A Backstage legújabb adásában bemutatjuk a Giulia GTA/GTAm-et és az új, teljesen elektromos Fiat 500-asról is beszélgetünk!
Hírek >> 2020
Témáink:
- Elmaradt a 90. Genfi Autókiállítás. Következmények?
- Minden, amit tudunk az Alfa Giulia GTA/GTAm-ről
- Jön a teljesen elektromos Fiat 500-as!
- Mi lesz, ha a koronavírus miatt elmarad AlfaCity?
Nekem, a conti eco contact amit kapott ahhoz képest még mindig jó.. de ugye nagy elvárás nem volt vele, de mégis..
A pirelli minden formájával eddig elégedett vagyok, régi és újabb állapotában is kiszámítható. Pirelli P-Zero Zselé edition teljesen jó, eleje még fog is:D
Pirelli Sotto Zero elég régi téli, és még mindig puha a tésztán, most lesz cserélve.
Pirelli P-Zreo Corsa, 3-4 évesen már kicsit ki van keményedve, de mégis kiszámíthatóan viselkedik.
Hakook Ventus Tészta nyári normálisan tart hidegebb időbe meg meg csúszik néha nagy terhelésre el-el bizonytalanodik egyensfutás és kanyarterhelésnél is de ez lehet az autó futómű geometriája is.
Bridgestone téli 3 évesen 20k km után már olyan mint a radirgumi.. nyálasidőben össze vissza mászkál, kanyarstabilitás csak dísznek van, haladásra alkalmas, de nem 3 éves gumihoz méltó..
Bridgestone Potenza még a 155-ön ezzel el is estem, egy dilatáció megdobott és nem bírtam összeszedni az autót:P Jó hülye is voltam meg 7 éves gumival...
Barum, Kleber ha nincs elvárás, jobb mint a semmi:) utazni jó.
Én maradok a Goodyear Eagle -nél 😄 Amit tud, azt szétnyúzva kb 35e km-rel is tudja. Szóval ha végképp elpusztítom, szerintem megy fel az Assymetric 6.
A téli Vredestein kiesett a pixisből, már tavaly télen is csúszott nagyon fagypont körül. És a Giuliettán sem vagyok vele elégedett. 3 év és kuka, mintamélységtől függetlenül.