A Backstage legújabb adásában bemutatjuk a Giulia GTA/GTAm-et és az új, teljesen elektromos Fiat 500-asról is beszélgetünk!
Hírek >> 2020
Témáink:
- Elmaradt a 90. Genfi Autókiállítás. Következmények?
- Minden, amit tudunk az Alfa Giulia GTA/GTAm-ről
- Jön a teljesen elektromos Fiat 500-as!
- Mi lesz, ha a koronavírus miatt elmarad AlfaCity?
és a gyilkolást hogy viseli?
tehát pl. egy pálya nap vagy az ízes kanyarodások nem darálódik jobban?
mert nekem a nyári szegény ha még EcoContact is azért csak kibírta eddig..
De a télit megette a 2 év már a végét járja, pedig azzal "csak közlekedtem" :)
szóval a téli az nekem lassan meghal, a nyári még bírja..
sem telen, sem nyaron nem erztem egyik auton sem a 4evszakos hatranyat.
ahogy emlitettem a Mito volt 2x vez.tech. treningen olyannyira jol szerepelt, hogy osszeiraskor eleve minusz ponttal indult, a birok itelete szerint nem pariban van a szezongumikkal hanem adott szitukban jobb is. ezt a nyari esos idoszakban en is tapasztalom, sokkal jobb a 4evszakos ,mint a nyari.
nekem ez a tapasztalatom. A Conti 4 evszakos nagyon bevalt.
Ettol mas velemenyet elfogadom a temaban, persze.
még egy érv 4 évszakos vagy nem 4 évszakos mellett..
Ha megéli a gumi nálad az 5 évet és jó mintával cseréled le akkor azt jelenti nem eleget mentél, el lehet gondolkozni a 2 szett helyett egy szetten...
Ha a gumi előbb elkopik mint tönkremenne az anyaga akkor a 4 évszakos még hamarabb fog elkopni ha 2x annyit megy..
Ha a gumit az anyaga öregedése miatt cserélsz akkor valójában a 4 évszakosnál is ez fog történni, és akkor megitn egy érv hogy végülis azt legalább az ideális szakaszában használod minél többet..