FP2: Norbi 11., +0.908 az elsőtől

gondolom próbálgatnak ezt-azt
Satti2010-03-06 17:33:52 // 5919
Látod, ezek a megnyílvánulások teljesen feleslegesek, mikor más tud normálisan is hozzászólni......
Satti2010-03-06 17:31:56 // 5918
Mindenesetre a tűzkeresztségen most átesett, elég durva ez a pálya és az is biztos, hogy egy minimális hibázás is nagyon megbosszúlhatja magát sajnos. Bízom a jobb folytatásban, de az biztos, hiogy más nem rally-s vesenyzőnek sem menne jobban, a rally-ben nincs bocsánat. :-)
Blade2010-03-06 17:30:08 // 5917
Olyan nagyon nem altatnak, mert a körrekord ennyi:
Qualifying - 1:24.196/157.98 kph, Yvan Muller (SEAT León Tdi), 7 Mar 2009
Blade2010-03-06 17:27:04 // 5916
Elképesztő és hihetetlen...
:))
Belga2010-03-06 17:24:23 // 5915
217mph/h

TSiga ( I am the TSIG)2010-03-06 16:49:54 // 5913
Hali!
Ez most offos, vagy nem offos:

ImO2010-03-06 16:32:34 // 5912
Jogos, láma voltam. :-)
Belga2010-03-06 15:05:36 // 5911
Michelisz Tarquini elott...

"...Lesz még egy szabadedzés a mai napon, és nagyon azt érzem, legyen bárhogy, a világbajnok akármit állít, nem túl boldog most, hogy Michelisz belépett az életébe..."
Belga2010-03-06 14:57:10 // 5910
ez az FP1 volt :) FP2 majd 16:30-tól
Belga2010-03-06 14:55:44 // 5909
Fel nem foghatom miért kell rögtön kikergetni Kimit a rallyból, és elküldeni a jó anyjába...

A navigátor nyilatkozatát bemásolnám ide mégegyszer:

Kimi was making excellent progress, both with the driving and the pace notes. When we went off we were in a braking area for a left and then a right hand corner with lots of dust and gravel. Kimi had been driving perfectly to the notes and it’s the sort of thing that could happen to anyone. Up until then things had been going really well, and I’m confident that we’ll be on track again at our next event. It’s all part of the game.”


Tehát Kimi jól ment, nem hibázott az itinerből vezetésből, az ilyen dolgok megesnek. Lehet, hogy 5km/h-val gyorsabban ment abban a kanyarban, vagy pár méterrel később fékezett. És? Megesik. Több mint valószinű, ha egész szezonban esik-kell, akkor lesz annyi esze, hogy nem fogja folytatni. Ehh, na mindegy....
ImO2010-03-06 13:44:07 // 5908
Alakul. Nem rossz teljesítmény a Q1 előtt.

A második szabadedzés eredményei:
Vikking 3112010-03-06 13:41:07 // 5907
Igen, nagyban múlik rajta, de a navigátorral való versenyzést nagyon meg kell tanulni.

És ez egy pályaversenyzőnek biztos hogy nem megy könnyen, főleg ha olyan a mentalitása mint rajkónak.

Elég egy pillanatra nem figyelni, már repül is az autó. Szóval sztem ez inkább az ő hibája volt, mint a navigátoré.
Vikking 3112010-03-06 13:39:56 // 5906
Nemár, ebéd után nem szabad bepisálnom a röhögéstől.... :D
zolee1452010-03-06 13:36:26 // 5905
Nem tudom mit mondott vagy mit nem, de nemrég láttam egy videót és ott nagyon meglepett, hogy mennyire a navigátoron múlnak a dolgok.

Egy magyar páros volt, és valószínűleg az előző körnél (vagyis ugye nem kör, de már mentek azon a szakaszon) kitalálták, hogy változtatni kell az itineren és kell egy kis fék egy bizonyos kanyar előtt. Namost mentek, a csaj bemondta, hogy jobb nemtommi (nem emlékszem csak a jobb kanyarra), a fickó áttolta rajta, majdnem eldobta, nagy gépészkedéssel megfogta a kocsit majd beleordított egyet a rádióba, hogy "mondtam, hogy fékezzük meg".
Napsütés, tökéletes látási viszonyok, tehát akár érezhette volna, hogy az oda sok, de mégsem. Ha az itinerben az van hogy padlón áttolja ott akkor padló.

Szóval nagyon érdekes volt. Oké, azt azért tudja az ember, hogy nem viccből hadar ott a sofőr mellett egy ember, de nagyon durva, hogy mennyire rá hagyatkoznak.
Xixo2010-03-06 13:35:01 // 5904
Nem volt kedve bevenni a kanyart! És? Rájkőnen nem veszi be a kanyart ha nem akarja bevenni, Ő VB, Ő ilyen, pont ezt szeretjük benne!! Vagy jobb lenne , ha bevenné, pedig nem is akarja? Ő nem ilyen!!

