35.500 eurótól indul a Giulia

2016-04-29  Tedi
Nyilvánosságra hozták a Giulia árát, az alap verzió 35500 eurótól, 11 millió forinttól érhető el.
Hírek >> 2016  

Az alVolante információi szerint 35.500 euróért a 150 lóerős, hatsebességes manuális váltóval szerelt 2.2 literes dízel modellt adják majd, a benzines verziók árai egyelőre nem ismert, kivéve a QV-é, amelyet 79 ezer euróért, 25 millió forintért vehetünk meg.

A táblázat szerint a legdrágább a dízelesek közül a 180 lóerős, 8 sebességes automata váltós, Business Sport Launch Edition felszereltségű Giulia lesz, ezért a változatért 44500 ezer eurót, átszámítva nagyjából 13,7 millió forintot kérnek.

A rendelhető csomagok ára 1200 és 1700 euro között változik.

A legutóbbi információk szerint a Giulia összes verziójának listára május elején lesz elérhető, amikortől majd rendelést is le lehet adni az új Alfára. Az eredeti tervek szerint április 15-étől nyílt volna meg a rendelési lehetőség, de egyelőre nem tudni miért, egy hónapot csúsztattak a milánóiak.

 

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-09-10 15:07:15 // 40023
A 159-ben még a három dugattyús, radiális Bosch szivattyú van. A Giuliában sajnos a Bosch CP4. Az Alfánál kevesebb a dokumentált eset (még), de pont ez a jelenség, hogy knyírja a komplett befecskendező rendszert. Elkezded beírni a gugliba, hogy Bosch CP4, és az automatikus kiegészítési javaslatok a "lawsuit" és az "issues" 😅
Csak elég egymás mellé tenni egy radiális régebbi nagy vasdarab Bosch pumpát, és ezt a kis játékpumpát, egyből látszik hogy valami itt kérem el lett spórolva. 🤔 Plusz tervezési hibás is.
SD2025-09-10 10:58:10 // 40022
másfél éve 5.5m az meg már gyanús kategória.. :D
Zselé2025-09-10 10:31:54 // 40021
Nem tudom, ez a 2.2 milyen. A 159 2.0jtd 405.000-nél még gyári volt - és szerintem most is az. A befecskendezők, nagynyomású, turbó, minden original.. még a DPF is alatta van.

Körülötte volt már mit cserélni persze... (EGR, szívósor, stb...)