Jön a Tributo Italiano speciális széria

2023-11-20  Alfa Amore
Kizárólag az olasz trikolor színeiben, pirosban, fehérben és zöldben lesz lesz rendelhető az Alfa Romeo speciális szériája, a Tributo Italiano. A speciális extrákkal felvértezett csomag a márka mindhárom modelljét telepakolja extrákkal és egyedi designelemekkel.
Hírek >> 2023  

Az olasz piacon már rendelhető, de hamarosan globálisan is elérhető lesz az Alfa Romeo modellek új, speciális felszereltségi szintje, a Tributo Italiano, amely a márka történelme és sportossága előtt tiszteleg.

A speciális széria csak zöld, fehér és piros fényezéssel választható, viszont érdekesség, hogy mindhárom modellnél kéttónusú: az autók tetőlemezét feketére fényezik. A sajtóanyag szertint a Tonaléhoz és a Stelvióhoz napfénytető is rendelhető - a Giuliát nem említi a dokumentum.

A zöld szín is izgalmas, hiszen ez a különleges, Montreal Verde fantázianevű többrétegű fényezés a Giuliánál és a Stelviónál eddig csak a csúcsmodellekhez, azaz a Quadrifogliókhoz volt csak rendelhető, de ebben a speciális csomagban szintén elérhetővé teszik, az ára az olasz piacon 2200 euró (A Tonalénál a fényezés ára 1800 euró). A fehér és a piros fényezés benne van a csomag alapárában.

Giulia tulajoknak örömhír, hogy ismét elérhető a classico felni, amely sokak kedvence volt, de a 2023-as modellév autóihoz nem volt rendelhető.

A Stelviónál és a Tonalénál is színre fényezett a hátsó lökhárító alja, mindhárom modell tükrei trikolor díszítést kaptak, illetve a perforárt, piros varrású ülések fejtámlájára is felkerül a hímzett trikolor és a "Tributo Italiano" felirat.

Fényes fekete a pajzsok kerete és a tükörborítás is. Az autókba minden jót belepakoltak, egyebek között az adaptív felfüggesztést is.

A Tributo Italiano csomag  - hasonlóan a korábbi Competizione nevű limitált különkiadáshoz - a Giulia és a Stelvio estén a 280 lóerős, 2,0 literes benzinmotorral vagy a 210 lóerős, 2,2-es dízellel párosítható. A Tonale esetében a 160 lóerős, 1,5 literes hibrid változathoz vagy a 280 lóerős plug-in hibridhez rendelhető.

A magyar piacra is érkező csomagok itthoni árairól még nincsenek információink, amint megérkezik az új árlista, ismertetjük.

Az Alfa Romeo Materát, a világ egyik legrégebbi városát választotta hangulatos díszletnek a Tributo Italiano bemutatásához, itt készültek a fotók és a hamarosan megjelenő reklámfilm is. A város nevezetessége a Sassi di Matera, a történelmi központot alkotó barlanglakásokból álló negyedek komplexuma, amely 1993 óta az UNESCO világörökségének részét képezi.

Az autókról még több fotót találsz Facebook-oldalunkon.

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

leopop32025-02-16 14:23:22 // 38501
Az nem lehet, hogy amiket próbáltál nem voltak jól felszereltek vagy alap dízel volt? Az nem lehet?
Mert konkrétan azt néztük Halesszal mikor forgattuk az új facelift lámpás Giuliáról a videót, hogy ami neki a 2018-as modellben igazi fém és alumínium a beltérben az gagyi műanyag lett az újban sajna 😕

De te a hang szigetelésére gondolsz nem? Azon lehet javítottak, de szerintem a dízel motor hangjára gondolsz az rémlik nekem azzal volt ilyen tapasztalatod, hogy nagyon be hallottad az utastérbe.
leopop32025-02-16 14:07:00 // 38500
Az már nagyon komoly, főleg ha összkerék velocén lenne a konfig, kíváncsi lennék mit tudna ha a QV ellen lenne össze eresztve 😉

Tudom hogy te 5 hengereznél de nem konszern motort nem tennék bele, ördögtől való :)

Persze bőven jó a 200 lovas is én is olyat vennék. Plussz azzal mentem/vittek a legtöbbet és azt néztem hogy nagyon jó bőven elég a teljesítmény. Persze mindig eljátszik az ember a gondolattal, főleg ha ennyire jó tuning alap a 2.0T blokk, hogy még mit lehetne belőle kihozni 😉😎
leopop32025-02-16 10:47:32 // 38499
Szia! Mentünk Giuliával picit többel is mint 200 és ott nem volt ilyen baj, az 2018 as modell volt. Akkor azzal valami baj van alapból nem szélzajosak. Nézesd meg valakivel.