És különben is Massa sose lesz VB!!!!
Vikking 3112010-03-06 13:24:30 // 5903
Ez egyébként egy olyan taknyolás volt, amikor vagy nem figyelt a navigátorra, vagy az rontotta el, esetleg az, hogy tényleg nem érett meg ő erre... Mégpedig azért, mert az egyik kanyarra gondolt csak, a következőbe meg lesz ami lesz alapon esett be.

A rali ezért nagyon más mint a pályaverseny...
zolee1452010-03-06 13:16:59 // 5902
Lehet, hogy csak én érzem rosszul, de Loeb ugyanott sokkal lassabban ment, érezhetően lassabban. Sok neki ez az autó.
Ha csak bohóckodni akar egy évet aztán vissza az F1-be akkor okés, de ezt megoldhatta volna egy privát WRC-ben is. Ha viszont komolyan gondolta a ralizást akkor fokozatosan kellett volna. Egy gyengébb géppel kellett volna kezdeni.
Az, hogy F1 világbajnok itt senkit nem érdekel, pláne nem az autót. A rali kicsit komolyabban bünteti a hibát mint az F1, vagy bármi más. Itt nincs bukótér, meg egy kis pályaelhagyás. Ha lecsúszol egy kicsit az útról akkor borulás, vagy fa vagy nézők... az utóbbit nem kellene megvárni.
Talán ennél jobban csak a motor verseny bünteti a legapróbb hibákat is.
Buksi2010-03-06 13:02:21 // 5901
Jó nagyot estek! :-O
Buksi2010-03-06 10:52:50 // 5899
Hajrá Norbi, eddig nagyon jó! :-)
Satti2010-03-06 08:22:28 // 5898
Sajnos ez már így alakult, elég bosszantó, de remélhetőleg a következő verseny jobban alakul és az autóval sem lesz ennyi baj.
Belga2010-03-06 07:24:05 // 5897
Belga2010-03-06 07:15:35 // 5896
SS7 - Kimi: tripla axel & leszúrt rittberger

a hírek szerint közvetlen a célvonal előtt egy fékúton minimálisan lecsúszott az ívről, megakadt a Citrom, és már borultak is.

"My biggest disappointment is that we’re not able to continue, as I wanted to have as much time in the car as I could. I had a really good feeling earlier and I wanted to push to see what we could do. I’m sure we will come back stronger at our next event though, and while today was disappointing, I’m really enjoying my rally adventure.”

Kaj Lindstrom, who has been Kimi’s co-driver since the Finn started rallying last year said: “It was a shame that we ended our rally how we did as Kimi was making excellent progress, both with the driving and the pace notes. When we went off we were in a braking area for a left and then a right hand corner with lots of dust and gravel. Kimi had been driving perfectly to the notes and it’s the sort of thing that could happen to anyone. Up until then things had been going really well, and I’m confident that we’ll be on track again at our next event. It’s all part of the game.”
Satti2010-03-05 22:21:38 // 5895
Azért van, mert ügyes a srác. :-)
LacUS2010-03-05 22:11:03 // 5894
Hát eza WTCC siralmas... :) De szarjanak csak, remélem a magyarok nyilai, Norbiban megtestesülve a frászt hozzák a "nagyokra" Hajrá Norbi, kend el az elkényeztet szájukat.

Kimi most nem hibázott, hibázott helyette a citroncs :-( Remek.
Vinnie2010-03-05 22:03:44 // 5893
Remélem, szarrá veri Norbi mindegyiket. Sok fosi.... :))
zolee1452010-03-05 21:56:41 // 5891
Nem tudom, de kb fél éve nem vezetett és hetedik lett, szóval nem volt alaptalan a félelem.:D
Öcsi 155Turbo :)2010-03-05 21:35:50 // 5890
Vicces nagyon!
Vajon mitől szartak be ennyire?
Satti2010-03-05 21:17:14 // 5889
Ja, olvastam, hogy a benzinpumpával volt vmi gebasz, kár érte, mert valóban egész jól mentek, no de holnap és holnap után még javíthatnak.
Belga2010-03-05 21:09:10 // 5888
SS2-n eldobtak 30percet, mert megallt a Citrom, ettol eltekintve nem mennek olyan rosszul:

Belga2010-03-05 20:57:10 // 5887
Kimi Raikkonen remains in Rally Mexico thanks to his co-driver Kaj Lindstrom's last-ditch effort to discover the problem that halted their Citroen C4 WRC on the second stage this morning.

