A nagyszabású tervek igazából semmilyen újdonságot nem jelentenek, csupán megerősítették azokat az információkat, amelyeket eddig is tudtunk.
A menetrend 2013-ban a MiTo ráncfelvarrásával kezdődik, ekkor jelenik meg az alsó-közepes Alfa ötajtós változata is, amelyet már az új, hosszított "B" padlólemezre építenek. Szintén jövőre mutatkozik be a 4C, amely egyelőre csak tanulmány formájában létezik, a tervek szerint a szeptemberi párizsi autókiállításon leplezik le a szériamodellt.
A legsűrűbb programja előreláthatólag 2014-ben lesz az Alfának, ekkor hull le a lepel a 4C kabrióról, az alsóközepes crossoverről, a faceliftes Giuliettáról, valamint a kombi és szedán Giuliáról. Utóbbiból a mostani hírek szerint kupét is készítenének az olaszok, de erről konkrét tervek még nincsenek.
Ezt követi 2015-ben a Mazdával közösen épített új Spider, amelyről előző cikkünkben írtunk.