Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Transaxle syncro
Whiteskull2006-06-04 09:37:12 // 2006
Szia! Nekem nem jön be semmi.
Hari2006-06-04 09:36:01 // 2005
Szevasztok! Nem is tudom jó helyen szolok-e, de majdnem megállt az ütő bennem, amikor megláttam a köv. képeket. Szerintetek ezt miért csinálják az ilyennek a halálbüntetés is enyhe !!!TERORRRRR
Whiteskull2006-06-04 09:22:58 // 2004
Ha rálök az előtted álló kocsira, az biztosan nem a te sarad! :)))))
Wickey2006-06-04 08:42:08 // 2003
A betétlapon rajta van, hogy más nem sérült, csak az á és a bé jármű. Szerencse, tiszta ideg lettem volna ha rálök Robi vonóhorgára, az ugyanis már az én saram (követési távolság). Ámbár álló autók esetén szerintem ez a fogalom nem értelmezhető, szóval még az sem lehetetlen...
prooF_752006-06-04 00:14:03 // 2002
Ha tudnánk szerválni egy törött első lököst, akkor még azt is fel lehetne vetetni meg a lámpát is:P
remete2006-06-03 23:21:47 // 2001
Ofkóz. Szívesen átadom a maradékokat.
Willy2006-06-03 23:06:24 // 2000
Norbika2006-06-03 22:58:16 // 1999
Jól látom hogy a sárvédőig megrogyott?
Gábor(figi75)2006-06-03 22:15:08 // 1998
A nagy-nagy titoknak vége! :-)
Nembaj,a bajban elkél a segítség! :-)
Amúgy köcce,hogy jöttél és emelted a fényét a talinak! :-)
Wickey2006-06-03 22:10:24 // 1997
Eleje nem tört. Még csak az hiányzott volna :-)
Wickey2006-06-03 22:09:53 // 1996
Kiváló. Elkunyerálhatom kölcsibe? :-)
Amúgy teliberverte a Ford a gtv-t, szóval bármelyik oldal jó...
Norbika2006-06-03 22:02:13 // 1995
Melyik oldal kell?
remete2006-06-03 21:54:27 // 1994
Törött első lámpa nem kell? Van egy full törött elejű GTV-m is...
remete2006-06-03 21:50:44 // 1993
Hmm... pont jobbos a törött lámpa.
remete2006-06-03 21:48:48 // 1992
Részvétem Cartárs. Nem is tudok mit mondani.
Igenis törte már össze valaki hátulról a GTV-jét. Én voltam az. A télen egy Honda CRV tette meg ezt velem. Egy törött lámpám biztos van, de még körbenézek.
Wickey2006-06-03 21:45:43 // 1991
ja. Nem tipikus, hogy utolérjék, az tény :-)
prooF_752006-06-03 21:37:46 // 1990
Részvét, kolléga. Gondolom a törött hátsólámpa a biztosítás miatt kell.. Hát, nem is tudom, szerintem nem volt senkinek még hátulról összetörve a gtv-je...
Wickey2006-06-03 21:05:03 // 1989
Aha. Valami roppantjóképességű barom elöl úgy gondolta, hogy a világ legtermészetesebb dolga elengedni a 11-es főúton a szembe balra kanyarodót. Ezen mindenki meglepődött, leginkább a szemben balra kanyarodni szándékozó, tehát ott álltak és bámulták egymást okosan.
Robi megállt a jótétszentlélek mögött, én Robi mögött. Robi épp készült rátenyerelni a dudára hogy szétkergesse azt a marhát, amikor észlelte, hogy egy fordosnak esze ágában sincs megállni.
Ez nekem is feltűnt a tükörben. Szar látvány mit mondjak. Szépen hátradőltem, megkapaszkodtam, utána meg eszembe jutott, hogy legalább addig szálljak le a fékről amíg belémjön, talán akkor kevésbé törik össze a kocsi. Most boldog vagyok. Minden ma megtett kilométer legalább 3ezer forintomba került az elmúlt évben...
