A Milano - Cravero elmondása szerint - jobban belakható lesz, mnint a 147-es és a csomagoknak is több hely jut majd. Kezdetben nem váltja majd le a 147-est, a tervek szerint 2010-ben korlátozott modellkínálattal, de forgalmazni fogják a 2001-es Év Autója díjat nyert Alfát.
Az "Il Giornale" című olasz napilapnak nyilatkozva Sergio Cravero azt mondta: a 2011-es év lesz a fordulópont az Alfa Romeo számára, ekkorra érkeznek meg azok a kulcsfontosságú modellek, amelyekkel ki tudák szélesíteni a modellpalettát. Addig az Alfa várakozó állásponton marad.
Cravero a közeljövő eseményeiből kiemelte, hogy hamarosan bemutatják az 500 darabos limittel gyártandó 8C Spidert, amelyet a baloccói tesztközpontban lepleznek le és 213 ezer Eurót kérnek érte.
Hozzátette, hogy céljuk az európai piacon az 1 százalékos, olaszországban pedig a 4 százalékos piaci részesedés elérése, erre az évre pedig 125 ezer autó eladását tűzték ki célul.
A MiTóról szólva Cravero úgy fogalmazott: mérsékelt sikereket hozott, bár szeptembertől némi fellendülésre számítanak a MultiAir motorok bevezetése miatt.
A 159 leváltásával kapcsolatban Sergio Cravero annyit közölt, hogy vannak elképzeléseik a platformmal és a stílussal kapcsolatban, de ezeket még végelegesíteni kell. Megerősítette ugyanakkor, hogy 2012-ig mindenképpen gyártásban tartják a Brera és Spider modelleket, mert - mint fogalmazott - nagyon meg vannak elégedve a karosszériát gyártó Pininfarina teljesítményével.
Sergio Cravero arra a kérdésre, hogy mi lesz az amerikai piaci bevezetéssel azt válaszolta: a Fiat és a Chrysler frigyre lépése az Alfa Romeo számára is hatalmas lehetőségeket rejt.
Fordította: Panterrona
Szerkesztette: Teddy