Bemutatták a 2020-as Giulia és Stelvio Quadrifogliót

2020-05-07  Alfa Amore
A Giulia és a Stelvio Quadrifoglio is megkapta a 2020-as frissítéseket: az alapmodellből már ismert új infotainment és vezetéstámogató rendszerek mellett új színekkel és belső újdonságokkal érkezik a facelift. Az autók Magyarországon május végétől rendelhetők.
Hírek >> 2020  

Néhány hónappal a Giulia és a Stelvio 2020-as változatának bemutatója után a Quadrifoglio modellek is megkapták a legújabb fejlesztéseket, így végre az Alfa Romeo két csúcsmodellje is megújult kívülről, de leginkább belülről.

Bár a belső megújulást nem a motortérben kell majd keresni, hiszen a Q-változatokat továbbra is az 510 lóerős, 2,9 literes, V6-os duplaturbós motorokkal, és nyolcfokozatú automata váltóval szerelik, itt nincsen semmi újdonság. A Stelvio Q továbbra is összkerekes, a Giulia Q pedig hátsókerék-meghatású maradt. A sajtóanyag nem győzi hangsúlyozni az automata váltó tökéletességét, amely mindössze 150 milliszekundum alatt kapcsol az egyes fokozatok között. 

Ami újdonság, hogy az autók opciós listájára felkerült az "alap" verzión túl egy "még kifinomultabb akusztikai élményt biztosító" új, szénszálból és titánból készülő, kettős üzemű Akrapovič kipufogórendszer. 

A belső tér viszont valóban megújult, megváltozott a kormánykerék és a sebességváltó, a biztonsági övek pedig a klasszikus fekete mellett piros, valamint zöld színben is rendelhetők lesznek.

 

 

 

A sportülések bőr-, illetve Alcantara kárpitozással kérhetők, de választhatjuk a Sparco szénszálas sportüléseit, opcionális lehetőségként pedig megjelennek a perforált bőrkárpitok is.

 

 

Ahogy az alapmodellekben így a Quadrifoglióban is megjelent a teljesen új infotainment rendszer 8,8 colos érintőképernyővel, csatlakoztatható szolgáltatásokkal, megújult kezelőfelülettel. Az ezt bemutató videónkat itt találjátok.

 

A Quadrifoglio modelleken elérhető exkluzív újdonság a Performance Pages alkalmazás, amelynek segítségével a vezető valós idejű információkat kaphat járműve állapotáról. Leolvashatja a fontosabb mechanikai alkatrészek hőmérsékletét, az éppen leadott nyomatékot, a felhasznált teljesítményt, a turbónyomás, a gyorsulás, valamint a maximális sebesség teljesítményszintjének értékét.

 

 

Kívülről nem sokat változik a Giulia és a Stelvio Quadrifoglio 2020-ban. A hátsó lámpabúra kicsit "átlátszóbb" és fényes fekete színű a scudetto körüli keret, valamint a hátsó emblémák is. Kizárólag az új Stelvio Quadrifoglio változathoz lehet majd rendelni az új 21 colos könnyűfém keréktárcsákat.

 

A színek terén viszont sokat bővülnek a Quadrifoglio modellek. Négyféle besorolás közül választhatunk majd. A Competizione a márka sporthagyományaira utal, a Metál az Alfa Romeo dinamizmusát hívja életre; a Pasztell színek a kiváló ár-érték arány kedvelőinek szólnak, míg az Old Timer színválaszték az Alfa Romeo legendás múltjából merít ihletet.

 

 

Az új Old Timer színválaszték tagjai az AlfaCityben megismert, izgalmas Junior GT Ocra sárga, a kifinomult Villa d'Este 6C piros és az új Montreal zöld, amely a Quadrifoglio MY2020-on debütál. Ez utóbbi a márka egyik ikonjára, az Alfa Romeo Montrealra emlékezik. 

 

Magyarországon a tervek szerint május végétől érhető el a Quadrifoglio-árlista és onnantól lehet majd rendelni az új modelleket.

 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2024-12-02 14:32:18 // 37965
Akkor ezekszerint normális XD Hogy villog e bármi, fogalmam sincs egyik autónál sem. A Chili az pörög mint a bolond, simán hagyja kanyarban is a tapadásvesztést is nagy gázzal, aztán elég csak lelépni a gázról és dobja a seggét. Forog pörgő kerekekkel 5-6e-ig, simán, és vidáman, mintha ez így teljesen normális dolog lenne. Szóval prakitukan ASR not present XD
Nyilván rwd-nél más a rizikó, azért sokkal könnyebb eldobni. A Giulia az nem tud kipörögni különösebben.
RomeoOne2024-12-02 13:56:38 // 37964
A Bravo villogtatja az ESP-t, ha pörög a kerék, de beavatkozás annyira nem érződik, csak villog a sebességmérőben a piktogram.
Lehet a Giulia is, de annak nem merek a műszerfalára nézni, ha már tapadáshatár közeli állapotban van, az nem bocsátja meg a bámészkodást akció közben :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-12-02 13:01:06 // 37963
Amúgy a Giuliettánál nem kéne a kipörgésgátlónak dolgozni? Hogy lehet az, hogy hármasban pörgő kerékkel gyorsít masodperceken keresztül, miközben lelkesen csúszkál az orra jobbra-balra? 😄 Az esp-t már éreztem dolgozni pár éve hóban, de a kipörgésgátló az valahogy mintha nem lenne. Kanyarban orrtolást is kiharcoltam nála, ott is egyértelműen beavatkozott ív külső első keréken fékkel, ropogott is a talpam alatt. Ha viszont gázzal veszít tapadást, szarik rája.. Mondjuk nem baj 😁