Norbika2006-06-03 20:49:33 // 1988
Összetörték a hátulját?
Norbika2006-06-03 20:40:15 // 1987
Most akkor hogy is volt ez pontosan?
Wickey2006-06-03 20:37:12 // 1986
nincs valakinek két TÖRÖTT hátsólámpája?
Wickey2006-06-03 20:34:43 // 1985
remete2006-06-03 20:04:44 // 1984
14, emlékeim szerint.
Norbika2006-06-03 20:00:53 // 1983
Nem baj,az a lényeg hogy így mondhatjuk úgy,hogy igencsak jól jártál vele szerencsére!14,vagy 15-ös felnik?
remete2006-06-03 17:41:29 // 1982
Bele ám! Norbika: láthatóan nem tudta - úgy gondolta értéktelenek, mert már nem divatosak. :-)
Norbika2006-06-03 13:12:47 // 1981
Gratulálok.Az eladó nyilván nem tudta,hogy mit ad oda,vagy csak nem érdekelte,mert ezek a klasszikus ronalok marha jól néznek ki!
Whiteskull2006-06-03 11:59:08 // 1980
Gratulálok! Ezek szerint tudatlanul is beletrafáltam a közepébe! :)))))
remete2006-06-03 10:46:06 // 1979
Biza! Megy is fel a GTV-re hamarosan!
martin-i2006-06-03 09:48:12 // 1978
és milyen jó vételt csináltál !!!!!!!!!!! nagyon irigyellek! HASZNÁLD EGÉSZSÉGGEL ha majd sikerül a mocit megbuherálni!
veteranviking2006-06-03 07:49:08 // 1977
Gratula!
Ez a felgen olyasmi, mint az Ali-é + az enyim:)))))
remete2006-06-03 01:45:29 // 1976
remete2006-06-03 01:41:28 // 1975
:-) Üdv Kolléga! Na, de micsoda 4 kerék!!! A képeken látható alufelnik elhagyásával jelentősen csökkent a vétalár szintje hörömphhörömp... erre ugye érdeklődtem, hogy hogyan vihető el mégis az autó ugyebár: erre a tulaj mondja, hogy odaadja erre a célra az egykori Giuliettájáról való alufelniket; nem is divatos, meg a gumik is kopottak rajta, dehát vontatni ugye mindegy... és ekkor elővett négy hibátlan Ronal felnit. Most meg fogod kérdezni, hogy olyat? Én meg azt válaszolom: igen, olyat :-)))). Baromi nehéz volt ám eljátszani, hogy szíven ütött a csere :-))))
Whiteskull2006-06-03 01:16:17 // 1974
Szia! Üdvözletem! :))))
Milyen extrák? Négy kerék? :)))))
remete2006-06-03 01:14:34 // 1973
De igen, azt. kissé oda van a motorja, de sikerült jelentősen lealkudni, meg voltnéhány extra, ami mellette szól.
prooF_752006-06-03 01:06:39 // 1972
Azt nem eszi feltünően..
Milyen 75öst vettél? csak nem azt az 1.6ost ami a használtauto.hu-n volt?
prooF_752006-06-03 01:04:57 // 1971
Na most akkor mi tévő legyek?:) Mert az oké, hogy alapjáraton hidegen ki-kihagy vmelyik henger, de a durrogás csak nagyon ritkán és sztm hideg motornál jelentkezik. Túl nagy költségekbe most nem tudnám verni magam, de egy szelepszár szimering cserét talán meg tudnék ejteni így első körben. Vagy attól semmilyen javulást ne várjak?
Alkatrész-ügyben meg köszi, már van egy komplett kasztni +ba amibe át fognak költözni szépen a cuccok, de ha kell valami akkor szólok!
remete2006-06-03 01:04:07 // 1970
Ja, amíg el nem felejtem :-), most vettem egy 75-öst. Piros színe van és egyelőre nem mozdul a motorja. "Izgalmas" volt elhozni így... :-)
remete2006-06-03 01:01:08 // 1969
Csatlakozom az előttem szólókhoz. Azért ne ess kétségbe; ha az olajat nem eszi nagyon, akkor nem lehet nagy gáz... Hát igen, a kompresszió nem árt a jóbbfajta fogyasztáshoz.
