Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Transaxle syncro
Gery832006-05-22 16:29:37 // 1806
Norbika2006-05-21 14:16:03 // 1805
Mviking,megtudnánk beszélni majd,hogy hogyan jutok hozzá az első indexbúrákhoz?Ja,és hogy mit kérsz értük.Írj,ha ráérsz,köszi:))
Norbika2006-05-21 14:11:50 // 1804
Voltam egyszer a műhelyében,én is tanúsítom,hogy ült már GTV-ben:)Gratulálok neki a Yetro-ért,kellet már egy ilyen rendezvény is,hátha végre nálunk is megbecsülik majd ezeket a koros,de nem veterán autókat,és nemcsak egy igáslovat látnak bennük.A szerelgetés,és a nehéz alkatrészbeszerzés pedig csak mégjobban összehozza az embereket.
remete2006-05-21 09:19:26 // 1803
Azt' még arra is van esélyük, hogy igazuk van :-DDD; abból a szögből, ahonnan mi láttuk, tényleg megrögzött Alfa-rajongónak tűnt... :-))))
Norbika2006-05-19 20:48:20 // 1802
Most láttam hogy a yetro-ról említést tesz a Retro magazin is,Ing neve is felmerül a cikkben,és persze az Alfákról is szólnak,Ádámot megrögzött Alfarajongónak titulálják.Híres lett!
veteranviking2006-05-16 20:30:40 // 1801
Jól is mutat a zöldben:))
martin-i2006-05-15 14:56:31 // 1800
akkor most már róhatod a halálkanyarokat vele minden lelkiismeretfurdalás nélkül...! :)
én is múltkor elmentem egy szokásos örömautózásra, megálltam egy kicsit gyönyörködni a tájban (Sóskúton) és gondoltam ha már ilyen szép környezetben van az ótó, akkor lefényképezem. Hosszasan tanakodtam merről fotózzak, majd miután elkattintottam és megfordultam, egyszer csak kirándulók népes seregét (5-6fő) tekintettem meg a hátam mögött (persze csupa ffi egyed utódaikkal) és sasolják a GTV-t! Rögtön hatalmas, kigyúrt állatnak éreztem magam akkorára dagadtam a büszkeségtől! :):):)
Íme:
én is múltkor elmentem egy szokásos örömautózásra, megálltam egy kicsit gyönyörködni a tájban (Sóskúton) és gondoltam ha már ilyen szép környezetben van az ótó, akkor lefényképezem. Hosszasan tanakodtam merről fotózzak, majd miután elkattintottam és megfordultam, egyszer csak kirándulók népes seregét (5-6fő) tekintettem meg a hátam mögött (persze csupa ffi egyed utódaikkal) és sasolják a GTV-t! Rögtön hatalmas, kigyúrt állatnak éreztem magam akkorára dagadtam a büszkeségtől! :):):)
Íme:
veteranviking2006-05-15 13:38:28 // 1799
A következő öröm ért ma:))
Futómű állításon volt a rosso ördög, és legnagyobb elképedésemre közölte a srác, hogy beállította és renben van a futómű. Nem lóg, nem zörög semmi rajta.
Még közölte, igazából egy baja van, hogy le van ültetve, de ezen úgy sem fogok változtatni, így hát áldása a GTV-re mehetek isten hírével:))
remete2006-05-14 17:33:29 // 1798
Nyáron egy komplett kasztnifelújítás lökhárítókkal, mindennel, új váltó és a végére egy áthuzalozás. Aztán örülünk az új autónak.
remete2006-05-14 17:31:15 // 1797
két deci fogyott el - ebben benn volt egy Szigetvár oda-vissza is. Ez azért sok, na.
remete2006-05-14 17:30:25 // 1796
Pedig esküszöm odaírtam. Majd küldök egy ejnyebejnyét!
Wickey2006-05-14 14:45:53 // 1795
a tied asszem tömör tárcsás, más fék, de nekem a nagy fékbe volt 4500 a pár. Ha jól emléxem, valami BMW-hez hozta eredetileg a katalógus, csak Sasszem Bandi kifigyelte, hogy ez bizony ugyanaz mint a gtv6...
Norbika2006-05-14 13:45:42 // 1794
Tegnap jó napunk volt,lehoztam a fatertól a a GTV-t a lakatoshoz a műhelybe,jövőhéten indula mandula.Összerakom a hátsóféket,kirántom az első futót,felújítom fékestül azt is,addig kész lesz az a maradék 6-8 folt,ami kell+az alját levédjük,meg az ajtók belsejét.Megjött a gencsim meg az indítóm is:)Szóvl megint indul a munka szerencsére,halad a projekt,bár az első futómű tiszta rozsda,viszont szinte minden jó rajat1-2 gumi,szilent pucolás,festés és megy össze,költégtakarékos lessz az első futó,de a minőségből azért nem engedek.Tudja valaki,hogy mennyibe kerül az első fékbetét+karmantyúzás?
prooF_752006-05-14 13:45:25 // 1793
Érdekes, hogy az alfaamore.hu-t lefelejtették a cikk végén a linkek közül.. na mindegy, amúgy jó a cikk is..
martin-i2006-05-14 13:30:05 // 1792
faszák lettek a képek és ezek szerint kibírta az ótó nagyobb szervízelés nélkül! Elfogyott az 5literes olaj? :)
Milyen "gyökeres változások" lesznek majd?
remete2006-05-14 13:24:31 // 1791
remete2006-05-14 12:59:23 // 1790
:-) E' ö'öm! E bódosság!
Robi2006-05-14 12:39:03 // 1789
Látod, mondtam én, hogy érdemes megmérni azt a kompressziót. Nem volt valami egetrengetően megerőltető feladat, és annál nagyobb boldogságot okozott. :)
remete2006-05-14 12:30:05 // 1788
NA, mögyöttünk. Kibírta, de azért nyavalyog, hogy foglalkozzak vele. Egy hónapot kell még kibírnia, és akkor gyökeres változások állnak be. Az a karbi tényleg kifingott most már nem is megy annyira, mint szokott fordulaton se; ráadásul silver kollegával mértünk kompressziót és hát igen büszke vagyok az eredményre - ottan gond nem lehet. Az Ajusa meg monnnyon le!!!
Hehe...!
A képzeletbeli garázs újabb lakója.
A találkozó legszebb autója.
Gyülekező.
Kompressziómérés - elégedett tulaj.
"Má' megin' azok a kétszázezres Alfák, amiket a parkolóba' raknak össze!!!"
Csekkpojnt.
Dolce vita.
Érkezés.
Te tudod ezeket a kilencven' utáni autókat?!
Kedvenc navigátorom.
Amúgy baromi jó volt a rendezvény, nagyon megérte ott lenni.
Hehe...!
A képzeletbeli garázs újabb lakója.
A találkozó legszebb autója.
Gyülekező.
Kompressziómérés - elégedett tulaj.
"Má' megin' azok a kétszázezres Alfák, amiket a parkolóba' raknak össze!!!"
Csekkpojnt.
Dolce vita.
Érkezés.
Te tudod ezeket a kilencven' utáni autókat?!
Kedvenc navigátorom.
Amúgy baromi jó volt a rendezvény, nagyon megérte ott lenni.
Robi2006-05-14 12:20:40 // 1787
Látom, megfutamodtál. Nem szégyen a futás... :)))
Így hogy lesz hátsókerekes 33-ad? Na jó, van jobb ötletem is, hogy hogyan "nemesedjen" a járgány. Kicsit igazítunk a kasztnin hátul, és befaragunk alá egy de-dion hidat, váltóstul, kuplungostul. Az első kuplungot is meghagyjuk, a vicc kedvéért. :) Viszont így legalább megszabadulsz attól az idióta panhard rúdtól, és lesz helyette normális Z-kar. :)
pb_2006-05-14 00:58:37 // 1786
Én bíznék, de...)
