AlfaCityben egy boxutca részlete is felépül majd, az Unicorse versenycsapat bemutatja, milyen technikával versenyeznek a Túraautó Európa Bajnokságban, azaz az ETCC-ben.
Itt lesz az a 156-os, amely sikert sikerre halmoz az ETCC-ben, az S2000-es szívómotors géposztályban. A legutóbbi két futamon, Franciaországban és Szlovákiában Kiss Norbi versenyzett vele. Ugyancsak itt lesz egy 155-ös, amellyel régebben még Giovanardi versenyzett.
A csapatnál ingyenesen kipróbálhatod magad egy szimulátorversenyen is. A legjobb időt futó versenyzőket díjazzuk majd. (Részletek később!)
Fotó: TEAM UNICORSE
Alfa Romeo 156 S2000
Műszaki adatok:
Motor: 4 hengeres TWIN SPARK
Hengerűrtartalom: 1998 ccm
Teljesítmény: 290 LE/8.450 rpm
ECU: MAGNETTI MARELLI MR4
Hajtás: Elsőkerék-hajtás
Kuplung: AP RACING duplatárcsás karbon, átmérő 184 mm
Sebességváltó: HEWLAND 6+1 szekvenciális
Fékek: BREMBO, elöl 330 mm, 4 dugattyús, hátul 278 mm, 2 dugattyús
Felfüggesztés: KW RACING
Keréktárcsa: OZ Racing 9 x 17'
Fotó: TEAM UNICORSE
Alfa Romeo 155D2 Superturismo
Műszaki adatok:
Motor: 4 hengeres Alfa Corse
Hengerűrtartalom: 1998ccm
Teljesítmény: 290 LE/8.450 rpm
ECU: MAGNETTI MARELLI MF3
Hajtás: elsőkerék-hajtás
Kuplung: AP RACING duplatárcsás, átmérő 140 mm
Sebességváltó: HEWLAND HP 2000 6+1 szekvenciális
Fékek: BREMBO, elöl 378 mm, 8 dugattyús
hátul 278 mm, 4 dugattyús
Felfüggesztés: KONI
Keréktárcsa: OZ Racing-SEEDLINE 8,2 x 19'