Egyre több kép jelent meg az autóról, de szinte biztosra vehetjük, hogy ezek már a hivatalos képek, hiszen anno a MiTo-ról is hasonló stílusú grafikák jelentek meg.
Úgy látszik, hogy a MiTo GTA méginkább a 8C-re szeretne hasonlítani. A szélesítéseken kívül érdemes megfigyelni a hatalmas hűtőmaszkot, illetve azt is, hogy az Alfa Romeo logó nem a pajzson, hanem külön helyre, a motorháztető legelejére került, utalásként a hagyományokra. Az első sárvédőkre egy szintén a 8C-re hajazó, háromszögletű légbeömlő is került.
A MiTo egy 240 lóerős 1.8-as turbómotort kap majd és a GT-ben bemutatkozott mechanikus önzáró differenciál, a Q2 rendszer fog segíteni az első kerekekhez továbbítani a nagy teljesítményt. A GTA most tényleg GTA lesz, hiszen a súlycsökkentés jegyében számos futóműalkatrész alumíniumból, néhány karosszériaelem pedig karbonból készül majd.
A prototípus a március 5-én kezdődő Genfi Autószalonon lesz először látható.
A kép megjelenése óta pár kémfotó is megjelent egy fehér MiTo GTA-ról, igaz eléggé elmosódott.