Giulia TI a New York-i autószalonon

2016-03-24  Halesz
Visszatér a TI-jelölés, de egyelőre úgy tűnik, hogy csak Amerikában. A New York-i autószalonon mutatták be a Giulia TI változatát.
Hírek >> 2016  

A Genfi Autókiállításon március elején bemutatott három alapváltozat mellett egy még sportosabb modellt is bevezet az Alfa Romeo a Giuliából.

A New York-i autószalonon most bemutatott TI-kbe is a kétliteres, négyhengeres turbómotorok kerülnek, de 280 lóerővel. A nyolcfokozatú automata sebességváltóval szerelt Giuliua Q4-es összekerék-hajtással is rendelhető lesz, így 5,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra, végsebessége 240 km/óra.

Érdekesség, hogy újra látható a Q4-es jelzés ezen a modellen, pedig néhány hetes hír, hogy az Alfa a Q2-vel együtt átengedte azt az Audinak. Bár az eredeti Q4-es jelzéshez képest ezt kicsit áttervezték: a Q-betű jobb felső sarkába került a 4-es szám.

Információink szerint a TI jelölés csak az Egyesült Államokban lesz elérhető, Európában ugynez a felszereltségi szint Super jelöléssel lesz kapható.

A TI változat az Alfa Romeo amerikai weboldalán már elérhető.

A genfi autószalonról jelentettük:

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Halesz
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2024-12-21 23:43:17 // 38028
Ezek műalkotások, ínyenc masinák. Mondjam én is? :-) Egy dolog hogy élmény használni, élmény vele közlekedni. Az igazán különleges az az, hogy belőled mit hoz ki. Olyan mint egy profi tánctanár. Hiába botladozol még, néha a lábára lépsz, egyszerűen nem hagyja hogy megtörjön a tánc. A harmonikus szép mozgást ő tudja, de addig addig pörget, forgat, hogy minden nap ráérzel valami új dologra. Finoman, óvatosan, kitartóan bármire megtanít.
Hol gondoltam én azt pár éve, hogy esp on mellett meglesz az a pillanat, hogy a jól elkapott powerslide közepén elengedem a kormányt. Nyílván nem terveztem el, ösztönös volt. A tánc figura közben szépen levette a kezem a válláról. És a szokásos harmóniával megmutatta így is a mozdulatot. Egy eszméletlen jó pár tizedmásodpercet okozott vele, mert jó érzés úgy engedni egyenesbe, hogy csak látom magam előtt a kormányt visszapörögni. És hogy hány eszméletlen jó tizedmásodpercet, másodpercet okozott már, azt összeszámolni sem tudom. Amit tudok, hogy ennek az autónak így 200 lovasan is igen nehéz lesz a végére érni. Mert a nüansznyi finomságokat tanítja, és a programja utolsó bitjét is élménymorzsává alakítja. :-)
SD2024-12-21 20:05:03 // 38027
Ezt pedig ne:D

Amikor igen hallod a gépet hogy mondja még még de te tudod hogy ez most nem az a nap amikor ezt kéne csinálni!! :D csúcsforgalom, sötét, takony az úton!!!

De azért felrakod manuálban 5000-re majd padló, a szalagkorlát mellett, felhajtó, kamion sor a másik oldaon….

És bazzdmeg majdnem egy lukkal arrébb ment a bré:D
De az az istennő egy hirtelen farriszálással simán a helyérerakta amit baromira elcsesztem volna:P

Egy kis fékszaggal tudatta hogy nem volt ingyen, de legalább én nem lettem fékcsíkos ahogy beforgat sztaniolgurigaként a kamion a korlátral:P

És emellett pedig be is soroltunk és ahogy tapadást talált ment mint ha misem történt volna!!

Igen ezt aki nem ismeri annak fogalma sincs miről marad le!
Ja és harmadszor tankoltam augusztus óta!
SD2024-12-21 19:58:20 // 38026
Halesz !! Alma+C tessék menteni :D
Így is van:D