Hari2006-06-02 18:56:23 // 1968
Helló! Olvasgatom problémáid vanak a verdáddal, ja és megnéztem az oldaladat is.Részvétem.:Van bontott és új is.
A motora visszatérve szépen sorjában.
-Ezek a kompresszió nyomás értékek elég tragikusak /egy jó állapotban lévő ilyen mocinak az értéke - motorkodtól függően - 10-12 bar max eltérés 1bar.
Ez azt jelenti a leg alacsonyabb és a legmagasabb érték közötti különbség 1 bar./
A nyomás különbséget nem okozhatja a szelepszár tömítés, - szelepszár szimering.
- ezt vagy a szeleptányérok és a szelepfészek tömítetlensége okozza. Javítás->hengerfej leugrik, szelepek ki, átvizsgálás, szelepek köszörülése /nem ajánlom/ ill. cseréje, szelepvezetők cseréje!!! /ha szükséges, de ajánlott!/ szelepfészkek megmunkálása, összerakás.
-a rosszabbik lehetséges hiba forrása az egyik dugatyúgyürű letapadása ill. törése vagy kopása.
A porlasztókra térve....hát ez sem egyszerű eset. A durrogást okozhatja rossz beállítás is és mechanikai hiba is.
- először is kezdjük a porlasztó leszedésével, aztán a szívótorok gumi rezocsövei alapos szemrevételezése - tökéletes tömítettség elengedhetetlen.
- a porlasztok szétszedése a szükséges tömítések, O gyűrűk cseréje, alapos tisztogatás.
- a porlasztók tökéletes szinkronizálása, beállítása.
De minden esetben a motor rendbetétele az első!!!
Hajrá!!! Jó munkát hozzá! /Keres, ha tudok, segítek!!!/
((( ha bármilyen karosszéria elem kel csak szolj.
Norbika2006-06-02 18:18:19 // 1967
Akkor javasolt a szelepszárszimering csere,ha füstöl is a motorod.Én nem tennék be kisebb fúvókákat,amúgyis a tied 1.6-os,ha jól tudom,nagyon lemenne a teljesítményed.A gyújtást állítsd be,és nem fog durrogni.800-900-as alapjárat nem sok.Csak addig vedd vissza az alapjáratot,amíg van álló helyzetben is töltésed!
prooF_752006-06-02 17:24:15 // 1966
Akkor tényleg nem kóser valami, mert az alapjárat az 800-900rpm szivató nélkül. És a durrogás is megvan néha, meg a benzinszag is, úgyhogy akkor tényleg sok benyát kap. Ez a fúvókázás meg aból áll, hogy beszűkítik a fúvókákat? mert akkor inkább kibirom ezt a +1-2 lityót, úgyse fogok annyit menni a géppel sztem. Meg akkor inkább majd a gyújtást belőjük, meg esetleg a levegőellátást javítjuk, némi + teljesítmény elérése végett:)
Ja, másik dolog: régebben mértük a kompressziót: 6 és 8 bar között mozgott (asszem 6.5 - 6 - 7.5 - 8bar hengerenként), azt javasolta vki, hogy szelepszár tömítést cseréljek. 125000km van a motorban, hengerfejezve még nem volt. Szerintetek az elég is lenne mondjuk egy stabil 8-9 bar-hoz?
ingegnere2006-06-02 13:47:29 // 1965
A flokkolás, amennyire én tudom valami elektrokémiai eljárás, ahol a felületet bekenik ragasztóval és mint két kapocs között beleövik a ragasztóba ezeket a bársonyszálakat. szóval a széle nem feszítéstől hanem gondolom nagyobb felületi terheléstől kopik jobban.
