Bemutatták a 2020-as Giulia és Stelvio Quadrifogliót

2020-05-07  Alfa Amore
A Giulia és a Stelvio Quadrifoglio is megkapta a 2020-as frissítéseket: az alapmodellből már ismert új infotainment és vezetéstámogató rendszerek mellett új színekkel és belső újdonságokkal érkezik a facelift. Az autók Magyarországon május végétől rendelhetők.
Hírek >> 2020  

Néhány hónappal a Giulia és a Stelvio 2020-as változatának bemutatója után a Quadrifoglio modellek is megkapták a legújabb fejlesztéseket, így végre az Alfa Romeo két csúcsmodellje is megújult kívülről, de leginkább belülről.

Bár a belső megújulást nem a motortérben kell majd keresni, hiszen a Q-változatokat továbbra is az 510 lóerős, 2,9 literes, V6-os duplaturbós motorokkal, és nyolcfokozatú automata váltóval szerelik, itt nincsen semmi újdonság. A Stelvio Q továbbra is összkerekes, a Giulia Q pedig hátsókerék-meghatású maradt. A sajtóanyag nem győzi hangsúlyozni az automata váltó tökéletességét, amely mindössze 150 milliszekundum alatt kapcsol az egyes fokozatok között. 

Ami újdonság, hogy az autók opciós listájára felkerült az "alap" verzión túl egy "még kifinomultabb akusztikai élményt biztosító" új, szénszálból és titánból készülő, kettős üzemű Akrapovič kipufogórendszer. 

A belső tér viszont valóban megújult, megváltozott a kormánykerék és a sebességváltó, a biztonsági övek pedig a klasszikus fekete mellett piros, valamint zöld színben is rendelhetők lesznek.

 

 

 

A sportülések bőr-, illetve Alcantara kárpitozással kérhetők, de választhatjuk a Sparco szénszálas sportüléseit, opcionális lehetőségként pedig megjelennek a perforált bőrkárpitok is.

 

 

Ahogy az alapmodellekben így a Quadrifoglióban is megjelent a teljesen új infotainment rendszer 8,8 colos érintőképernyővel, csatlakoztatható szolgáltatásokkal, megújult kezelőfelülettel. Az ezt bemutató videónkat itt találjátok.

 

A Quadrifoglio modelleken elérhető exkluzív újdonság a Performance Pages alkalmazás, amelynek segítségével a vezető valós idejű információkat kaphat járműve állapotáról. Leolvashatja a fontosabb mechanikai alkatrészek hőmérsékletét, az éppen leadott nyomatékot, a felhasznált teljesítményt, a turbónyomás, a gyorsulás, valamint a maximális sebesség teljesítményszintjének értékét.

 

 

Kívülről nem sokat változik a Giulia és a Stelvio Quadrifoglio 2020-ban. A hátsó lámpabúra kicsit "átlátszóbb" és fényes fekete színű a scudetto körüli keret, valamint a hátsó emblémák is. Kizárólag az új Stelvio Quadrifoglio változathoz lehet majd rendelni az új 21 colos könnyűfém keréktárcsákat.

 

A színek terén viszont sokat bővülnek a Quadrifoglio modellek. Négyféle besorolás közül választhatunk majd. A Competizione a márka sporthagyományaira utal, a Metál az Alfa Romeo dinamizmusát hívja életre; a Pasztell színek a kiváló ár-érték arány kedvelőinek szólnak, míg az Old Timer színválaszték az Alfa Romeo legendás múltjából merít ihletet.

 

 

Az új Old Timer színválaszték tagjai az AlfaCityben megismert, izgalmas Junior GT Ocra sárga, a kifinomult Villa d'Este 6C piros és az új Montreal zöld, amely a Quadrifoglio MY2020-on debütál. Ez utóbbi a márka egyik ikonjára, az Alfa Romeo Montrealra emlékezik. 

 

Magyarországon a tervek szerint május végétől érhető el a Quadrifoglio-árlista és onnantól lehet majd rendelni az új modelleket.

