Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

kertecs2005-08-23 15:22:46 // 7999
Tavaly a ricambis-nál 48E HUF volt a Lancia Kappa-é.
Csongor2005-08-23 14:34:02 // 7998
Sziaszok! Próbált már valaki alfában plusszos izzót? Pozitív, negatív tapasztalatok? Mennyire bírja a lámpa foncsora? Előre is köszi a segítséget! üdv cs
zee2005-08-23 14:29:45 // 7997
Mennyibe fáj egy ilyen Lancia vagy Fiat vez.módosító?
raga2005-08-23 13:52:51 // 7996
8K !!!! 8000 !!!
raga2005-08-23 13:50:57 // 7995
A diesel hangot a vezérlésmódósító adja, ha kopott, hallani itt 20-30ezer km után cseréltekről, de 2000 km az túlzás. Ki cserélte milyet rakott bele? Van v.mi felújjító szett 2500FTért amivel állítólag pár ezret bír. Az okosok (én is :) ) Lancia módósítót raknak bele az jóval tovább bírja, 130e Km ről hallottam, illetve Fiat cupe be valót is használnak ami talán a legjobb. Ja az olajszintet érdemes a felső szinten tartani, az jót tesz a módósítónak (is).
Gabriel2005-08-23 12:48:15 // 7994
Egy kolléga kérdése: "Valaki cserelt-e mar –kopogás erzekelot- 156 v6-os alfan. Mar 2 napja a fiatszervizben van a vas es most telefonaltak hogy nem tudjak kicserelni mert olyan lehetetlen helyen van es nem fernek hozza. Le kellene bontani az egesz hengerfejet meg mindent. Szerintem kamuznak hogy tobb javitasi dijat tudjanak lemarkolni tolem es nem akarom hogy atverjenek." Segítsetek lécci. Köszi
Gordon2005-08-23 09:31:42 // 7993
Szeretném ültetni a kocsit és találtam a Novitec (159EUR+fuvar) és Zender(225EUR szállítással együtt) katalógusban is ültető rugókat. Melyiket érdemes venni?
ubi 156sw2005-08-23 08:53:53 // 7992
Nincs, de köszönöm megoldódott közben a probléma.
Majom2005-08-23 05:51:34 // 7991
Amikor megvettem az alfamat 48ekm cserelni kellett a vezmu szij feszitot, 80e-nel ismet csere mert iszonyatos diesel hang, 82e ismet csere, szerviz szerint gyari hibas volt amit beraktak! Most 90e-nel vagyok es hideg inditaskor megint kezd zorogni! Most ez hogyan lehetseges? Mi okozhatja?
GEORGE2005-08-22 22:52:38 // 7990
Akkor valószínű az első fokozat elszállt:-( mert annak 92-nél kéne bekapcsolnia. A hűtőventilátor házában van egy egység ellenállás ami kiég, illetve a jelgomba szokott még "ludas" a dologban :-(
raga2005-08-22 22:50:30 // 7989
Kösz, akkor beugrom a zengőhöz.
Ollah2005-08-22 18:22:17 // 7988
:) Egy svéd srác akar airride izét faragni alá, de senki nem tud válaszolni neki. Nekem nem kell. A -2 cm is bőséggel elegendő itt székelni való fővárosunkban, a kutyaszar és a kátyúk hazájában, ahol az utcáknál csak a levegő tisztább. :))) Azé' szeretem. :P
TáDé2005-08-22 18:17:51 // 7987
ubi: Ha kinyomod a kuplungot nincs hangja a kinyomó csapágynak? Lehet hogy megvan szorulva ...
Bg.2005-08-22 18:08:23 // 7986
Egy lapján van az összes gond.... Most elmegy szatyorban egy váltó szerelőhöz -valami tárnoki szakember - , aki állítólag csak váltókat szerel. Darabokra szedi, majd mond vmi okosat - én pedig kifizetem... Ha kell veszek rá új elemeket... passz, majd nálam hozzá értőbb...
giovanni2005-08-22 17:57:07 // 7985
Tudom hogy neked kell :)) Csak kölföldön akarsz faragtatni valamit az autód alá.. :)) ne cheat-elj szólj ha tucc valamit.
bb182005-08-22 17:54:45 // 7984
akkor azt a házat talán el is lehet dobni. vagy inkább hegesztés?
GPti(V6)2005-08-22 17:50:40 // 7983
Sziasztok!Kérdésem:146Ti a hütőventilátor 97 foknál bekapcsol de kb 5 másodperc múlva ki is kapcsol.Igy a motor állandóan 95-és 97 fok között dolgozik.A hőgomba új,a termosztát jó, most direktre van kötve igy városban sem megy 75fok fölé,hol lehet a bibi?
Bg.2005-08-22 17:40:10 // 7982
Első felületes diagnózis a váltómról: két lyuk és egy repedés a burkolaton.
Ollah2005-08-22 16:24:28 // 7981
Szasztok! Külföldre kellene help, plíz: "I need the dimensions of the standard GTV shocks. Diameter and length (travel mabie too?)." A 916-os GTV-ről vanik szó. Előre is köcce!
