Jön a Tributo Italiano speciális széria

2023-11-20  Alfa Amore
Kizárólag az olasz trikolor színeiben, pirosban, fehérben és zöldben lesz lesz rendelhető az Alfa Romeo speciális szériája, a Tributo Italiano. A speciális extrákkal felvértezett csomag a márka mindhárom modelljét telepakolja extrákkal és egyedi designelemekkel.
Hírek >> 2023  

Az olasz piacon már rendelhető, de hamarosan globálisan is elérhető lesz az Alfa Romeo modellek új, speciális felszereltségi szintje, a Tributo Italiano, amely a márka történelme és sportossága előtt tiszteleg.

A speciális széria csak zöld, fehér és piros fényezéssel választható, viszont érdekesség, hogy mindhárom modellnél kéttónusú: az autók tetőlemezét feketére fényezik. A sajtóanyag szertint a Tonaléhoz és a Stelvióhoz napfénytető is rendelhető - a Giuliát nem említi a dokumentum.

A zöld szín is izgalmas, hiszen ez a különleges, Montreal Verde fantázianevű többrétegű fényezés a Giuliánál és a Stelviónál eddig csak a csúcsmodellekhez, azaz a Quadrifogliókhoz volt csak rendelhető, de ebben a speciális csomagban szintén elérhetővé teszik, az ára az olasz piacon 2200 euró (A Tonalénál a fényezés ára 1800 euró). A fehér és a piros fényezés benne van a csomag alapárában.

Giulia tulajoknak örömhír, hogy ismét elérhető a classico felni, amely sokak kedvence volt, de a 2023-as modellév autóihoz nem volt rendelhető.

A Stelviónál és a Tonalénál is színre fényezett a hátsó lökhárító alja, mindhárom modell tükrei trikolor díszítést kaptak, illetve a perforárt, piros varrású ülések fejtámlájára is felkerül a hímzett trikolor és a "Tributo Italiano" felirat.

Fényes fekete a pajzsok kerete és a tükörborítás is. Az autókba minden jót belepakoltak, egyebek között az adaptív felfüggesztést is.

A Tributo Italiano csomag  - hasonlóan a korábbi Competizione nevű limitált különkiadáshoz - a Giulia és a Stelvio estén a 280 lóerős, 2,0 literes benzinmotorral vagy a 210 lóerős, 2,2-es dízellel párosítható. A Tonale esetében a 160 lóerős, 1,5 literes hibrid változathoz vagy a 280 lóerős plug-in hibridhez rendelhető.

A magyar piacra is érkező csomagok itthoni árairól még nincsenek információink, amint megérkezik az új árlista, ismertetjük.

Az Alfa Romeo Materát, a világ egyik legrégebbi városát választotta hangulatos díszletnek a Tributo Italiano bemutatásához, itt készültek a fotók és a hamarosan megjelenő reklámfilm is. A város nevezetessége a Sassi di Matera, a történelmi központot alkotó barlanglakásokból álló negyedek komplexuma, amely 1993 óta az UNESCO világörökségének részét képezi.

Az autókról még több fotót találsz Facebook-oldalunkon.

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-04-15 22:54:34 // 38957
Az az eLSD, pontosan 😄 Onnantól hogy számítasz rá, már nem is annyira alattomos. Egyébként valószínűleg tényleg másképp viselkedik keskenyebb gumival, és a féked is más hátul. Az eLSD-t szerintem sokan azért nem szeretik, mert drasztikus. A sima sperr áttol mondjuk 25% nyomatékot az ív belsőre, mindegy milyen a tapadásod. Ez meg kirántja alólad a szőnyeget egy szempillantás alatt ha nem figyelsz. Ilyen a programja. És nem rossz az a program, mert egy pályanapon határon autózva befordít a kanyarba, szerintem elég érezhetően, és semmi igazán drasztikusat nem művel, nem dobálja el magát. Ha huligánkodsz, azt kapod amit kérsz, kanyar közepén ha megrúgod, instant összefékez.. Alattomos? Inkább rohadt gyors. THX brake by wire. Tartom, hogy a nyomaték elvételt ki kellene írni, és csak az esc-t benthagyni, és úgy lenne a tökéletes.
SD2025-04-15 20:06:25 // 38956
Nekem a hosszú ívű kivezető kanyaroknál szokott megesni, hogy meglépem és egyszercsak alattomosan elindul, és gyanítom hogy ezesetben mindkét kerék, így kell utána seggel az árokban kikötni tetőn:P Na erre jó azzelektronika.

Azt pl kifejezetten élvezem hogy körforgalmakban meg lehet lódítani minden irányban gázzal, orrtolásól kezdve négykerékkel oldalra mindent ki lehet belőle hozni:D

Meg hogy könnnnyyyűűű:)
SD2025-04-15 20:03:59 // 38955
Én is úgy mostam le hogy néztem közben az időképet és még mielőtt csepeg visszadugtam a garázsba, csak már bántott hogy poros az alja meg ilyenek:D

Ritkán mosom kézi mosással de néha kell neki, inkább a magasnyomásút preferálom mert szerintem amit az nem hoz le az majd legjön következőre:D

De néha végig kell simogatni:P