For the second event in succession, Raikkonen has suffered problems on the opening day. After sliding off the road on SS6 in Sweden, it was the Finn's Citroen which let him down on the Ortega test this morning. Just over two miles into the stage, the C4 WRC's engine died. Raikkonen and Lindstrom radioed the team for assistance and eventually traced the problem to a loose connection to the fuel pumps.

"We had tried everything, but we couldn't find it," Lindstrom said. "Then I slid my hand down the side of the bag [fuel tank], felt the wire and realised that was wrong. We got it sorted and carried on after that."

The Red Bull-backed pair's problems were not over, however. Running late, there was no time for them to change the tyres ahead of the morning's final gravel stage.

"It's been a tough morning," continued Lindstrom. "We bent something on the steering on the first stage, then we had stage two and we had to do the third stage on the same tyres, so we haven't really had a clean run. But, taking all that into account, Kimi has driven really well."

forras: autosport.com
Belga2010-03-05 20:54:21 // 5886
Local man Augusto Farfus posted the fastest lap during today’s test as the 2010 WTCC season officially got underway at the Autódromo Internacional de Curitiba. The Brazilian topped the timesheets in his BMW 320si at the halfway point, before the session was briefly halted when Stefano D’Aste lost the back end of his BMW 320si and ended beached in the gravel at turn four.
In the dying moments of the session, Farfus bettered his earlier time clocking a 1:24.243 to remain on top. His BMW Team RBM team mate Andy Priaulx (1:24.732), who had led the session at the start, ended in third.
Alain Menu was the fastest of the Chevrolet men, driving his Cruze to the second quickest time with a lap of 1:24.732. Team mates, Yvan Muller (1:24.805) and Rob Huff (1:24.960) finished fourth and fifth respectively.
Reigning champion Gabriele Tarquini was quickest of the SEAT cars, posting a lap time of 1:25.308 to end the day sixth. His SR-Sport team mante Jordi Gené’s session ended early as he suffered problems with the steering box on his SEAT León TDI.
Hungarian youngster Norbert Michelisz was the best of the newcomers, posting an impressive seventh fastest time (1:25.625) and placing ahead of experienced drivers like Tom Coronel and Tiago Monteiro.

forras: fiawtcc.com
Satti2010-03-05 16:35:23 // 5885
Ezek téged annyira zavarnak, hogy nem bírod ki szó nélkül? :-)
zolee1452010-03-05 16:32:41 // 5884
Najó, ezek szerint a WTCC-ben is kislányok vannak...

http://www.zengodensionteam.com/lazadas_sztrajk_hirig

Ha mondjuk nyerne akkor fentebb sorolnák a DTM-be a TDi Leonnal?:D
mesa2010-03-05 15:55:00 // 5883
Beindult Rai fényezőműhelye a Sportgézán

"Kimi Raikkönen fájós háttal is ötödik"
Hol? Milyen versenyen?
Ja, még el sem kezdődött.

"Ötödik lett a Mexikó-rali utolsó bemelegítésén Kimi Raikkönen, a legjobbak között várja a pénteki rajtot"

Mintha a "bemelegítéstől" számítana a rajtolási sorrend, bazz ?! :D
mesa2010-03-05 11:05:46 // 5882
Az Alfák kivonulása óta nem néztem WTCC-t.
De most Norbi és a magyar csapat miatt megint érdemes!
Xixo2010-03-04 12:25:41 // 5881
A hétvéginek sajnos csak a bemelegítője lesz a kettesen, a futamok az ES1-en mennek majd. Azért a németekbe bízok még! :)
mesa2010-03-04 09:50:36 // 5880
Igen a két futamból az egyiket volt hogy ott tolták le
Satti2010-03-04 09:49:05 // 5879
Az egyik futamot lehet, hogy ott adják majd le, mert tavaly is volt nem egyszer úgy, de nem tudom biztosan, majd meg kell nézni a programot.
Xixo2010-03-04 01:11:01 // 5878
Hogy kapják be, nekünk csak ES2 van meg német ES2, vazze... :(
Satti2010-03-03 21:37:31 // 5877
Ez előfordul a svéd erdőkben. :-) Szerencsére nem lett baj.
Satti2010-03-03 21:30:31 // 5876
Eurosport.
Vinnie2010-03-03 16:44:40 // 5875
Hajrá!!!! :))

És hol adják, nem tudja valaki?
mesa2010-03-03 16:40:01 // 5874
.



Hétvégén indul a WTCC VB Michelisz Norbival!!!


.
Kazes☻2010-02-24 15:49:16 // 5873
mesa2010-02-22 11:41:19 // 5872
Bezzeg, ha a Palik neve ott figyelne a nevezések között... főműsoridőben, vazze! :P :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak