Tagok >> giacinto >> 156 2.5 V6 24V Distinctive

156 2.5 V6 24V Distinctive - főkép

Blog

2018-04-04
Apróságok

-Hétvégén beszereltünk egy Sony USB,AUX,SD fejegységet, 4x55w, de a gyári hangszórók nyagyon gyengének bizonyulnak. Következő projekt egy szett hangszóró:) -Felpolíroztattuk az első fényszórókat (8000ft/pár) -Kicentíroztattuk a kerekeket, mert 190körül elkezdett rázni a kormányon (5000ft) -Kapot Tovább »

2018-03-10
Első járkálás az új rendszámmal

Itthon voltunk és mentünk pár kört ebben a jó időben a kis Bussoval. Hatalmas élmény továbbra is. Tovább »

2018-02-10
Végre megvan a rendszám! PRH-544!

Végre megkapta a rendes forgalmi rendszámot, az ideiglenes most járna le. Mostantól Isaszeg és környékén aki látja a PRH-544-et ne féljen inteni :D Kapott az autó új hátsó keresztlengőkarokat, vízpumpát, termosztátot, ékszíj készletet, új szervócsöveket és akksit. Rendszámozása kb.350000Ft volt+ Tovább »

2017-09-10
4 Hónap pihi

Az autó 4hónapja pihen, szomorú, hogy nincs időm foglalkozni vele... :( Kihoztam, mentem vele egy karikát, lemostam és visszaálltam vele a garázsba. 247350km Tovább »

2017-04-23
Új gumik a nyári szettre.

A tavasz eljöttével, surranócsere alkalmával, gumis barátunk egy elég jó üzlettel állt elő, 4db DOT2016 év végi majdhogynem zsírúj Michelin Primacy3 215/50R17 95W gumit kínált elég előnyös áron. Centiírozás, felrakás. Az új lengőkarokkal és ezekkel a remek gumikkal teljesen olyan, mintha gokart l Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:156 2.5 V6 24V Distinctive
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1998
  • Színe:Grigio Chiaro met. 612/A
  • Jellemzők:
    2015 nyarán vezettem először Alfát.
    Ezt.
    És annyira jó volt, hogy azonnal meg is lett megvásárolva Budapesten, ahol éveken át állt. Azonban meglepő módon nagyon jó állapotban volt, leszámítva a futóművet. 234ezer km volt benne, teljesen egészségesen tette a dolgát. Mivel nem volt magyar rendszáma, a kötelező dolgokat elvégeztük (vezérlés, szűrők, olaj, vízpumpa, féktárcsák, fékbetétek, fékcsövek, és még pár apróságot). Mivel kamionozok, elég keveset vagyok itthon, ezért csak 2016.márciusában került rá egy ideiglenes E-rendszám. Azóta egy év alatt belement kemény 5ezer kilométer. :D Folyamatosan haladunk a "renoválásával", ahogy azt az idő engedi, és remélhetőleg hamarosan tesója is lesz, egy 159-es személyében. :)
  • Extrák:
    Elektromos első&hátsó ablakok, ülésfűtés, automata klíma, MOMO mogyoróbarna bőr, fakormány, fa középkonzol, fa váltógomb, 3.0 V6 szívótorkok, TRW lyuggatott-mart első féktárcsák, multimédiás fejegység, 17" TI felni, Busso V6 a motortérben :)
  • Egyéb:
    Teljesen gyári fényezés.

Fotóalbum