 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

cspbravo2025-01-29 13:26:22 // 38329
Sajnos a láncos 1,2-es sem Alfa átdolgozás! A Peugeot már legalább 1 éve a módosított láncos motorral szereli az autóit. Ezt Peugeot szalonban dolgozó haveromtól tudom illetve Anyám PUG2008-a is kb 8 hónapos és már láncos motoros.

Nincs itt semmi különbség! Még arra sem vették a fáradtságot (vagy nem engedték), hogy a DNA kapcsoló ne a PUG drive mod kapcsolója legyen, de még a kulcs is ugyanaz! Csak a logó más rajta!

Egyébként a Peugoeot-os haver szerint ezzel sem sokkal jobb a helyzet, ezzel is vannak már gondok. Ez a szalon már ott tart, hogy megunta a szar lapátolást és január 1-től SsangYong képviselet lett.
leopop32025-01-29 12:18:18 // 38328
Teljesen egyet értek veled Halesz ugyanezeket a kérdéseket kapom meg mindig az ismeretségi körömből de ha nem is a teljesből egy nagy százalékától mindig.

És szerintem sem lesz nagy motor a következő Giulia/Stelvio párosban. Max 1.6 Peugeot Pure-Tech megint hibridesen. 180 ló a leggyengébb szintje kíváncsi vagyok melyik teljesítményű szinttel fogják beszerelni.

Illetve kapcsolódva Warbihoz és Zseléhez valamint Emilhez nem gyárthatnának ilyen dolgokat mert ez nem Alfa Romeohoz méltó. Kis közösködés lehet de a motoroknak sajátnak kéne lennie vagy legalább átdolgozottnak. (Juniornál sikerült ez legalább, hogy egy óriási típushibát javítva adták ki, mert igazán az lett volna a blama ha az amúgy is sajnos mindig szarolaszozott alfánál a vez. mű szíj is széthullik)

De nagyon jól látja a lényegét Warbi, hogy túl sok olyan márkát akarnak most megmenteni ami az Alfa Romeo hátrányát hozhatja. Főleg ha a 600 Abarthot nézzük. Ugyanekkora öngól volt a Stellantis részéről a Dodge Hornet. Amerikában cikizik a Tonalét emiatt, hogy Hornet copy pedig nem így van, pont fordítva van, csak a buta amerikaiak nem tudják és nagy hangot adnak a social médiában és ez terjed el.

Tehát külön Alfa Romeonak szánt termékek kellenének nem ugyanúgy száz márka által kiadva ugyanazok a termékek, így nincs identitás. VW is ezt éli most csak őket most érte utol.
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-29 11:04:07 // 38327
Nem tudnak konszernben gondolkodni, és a Stellantis ebben az értelemben csak rontott a helyzeten. Miért kell egy Alfa Romeo-t ide-odaa rángatni, pozícionálgatni, átfedéses műszaki tartalmakat kiadni, csak prémium felárral? A Giorgio platform is kijött Alfaként, aztán húú ez drága, legyen Maserati. Azzal a lendülettel az Alfa lényegében a Giulietta platform utódját (Tonale) visszakapta, és mára elvesztette a Giorgio-t.
Bűvészkednek a platformokkal, de Emilnek igaza van, ez nem is identitás zavar, egyszerűen nem definiálta magát az Alfa Romeo megfelelő képpen. Az hogy szép, attól nem lesz prémium, és nem fizetik meg. A konszern részeként kellene hogy legyen egy határozott pozíciója, amin belül mozog. Nincs neki, mert a Fiat és a Maser közt lebeg az egész, és visszakapja nehezítésnek a Lancia-t is. És még a nyakába az Abarth-ot sportosnak XD A szívem szakad meg bármelyikért, de fölösleges ennyi, ugyanoda nagyjából belőtt, identitásvesztett "prémium" márka. A közös konszernes cuccokat lerakni a fiat-hoz, a különlegesebbeket valamelyik márka alá egyben betenni. Itt kezdeném. persze nem bánnám, ha pont az Alfa Romeo lenne az az egy :-) Már rég itt kezdtem volna, és a Fiat 124/Abarth 124 ma Spider lenne pl.