Blog
Felment a 2db új Conti peremvédős gumi hátulra, elöl meg maradt a még tökéletes Pirelli... Tovább »
Az EGR szelep ki lett pucolva, nem volt nagyon koszos, remélem megoldódik a probléma. A kuplungpedál benyomáskor nyekereg és darabosan mozog. Adtam neki WD40-et, először úgy éreztem nem használ, majd fújtam a kuplung munkahengert működtető rúdra és utána megszűnt a probléma. Tovább »
Mivel mindenhol azt olvastam, hogy a váltó hajlamos leelleni a típusban, ezért vettem Petronas (Selénia) gyári váltóolajat és mellé egy fecskendő XADO adalékot. Mivel úgy voltam vele, hogy a cserét magamnak is meg tudom oldani nem vittem szerelőhöz. Tovább »
A rendszeres esős időre való tekintettel és mert ki....ottul idegesített a kikeményedett, az üvegen a vizet szépen eloszlató régi lapát garnitúra, lecseréltem egy új Bosch szettre. Tovább »
Vettem egy szett méretpontos gumiszőnyeget, mert 1db szövetszőnyeg volt bedobva a vezető oldalra. Frogum gumiszőnyeg szett + gyári rögzítési pontok kialakítása. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:159 SW
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2010
- Színe:stromboli grey
- Jellemzők:
-1.9 JTDM 8V 116LE Belga piacra készített motor (939A7000 motorkód)
-manuális 6 fokozatú váltó
-mindenhol gyári és sérülésmentes fényezés - Extrák:
-fekete bőr belső
-gyári navigáció
-blue and me
-elől 2 dugattyús fékek