TtK2005-08-22 13:54:37 // 7980
gybiro: A 7424-ben leírtam mit láttam mikor szétszedtem a légtömegmérőt. Csináltam pár képet is van egy link hozzá. Az egy vastagréteg elektronika, szerintem esélytelen javítani. raga: A 156 hátsó futóművét lehet állítani a keresztlengőkarok bekötési pontjainak mozgatásával. Ez ugyan az összetartást változatja, de valószínűleg viszi a dőlést is.
ubi 156sw2005-08-22 09:53:36 // 7979
Sziasztok! Segítséget kérnék hátha volt már valakinek ilyen probléma a járművével. Megálláskor általában üzemmelegen kuplung kinyom és lefullad a motor. És legtöbbször 3.-4. próbálkozásra indul csak újjra! Meglehetőssen bosszantó ez kereszteződésben v. egy kanyarban! Alapjárat álló helyzetben tökéletes nem fuldoklik. Légtömegmérő frissen cserélve.Ja amotor 2000. év 2,4jtd. Köszönettel ubi
2005-08-21 19:29:33 // 7978
Ez a normális működés.
csocsi2005-08-21 19:27:14 // 7977
HAli! Nekem és pár 156-os tulajdonossal beszélve 90 körül áll be. Viszont erős terheléskor, például mikor az osztrákoknál a Hohe Wand-on voltunk "ez egy hegyecske" nekem 105körül mozgott. Előtte 155-m volt ott is kb ez volt a helyzet. De ettől függetlenül beszélj szakemberrel.
Rvin2005-08-21 17:55:19 // 7976
Hétvégén próbálgattam az autót. Sajnos nem csak hideg motornál tud hibat produkálni. Úgy tűnik meleg motornal az alsó fordulatszám tartományban (700-2500) gyengébb a korábbbiaknál és mintha kissé lustábabn reagálna gázadásra. Ez hiba sem mindig jelentkezik néha tökéletesen működik. 3000 fordulat fölött semmi hibát nem észlelek.
2005-08-21 17:16:46 // 7975
Ez magyarázat a meleg indításkor nem jelentkező rángatásra.
2005-08-21 16:34:58 // 7974
Szerintem nem. Az alacsony hőmérseklet termosztát hibára utal.
misi2005-08-21 15:40:30 // 7973
Nekem is volt ilyen próblémám.eltört és lecsúszott az egyik hőgombám csatija, ami az automataszivatóval van kapcsolatban!Visszadugtam és azóta semmi gondom.:)))
GEORGE2005-08-21 15:27:00 // 7972
Szekszárdra megyek hétfőn, igaz kéne Érdre is de, az szerintem kedden vagy szerda délután lesz. Miért is??? Sefgíthetek valamiben?
Poló2005-08-21 13:43:11 // 7971
Szia Stevenson! Nekem is fel szokott menni a vizem 100 körülire. Hosszútávon meg 70 fok körül marad. De nem tudom én sem hogy normális -e, úgyhogy érdekelne engem is.
Rvin2005-08-21 11:47:23 // 7970
Hosszas hibamentességet követően úgy tűnik- visszaolvasva a topikot - makacs hiba jelntkezett nálam is néhány hete. Kezdődött 5000 fordulat feletti gyengeséggel, majd egyre gyekrabban hidegindíttási gondokkal. LMM csere hatására visszatért az ereje, de a hidegindítás egyre nehezebb. Le ugyan még nem állt, de az első két percben 500-1000/min fordulat között lassan ingadozva egyenletlenül, erőtlenül jár. Ha bemelegszik semmi gond. A hiba csak 8-10 óra állás után jelentezik újra. Ahogy olvasgatom masok is küzdenek hasonló problémákkal különböző motoroknál. Várom a tapasztalatokat, hátha van megoldas... Rvin
raga2005-08-19 21:31:16 // 7969
SZVSZ 100 az soknak tünik állandóan, nekem dugoban araszoláskor megy 90 fölé.
bb182005-08-19 20:51:57 // 7968
ez elsöt ne vedd figyelembe, kész életveszély, csodálom hogy meg mertem csinálni.
bb182005-08-19 20:51:20 // 7967
nagyon gány dolog ( talán 80 körül csináltam utoljára ) beül és ráül annyi haver ahány tud, és összekötni a rugót egy vagon drottal. viccen kivül. 2-3 ezerért lehet kapni rugoösszehuzot és az a biztos. igaz van 40-50 ezerért is. :-)))
Stevenson2005-08-19 17:06:46 // 7966
Sziasztok! Meg tudnátok mondani mennyi az üzemi vízhőmérséklete a 2.0TS motoroknak??? Normális ha állandóan 100 fok körül van a vizem?
Csöri2005-08-19 15:35:03 // 7965
Rugó összehuzatóról hallottál már?:) Azzal.
