Érintőképernyő is lesz a Giulia/Stelvio 2020-as változatában

2019-09-11  Alfa Amore
Áttervezett középkonzol, érintőképernyő és új vezetéstámogató rendszerek is kerülnek a Giulia és a Stelvio 2020-as kiadásaiba.
Hírek >> 2019  

A hírek szerint teljesen megújul a Stelvio és a Giulia infotainment rendszere, új működési koncepció és menürendszer kerül bele, ráadásul végre érintőképernyős lesz a nagyobbik, 8,8" kijelző. Továbbá vezetéknélküli töltőpaddal is kiegészítik a központi konzolt. 

A középkonzol átalakul, továbbfejlesztett anyagokkal és új design-nal, például a váltókar új burkolata már a lesifotókon is látszik.

Az autó vezetéstámogatási rendszere kiegészül egy új szolgáltatási csomaggal: a sávelhagyásra figyelmeztető rendszert végre sávtartó automatikára cserélik, az autó felismeri majd a közlekedési táblákat és lesz benne fáradtság-asszisztens is. Intelligens sebességtartó automatikával is kiegészül a rendszer, amely tempomattal használva a közlekedési jelzések alapján tudja lassítani, gyorsítani az autót.

A hírek nem szólnak arról, hogy esetleg a beltér legjobban fájó hiányosságát orvosolják-e, azaz lesz-e üléshűtés/szellőztetés az új modellekben.

Frissítés:

Az amerikai kereskedőknek küldött doksi megerősíti a fenti híreket. (Kattints ide a nagyobb méretért!)


 

A  B-Tech csomagokat 2020-tól Sprintnek hívják majd, megújul a Veloce és a Veloce TI felszereltség is.

A Giuliához két új szín érkezik: Verde Visconti és Blu Anodizzato, a Stelvio pedig új, 20 collos felniket is kap.

 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2024-12-21 23:43:17 // 38028
Ezek műalkotások, ínyenc masinák. Mondjam én is? :-) Egy dolog hogy élmény használni, élmény vele közlekedni. Az igazán különleges az az, hogy belőled mit hoz ki. Olyan mint egy profi tánctanár. Hiába botladozol még, néha a lábára lépsz, egyszerűen nem hagyja hogy megtörjön a tánc. A harmonikus szép mozgást ő tudja, de addig addig pörget, forgat, hogy minden nap ráérzel valami új dologra. Finoman, óvatosan, kitartóan bármire megtanít.
Hol gondoltam én azt pár éve, hogy esp on mellett meglesz az a pillanat, hogy a jól elkapott powerslide közepén elengedem a kormányt. Nyílván nem terveztem el, ösztönös volt. A tánc figura közben szépen levette a kezem a válláról. És a szokásos harmóniával megmutatta így is a mozdulatot. Egy eszméletlen jó pár tizedmásodpercet okozott vele, mert jó érzés úgy engedni egyenesbe, hogy csak látom magam előtt a kormányt visszapörögni. És hogy hány eszméletlen jó tizedmásodpercet, másodpercet okozott már, azt összeszámolni sem tudom. Amit tudok, hogy ennek az autónak így 200 lovasan is igen nehéz lesz a végére érni. Mert a nüansznyi finomságokat tanítja, és a programja utolsó bitjét is élménymorzsává alakítja. :-)
SD2024-12-21 20:05:03 // 38027
Ezt pedig ne:D

Amikor igen hallod a gépet hogy mondja még még de te tudod hogy ez most nem az a nap amikor ezt kéne csinálni!! :D csúcsforgalom, sötét, takony az úton!!!

De azért felrakod manuálban 5000-re majd padló, a szalagkorlát mellett, felhajtó, kamion sor a másik oldaon….

És bazzdmeg majdnem egy lukkal arrébb ment a bré:D
De az az istennő egy hirtelen farriszálással simán a helyérerakta amit baromira elcsesztem volna:P

Egy kis fékszaggal tudatta hogy nem volt ingyen, de legalább én nem lettem fékcsíkos ahogy beforgat sztaniolgurigaként a kamion a korlátral:P

És emellett pedig be is soroltunk és ahogy tapadást talált ment mint ha misem történt volna!!

Igen ezt aki nem ismeri annak fogalma sincs miről marad le!
Ja és harmadszor tankoltam augusztus óta!
SD2024-12-21 19:58:20 // 38026
Halesz !! Alma+C tessék menteni :D
Így is van:D