A hírek szerint teljesen megújul a Stelvio és a Giulia infotainment rendszere, új működési koncepció és menürendszer kerül bele, ráadásul végre érintőképernyős lesz a nagyobbik, 8,8" kijelző. Továbbá vezetéknélküli töltőpaddal is kiegészítik a központi konzolt.
A középkonzol átalakul, továbbfejlesztett anyagokkal és új design-nal, például a váltókar új burkolata már a lesifotókon is látszik.
Az autó vezetéstámogatási rendszere kiegészül egy új szolgáltatási csomaggal: a sávelhagyásra figyelmeztető rendszert végre sávtartó automatikára cserélik, az autó felismeri majd a közlekedési táblákat és lesz benne fáradtság-asszisztens is. Intelligens sebességtartó automatikával is kiegészül a rendszer, amely tempomattal használva a közlekedési jelzések alapján tudja lassítani, gyorsítani az autót.
A hírek nem szólnak arról, hogy esetleg a beltér legjobban fájó hiányosságát orvosolják-e, azaz lesz-e üléshűtés/szellőztetés az új modellekben.
Frissítés:
Az amerikai kereskedőknek küldött doksi megerősíti a fenti híreket. (Kattints ide a nagyobb méretért!)
A B-Tech csomagokat 2020-tól Sprintnek hívják majd, megújul a Veloce és a Veloce TI felszereltség is.
A Giuliához két új szín érkezik: Verde Visconti és Blu Anodizzato, a Stelvio pedig új, 20 collos felniket is kap.