Gabi862005-08-19 15:32:03 // 7964
Üdv márkatársak. Nem tudja valaki megmondani hogyan lehetne 33-as alfában toronycsapágyat cserélni ugy hogy a rugó ne ugorjon szét? Van ennek valami titka?
granturismo2005-08-18 12:38:48 // 7963
George Hétfőn mész Érdre?
cessna2005-08-18 12:27:01 // 7962
Nem, az nem csúszik, megnéztem.....
GEORGE2005-08-18 10:48:22 // 7961
Pénteken még gyurunk egyet rajta Pirivel!! Midenképpen rajthoz állok ha nem lesz tökéletes akkor is. Kiváncsi leszek mit tud a hasonló gépekkel és majd legalább tudok viszonyitani ha már azt mondja a Piri, hogy GEORGE most úgy megy ahogy vártam töle:-)))) Na és a veled beigért futamtól sem akarok meghátrálniiiii :-) A nem akarok húzni befulladok jelenség jelen pillanatban nagy mértékü javulást mutat!!! :-)))) egyre jobban bizakodok a teljes javulást illetöen de sajna csak hétfön lessz a mérés!!! :-((
joe752005-08-18 10:43:07 // 7960
Nem lehet hogy csúszik a klíma ékszíj? És hol fogja a motort hol nem?
cessna2005-08-18 09:59:11 // 7959
Szasztok, az elmúlt hetek időjárásában, nem sűrűn használtam a légkondit és egy érdekes jelenségre lettem figyelmes. A fordulatszám ingadozásom nem jelentkezik, ha a légkondi ki van kapcsolva !!! Ha megy akkor ingadozás van 500-1500 között..... Ennyire leterheli a motort a kondi ?? Van ötletetek ??? Köszi Bence p.s. ha van kedvetek nézzétek meg az oldalam, vannak új képek, az új futóművel, látványos változás :)))
joe752005-08-18 08:51:42 // 7958
No. Ezek jó hírek. Akkor 20.-án akár rajthoz is állhatsz vele....!? :)
GEORGE2005-08-17 23:58:40 // 7957
Általában előszokok fordulni a talikon :-))))))))))) úgyhogy figyelj máskor is:-)))
GEORGE2005-08-17 23:54:22 // 7956
majd meglátjuk mi lessssz :-)
Alfa 1592005-08-17 23:38:58 // 7955
Szevasztok! Sajna rövid időre meg kell, hogy váljak az Én kis Alfámtól. Anyagi okok miatt eladó!!! Ha valakit érdekel kérem, hogy írjon a chipet@vnet.hu címre. Üdv mindenkinek: Laci
kando.2005-08-17 22:22:52 // 7954
Igen, ez talán kevésbé fájdalmas és macerás :-) Egy ,,jó'' vezérlővel összehasonlítani a Tiédet, érdemes, és célravezető lehet, persze kérdés, a kiértékelés mennyire lesz hosszú, de sok sikert! Szép ez az autó nagyon, kár, hogy rakoncátlankdik... Ez volt a biztos pont, mikor felértem a talira, meg az, hogy megláttalak mellette :-) Az első ismerős arc és autó! ;-))
GEORGE2005-08-17 22:12:20 // 7953
Óriási macera!!!!!! Inkább nem vállalom!! Hétfön lesz egy nagyon komoly mérés sorozat párhuzamos mérés vagy mi fene!! Ott vizsgálni fogják milyen parancsokat ad ki a vezérlő egység és azt is ,hogy az a parancs végre is hajtodik -e??? Azt mondták hosszadalmas lesz de tuti megmondják mi a gond!! Kiváncsian várom a hétfő reggel 07:00 órát!!!! :-)
kando.2005-08-17 22:07:33 // 7952
Macerás lenne gondolom, de talán mégis érdemes néhány napra kamputert cserélni benne... Igaz, nem ismerem, mennyi áramkör van benne (egy helyen van a vezérlés vagy több kisebb ,,fekte doboz'' van összekábelezve), de érdemes lenne vagy a központi egységet cserélni, próbára vagy azt a részt, amelyik a motor üzemét vezérli (az alapjárati motor vezérlő áramkör). Ilyennél mégrtem a bosszúságodat, ehhez tényleg kevés egy autószerelői vizsga és tapasztalat, olyan ember kell, aki ért a mikroszámítógépekhez és az autók vezérléséhez, netán az Alfánál dolgzik :-)
GEORGE2005-08-17 22:02:33 // 7951
Sajna nem cirka egy éve fenn áll de mostanra romlott sokat:-(((((((
kando.2005-08-17 21:59:26 // 7950
Én meg egész megéheztem, megyek, eszek vmit... :-) GEORGE: Ez a ,,hiba'' véletlenszerűen jön elő vagy márerendszeres? MErt ha időközben csinálja csak, még ha ütemesen is, mégis csak vmi elektronikai hiba lehet... Lehet, hogy vmelyik proci induláskor nem resetelődik vagy benne marad vmi ,,hülyeség'' és nem képes rendesen vezérelni az adagolást alapjáraton... Még ha évekig nem is csinálta de most előjött ez, lehet, hogy az IC megmelegedett vmikor, vagy érte vmi külső zavar és mostanra kezd ,,megbolondulni'' ?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak