Ötcsillagosra tört a Giulia

2016-06-22  Tedi
Ötcsillagos töréstesztet ért el az Alfa Giulia az EuroNCAP legutóbbi próbáján.
Hírek >> 2016  

Ötcsillagos töréstesztet ért el az Alfa Giulia az EuroNCAP legutóbbi próbáján, a Giulia az utasain kívül a gyalogosokra is megfelelően vigyáz.

Az európai központú biztonsági szervezet összesítésében 98 százalékot adott a felnőtt, 81 százalékot a gyerek utasok védelmére, a gyalogosok védelmi 69 százalékot, míg a biztonsági felszerelésekre 60 százalékot kapott.

 

Az összesítés szerint a frontális ütközésnél az utaskabin sértetlen maradt, nem deformálódott, a vezető és utas térde és combja is megfelelő védemet kap, és ugyanilyen jó védelmet biztosít az autóban utazó összes embernek. Az oldalütközéses teszten a Giulia maximális pontszámot kapott, az oldalirányú oszlopbecsapódásos teszteknél viszont a mellkasvédelem csak megfelelő minősítést kapott. Cserébe viszont az ostorcsapás elleni fejvédelem kitűnőre vizsgázott.

 

A gymerekvédelem terén is jó osztályzatokat hozott el a Giulia, egyedül a frontális ütközésnél kapott "megfelelő" minősítést a jó helyett a mellkasvédelem. Az EuroNCAP azonban megjegyezte, hogy a hátsó sorban a középső ülésnél nincsenek univárzális csatlakoztatási pontok, mivel az Alfa szerint oda nem lehet ilyen pontokat létrehozni.

 

Gyenge eredményt mindössze a Giulia motorháztetejének bizonyos részei kaptak, a közepe jó minősítéssel zárt, viszont a gépház szélein a szervezet szerinte gynege a gyalogosvédelem. A láb- és medencevédelem viszont maximális pontszámot kapott.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

RomeoOne2019-05-23 15:51:43 // 9748
Én nem vagyok az ültetés híve, de ez az emelés nem néz ki jól.
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-23 15:49:04 // 9747
Majd nézegesd. A 200 lovasok általában normális magasságúaknak tűnnek, eddig amiket láttam QV-k azok is. A Veloce-k pedig általában magasabbak. De ezek szerint más a szabály. Vagy nincs szabály, amilyen rugó épp akadt, olyat tettek bele :-D
Itt egy super 2017-ből.
És egy Veloce. Talán ez a két autó jól mutatja a különbséget. Sokszor a felni is becsapós lehet, de egyértelmű, hogy kétféle magasságú futómű van.
RomeoOne2019-05-23 15:39:11 // 9746
Eddig nem tűnt fel, de mintha az eleje lenne ennek megemelve. Lehet összekeverték a gyárban és hosszabb rugót raktak előre? :D