Lényeg a lényeg, ennyiért nem éri meg. Én még meglátom, mert a Sud műszerfalát pirosra kartam flokkoltatni más egyebekkel együtt. Majd ha aktuális lesz elugrom, elviszem és megkérdem.
Norbika2006-06-02 13:45:00 // 1964
Hatalmas volt,mikor a gyorsulásin begördült a szénné tuningolt opel corsa 1.2 ecotec,és vadul dübörgött a "hifiből" a film zenéje.Nem volt ciki.Nem sok kellett hogy meglincseljék a majmot.Tipikus neonozott hófehér vasfelnis-agyonspoilerezett ízléstelen nitro-turbo-koni-sparco matricás alapfelszereltségű diszkópatkányautó volt a nonfiguratí ábrával ellátott fajtából.Csak külföldre ki ne menjen,és ne hangoztassa,hogy Magyar,meg hogy mi így tuningolunk.
Norbika2006-06-02 13:39:33 // 1963
Életemben nem raktam még fel tetőkárpitot,lehet hogy neked sikerülne,lehet hogy tiszta hullámos-gyűrödött lenne,nem tudom.Én inkább profira bízom az ilyesmit,de sokan csináltak otthon tetőkárpitot tuning kocsikon,láttam képeken szép házi kárpitot is.Nekem a leszaggatás nagyon mennt,2 perc alatt szakszerűren eltávolítottam szivacsostól.Ha gondolod,próbád ki,kiváncsi vagyok,milyen lesz.Ha szét lesznek bőrözve a GTV-k,akkó mán tiszta olyan lesz mint a túfászttúfúriúszban azok a szép japó szkájlájnok,meg minden,ottan is milyen kafa kárpitok vannak abban a filmben....
Wickey2006-06-02 13:30:50 // 1962
én abban a hitben voltam hogy fogom a régi tetőkárpitomat, és az alapján varratok egy másikat, oszt azt majd jól berakom én. Ez akkor most nem működik?
Norbika2006-06-02 13:20:22 // 1961
Csak megint az van,hogy szállítgathatom az autót tréleren a kárpitoshoz,mert az üvegek pereme alá kell bedolgozni a bőrt.
Norbika2006-06-02 13:18:14 // 1960
Főleg,ha arról van szó,hogy a flokk tényleg kopik,ahol feszül(sarkon),viszont a bőrt,ha évente kétszer leápolod,könnyen meglehet,hogy túléli az autót is.Csak én nem tudtam,hogy ez is ilyen drága dolog,mert mikor láttam,hogy mindkét műszerfalam repedt,gondoltam,csak nem lehet akkora összeg.Ha 40 egy műszerfal,mennyiért raknak fel nekem tetőkárpitot?Mert azt ugye méretre kell szabni,aláilletve fölészigetelni,kifeszíteni rögzíteni,meg mittudomén még mit kell vele csinálni,de akkor az sem áll meg,csak olyan 60 körül.1 méter bőrt lehet venni 4-5.000-től.(marha-hasított)Gondolom a strucc egy"kicsit" drágább,de az nem is tetszik.Szóval akkor ez a két tétel megint egy százaska.Fincsi.És én tavaly még arra gondoltam,hogy bebőröztetem az egész belsőt.Hát azt most kihagyjuk szerintem.Szerintem az lessz,hogy konzultálok egy kárpitossal,ha belemegy beszerzem én az anyagot,ő meg szépen megcsinálja,akkor legalább az anyagra nem tesz rá semmit.
Norbika2006-06-02 13:08:56 // 1959
Nem,még nem ért ide sajnos,várom ám!:)
veteranviking2006-06-02 11:31:31 // 1958
Te Norbika odaért már a csomag?
Már egy hete föladtam!
veteranviking2006-06-02 11:28:05 // 1957
Körbekérdezem itt mennyiért oldanak meg egy ilyen problemát.
Online tag
1
Vendég1
622
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia