Testdrive: Giulia Quadrifoglio 2020

2020-10-25  Alfa Amore
Bemutatjuk a Giulia Quadrifoglio 2020-as változatát!
Magazin >> AlfaTeszt  

Íme Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2020-as változata. A tesztben bemutatjuk, miben újult meg a 2020-as Giulia, milyenek a vezetéstámogató rendszerek és mit tud az új, érintőképernyős kijelző.

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

RomeoOne2024-04-21 11:33:11 // 35278
Nem utolsó sorban a kotvány PSS-ek amit szereztem ezt a terhelés ki sem bírták volna ezt most biztosan látom, így is spórolni kellett már a gumival a végén, hogy ezek életük delén jártak még akkor:D

Ebben nem értek egyet. A PSS-ek erre lettek kitalálva, erre a hőterhelésre, meg használatra. A kicsike EcoContact-oknak a hőkapacitása sem akkora, másrészt nem is ekkora hőre tervezték őket.

Egyébként nem is a feltétlenül pályanap egésze a vészes, hanem egy-egy véletlenül vagy direkt elkottázott manőver tud hirtelen nagyot rontani a gumiállapoton. Mint pl. amikor időmérőn későn fékeztünk a célegyenesben, és alig bírtuk elfordítani a gépet a kanyarban. Az biztos nagyot kiharapott a bal elsőkből.

Az én elsőmről, mire hazaértem, részben le is jött ez az elégett réteg. A Corsa-k hasznos élettartama olyan 13-14k. Utána is használható, de azért már érezhető, hogy nem tökéletes. Ez most olyan 12k-nál tart és még pályanap után is maradt benne kicsi. Még 1-2k-t beleteszek, mire ledobom.

Neked egy ilyen Corsa, ha tényleg csak 1-2 pályanapra használnád, akkor örök élet lenne. Egy PSS is. 200 lovason a kisebb súly és kisebb teljesítmény miatt, saccra sztem +50% futásteljesítmény, szóval alsó hangon 20k. Nem is csak pályanapra raknám fel a helyedben, hanem mindig, amikor az autózás a cél. Amikor a családot otthon hagyod és elmész kanyart vadászgatni :D
berobbantam2024-04-21 08:45:27 // 35277
Vegyél 19-est.Én az 56-al ültetve 16-ossal járok.Egyesek szerint ezt már a gyár sem javasolja😀Nem tudom mért ne javasolná.Az összes felnim gyári volt és mind 16-os.Az 59-et 18-assal vettem,de nem tetszett.Most 19-es ti van rajta.Nem mondanám,hogy extrém módon eszi a futóművet,vagy komfortba bár mit is észre vettem volna.
SD2024-04-21 06:27:43 // 35276
Nekem az volt meglepő 60-70-nél tényleg hirtelen kormánymozdulatra már nem elég csak kikerülni az akadályt hanem után meg kell állítani az autó sodródását ugyan olyan hirtelen..

Ezt egyezer elmérve érezhetően az elektronika fogott meg.Jávorra már kevés a 17" hogy megfussam a 80-at..

Aztán a hosszú tempós kanyarban kigyorsításnál meg hallottam dolgozni a elektronikus diffi zárat:) Szóval így fogy a hátsó fék:)))

Szóval sok olyan részlet állt össze az autóról amit amúgy ha megtapasztalok akkor és ott már késő. Így viszont be is kerül az eszköztárba és kvázi veszély nélkül lehetett megtanulni.

Ugyan akkor viszont én most tartottam magam erre alkalmasnak, előző évben még nem éreztem hogy vadulni szeretnkl:D

What's next:D Lassan lehet gumit venni:D De most megint billegek még hogy igen a 19" az városban elég sok, és igen meg tud sérülni a gumi, a gondtalan autózás nem /30-nál kezdődik:D Ugyan akkor viszont hogy kezd használt lenni a 17" nyárim itt a döntés helyzet vegyek még egy szett kereket a 17" és mellette legyen játszós a 19"... de ha évi 1-2 tréningre elmegyek az meg is eszi úgy is amit arra felteszek.

Nem utolsó sorban a kotvány PSS-ek amit szereztem ezt a terhelés ki sem bírták volna ezt most biztosan látom, így is spórolni kellett már a gumival a végén, hogy ezek életük delén jártak még akkor:D

Szóval most várom hogy kialakuljon a fejemben a tökéletes képlet megint:D Amit majd az élet persze átír..

De az oktatók kompetenciáját és odafigyelését kiemelném, és rendes autókkal, lehetett nekik hinni hogy igazából megvártak hogy beérjük őket:))):D