35.500 eurótól indul a Giulia

2016-04-29  Tedi
Nyilvánosságra hozták a Giulia árát, az alap verzió 35500 eurótól, 11 millió forinttól érhető el.
Hírek >> 2016  

Az alVolante információi szerint 35.500 euróért a 150 lóerős, hatsebességes manuális váltóval szerelt 2.2 literes dízel modellt adják majd, a benzines verziók árai egyelőre nem ismert, kivéve a QV-é, amelyet 79 ezer euróért, 25 millió forintért vehetünk meg.

A táblázat szerint a legdrágább a dízelesek közül a 180 lóerős, 8 sebességes automata váltós, Business Sport Launch Edition felszereltségű Giulia lesz, ezért a változatért 44500 ezer eurót, átszámítva nagyjából 13,7 millió forintot kérnek.

A rendelhető csomagok ára 1200 és 1700 euro között változik.

A legutóbbi információk szerint a Giulia összes verziójának listára május elején lesz elérhető, amikortől majd rendelést is le lehet adni az új Alfára. Az eredeti tervek szerint április 15-étől nyílt volna meg a rendelési lehetőség, de egyelőre nem tudni miért, egy hónapot csúsztattak a milánóiak.

 

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2024-12-02 14:32:18 // 37965
Akkor ezekszerint normális XD Hogy villog e bármi, fogalmam sincs egyik autónál sem. A Chili az pörög mint a bolond, simán hagyja kanyarban is a tapadásvesztést is nagy gázzal, aztán elég csak lelépni a gázról és dobja a seggét. Forog pörgő kerekekkel 5-6e-ig, simán, és vidáman, mintha ez így teljesen normális dolog lenne. Szóval prakitukan ASR not present XD
Nyilván rwd-nél más a rizikó, azért sokkal könnyebb eldobni. A Giulia az nem tud kipörögni különösebben.
RomeoOne2024-12-02 13:56:38 // 37964
A Bravo villogtatja az ESP-t, ha pörög a kerék, de beavatkozás annyira nem érződik, csak villog a sebességmérőben a piktogram.
Lehet a Giulia is, de annak nem merek a műszerfalára nézni, ha már tapadáshatár közeli állapotban van, az nem bocsátja meg a bámészkodást akció közben :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-12-02 13:01:06 // 37963
Amúgy a Giuliettánál nem kéne a kipörgésgátlónak dolgozni? Hogy lehet az, hogy hármasban pörgő kerékkel gyorsít masodperceken keresztül, miközben lelkesen csúszkál az orra jobbra-balra? 😄 Az esp-t már éreztem dolgozni pár éve hóban, de a kipörgésgátló az valahogy mintha nem lenne. Kanyarban orrtolást is kiharcoltam nála, ott is egyértelműen beavatkozott ív külső első keréken fékkel, ropogott is a talpam alatt. Ha viszont gázzal veszít tapadást, szarik rája.. Mondjuk nem baj 😁