Itt a 2021-es Giulia és Stelvio!

2020-12-16  Alfa Amore
Bemutatták a Giulia és a Stelvio 2021-es változatait! Az Autobild Sportcars szerint az év sportautója a Giulia Quadrifoglio. Furia Rossa - az elektromos túraautó
Hírek >> 2020  

 

Az Alfa Amore videós hírek rovata

Témáink:

- bemutatták a Giulia és a Stelvio 2021-es változatait

- Az Autobild Sportcars szerint az év sportautója a Giulia Quadrifoglio

- Furia Rossa - az elektromos túraautó

 

Ha tetszett ez a videó, támogass minket, hogy még jobb tartalmat tudjunk készíteni: https://www.patreon.com/alfaamore

 

Köszönjük támogatóinknak: Bajtay Attila, Kolák Richárd, Kovács Bence, Vári Kristóf

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

B3WiN2025-12-24 12:06:19 // 40834
Akkor ez nem is hangzik olyan vészesnek, ha az 1.4 Kia-t 80-ért csinálták.
WarbiRunner (Gyuri)2025-12-23 21:42:16 // 40833
Ja és rwd Porschék is használják a brake torque vectoring-ot hardveres LSD helyett.
Nagyon szeretnék infót róla, hogy a Giulia milyen mértékben használja ezt a megoldást, de sehol semmi konkrét infó. Érzésre továbbra is azt mondom, hogy D-ben agresszívabb eLSD működik. Hogy N-ben csak a gázreakció gyengébb, vagy a fék beavatkozás is, nem tudom.
Hogy Race-be varázsolva milyen, szintén nem tudom. Hogy évjáratok közt van e különbség, azt sem tudom :-) Nekem amit D-ben csinál, nagyon tetszik, és nem baj hogy néha megment 😅
WarbiRunner (Gyuri)2025-12-23 21:23:26 // 40832
Az Alpine a110 alap verziója is open diff pl.