Blog
Kb 50 ezer km volt a vezérlésbe így esedékes volt egy kis frissítés, természetesen kompletten vízpumpával. Kapott még előre felső lengőkarokat, más szerviz nem volt. Tovább »
Végre minden megjött és az idő is jó volt ebbe a két napba így a hátsó futóművet megcsinálta. Kapott elől hátul kopmlett fékeket, hátul hosszlengőkar, keresztlengőkar, stabilizátor pálca, lengéscsillapítót toronycsapágyat, azt hiszem ennyi de mást nem is nagyon lehetett volna. Nem volt egyszerű, de Tovább »
Éves olajcsere szűrőkkel együtt megtörtént. Jobb hátsó lengéscsillapító szerintem nem jó, pedig vissza olvasva kb másfél éve cseréltem őket. Ezen felbuzdulva kicserélek gyakorlatilag mindent. Rendeltem tegnap komplett fékeket előre és hátra is, hátulra lengéscsillapítókat, toronycsapágyat, keresz Tovább »
Elég jól húztam ezt az évet. Gázadásra furcsa hang kezdett jönni ilyen fügyülő hang nem is tudom milyen. Mindenképpen a hosszbordás szíj körül gondoltam. Kapott ma új szíjt, rugós feszítőt, excenteres feszítőt, vezetőgörgőt és főtengely szíjtárcsát. Megszünt a hang, szerintem a főtengely szíjtárcsa Tovább »
Picit megcsúsztam az írással, de így az év utolsó napjaiba pótlom. Szokásos éves olajcsere meg lett, természetesen szűrőkkel együtt. Nem nagyon néztem, de szerintem az 5000 ret nem értem el az éves futásba ismét :) nem érzem, hogy olyan nagy költség lenne minden évbe lecserélni megérdemli a típus. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 2,4 jtd 20V Sportwagon
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Ezüst
- Jellemzők:
Gyári állapot, semmi "tuning" kütyü a maga 175 pacijával. - Extrák:
A gyári cuccokon kívül, "B" oszloptól fóliázva.