Lehet, hogy ott az adott pillanatban frankón sikerülne minden, de problémák később derülnének ki, mondjuk 1 próbakör után. Mivel a viszko felfüggesztése elég közel van, ill van más gumi, és egyéb alkatrészek, amik nem igazán kedvelik a hőt, ezért ütni fog a kardán, vagyis használ6atlanná válik az egész. Ezért nem fogadok sörben.)
Arról nem is beszélve, hogy, ha valaki feláldoz 1 viszkot, az + is érdemli. Gyakorlatilag bontva nem lehet találni, újonnan pedig 450+fa.
Robi2006-05-14 00:16:06 // 1785
Az első féltengelyeket viszont már neked kell kivenned... :D
Csak ne felejtsd el visszarakni a kerékagyakba a külső csuklók csonkját, mert elég szarul nézne ki, ha driftelés közben elszállna vmelyik első kereked. :)
Robi2006-05-14 00:13:56 // 1784
Gondolhatod, hogy nem a levegőbe beszélek. Bízz bennem. :)
Egyébként meg fogadjunk egy láda sörben, hogy le tudom hegeszteni a viszkódat anélkül, hogy bármit megbontanék az autón.
Neked jó, csak nyerhetsz. Ha nem sikerül (elképzelhetetlen), akkor nyersz egy rekesz sört. Ha sikerül (100%), akkor nyersz egy hegesztett viszkót, amivel soha többé nincs semmi gond. :)
pb_2006-05-14 00:08:42 // 1783
Volt szerencsém hozzá 1x-2x, sőt azzal a szemét viszkóval is +ismerkedtem közelebbről.) Nem tudod lehegeszteni normálisan, hidd el nekem.)
Robi2006-05-14 00:01:35 // 1782
Ha nem lenne P4-ed, akkor azt mondanám, hogy még soha életedben nem láttál P4-et. :DDD
pb_2006-05-13 23:58:00 // 1781
Sztem nem, igen hegeszted +, ha nem szeded szét.)
Robi2006-05-13 23:27:40 // 1780
A hegesztésnél nincs egyszerűbb megoldás, szét se kell hozzá szedni. :)
pb_2006-05-13 23:09:38 // 1779
Nem kell ennyire elbonyolítani a dolgot, 1szerűbb, ha a viszkó helyett csinálsz 1 kardán kiegészítést. De még 1szerűbb a helyzet, ha kapásból 4x4 a 33-as.
Robi2006-05-13 00:28:16 // 1778
Hja. Le kell hegeszteni a viszkót, ki kell hajítani az első féltengelyeket, és máris kész a patent hátsókerekes 33. :)
pb_2006-05-12 23:39:51 // 1777
Akkor szólj neki, hogy szedjék össze magukat iziben.)) Tud az kotorni összkerékben is.)
kando.2006-05-12 23:38:41 // 1776
Hát, ha ennyire zavarok, akár otthon is maradhatok... :)
Nekem mindegy, akkor játszatok Ti..
Wickey2006-05-12 23:36:49 // 1775
Ja, szeggyék össze magukat, különben kikerülnek a pixisből, és belevonjuk a transaxle-t helyettük.
Egy gtv-nek vagy alfettának amúgy is több köze van a 75-90 vonulathoz mint egy előlkotrós 33-nak :-P
Robi2006-05-12 23:08:36 // 1773
Hát szégyelljék magukat a 33 tulajok! :) Kibővítjük a kedvükért a topictalit, erre tessék, ez a hála, hogy még csak nem is jelentkeznek. Még ilyen embereket... :)
pb_2006-05-12 23:04:52 // 1772
Most alig van 33 tag, aki jelentkezett.
Robi2006-05-12 22:51:37 // 1771
Szerintem még a transaxle-klubbal se tudnád megtölteni a garázst...
Norbika2006-05-12 18:06:24 // 1770
Szerintem előbb-utóbb biztos lesz egy transaxle tali,szépen lassan de gyülekezünk.Egyszer talán GTV-klub is lesz?Kultusza már van, kellő tagszám kell,fanatizmus(megvan)és egy "nagy" garázs(van)és pénz(egyszer csak lesz)
Robi2006-05-12 18:05:07 // 1769
Pfff... :)
Anno a 626-os Mazdámat Ajusa hengerfej tömítéssel raktam össze, kb 2000 km alatt kiégett.
Amikor átfűztem a 90-esnek a blokkját, Ajusa tömítéskészletet vettem, mert nem volt más. A szimmeringeket rövid úton kidobtam belőle, és vettem Corteco-kat, csak a tömítéseket használtam, de azok se a mérethelyességükről voltak híresek. :)
Norbika2006-05-12 18:02:20 // 1768
Nekem az alsó szettem Ajusa.Lesz ku.......te ge......felgyújtalak,ha 0.KM-es moci orrán-száján jön a moslék:)Akkor kezdhetem előröl.
Norbika2006-05-12 17:59:49 // 1767
Olykor-olykor elegánsan kilinccsel előre:))))
martin-i2006-05-12 17:46:13 // 1766
de legalább már tudod honnan fuj a szél! Sok szerencsét a Mecsekhez és jó szórakozást!
A transaxle találkozó mellett akkor már egyre többen vagyunk! még érleljük egy kicsit és tuti, hogy megvalósítható lesz nemsokára! ÉLjen a hátulkaparós!!!!!!!!!!!!!!!!!
remete2006-05-12 17:46:13 // 1765
Ajusa :-)
Robi2006-05-12 17:42:57 // 1764
A boltos mit javasolt? :)
remete2006-05-12 17:37:37 // 1763
Csatlakozom! A legszebb Alfák hátulkaparósak (na jó, a Sprint sem csúnya)! Szimering Corteco lesz, a deknitömítés meg Reinz. Soha többé nem hiszek boltosnak! Köszi a tippeket; arra jutottunk, hogy karbi lesz a ludas (szerencsére van otthon másik), talán az úszó lukadt ki...? Mindegy, egyúttal lesz szelephézag állítás, meg karbi/gyújtás hangoltatás is (strobival), csak már tartanék ott! Holnap azért is elmegyek a Seléniára; ma csináltam egy próbakört a mecsekben és az olajszivárgás még kezelhető. Most bent figyel öt lityi olaj a csomagtérben, csak elég lesz :-DDD
Norbika2006-05-12 16:12:18 // 1762
Egy ilyen transaxle talitra én is szívesen elmennék.
Norbika2006-05-12 16:10:58 // 1761
Robi,lebonyolítottuk az üzletet,köszi,még nem raktam fel,de már megpörgetném szívesen!
Norbika2006-05-12 16:09:02 // 1760
Nekem is tetszik a szín:)Szép hosszú munkán vagytok túl.
Robi2006-05-12 16:05:15 // 1759
Volt már egyszer transaxle tali, sajnos pont nem tudtam menni.
Egyébként én nem akarok senkit megsérteni, de ez a 33-75-90 tali egy hatalmas hülyeség. Anno 75-90 topictalinak indult, csak azért lett 33-75-90 tali, hogy kando cartárs is jöhessen. :)
prooF_752006-05-12 14:32:47 // 1758
jaja, igaz, most lesz a 33-75-90 tali, de hát oda meg elvileg az Alfetta, Giulietta, GTV tulajok nem hivatalosak, pedig az ő számuk is egyre több lesz!
Szóval, majd tényleg be kéne sűríteni a sűrű programtervbe egy ilyen Transaxle mítinget..
martin-i2006-05-12 11:45:31 // 1757
igen! EZT NAGYON TUDNÁM TÁMOGATNI! Végül is a Transaxle-be belefér néhány régi Alfa, amik nagyon jól mutatnának együtt!!!Pláne hogy itt a jó idő, és ilyenkor még azok is kihoznák a féltett Sárkányukat, akik, amugy nem használják minden nap->biztos lenne sok különlegesség!
Online tag
3
Vendég3
566
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia